استایل و مد آقایان

دیوید بکهام اسطوره ای در فوتبال و صنعت مد

دیوید بکهام یکی از مشهورترین افراد در جهان است. او زمانی که یک فوتبالیست انگلیسی بوده است. اما در حال حاضر و در سن ۴۲ سالگی در سال ۲۰۱۷ یکی از مشهورترین چهره‌های مد در سراسر جهان است. دیوید رابرت بکهام متولد سال ۱۹۷۵ در انگلستان است. شهرت دیوید به علت این است که در دوران جوانی در تیم بسیار معروف منچستر یونایتد بازی می کرده است و شماره هفت تاریخی این باشگاه را به تن می نمود.

عکس دیوید بکهام در بنر های تبلیغاتی

حتما بخوانید : لاکچری گردی با خانواده شیک پوش دیوید بکهام

دیوید بکهام و باشگاه منچستر یونایتد

بازی‌های درخشان دیوید بکهام باعث شد که دو بار برنده جایزه توپ طلا و یک‌بار به‌عنوان بازیکن سال اروپا شناخته شود. در آن دوران که بکهام در تیم منچستریونایتد فوتبال بازی می نمود، این تیم دریکی از طلایی‌ترین دوران خود قرار داشت و مقام‌های بسیار زیادی را در آن سال‌ها به خود اختصاص داده بود. به همین علت دیوید یکی از بازیکنانی بود که در آن سال‌ها همواره موردتوجه رسانه‌ها قرار می‌گرفت.

 

باشگاه منچستر یونایتد و دیوید بکهام

زیباترین فوتبالیست جهان

اما یکی از شاخصه‌های دیوید بکهام این بود که بود چهره بسیار زیبایی داشت و یازده بار پیاپی به‌عنوان زیباترین فوتبالیست جهان انتخاب شد و همین دلیل باعث می‌شد که عکس روی بسیاری از مجلات ورزشی به پرتره دیوید تعلق گیرد. او که بعد از دوره‌ای درخشان در تیم منچستریونایتد به تیم های فوتبال معروف رئال مادرید و همین‌طور آث میلان ایتالیا پیوست، همواره در طول زمان یکی از چهره‌هایی بود که بسیار موردتوجه تصویربرداران و عکاسان ورزشی قرار داشت.

مصاحبه با دیوید بکهام

آشنایی دیوید و ویکتوریا بکهام

همین میزان توجه بسیار زیاد به چهره و استایل دیوید بکهام باعث شد که او به همراه همسرش بتواند در صنعت مد فعالیت گسترده‌ای را در پیش گیرد. همسر این فوتبالیست معروف، ویکتوریا بکهام یکی از خواننده‌های گروه بسیار معروف اسپایس گرلز بود و به همین دلیل شهرت فزاینده‌ای داشت. بعد از ازدواج این دو، که بسیار جنجال‌آفرین نیز بود، این زوج جوان توانستند پایگاه بسیار مستحکمی را در صنعت مد و همین‌طور صنعت تبلیغات برای خود فراهم آورند. به‌طوری‌که ویکتوریا بکهام توانست فقط از صنعت تبلیغات مبلغی حدود ۳۰۰ میلیون دلار درآمد داشته باشد که این مبلغ چیزی در حدود درآمد همسر او از فوتبال بود.

دیوید و ویکتوریا بکهام

مراسم عروسی دیوید و ویکتوریا

مراسم ازدواج این زوج دوست‌داشتنی در کاخ باکینگهام برگزار کردید و چیزی حدود به ۴۰۰ نفر میهمان بسیار معروف و مشهور از فوتبالیست‌ها گرفته تا بازیگران سینما و همین‌طور فعالان عرصه مد در این میهمانی حضور داشتند. این مراسم عروسی هزینه‌ای نزدیک به ۵ میلیون پوند را برای دوید بکهام به همراه داشت. با توجه به مهمان‌هایی که در مراسم عروسی این زوج حضور داشتند، می‌ شد پیش‌بینی کرد که دیوید و همسرش ویکتوریا بکهام بعد از پایان دوران فوتبالی دیوید بنا دارند که در صنعت مد فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام دهند.

دیوید بکهام و همسرش

فعالیت دیوید و همسرش در صنعت مد و فشن

آینده این زوج به همان صورتی که در آن زمان پیش‌بینی می‌شد به‌پیش رفت و آن‌ها در حال حاضر یکی از معروف‌ترین چهره‌های این صنعت به شمار می‌آیند. حتی بعدازاین که چهار فرزند به دنیا آوردند نیز توجه‌ها از این زوج کم نشد و صنعت مد برای بچه‌های آن‌ها نیز جا بازنمود و در حال حاضر خانواده بکهام مشهورترین خانواده این صنعت در سراسر جهان هستند.

بسیاری از کسانی که در صنعت سینما و همین‌طور در صنعت مد فعالیت دارند از میزان جذابیت دیوید را با سوپراستار سینما یعنی برد پیت مقایسه می نمایند و اعتقاد دارند که هردوی این‌ها از یک‌میزان جذابیت برخوردار هستند. فرزندان بکهام نیز در فضای مجازی از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار هستند و هر از چند گاهی عکس روی مجلاتی که مربوط به مد و فشن هستند به یکی از فرزندان دیوید اختصاص می یابد.

فعالیت دیوید بکهام و خانواده اش در صنعت مد و فشن

چهره و تیپ جذاب دیوید بکهام

دیوید بکهام به علت قد ۱۸۳ سانتی‌متری خود و همین‌طور چهره بسیار جذابی که دارد یکی از افرادی است که هم می‌تواند از تیپ‌های اسپرت زیبایی استفاده نمایند و هم می‌تواند با تیپ‌های کلاسیک و مجلسی بسیار جذاب و خوش‌تیپ به نظر برسد. البته یکی دیگر از دلایلی که تیپ‌های اسپرت و جنجالی دیوید را سوژه عکاسان خبری و همین‌طور مجلات مد می‌کند، خالکوبی‌های فراوانی است که در بدن بکهام نقش بسته است.

 

عکس هایی از خالکوبی های دیوید بکهام

نکته دیگری که وجود دارد این است که این بازیکن سابق فوتبال از پوششی استفاده می‌کند که حداقل برای کسانی که ۱۵ تا ۲۰ سال سن کمتری از او دارند پوشش مناسبی محسوب می‌شود و در سن ۴۲ سالگی درواقع مثل جوانان ۲۰ تا ۲۵ ساله از لباس‌های اسپرت استفاده می کند.

خانواده دیوید بکهام

شهرت و دنبال کننده‌های خانواده بکهام

از میزان محبوبیت این شخصیت همین‌قدر بگوییم که او در فیس بوک از ۲۴ میلیون دنبال کننده بهره می‌برد و همین‌طور در صفحه اجتماعی اینستاگرام خود نزدیک به ۵۱ میلیون نفر دنبال کننده دارد این تعداد دنبال کننده برای کسی که در سن ۴۲ سالگی در صنعت مد به‌عنوان مدل فعالیت می‌کنند یک رقم بسیار بالای مخاطب محسوب می گردد.

ویکتوریا بکهام همسر دیوید نیز در صفحه اینستاگرام خود ۱۱ میلیون نفر دنبال کننده دارد. اگر این دو رقم نجومی را به رقم ۸ میلیون نفر دنبال کننده پسر ارشد این زوج به نام کارولین بکهام در اینستاگرام اضافه کنید، متوجه می‌شوید که این خانواده بسیار برای مخاطبین محبوب هستند و همین محبوبیت برای آن‌ها در صنعت مد و تبلیغات بازار بسیار خوبی را ایجاد نموده است.

محبوبیت دیوید بکهام و خانواده اش

محبوب‌ترین استایل های دیوید بکهام

هر بار که شما اسم دیوید بکهام را در گوگل جستجو کنید یک تیپ جدید از او خواهید دید. اما محبوب‌ترین تیپی که دیوید برای تیپ اسپرت خود استفاده می کند، یک شلوار جین تیره به همراه کفش‌های کتانی سفید و یک تی‌شرت و پیراهن که روی آن پوشیده و یک دکمه از پایین آن را بسته به همراه ساعت بسیار گران و همین‌طور اکسسوری ها و دستبندهای متنوع در دستش است.علاوه بر این‌ها عینک آفتابی مد روز و همین‌طور در اغلب عکس‌ها یک کلاه بر روی سرش می توانید مشاهده نمایید.

ظاهر جذاب دیوید بکهام

استایل کلاسیک دیوید بکهام

اما تیپ و استایل مردانه دیوید بکهام به پوشیدن لباس‌های اسپرت ختم نمی‌شود و او یکی از شیک‌پوش‌ترین مدل‌ها برای لباس‌های کلاسیک نیز است. کت‌وشلوار و کراوات‌هایی که دیوید برای مراسم‌های رسمی استفاده می نماید، همواره یکی از زیباترین ترکیب‌بندی‌ها را دارد. به‌عنوان‌مثال او علاقه بسیار زیادی به استفاده کردن از کت‌وشلوار آبی بسیار تیره به همراه پیراهن سفید و کراوات آبی رنگ دارد که یکی از محبوب‌ترین تیپ‌های کلاسیک دوران جدید صنعت مد است.

شیک پوشی به سبک دیوید بکهام David Beckham

فعالیت خیریه‌ای دیوید بکهام

اما درآمدهای سرسام‌آور خانواده بکهام باعث نشده که آن‌ها امور خیریه را فراموش نمایند و همواره در سازمان‌های مختلف خیریه اثری از این خانواده‌ی ثروتمند و مشهور دیده می شود. کمپین‌های مختلفی که برای مبارزه با بیماری‌های خاص ترتیب داده می شود همواره یکی از مقاصد جذاب این خانواده به شمار می آید. دیوید ۵ ماه آخر دوران فوتبالی خود را در تیم پاریس سن ژرمن فرانسه مشغول به بازی فوتبال بود و درآمد ۲۴ میلیون دلاری خود را به‌طور کامل به بنیادی برای حمایت از کودکان سرطانی بخشید.

تبلیغ ساعت مچی دیوید بکهام

برند لباس دیوید بکهام

دیوید بکهام علاوه بر اینکه مدل لباس‌های اسپورت و راحتی برند اچ اند ام و همین‌طور لباس‌های کلاسیک زیادی است، مدل برند بسیار معروفی برای لباس‌زیر آقایان نیز هست. او که این برند را به نام خود نام‌گذاری کرده است توانسته خط تولید بسیار بزرگی را برای تولید لباس‌زیر آقایان فراهم آورد.

عکس دیوید بکهام در تبلیغات لباس H&M   دیوید بکهام در تبلیغات لباس اچ اند ام

 

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا