افتتاح خانه بوم‌گردی در روستای ورکانه

علی خاکسار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، ضمن گرامیداشت روز جهانی گردشگری به همه فعالان عرصه گردشگری در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین اظهار کرد: در روز 6 مهرماه بازدید از موزه‌ها و اماکن تاریخی و فرهنگی به صورت رایگان انجام می‌شود.

وی از افتتاح خانه بوم‌گردی روستای هدف گردشگری ورکانه خبر داد و بیان کرد: نمایشگاه عکس «گردشگری برای همه» هفتم مهر ماه در آرامگاه بوعلی‌سینا افتتاح می‌شود.

*افتتاح دفتر خدمات مسافرتی مادگشت باباطاهر

معاون گردشگری میراث فرهنگی همدان با اشاره به افتتاح جشنواره عکس پاییز در باغ نظری خبر داد و گفت: دفتر خدمات مسافرتی مادگشت باباطاهر نیز هفتم مهرماه در هتل باباطاهر افتتاح خواهد شد.

وی به برگزاری جشنواره شیره‌پزی در روستای مانیزان اشاره کرد و افزود: این برنامه هشتم مهرماه در روستای هدف گردشگری مانیزان پیش‌بینی شده است.

*پاکسازی نمادین محور امامزاده کوه (امامزاده محسن)

خاکسار اضافه کرد: در روز جمعه 9 مهرماه نیز پاکسازی نمادین محور امامزاده کوه (امامزاده محسن) با مشارکت کارشناسان معاونت گردشگری، گروه «شهر من زنده بمان» و دانشجویان دانشگاه علمی ـ کاربردی میراث هگمتانه از دیگر برنامه‌های این هفته به شمار می‌رود.

وی از برگزاری تور یکروزه ویژه خبرنگاران در بازدید از آثار تاریخی و گردشگری شهرستان تویسرکان در روز 11 مهر خبر داد و افزود: تور ویژه دوروزه گروه 200 نفری موسسه تون گستران برنا (معلولان، سالمندان و زنان سرپرست خانوار) نیز در همین روز برنامه‌ریزی شده است.