وقتی میمون از شعبده ناشیانه مرد از خنده روده بر می‌شود!

پس از اجرای این شعبده بازی میمون بانمک از خنده روده بر می‌شود!

ماجرای مرگ شامپانزه در باغ وحش ارم

طبق گفته رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش محیط زیست استان تهران، یک شامپانزه در باغ وحش ارم بر اثر ضربات یک شامپانزه دیگر فوت کرده است.

رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش محیط زیست استان تهران درباره جزئیات مرگ شامپانزه ۱۸ساله باغ وحش ارم توضیحاتی داد.

محمد کرمی رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش محیط زیست استان تهران در واکنش به خبر مرگ یک شامپانزه در باغ وحش ارم اظهار کرد:

روزی که خبر مرگ شامپانزه ۱۸ساله را به ما اطلاع دادند، به همراه دامپزشک برای انجام کالبد شکافی به باغ وحش ارم رفتیم؛ با توجه به تورم‌های مغزی زیر پوست سر این شامپانزه مشخص شد که این تورم‌ها بر اثر ضربه‌ای بوده که یکی از شامپانزه‌ها زده است.

مشکلات روانی شامپانزه‌ها

او در پاسخ به اینکه چرا همه شامپانزه‌ها باید در کنار هم نگهداری می‌شدند، گفت: شامپانزه‌های باغ وحش ارم چندین و چند سال است که پیش هم هستند، این‌ها گله سه تایی بودند و در یکی از گله‌ها این اتفاق افتاده است.

رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش محیط زیست استان تهران با بیان اینکه باید منتظر نتیجه کالبد شکافی باشیم، افزود: برای اینکه مطمئن باشیم مرگ حاصل از سوء تغذیه و سم نبوده است، کالبدشکافی کامل انجام شد و از همه امعاء و احشاء نمونه برداشتیم.

او درباره شانس زندگی شامپانزه سه‌ساله باغ وحش ارم (باران) در میان سایر شامپانزه‌های این باغ وحش که دچار مشکلات روانی هستند، تصریح کرد:

هنوز این بچه شامپانزه به گروه شامپانزه‌های باغ وحش ارم معرفی نشده و حالا باید ببینیم علت درگیری آن‌ها چه بوده است و در طبیعت هم حیوانات با هم درگیر می‌شوند و یکی می‌زند و دیگری را تلف می‌کند.

حجم ویدیو: 2.31M | مدت زمان ویدیو: 00:00:38