بهره‌مندی 550 کودک از خدمات رفع سوءتغذیه در کبودراهنگ

جمشید محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به بهره‌مندی 147 مددجوی تحت حمایت این نهاد از ارائه خدمات درمانی در سه ماهه نخست امسال اظهار کرد: هم‌چنین در راستای پرداخت هزینه‌های درمانی و بهداشتی 147 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد بیش از 200 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته هزینه پرداختی برای 826 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد بیش از یک میلیارد ریال بوده است.

وی تصریح کرد: رسیدگی به امور درمانی مددجویان و بیماران تحت حمایت به منظور توانمندسازی و افزایش امید به زندگی در مددجویان با نگاه ویژه‌ای دنبال شده و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مددجویان تحت حمایت یکی از برنامه‌های مهم و اساسی کمیته امداد است.

محمدی به دیگر برنامه‌های حوزه بهداشت و درمان این نهاد در سال‌جاری اشاره کرد و افزود: معرفی فرزندان مددجو به دندانپزشکان طرف قرارداد با جامعه هدف فرزندان 6 تا 14 سال، دختران مجرد زیر 30 سال و پسران تا 18 سال و معرفی زنان بین 35 تا 50 سال و مردان بالای 50 سال به پزشکان و مراکز درمانی از دیگر اقدامات کمیته امداد در زمینه درمانی بوده است.

وی تعداد بیماران صعب‌العلاج و خاص تحت حمایت این نهاد را 62 نفر اعلام کرد و گفت: در سال گذشته با هزینه‌ای افزون بر 48 میلیون ریال توسط 30 پزشک خیر و نیکوکار استان تهران در طی بازدیدی دو روزه 1950 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد ویزیت شده‌اند.