برند ها

لاکچری ترین ساعت های جهان در ۴۰ قاب

لاکچری ترین ساعت مچی

لوکس ترین ساعت های دنیا کدام است؟ سلبریتی ها، کدام برند ساعت را انتخاب می کنند؟ ساعت مورد علاقه جورج کلونی، لیدی گاگا و کیت میدلتون چیست؟ این ها پرسشی است که لاکچری گردها در انتخاب ساعت معمولا از خود سوال می کنند.

ما قبلا در گزارشی به معرفی نکاتی که پیش از خرید ساعت می بایست شیک پوش ها و مشکل پسندها در نظر داشته باشند اشاره کردیم. همانطور که میدانید، ساعت چه برای أقایان و چه بانوان در هر سنی، یکی از ضروریات زندگی پر سرعت و زمان مدار امروزی است که در برنامه ریزی کارهای روزمره کمک شایانی می کند.

اگر چه این روزها با گجت های پوشیدنی و همچنین گوشی های هوشمند تلفن همراه که لحظه به لحظه، یار دیرین و همیشگی میلیاردها تن از شهروندان دهکده جهانی به شمار می رود تا در جریان آخرین پست های اینستاگرامی و فیس بوک دوستان و اشنایان و سلبریتی ها قرار بگیرند، ساعت تا حدودی به حاشیه رانده شده است و موبایل، هم نقش دفترچه یادداشت را ایفا میکند و هم ساعت و هم ابزار ارتباطی و تبادل اطلاعات و هم بخشی از ظرفیت های درآمد زایی دیجیتالی!

به هر حال، هر جور که به مقوله ساعت و پوشیدن ساعت خاص و جذاب نگاه کنیم، آن را می بایست بخشی از استایل مد و لباس آقایان و بانوان شیک پوش و خاص پسند بدانیم که به نوعی با بستن آن به دست، رسمیت استایل تکمیل می شود.

بسیارند افرادی که علاقمندند با هر ست لباس خود چه در استایل های کژوال و خیابانی چه در تیپ های مراسمات رسمی و مهمانی ها، با ساعت های مچی متفاوتی دیده شوند و برای خرید آن، همچون عطر، دقت و وسواس بسیاری به خرج می دهند. اما باید توجه داشت که تعدد ساعت های گران قیمت، روش مطلوبی برای ارتقا سطح لاکچری گردی خاص پسندها نیست و میتوان بودجه اختصاصی به ساعت که خیلی هم دیده نمی شود، به تقویت بودجه لباس های رسمی متنوع اختصاص داد که تاثیر گذاری بیشتری در جذابیت طراحی مد شما خواهد داشت.

دقت در انتخاب و خرید ساعت، از عطر و لباس بیشتر است. چرا که لاکچری گردها، هر از چند گاهی عطر خود را با نت های شگفت انگیز برندهای فصلی تعویض میکنند یا از یک یا چند دست لباس هر از گاهی استفاده میکنند. اما از ساعت، نمی توان غافل شد و باید همیشه ان را به همراه داشت و تعدد ان نیز، معمولا توجیه ندارد.

جرج کلونی و تبلیغ ساعت لاکچری امگا

گزارش امروز لوکس تهران، شما را با انچه در زمان خرید ساعت چه لوکس و غیر لوکس باید به آن توجه کنید جلب میکند.

با ساعت گردی امروز ما در دنیای لاکچری گردها همراه باشید.

توصیه های همیشگی

توصیه همیشگی ما به کاربران لوکس تهران در خرید محصولات مد و لباس، از کیف و کفش و پالتو گرفته تا اکسسوری و طلا و جواهرات و حتی ساعت، گشتی در هشتگ های مد گردی معروف اینستاگرام است که شما را با جدید ترین محصولات و خدمات برندهای مطرح و کمتر شناخته شده جهان مد آشنا می کند.

