استایل و مد بانوان

مدگردی با یانگوم : گشتی در مد و لباس لی یانگ آئه

لی یانگ آئه یانگوم

مدگردی با یانگوم ؛ لی یانگ آئه

یکی از بارزترین شیوه های تبلیغات در عرصه مد و لباس و جواهرات و اکسسوری، حضور شخصیت های هنری در فیلم ها و سریال های سینما و تلویزیون است که به دلیل وسعت مخاطبان در طیف های گوناگون، نقش زیادی را در معرفی برندها، طرح ها و استایل های گوناگون دنیای فشن در اختیار دارند. در سینمای ۱ دهه اخیر دنیا، شاهد نمایش مدهای فوق العاده ای توسط فوق ستاره های هالیوود بودیم که نمونه بارزش، گردن بند گران قیمت انجلینا جولی در فیلم Tourist یا کلکسیون جواهرات کارتیه که نیکول کیدمن در فیلم Princess Grace  بر تن کرده بود.

همکاری خانه های مد و سازندگان طلا و جواهرات با تهیه کنندگان فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی چند دهه است که شدت گرفته و هر سال شاهد نمایش جلوه هایی از نمایش مد و لباس و جواهرات در ساخته های هنری توسط سلبریتی های جهان هستیم. سلبریتی ها، در واقع سفیران موثری برای دنیای رنگارنگ و جذاب فشن هستند و به همین خاطر، از حضور در مراسم فرش قرمز گرفته تا بازی روی پرده نقره ای سینما، شاهد نمایش طرح های فوق العاده و چشمگیر برندها بر تن فوق ستاره های موسیقی و سینما و ورزش هستیم.

حتما بخوانید : ملکه مد کیت میدلتون

مد و لباس در شرق اسیا هم به واسطه جادوی شبکه های اجتماعی و قدرت  فشن بلاگرها، هشتگ ها و لایک ها و فالوهای اینستاگرامی و فیس بوکی در حال افزایش است و اکنون شاهد فعالیت خانه های مد و دانشکده های آموزش مد و لاکچری گردی و کسب و کارهای مرتبط در سطوح عالی آکادمیک در شرق و جنوب شرق آسیا هستیم. شانگهای، مهم ترین مرکز تولید پوشاک آسیا را باید یکی از پایتخت های نوظهور مد قاره کهن دانست که برندهای مهمی چون تیفاتی، ورساچه، دولچه و گابانا و لویی ویتون را روانه مراکز تولید و عرضه لباس ها و مدهای لاکچری چین کرده است.

مدگردی با یانگوم

شرق آسیایی به ویژه جوانان و نوجوانان، امروزه یکی از هواداران فعال دنیای فشن هستند و حضور فعال فشن ویک های معتبر دنیا همچون مرسدس بنز در این بخش از جهان، بیانگر نقش بارز شرق آسیا در توسعه صنعت مد امروز جهان است. در این بخش از دنیا، شاهد فعالیت گسترده بازیگران سینما و تلویزیون و حتی خوانندگان، در عرصه فشن هستیم که لی یان آئه، هنرپیشه معروف سینما و تلویزیون کره جنوبی یکی از انها به شمار می رود.

گزارش امروز سرویس مد گردی لوکس تهران به شرق آسیا رفته تا با یکی از معروف ترین شخصیت های تلویزیونی این کشور که نامی آشنا برای ایرانیان است، به دنیای مد رفته و با سبک زندگی ایشان آشنا شود.

با مدگردی با یانگوم ، همراه ما باشید.

از اوشین تا یانگوم

برای ما ایرانی ها، سریال های شرق دور، خاطراتی زیادی را به همراه دارد و بخشی از خاطرات نوستالژیک بچه های دهه شصت و هفتاد را نیز به خود اختصای می دهد. از “اوشین” تا “هانیکو”، سریال های هفتگی جذابی بودند که میلیون ها ایرانی در دهه خاطره انگیز شصت، روزگار موشک باران را با آنها سپری کردند. سریال هایی که حتی در زمان پخش آژیر قرمز نیز، مردم در پناهگاه های کوچک و بزرگ، از تماشای آن صرفه نظر نمی کردند.

یکی از فاکتور های بارز این سریال ها که با استقبال گسترده عموم مردم  نیز همراه شد، توجه به خانواده و ارائه درامی خانوادگی با مایه های کار و تلاش و انعکاس سبک زندگی سنتی و مدرن ژاپنی ها در قرن بیستم بود که جذابیت بصری قابل ملاحظه ای برای بیننده غرب آسیا (مثل ایرانیان) به ارمغان می آورد.

حتما بخوانید : مدگردی با آن هاتاوی

شخصیت هایی که نقش اوشین

(شخصیت هایی که نقش اوشین را در سریال سال های دور از خانه بازی کردند)

البته، سریال باز های دهه شصت، سریال دیگری هم به جز سریال سال های دور از خانه” و “ داستان زندگی” هم در ذهن دارند که جمعه شب ها، مهمان تلویزیونی های سیاه و سفید و بعضا رنگی آن زمان بود. سریال  از سرزمین های شمالی که تیتراژ نوستالژیکش، هنوز هم زنگ موبایل برخی از نوستالژی بازهای دهه شصت است.

تیتراژ به یاد ماندنی سریال از سرزمین های شمالی را در ویدئو زیر ببینید.

البته این فقط تیراژ سرزمین های شمالی نبود که خاطره ساز شد. تیتراژ به یاد ماندنی سریال داستان زندگی نیز، جذابیت های خاص خود را داشت .

سریال، داستان مردی را روایت می کرد که پس از جدایی از همسرش، همراه با دختر و پسرش از توکیو به زادگاهش در جزیره شمالی ژاپن (هوکایدو) می رود تا زندگی جدیدی را آغاز کند. این سریال، در سال ۱۹۸۱ میلادی ساخته شد و پخش آن، ۲۰ سال به طور انجامید. اما فقط، فصل اول آن مهمان ایرانی ها شد.

دهه ۶۰ خاطره انگیز

از اواخر دهه هشتاد شمسی به این سو، با توسعه شبکه های تلویزیونی رسانه ملی، دوباره شاهد پخش مجدد این سه سریال در سال های اخیر شدیم که یادآور خاطرات تلخ و شیرین ایرانی ها در روزگار جنگ بود. البته این فقط سریال های ژاپنی نبود که دهه شصت را خاطره انگیز کرد.

کارتون های جذاب شبکه ۱ و ۲ سیما در دهه شصت و هفتاد، از گوریل انگوری گرفته تا بامزی و خانواده دکتر ارنست، بچه های دهه شصت را با روزگار کارتون های ژاپنی جذاب و جالب، با خود همراه کرد تا برای نسل سوم، دهه شصت با برندهایی به یاد ماندنی در ذهن آنها ثبت شود.

در سال های اخیر، کم تر از سریال های ژاپنی در تلویزیون چیزی مشاهده میکنیم و سریال های کره ای، جای آن را گرفته است. اگر اوشین و هانیکو، دو دختر فعال، جسور و مهربان ژاپنی ها در دهه شصت، فضای جذابی را برای بینندگان تلویزیون ایران به ارمغان آورد، اکنون یانگوم و جومونگ، ادامه دهنده این راه به سبک کره ای و با طعم اسطوره ای شدند.

حتما بخوانید : مدگردی با آیشواریا رای

کلکسیون مد و لباس و جواهرات جواهری در قصر

(تصویری از کلکسیون مد و لباس و جواهرات جواهری در قصر یانگوم)

علت جذابیت این سریال ها را می توان علاقه عموم مردم به ژانرهای تاریخی و اسطوره ای دانست که گویا فیلمسازان و سریال سازان کره ای، در این حوزه با استادی تمام، بخشی از دنیای اسطوره ای ادبیات کره را در قالب سریال و جعبه سیاه، به دنبای پر سود سریال سازی، معرفی کردند.

روابط عاطفی موجود و به تصویر کشیدن سبک زندگی سنتی شرق آسیا که سنت های اخلاقی و فرهنگی، شباهت هایی را با فرهنگ کهن ایرانیان نمایان می کرد، عامل دیگری در جذابیت سازی برای سریال های کره ای در چند سال اخیر به شمار می رود.

تصویری از خانواده لی یانگ آئه (یانگوم)

(تصویری از خانواده یانگوم که ست جالب و جذاب او با دختر ۲ ساله اش با استقبال کاربران صفحه اش در اینستاگرام همراه شده است)

در سریال های کره ای که معمولا نریشنی از ملودارم عاشقانه در بستری از عاطفه و شور و تلاش زنان شرقی همراه می شود، همساز پنداری بین بیننده و عوامل سریال ایجاد شده که این موضوع، نقش مهمی در کشش مخاطب در پیگیری سریال در قسمت های مختلف دارد. مخصوصا که برای خانم ها، مشاهده شخصیت داستانی که مشغول آشپزی و انجام کارهای خانه به سبک خلاقانه و شرقی است، جذابیت های را بیشتر می کند.

سریال جواهری در قصر

(سکانسی از سریال محبوب جواهری در قصر با حضور یانگوم و عالیجناب)

عدم ابتذال گرایی در سریال های کره ای بر خلاف سریال های ترکی را می توان یکی دیگر از عوامل موفقیت این سریال ها در کشورهای مسلمان به خصوص ایران دانست که محفلی برای استقبال مسئولان رسانه ملی از این نوع سریال های اسطوره ای و عاشقانه شد.

یانگوم

(۶ پرتره از یانگوم)

سریال های تلویزیونی کره ای همچون: جواهری در قصر، امپراطور دریا، تاجر پوسان، افسانه جومونگ و متشکرم، امپراطور بادها، دونگ یی و سرزمین آهن، سریال هایی بودند که در یک دهه اخیر، رسانه ملی آن ها را به خانه های ایرانیان آورد و جادوی دوبله ایرانی و جشنواره رنگ و لباس و غذا و سنت کره ای ها نیز، در داغ تر شدن تنور این درام های خانوادگی، بی تاثیر نبود.

تصویر لی یانگ آئه در سریال جواهری در قصر

(تصویر یانگوم در سریال جواهری در قصر)

بی شک، جواهری در قصر، از جمله سریال های تاثیر گذار خارجی رسانه های ملی در سال های اخیر است و استقبال از این سریال به حدی بود که حتی، شرکت ال جی در تهران را متقاعد کرد تا شخصیت اصلی سریال، یعنی خانم لی یانگ آئه را به تهران آورده و کنفرانس خبری برای هوادارانش راه اندازی کند.

تصاویری از حضور یانگوم در تهران

(تصاویری از حضور یانگوم در تهران با دعوت شرکت ال جی- دی ماه ۱۳۸۹)

حضوری که در تهران، سر و صداهای زیادی به پا کرد و آتشی در خرمن طرفداران ایرانی این شخصیت هنری کره جنوبی زد. پرواز شماره ۴۹۸ هواپیمایی KOREAN AIRLINE از سئول به تهران نشست و هواداران این بازیگر سرشناس را که روزگاری با هنرنمایی های ماندگارش در جواهری در قصر سپری کرده بوند، به فرودگاه امام خمینی تهران کشاند. او نخستین بازیگر سرشناس کره ای بود که به ایران می آمد.

یانگوم آی لاو یو، یانگوم دوستت داریم، . . . جملاتی بود که صدها تن از هواداران خانم لی یانگ آئه در گیت ورودی مسافران خارجی فرودگاه امام در دی ماه ۸۹ سر می دادند. گفته شد که یکی از استقبال کنندگان خانم یانگوم ، مهران مدیری، چهره سرشناس طنز دهه های اخیر بود.مهران مدیری، سال پیش با مینو غزنوی، دوبلر یانگوم صحبت کرد.

وی را مستقیما به هتل استقلال تهران بردند و وی پیش از ورود به هتل، عکس های یادگاری بسیاری با هوادارانش گرفت. مرکز همایش های صدا و سیما، جایی بود که یانگوم ، در انجا مهمان خبرنگاران بسیاری شد که با مترجم کره ای خود، به آن جا رفت. وی بعدا، سال نو را نیز به ایرانیان تبریک گفت. پس از و، جومونگ هم به تهران آمد.

کنفرانس خبری جومونگ در تهران

(کنفرانس خبری جومونگ در تهران)

نکته جالب توجه این است که خانم یوروم، همسر افشین قطبی، سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران به واسطه دوستی با یانگوم ، او را در طول اقامتش در تهران به خانه خود دعوت کرد.

یکی از مصاحبه های یانگوم در تهران را مشاهده کنید.

به هر حال، حضور یانگوم ، با طنز رسانه ها نیز همراه شد.

تصاویری از حضور یانگوم در تهران

(تصاویری از حضور یانگوم در تهران)

چند سالی است که هفته فرهنگی کره در تهران و در روزهای سرد آبان ماه برگزار می شود و پایتخت نشینان می توانند فرهنگ و سبک زندگی و غذایی کره را مشاهده کرده و از دست پخت کره ای ها بهره مند شوند.

هفته فرهنگی کره جنوبی در تهران

(تصویر هفته فرهنگی کره جنوبی در تهران)

یانگوم ؛ جواهری در قصر

اولین سریال کره ای که در ایران به طور عمومی با استقبال روبرو شد، سریال جواهری در قصر بود. داستان، روایت زندگی دختری به نام یانگوم است که یکی از بانوان دربار پادشاه کره در زمان های خیلی دور بوده و به واسطه المان های که در بالا به آن اشاره شد، یکی از پر استقبال ترین سریال های خارجی رسانه ملی در چند دهه اخیر را به نام خود ثبت کرد.

تیتراژ جواهری در قصر را در ویدئو زیر مشاهده کنید.

این مجموعه ۵۴ قسمتی، داستان بانویی را روایت کرد که نامش در تاریخ به عنوان پزشک خصوصی پادشاه ثبت شده و از پاییز ۸۵، مهمان ایرانی ها شد.

دنیای مد و لباس یانگوم با دستبند و ساعت برند گوچی

(تصویری از دنیای مد و لباس یانگوم با دستبند و ساعت برند گوچی)

یانگوم که بود ؟

 مراسم عروسی یانگوم

(تصویر مراسم عروسی یانگوم در سئول)

لی یانگ آئه ، متولد ۱۱ بهمن ۱۳۴۵ است که مدرک کارشناسی خود را در رشته زبن آلمانی از دانشگاه هان یانگ و مدرک کارشناسی ارشد بازیگری را از دانشگاه چانگ آنک کره جنوبی دریافت کرد. وی به زبان های انگلیسی، آلمانی تسلط دارد و در دو دهه اخیر، در سریال ها و فیلم های بسیاری ایفای نقش کرد.

یانگوم در دو تیپ متفاوت

( یانگوم در دو تیپ متفاوت)

معروفیت وی در دو دهه اخیر به حدی شد که تا کنون به کشورهای مختلف آسیا برای ایراد سخنرانی سفر کرد. وی یکی از ۳ زنی بود که مشغل اصلی بازی های آسیایی ۲۰۱۴ میلادی  را در مراسم افتتاحیه روشن کرد. وی در سال ۲۰۰۹ میلادی با Jeong Ho-Young ازدواج کرد و ۲ فرزند دارد.

لی یانگ آئه ( یانگوم )

یانگوم در سال ۲۰۰۴ میلادی، سفیر صلح یونیسف شد تا فعالیت های نیکوکاری گسترده را در قاره کهن در دستور کار قرار دهد. وی تا کنون صدها هزار دلار برای کمک به توسعه بهداشت و آموزش در کشورهای فقیر آسیا مانند سریلانکا اهدا کرده است. صندوق بورسیه سوجاتها دیانی (Sujatha Diyani Scholarship Fund) در سریلانکا، توسط یانگوک هدایت می شود.

روشن کرن مشغل بازی های آسیایی

(روشن کرن مشغل بازی های آسیایی ۲۰۱۴ )

معروفیت لی یانگه آئه در عرصه سریال و پرده نقره ای سبب شده تا وی به یکی از چهره های معروف هنری این کشور تبدیل شده و همچون سلبریتی های هالیوود، برای حضور در فعالیت های مد و لباس، با استقبال گسترده نشریات معروف مد آسیا و جهان روبرو شود و سالانه صد ها هزار دلار بابت نمایش برندهای معروف مد و لباس دنیا مانند گوچی، چهره مشهور مجلات فشن آسیا و اروپا شود.

کلکسیون مد و لباس یانگوم برای برند JLOOK

(کلکسیون مد و لباس یانگوم برای برند JLOOK)

از elle تا هارپرز بازار، نشریات مد و لباس هستند که از یانگوم برای حضور در روی جلد این نشریات مشهور عرصه فشن، دعوت کردند. تا کنون، ده ها تصویر روی جلد مجلات معروف مد آسیا، مملو از تصاویری شده که یانگوم ، برای نمایش مد و لباس و جواهرات برندهای مختلف آسیا، آن ها را بر تن کرد که طلا و جواهرات از نوع گردن بند و دستبند و ساعت، بخشی از آن ها بود.

لی یانگ آئه بر روی جلد مجله معروف ماری کلایره و کوزموپلیتن

(تصویر لی یانگ آئه بر روی جلد مجله معروف ماری کلایره و کوزموپلیتن)

برخی از تصاویر روی جلد دنیای مد و لباس یانگوم ، به همراه فرزندش است که در برند JLOOK در زیر مشاهده می کنید.

یانگوم و دخترش

( یانگوم و دخترش)

رسانه ها، علاقه زیادی دارند تا کلکسیون مد و لباس خانم لی یانگ آئه را به همراه دو فرزندش در اختیار طیف مخاطبان مد باز خود قرار دهند که در تصویر زیر، یکی از آن ها را مشاهده می کنید.

فوتوشوتینگی از یانگوم و دو فرزندش

(فوتوشوتینگی از یانگوم و دو فرزندش)

وی در بسیاری از فیلم ها و سریال های کره ای ایفای نقش کرده است که در زیر، به دو تصویر از این محصولات اشاره شده که بخشی از دنیای مد و لباس ایشان را به تصویر می کشد.

مد گردی با یانگوم

یکی از دلایل جذابیت تصاویر تبلیغاتی خانم یانگوم در چند سال اخیر، حضور کودکان و بعضا بچه هایش در تصاویر بوده که نمونه ای از آن را می توان در تصویر زیر مشاهده کرد.

استایل یانگوم

البته تصویر یک دختر شرقی با لباس کره ای، عامل مثبتی برای ترغیب مخاطبان به دنبال کردن تصاویر مد و لباس ایشان است که به خصوص در کشورهای غربی نیز، با استقبال بسیاری مواجه شده است.

اینستاگردی با یانگوم

(اینستاگردی با یانگوم )

برای آشنایی با فیلم ها و سریال هایی که لی یانگ آئه در آن ایفای نقش کرد، فهرست زیرا را ملاحظه کنید.

اینستاگردی با یانگوم

خانم لی یانگه آئه، بیش از هزار پست در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته که قریب به ۳۲ هزار فالور برایش به ارمغان آورده است. به نظر می رسد وی یکی از سلبریتی های فعال در اینستاگرام باشد که البته خیلی مورد استقبال گسترده کاربران کره ایی قرار نگرفته و احتمالا، ایرانیان عاشق این شخصیت تلویزیونی کره جنوبی نیز هنوز با صفحه ایشان آشنا نشده اند. به هر حال کمک وی به زلزله زدگان کرمانشاه سبب شد تا بار دیگر نام و چهره وی در رسانه های ایرانی دیده شود.

صفحه اینستاگرامی لی یانگ آئه

(در تصویر بالا که جدید ترین پست منتشر شده در روزهای آخر نوامبر ۲۰۱۷ میلادی در صفحه اینستاگرامی لی یانگ آئه هست، وی را در زمان سفر به ایران مشاهده میکنیم که به سفارت کره جنوبی در تهران رفته بود. مارچ ۲۰۱۵ میلادی)

 فوتوشوت ساده و خندانی از یانگوم

(محصولات آرایشی و بهداشتی  یانگوم به تازگی در دنیای مد بانوان کره جنوبی رواج یافته و در تصویر بالا که فوتوشوت ساده و خندانی از یانگوم را مشاهده میکنیم، او از جدید ترین محصولات بهداشتی با نام خودش رونمایی کرد. برای اطلاعات بیشتر به هشتگ اختصاصی ایشان مراجعه کنید)

تیپ اخیر یانگوم

(تیپ اخیر یانگوم در گفت و گو با شبکه تلویزیونی MBC)

 زیورآلات کلکسیون طلا و جواهرات یانگوم

(در این عکس، بهتر میتوان به سلیقه یانگوم از انتخاب زیورآلات کلکسیون طلا و جواهرات و اکسسوری هایش برای شرکت در یک مصاحبه تلویزیونی پی برد)

تیپ های رسمی لی یانگ آئه

(یکی از تیپ های رسمی یانگوم در مراسمی در سال ۲۰۰۶ میلادی در تایوان که وی را در کت و دامنی صورتی رنگ با گردن بند دو لایه همیشگی اش شاهد هستیم)

 لی یانگ آئه

(یکی از هشتگ های محبوب لی یانگ آئه در پست گذاری هایش در اینستاگرام، هشتگ STYLISH و koreanprincess است)

یپ ساده و شیک لی یانگ آئه

(تیپ ساده و شیک یانگوم در پنجاه و ششمین جشنواره فیلم برلین آلمان در سال ۲۰۰۶ میلادی)

 تیپ های ساده لی یانگ آئه

(از تیپ های ساده لی یانگ آئه در یکی از جشنواره های هنری اسپانیا)

لی یانگ آئه در جشنواره فیلم پینگ چانگ

( یانگوم در جشنواره فیلم پینگ چانگ در فوریه ۲۰۱۷ میلادی که وی را در لباس سنتی کره ای ها شاهد هستیم)

(لی یانگ آئه در فوتوشوتی جذاب برای تبلیغ پرفیوم برند کره ای

 یانگوم در فوتوشوتی جذاب برای تبلیغ پرفیوم برند کره ای که برای توضیحات بیشتر به این هشتگ مراجعه کنید)

استایل لی یانگ آئه

(استایل  یانگوم  همیشه خندان در همایشی که شرکت ال جی در هتل four season سئول ، پایتخت این کشور برگزار کرده بود)

گوشواره، دستبند و کیفی از ورساچه و لباس ظریف کاری شده

(تیپ کامل لی یانگ را در تصویر بالا در همایش ال جی مشاهده میکنیم که وی با گوشواره، دستبند و کیفی از ورساچه و لباس ظریف کاری شده جذابی در این مراسم در سال ۲۰۱۶ میلادی حضور یافت)

فوتوشوتی از لی یانگ آئه که برای مجله ای کره ای

(فوتوشوتی از یانگوم که برای مجله ای کره ای گرفته شده است و در این هشتگ اطلاعات بیشتری میتوان راجع به این تصویر بدست آورد)

فوتوشوت های یانگوم

(از کلکسیون فوتوشوت های یانگوم در چند سال اخیر که در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است)

یانگوم و فرزندش

(از جمله تصاویری که یانگوم به همراه فرزندش در اینستاگرام به اشتراک گذاشت)

فوتوشوت هایی از یانگوم

(فوتوشوت هایی از یانگوم برای تبلیغ زندگی دوستدار محیط زیست)

فوتوشوتی از لی یانگ و فرزندش که برای مجله

(فوتوشوتی از لی یانگ و فرزندش که برای مجله THE HOUSE FULL OF HAPPINESS منتشر شده بود)

استایل های خیابانی لی یانگ

(تصاویری از استایل های خیابانی لی یانگ ( یانگوم ) در شهر سئول)

تصاویری از فوتوشوت های لی یانگ آئه برای مجله THE HOUSE FULL OF HAPPINESS

(تصاویری از فوتوشوت های یانگوم برای مجله THE HOUSE FULL OF HAPPINESS که ایشان را در تیپ های متنوعی از لباس های شاد می بینیم)

 لی یانگ ائه در سئول با تیپ های بهاره

(فوتوشوت هایی از لی یانگ ائه ( یانگوم ) در سئول که تیپ های بهاره ایشان را به همراه کلکسیون طلا و جواهراتش رونمایی کرده است)

خانم لی یانگ آئه در نقش یانگوم

(از استایل های همیشه خندان خانم لی یانگ آئه در نقش یانگوم)

طرح های رنگارنگ و شاد و شیک اما ساده لی یانگ آئه

(طرح های رنگارنگ و شاد و شیک اما ساده یانگوم در تابستان ۲۰۱۷ میلادی)

فوتوشوت های یانگوم

(از فوتوشوت های یانگوم که با استقبال گسترده هوادارانش در اینستاگرام مواجه شد)

رازهای مدگردی با یانگوم

بررسی سبک مد و لباس یانگوم ، نکته های جالب اما ظریفی را برای عاشقان مد و لباس به ارمغان می اورد که به مواردی در زیر اشاره میکنیم:

  • اصل سادگی: مهمترین اصل در مد و لباس و حتی جذابیت آفرینی در لاکچری گردی هست. اجازه دادن به لباس و استایل و اکسسوری و جواهرات برای نمایش خود با پرهیز از شلوغ کاری و استفاده از تزییناتی غیر موثر برای جذابیت سازی استایل از جمله مقولات اساسی در طراحی مد است. لی یانگ آئه نشان داده که چه اندازه سادگی میتواند جذاب و فرصت آفرین برای دنیای مد و لباس و تبلیغات باشد.
  • اصل خنده: جذاب ترین مدها و استایل ها و گران قیمت ترین اکسسوری های و طلا و جواهرات بر روی چهره های عبوس و نگران و افسرده، چشمگیر و جذاب نیست. بخشی از زیباشناسی چهره لی یانگ آئه را میتوان به خنده جذاب و شیرینش مرتبط دانست. خنده، ابزاری تاثیرگذار برای چهره های کاریزماتیک و عاملی برای دیده شدن بهتر و بیشتر است. لایک بازهای اینستاگرام در نظر داشته باشند!
  • بهداشت پوست و مو: شرق آسیایی ها، از نظر پوست و مو وضعیت خوبی دارند. اما با این حال، برای صاف نگهداشتن پوست صورت به خصوص در میان بانوان جوان، خواب کافی و استراحت و پرهیز از مواد آرایشی شیمایی توصیه می شود.
  • زندگی طبیعی: یانگوم یکی از آیکون های فعال برای مجلات و سایت های سبک زندگی و تندرستی کره است که مبلغ سبک زندگی طبیعی هستند. به نظر می رسد این رویه در سبک مد و لباس و آرایش و رژیم غذایی ایشان نیز رواج دارد.

فیلم شناسی یانگوم

  • سا ایم دانگدر سال ۲۰۱۷
  • جواهری در قصردر سال ۲۰۰۳
  • آتش بازی درسال ۲۰۰۱
  • افسانه ۲۰۰۰
  • عشق یک غریبه درسال ۱۹۹۹
  • موج های بلند ۱۹۹۹
  • وکیل مدافع ۱۹۹۸
  • دلیلی که من زنده‌ام درسال ۱۹۹۷
  • پزشکان ۱۹۹۷
  • بابا در سال ۱۹۹۶
  • لیست مواد غذایی (چان پوم دانجا)۱۹۹۵
  • مرد آسفالتی در سال ۱۹۹۵
  • قصر سو ۱۹۹۵
  • سریع ۱۹۹۴
  • همسر تو چطور؟ ۱۹۹۳

  • همدردی برای بانو انتقام در سال ۲۰۰۵
  • یک روز خوب بهاری ۲۰۰۱
  • آخرین هدیه در سال ۲۰۰۱
  • اتصال به مکان امن۲۰۰۰
  • اولین بوسه ۱۹۹۸
  • در آینده خیلی نزدیک (سفر به صحرای آفریقا) در سال ۱۹۹۶

لی یانگ آئه بر روی جلد مجلات NOBELESS و JLOOK

( یانگوم بر روی جلد مجلات NOBELESS و JLOOK که ۱۰۰ هزار دلار عایدش کرد)

امیدواریم این گزارش، شما را با دنیای مدو لباس و فعالیت های هنری یانگوم آشنا کرده   و تجدید خاطره ای بوده باشد برای سریال های نوستالژیک دهه شصت.

دنیای مد و لباس و جواهرات ایران و جهان را هر روز در سرویس مدگردی لوکس تهران دنبال کنید.

به نظر شما کدام استایل یانگوم جذاب تر است؟

2 دیدگاه

2 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا