زن میان‌سال از خودرو به بیرون پرتاب شد و جان باخت

سرهنگ رضا عزیزی، فرمانده پلیس راه استان همدان با اعلام مطلب فوق افزود: پس از واژگونی این خودرو که علت اصلی آن ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه تشخیص داده شد، زن میانسال به علت استفاده نکردن از کمربند ایمنی به بیرون از خودرو پرتاب شده و در دم جان خود را از دست داد.

وی در ادامه گفت: با توجه به بارش متناوب برف و لغزندگی سطح جاده ها، هم اینک تردد بدون استفاده از زنجیر چرخ در سه گردنه این استان امکان پذیر نیست.

سرهنگ عزیزی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمامی جاده های برون شهری همدان لغزنده بوده و رانندگان باید با سرعت مطمئنه تردد کنند.

وی اظهار داشت: با توجه به لغزندگی شدید جاده ها، تردد از سه گردنه اسدآباد، سوباشی و همه کسی بدون استفاده از زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

رئیس پلیس راه استان همدان تصریح کرد: از تردد خودروها از گردنه اسدآباد برای مدت کوتاهی به علت لغزنده بودن سطح جاده و گرفتار شدن شماری از وسایل نقلیه در برف جلوگیری شد ولی با بازگشایی راه توسط پرسنل راهداری هم اینک تردد عادی در این محور جریان دارد.

سرهنگ عزیزی یادآور شد: لغزندگی سطح جاده سرعت تردد خودروها در گردنه اسدآباد را به کمتر از 20 کیلومتر در ساعت کاهش داده است.

وی افزود: در برخی از محورهای استان همدان هم اکنون شاهد مه گرفتگی هستیم به گونه ای که دید افقی رانندگان در بعضی از نقاط به کمتر از 10 متر رسیده است