در هشتگ های مد گردی اینستاگرام مثل FASHION FASHIONISTA, FASHIONGRAM, LUXURY، میلیون ها عکس توسط کاربران این شبکه به اشتراک گذاشته شده است که شما را در جریان مشخصات فنی، قابلیت های تکنیکی و نظرات مشتریان و مصرف کنندگان کالا و محصولات لاکچری و غیر لاکچری جهان مد و لباس قرار می دهد. وقتی شما بتوانید با بررسی هشتگ SWATCH با جدید ترین مدل های ساعت کنونی و حتی مدل های قبلی این برند لاکچری ساعت آشنا شوید و نظرات مشتریان را به طور اجمالی بررسی کنید، اشراف اطلاعاتی شما برای انتخاب ساعت از این برند لوکس افزایش خواهد یافت.

عکس ساعت لاکچری در اینستاگرام

(بیش از ۷ میلیون عکس ساعت لاکچری و معمولی از صدها برند و هزاران طرح و استایل روی هشتگ معروف ساعت در اینستاگراکم تگ شده است)

از طرفی، فشن بلاگر ها (FASHION BLOGGER) یا همان مد نویس های آنلاین، تلاش میکنند تا دنیای مد و لباس را به زبان خودمانی در اختیار کاربران اینترنت قرار داده و آنها را از تحلیل فشن جهان به روایت خودشان آگاه کنند. در لابلای ای موضوعات، میتواند نکته ها و ترفندهای خوبی را برای انتخاب محصولات از جمله ساعت در نظر داشت که رهیافت مطلوب و اثر بخشی برای انتخاب درست است. به هر حال ، مشورت، بخشی فراموش نشدنی از دنیای مد و لباس است که باید به ان توجه داشت و عرصه FASHION ADVISORS، یکی از مهم ترین مقولات کسب و کار دنیای لاکچری را به خود اختصاص می دهد.

ساعت لاکچری از برند کارتیه

(ده ها هزار عکس از مشتریانی که برند کارتیه را در اختیار دارند در این هشتگ بارگذاری شده است که راهنمای خوی برای علاقمندان به محصولات لوکس ساعت کارتیه به شمار می رود)

ساعت مچی برند رولکس

(بیش از ۸۰۰ هزار عکس از مشتریانی که برند رولکس  را خریداری کرده اند در این هشتگ منتشر شده که اگر خواستار خرید این برند هستید، از این راهنما استفاده کنید)

پس در انتخاب ساعت، ابتدا به بررسی هشتگ های مد و لباس به خصوص هشتگ های مربوط به برندهای ساعت روی بیاورید و جدید ترین تصاویری که کاربران اینستاگرام و مسئولان خانه ها مد ساعت سازی به اشتراک گذاشته اند را بررسی کنید. اگر به سوالی روبرو شدید و مشخصات فنی و جنس و کیفیت و قیمت و امکانات و گارانتی هر ساعت را نیاز داشتید، با کاربر یا ادمین صفحات رسمی برند ها در شبکه های اجتماعی تعامل کرده و اطلاعات تکمیلی را کسب کنید.

توجه داشته باشید، همانطور که در برخی از سایت های معروف جهان در عرصه گردشگری مثل: HOTELS, BOOKING , EXPEDIA، قیمت های باور نکردنی را برای رزرواسیون هتل های لاکچری جهان در اختیار گردشگران قرار می دهند، برخی از سایت های اینترنت، قیمت های جذابی را برای فروش ساعت های لوکس در اختیار لاکچری گردها قرار می دهند که این اطلاعات را میتوان در هشتگ گردی در شبکه های اجتماعی بدست آورد.

(تصویر ایندکس سایت من آو منی که ده ها مدل ساعت لوکس را برای ساعت گردها معرفی می کند)

مساله بعدی این است که در انتخاب ساعت های لاکچری، همواره از توصیه های جذاب و حرفه ای و تخصصی مد نویس های درگاه های بین المللی استفاده کنید که ManOFMany یکی از آن ها به شمار می رود و شما را با ۳۲ برند لاکچری ساعت در سال های اخیر آشنا می کند.

اگر به دنبال ساعت های زیر ۵۰۰ دلار لوکس هستید به این نشانی و اگر به دنبال ساعت های لاکچری ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار هستید، این لینک را بررسی کنید که شما را با ۱۰۰ برند معروف آشنا می کند. همانند مد نویس های لباس، وبلاگ نویس هایی هستند که به صورت تخصصی به موضوع ساعت های لاکچری و مشخصات فنی اشاره میکنند که بهترین گزینه برای شما برای آشنایی با نظرات آنان جهت خرید ساعت است. برای اطلاعات بیشتر، به ۲۱ وبلاگ معروف ساعت مراجعه کنید.

راهنمای حرفه ای خرید ساعت

قبل از خرید هر نوع ساعتی، تکلیف خود را با این ۳ پرسش روشن کنید:

  • چه انتظاری از این ساعت دارید؟
  • کجا قصد دارید از این ساعت استفاده کنید؟
  • بودجه شما برای خرید ساعت چقدر است؟

اگر قصد دارید فقط در مراسم رسمی از این ساعت استفاده کنید، می بایست طوری انتخاب کنید که تناسب خوبی با لباس های شب (بانوان) و کت و شلوار (آقایان) داشته باشد. لاکچری ترین ساعت ها اگر اسپرت باشند، گزینه خوبی برای ست های رسمی نیست.

در خرید ساعت چه لاکچری چه غیر لوکس، باید از گارنتی ساعت مطمئن شوید. این گارانتی باید مکتوب باشد و از طریق نمایندگی های رسمی صادر شود. هر ساعت فروشی نمیتواند گارانتی ساعت شما را بر عهده بگیرد. همانطور که در تصاویر بیش از ۳۰ برند در انتهای مطلب مشاهده میکنید، همه برندهای معتبر جهان، نام خود را داخل شیشه ساعت درج میکنند. مخصوصا پشت ساعت. بنابراین یکی از روش های تشخیص ساعت اصل و تقلبی همین موضوع است که البته بعضا ساعت های تقلبی هم چنین خاصیتی دارند.

فوتوشوت تبلیغاتی لیدی گاگا با برند لاکچری TUDOR

(فوتوشوت تبلیغاتی لیدی گاگا با برند لاکچری TUDOR)

مثل خرید طلا و جواهرات و اکسسوری و حتی برندهای صاحب نام مد و لباس، بهتر است خریدهای خود را از فروشگاه های معتبر و نمایندگی های رسمی انجام دهید تا ضمانت و کیفیت کالا مورد قبول باشد. حتما از فروشنده فاکتور درخواست کنید تا زمان خرید و سریال ساعت و قیمت و مشخصات گارانتی را در اختیار بگیرید.

گاها این فاکتور و گواهی گارانتی برای امور تعمیر در آینده مورد نیاز خواهد بود که بعضا لاکچری گردها به شوق خرید ساعت، این موضوع ابتدایی را فراموش می کنند.

جورج کلونی سفیر امگا

(جورج کلونی سفیر امگا)

(نیکول کیدمن سفیر امگا

(نیکول کیدمن سفیر امگا)

اگر به دنبال ساعت های کلاسیک هستید و تیپ کلاسیک دوست دارید، ساعت های آنالوگ را انتخاب کنید که بسیاری از برندهای لاکچری ساعت نیز این محصولات را در اختیار شیک پوش ها قرار می دهند. ساعت های انالوگ عقربه دار هستند و حدود ساعت را اعلام میکنند. اما ساعت های دیجیتالی که معمولا طرفداران اسپرت دارند، ثانیه را نیز به شما می گویند.

ساعت مچی که هم آنالوگ هست و هم دیجیتال

(ساعتی که هم آنالوگ هست و هم دیجیتال)

نوع بند ساعت برای لاکچری گردها اهمیت دارد. به نوع بند توجه کنید. بندها به دسته هایی مثل: فلزی، چرمی و پلاستیکی تقسیم می شود. بهترین گزینه ، بندهای چرمی است که معمولا روی قیمت تمام شده ساعت نیز تاثیر گذار هستند و با دست داشتن زیاد ان ها شاهد تضعیف جنس و رنگ بند خواهید شد که باید تعویض کنید.

اگر به بند های فلزی حساسیت دارید، میتوانید از ساعت هایی  با بندهای چرمی استفاده کنید. بند های پلاستیکی برای مهمانی های خودمانی واستایل های خیابانی میتواند گزینه خوبی باشد. بندهای فلزی، طیف فلزی گوناگونی از نقره و طلا و استیل و برنج و امثالهم دارند که البته این موضوع نیز روی قیمت تمام شده ساعت تاثیر گذار است.

قطعا بخشی از قیمت ساعت های لاکچری به جنس و کیفیت بند ساعت نیز مربوطه است.

فرق ساعت های کوارتزی و مکانیکی

ساعت های کوارتزی، ساعت های باطری دار هستند. یعنی هر از گاهی باید باطری ساعت را تعویض کنید. اما باطری های مکانیکی، کوکی هستند و شما باید ساعت را کوک کنید. ساعت های کوارتزی دارای عقربه ثانیه شمار بوده و تیک تاک میکنند! اما مدل مکانیکی غیر اتوماتیک باید دستی تنظیم شود و مدل مکانیکی اتوماتیک، با حرکت دست و تکان خوردن به طور خودکار کوک می شوند.

(به برند درج شده در بخش های مختلف ساعت اصل توجه کنید که راه حلی برای تشخیص ساعت اصل و تقلبی است. مثلا برند مایکل کورس که از برندهای گران ساعت است، روی قسمت های مختلف ساعت، برند MK را درج کرده است. روی قاب و بند میتوان این نام را دید)

(۳ طرح از برند ساعت جنیفر لوپز (JLO))

طرح ساعت برای لاکچری گردها

طرح ساعت هم در قیمت و انتخاب ان تاثیر گذار است. قاب ساعت ها به شکل های مختلف دایره ای و مربعی و مستطیلی و مثلث و لوزی و دایره تقسیم بندی می شود که این استایل ها را می بایست متناسب با علایق و نوع پوشش خود انتخاب کنید. اگر دنبال ظاهری رسمی هستید، ساعت های آنالوگ با ظاهری حدودا مینیمال گزینه خوبی برای شما محسوب خواهد شد.

اگر اسپرت  پوش هستید، ساعت هایی با قاب دایره ای میتواند انتخاب اثربخش  باشد. اگر عاشق دنیای راک هستید و استایل پوشش شما مدرن و هنری است، بند چرم بلند توصیه می شود. به هر حال، طرح ساعت در قیمت و نوع پوشش شما میتواند تاثیر بگذارد.

(پیش از خرید هر ساعتی از هر برندی، اطلاعات فنی و شناسه ساعت را از سایت رسمی برند مطالعه کرده تا هنگام خرید، این اطلاعات را با مشخصات فنی که روی ساعت درج شده تطبیق دهید. در تصویر بالا، اطلاعاتی از ساعت ROLEX را مشاهده میکنید که برای محصول MOONPHASE رولکس ارائه شده است)

توجه کنید که ساعت های ضد آب برای افرادی که زیاد عادت به پوشیدن ساعت دارند گزینه بهتری است.

تفاوت های کلی ساعت مردانه و زنانه

ساعت های زنانه معمولا ظریف تر از ساعت مردان است و این موضوع به قطر مچ دست بستگی دارد. ساعت های بانوان رنگ بندی متنوع دارد اما رنگ بندی ساعت های آقایان محدود تر است. شاید به این دلیل که رنگ بندی لباس بانوان بسیار بیشتر از لباس آقایان است. معمولا ساعت های لاکچری بانوان مرصع نشان است و مملو از نگین و الماس که در ساعت های لاکچری معمولی آقایان (ساعت های غیر گران) معمولا دیده نمی شود.

در ساعت های لاکچری مردانه بیشتر با تناژهای رنگ قهوه ای و سرمه ای مواجه هستیم که این موضوع در ساعت های زنانه مشاهده نمی شود و طرح ها ساده نیست.

نکته هایی برای خرید ساعت مچی

یکی از اکسسوری های خوب میتواند ساعت مچی باشد. از کاربردی ترین و پر مصرف ترین اکسسوری های مردان و زنان شیک پوش، ساعت مچی است که رنج های قیمتی مختلف با طرح ها و استایل های گوناگون آن متناسب با سلایق و لباس شما در بازار موجود است. ساعت مچی برای لاکچری گردها اهمیت دارد. اگر چه گوشی های هوشمند امروزه همین کار را به راحتی انجام می دهند و دمای هوا و پیش بینی آب و هوا را هم در کنار نمایش ساعت در اختیار شما قرار می دهند.

ساعت مچی چون مدت زمان زیادی به عنوان یک اکسسوری پوشیدنی دستی با شما هست، نباید خیلی تنگ یا خیلی گشاد باشد. باید فیت باشد و معمولا همانطور که در ساعت های مچی ملکه مد جهان (کیت میدلتون) شاهد هستید، رنگ بند ساعت چه چرمی و چه غیر چرمی، بهتر است با لباس شما همرنگ باشد.

(ساعت مچی کیت میدلتون که برند کارتیه است)

ساعت های تک موتوره یا دو موتوره برای کسانی که دستان لاغری دارند گزینه خوبی است و ساعت های اسپرت برای استایل های خیابانی لاکچری گردها که ضخامت دست انها بیشتر است، میتواند استفاده شود. اگر دور مچ شما بین ۱۲ تا ۱۶ سانتیمتر باشد، مچ خیلی لاغری دارد و اگر بیش از ۱۸ سانتیمتر باشد، حتما مچ شما بزرگ و ضخیم است و ساعت های اسپرت گزینه مطلوبی به نظر می رسد.

(ساعت مچی از بهترین اکسسوری های برای مردان شیک پوش است. در انتخاب آن، دقت کنید تا تناسب خوبی با پوشش شما داشته باشد)

البته به این نکته هم توجه کنید که پهنای بند یک ساعت چه لاکچری و چه متوسط، نباید از قاب صفحه ساعت شما بزرگ تر باشد تا اصطلاحا توی ذوق نزند!

۳۲ برند لاکچری دنیای ساعت

در ادامه به معرفی ۳۲ برند لاکچری دنیای ساعت از دید درگاه MANOFMANY  اشاره میکنیم که برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ان ها میتوانید به سایت و همچنین صفحه اختصاصی آنها در اینستاگرام مراجعه کنید.

(تصویری که در بالا مشاهده میکنید ، یکی از محصولات برند   Lange & Söhne بوده که از برندهای لاکچری ساعت سازی به شمار می رود و سابقه فعالیت آن با قرن هجدهم باز می گردد و از ساعت های دست ساز معتبر به شمار می رود. برای کسب اطلاعات بیشتر به این آدرس مراجعه کنید)

(برند آرنولد اند سان یا ARNOLD & SUN دومین برند لاکچری ساعت به انتخاب نشریه MANOFMANY است که توسط ساعت ساز بریتانیایی عرضه شده است که نخستین ساعت های کرونومتری را نیز عرضه کرد. ساعت های لاکچری این برند را در این نشانی دنبال کنید)

(اگر میخواهید شکوه ساعت سازی کلاسیک سوییسی ها را در دنیای ساعت مشاهده کنید، توصیه میکنیم که برند ساعت لاکچری آدمارز پیزه را تست کنید. حتما از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد. فهرست ساعت های لوکس و جذاب خوش طرح و استایل این برند سوییسی را در این نشانی دنبال کنید)

(اگر به دنبال ساعت های رنج ۲ هزار تا ۵ هزار دلار شیک و جذاب هستید، برند BAUME ET MERCIER که دویست سال تجربه ساعت سازی را در معرض دید عاشقان ساعت های لوکس قرار می دهد را فراموش نکنید. برای مشاهده جدید ترین طرح های ساعت لاکچری ۲۰۱۸ میلادی به این نشانی مراجعه کنید)

(برند BELL & ROSE یکی از برندهای لاکچری ساعت است که از سال ۱۹۹۲ میلادی با عرضه ساعت های لوکس با طرح و استایل و رنگ متنوع، نظر ساعت گردها و مد نویس های عاشق دنیای ساعت را به خود جلب کرد. برای مشاهده محصولات این برند به این لینک رجوع کنید)

(برند Breguet از سال ۱۷۷۵ میلادی به عنوان یکی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین برندهای لاکچری ساعت وارد کار طراحی و تولید ساعت شده و مخاطبان حرفه ای بسیار زیادی در سراسر جهان دارد. امروزه این برند در اختیار گروه ساعت سازی سواچ (SWATCH WATCH GROUP) است و برای مشاهده جدید ترین محصولات آن به این آدرس مراجعه کنید که شما را شگفت زده خواهد کرد)

(برند بریتلینگ از دیگر برندهای معروف لاکچری ساعت است که در سال های اخیر با مبلغ ۸۸۰ میلیون دلار توسط هولدینگ CVC CAPITAL PARTNERS خریداری شد. محصولات جدید BREITLING را در این نشانی دنبال کنید)

(برند Bremont از دیگر برندهای لاکچری ساعت است که به عنوان برند غربی طراح ساعت های استایل نظامی، مخاطبان زیادی را در یک دهه اخیر به خود جلب کرده و میتوان جدید ترین محصولات آن را در این لینک دنبال کرد. )

(شکوه طراحی و تولید ساعت لوکس مخصوص مشکل پسندها را میتوان در محصولات خوش طرح و خوش تراش کارتیه (CARTIER) تماشا کرد که گزینه شیک پوش ها به شمار می رود. از پرنسس ها تا ملکه های جهان، گزینه نخست خود را در پوشیدن ساعت، برند کارتیه اعلام می کنند که کینگ ادوارد انگلیس از ان جمله است. دنیای ساعت های جواهر نشان کارتیه را در این لینک دنبال کنید. )

(ساعت کارتیه کیت میدلتون، ملکه مد جهان (عروس ملکه انگلیس) که برند CARTIED BALLON BLEU دارد)

(برند CHOPARD همچون کارتیه، یکی از برندهای معروف و لوکس دنیای ساعت بازهای جهان محسوب می شود که به عنوان پارتنر رسمی فستیوال فیلم کن(CANNES FILM FESTIVAL)  و گرند پریکس موناگو (GRAND PRIX OF MONACO) نیز معرفی شده است. دنیای جواهرات و ساعت های مرصع نشان چوپارد را در این نشانی مشاهده کنید)

(برند CORUM ، دوازدهمین برند لاکچری ساعت است که در این گفتار لوکس تهران معرفی میکنیم. این برند که MONTRES CORUM SARK نیز نامیده می شود، هنر طراحی ساعت را آموزش می دهد که در کلکسیون ADMIRAL’S CUP & BUBBLE به اوج می رسد. این برند اکنون توسط یک شرکت چینی خریداری شده است و اطلاعات بیشتر درباره محصولات ۲۰۱۸ را در این لینک جستجو کنید)

(برند فردریک کنستانت، از برندهای معروف لاکچری ساعت است که رد پای ان را در مگامال های تهران و خیابان های لوکس مد گردهای تهران مثل فرشته و زعفرانیه نیز مشاهده خواهید کرد. برند FREDRIQUE CONSTANT تا کنون جوایز زیادی از جشنواره های جهان بدست آورده و جدید ترین مدل های آن را در این لینک مشاهده کنید)

(از دیگر برندهای ساعت لاکچری میتوان به برند GIRARD PERREGAUX اشاره کرد که بیش از ۲۰۰ سال در حوزه طراحی و ساخت ساعت های لوکس فعالیت دارد. این برند ساعت سوییسی را میتوان در این نشانی محصولات جدیدش را مشاهده کرد)

(برند GLASHUTTE ORIGINAL نامی کمتر شناخته شده در دنیای ساعت بازهای ایرانی است. اما این ساعت ساز آلمانی، که از شهری به همین نام در آلمان به دنیای ساعت معرفی شد، ساعت های دست ساز جذابی را تولید کرده است که برای ساخت برخی از آن ها، ۳۰۰ ساعت زمان صرف شده است. در واقع شما با اوت کوتور در دنیای ساعت در این برند آلمانی مواجه هستید. برای اطلاعات بیشتر به این نشانی بروید)

(برند HUBLOT از دیگر برندهای لاکچری ساعت است که قرن ها از نام های شناخته شده دنیای ساعت به شمار می رود که با کلکسیون BIG BANG RED GOLD اعتبار فراوانی کسب کرد و جوایز زیادی را در کارنامه دارد. محصولات ۲۰۱۸ این برند لوکس ساعت را در این سایت دنبال کنید)

(برند IWC SCHAFFHAUSEN توسط ساعت ساز آمریکایی در سال ۱۸۶۸  میلادی  در سوییس راه اندازی شد و یکی از برندهای لاکچری ساعت به شمار می رود. برای کسب اطلاعات بیشتر به این نشانی بروید)

(برند HYT از دیگر برندهای لاکچری دنیای ساعت است که مخفف HYDRO MECHANICAL HOROLOGISTS است که برای مشاهده محصولات این برند به این آدرس رجوع کنید. )

(از دیگر برندهای لاکچری میتوان به JAEGER LECOULTER اشاره کرد که MIT دنیای ساعت های لاکچری به شمار می رود و کارش را از سال ۱۸۸۳ میلادی آغاز کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات لوکس این برند ساعت به این نشانی بروید)

(برند MAURCIE LACROIX از سال ۱۹۷۵ میلادی در طراحی و تولید ساعت های لوکس واد عرصه صنعت ساعت سازی جهان شده است و کلکسیون LES MECANIQUES مخاطبان زیادی پیدا کرد. برای مشاهده طرح های ۲۰۱۸ این برند به این لینک رجوع کنید)

(یکی از برترین برندهای ساعت را میتوان مونت بلانک دانست که اخیرا از نیکی کریمی، هنرپیشه سینمای ایران نیز برای مدلینگ استفاده کرد. محصولات ۲۰۱۸ میلادی این برند را می توان در سایت MONTBLANC در این نشانی مشاهده کرد)

(امگا، برند مخصوص و مورد علاقه جورج کلونی، سوپر استار هالیوود، یکی از برندهای لاکچری ساعت به شمار می رود که زمان سنج رسمی بازی های المپیک نیز معرفی می شود. جدید ترین مدل های امگا را میتوانید در سایت OMEGA در این لینک جستجو کنید که رنج قیمتی و طیف استایل و رنگ بندی جذابی دارد)

(از دیگر برندهای معروف جهان که در فلورانس، موزه بدون سقف جهان قرار دارد میتواند به برند ایتالیایی PAENRAI اشاره کرد که اخیرا توسط برند RICHMOND خریداری شد. محصولات جدید این برند را میتوان در این سایت دنبال کرد)

(برند PATEK از دیگر برندهای لوکس ساعت است که توسط پاتک فیلیپ وارد عرصه ساعت سازی شد. برای آشنایی با این برند لوکس ساعت که کمتر شناخته شده است به این نشانی رجوع کنید)

(برند پیاژه از برندهای معروف ساعت و جواهرات است و دوستان لاکچری گرد ما، با این برند و محصولاتش آشنا هستند. از اوایل قرن بیستم میلادی، این برند سوییس که در سال ۱۸۷۴ میلادی تاسیس شد، ساعت های فوق العاده مرصع را روانه بازار کرد که محصولات ۲۰۱۸ آن را در این نشانی دنبال کنید)

(از برندهای معروف دنیای لاکچری  گردها می توان به برند ریچارد میل اشاره کرد که از سال ۱۹۹۹ میلادی به دنیای لاکچری ساعت ها وارد شد. مدل معروف این برند را میتوان TOURBILLON RM 800 دانست. برای مشاهده محصولات ۲۰۱۸ میلادی RICHARD MILLE به این نشانی بروید)

(راجر دوبیس، عنوان برند لاکچری کمتر شناخته شده برای ساعت بازهای ایرانی است که از سال ۱۹۹۵ میلادی در طراحی و تولید ساعت های فاخر وارد بازی شد. کلکسیون SIGNATURE این برند ROGER DUBIS مخاطبان زیادی دارد. برای مشاهده محصولات جدید این برند به این نشانی بروید)

(رولکس، تعریف ساعت لاکچری برای اکثر مردم جهان است و اعتبار صنعت ساعت سازی لوکس به شمار می رود. دنیای شگفت انگیز محصولات ROLEX را در این نشانی دنبال کنید)

(از محصولات لاکچری ساعت میتوان به TAG HEUER اشاره کرد که از سال ۱۸۶۰ میلادی به عنوان برند لوکس ساعت وارد جهان ساعت سازی شد و مخاطبان بسیاری در سراسر جهان دارد. برای مشاهده محصولات جدید این ساعت به این نشانی رجوع کنید)

(برند TUDOR از جمله برندهای لاکچری دنیای ساعت است که برای کسانی که توانایی خرید رولکس را ندارند، گزینه هم وزن و ارزان تر را میتون تودور نامید. برای آشنایی با محصولات ۲۰۱۸ این برند به سایت اختصاصی آن در این نشانی رجوع کنید. )

(از قرن هجدهم میلادی تا کنون، برند ULYSSE NARDIN یکی از فعال ترین برندهای ساعت است که شاید برای کاربران ایرانی دنیای ساعت خیلی شناخته شده نباشد. به هر حال، این ساعت از ساعت های لاکچری معرفی شده سایت MANOF MANY در سال ۲۰۱۸ است که برای تماشای محصولات آن به این لینک رجوع کنید)

(برند ساعت لاکچری از سال ۱۷۵۵ میلادی، کنستانتین است که تبلیغ آن را بعضا در بیلبوردهای بزرگراه های تهران مشاهده میکنیم. کلکسیون Métiers d’Art ‘Les Univers Infinis’ که در سال ۲۰۱۲ میلادی عرضه شد، یکی از جذاب ترین کالکشن های کنستانتین در سال های اخیر بود که طرفداران بسیاری پیدا کرد. در دویست و شصتمین سالگرد تاسیس این برند، محصول REFERENCE 57260A عرضه شد که یکی از لاکچری ترین محصولاتVACHERON CONSTANTIN به شمار می رود و با قیمت ۸ میلیون دلار به فروش رفت.  یکی از مکانیکی ترین ساعت های لوکس جهان همین برند است . برای کسب اطلاعات بیشتر به این نشانی مراجعه کنید)

(برند ZENITH را میتوان آخرین برند لاکچری که در این گفتار به آن اشاره می کنیم نامید. از سال ۱۸۶۵ میلادی، این برند در عرصه ساعت فعال است و انتخاب خوب حرفه ای ها به شمار می رود. محصول EL PRIMERO که کرونوگراف اتوماتیک از زنیت بود بازتاب گسترده ای پیدا کرد. این برند اکنون توسط شرکت LVMH خریداری شده است و برای مشاهده محصولاتش به این نشانی رجوع کنید)

همراهان گرامی

اگر علاقمند به خرید ساعت های لوکس هستید و با سوالی روبرو شدید، سوالات خود را با کامنت کرده یا از طریق کانال های ما در شبکه های اجتماعی ارسال کنید تا مورد بررسی کارشناسان لوکس تهران قرار گرفته و راهنمای خوبی را در یافت کنید.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

کدام یک از ۴۰ برند ساعت معرفی شده در این گزارش را می پسندید؟

6 دیدگاه

6 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا