استایل و مد بانوان

مد گردی با نیکی کریمی : “ عروس ” سینمای ایران

نیکی کریمی

نیکی کریمی ، هنرپیشه چهل و شش ساله خوش استایل و خوش پوش سینمای ایران، یکی از سوپر استارهای پرده نقره ای در بیست و پنج سال اخیر بوده و در فهرست موفق ترین سینماگران ایرانی در عرصه سینمای بین الملل  به شمار می رود. حضور در بیش از ۶۰ فیلم سینمایی، داوری بیش از ۲۰ فستیوال بین المللی معتبر و انتشار چند عنوان کتاب و برگزاری گالری عکس های خود در داخل و خارج از کشور،  گوشه ای از کارنامه هنری این دختر فعال سینمای ایران به شمار می رود. او عاشق مد و لباس است و سابقه مدلینگ برای MONT BLANC هم در کارنامه دارد.

حتما بخوانید : مدگردی با بهاره رهنما

نیکی کریمی در یک دهه اخیر توانسته به دستاوردهای هنری عالی در سطح جهانی دست پیدا کند که از ان جمله می توان به دریافت جایزه صدف نقره ای بهترین بازیگر زن از فستیوال فیلم سن سباستین و داوری در جشنواره های سینمایی معتبر اروپایی و اقیانوسیه اشاره کرد.

داوری نیکی کریمی در بخش فیلم کوتاه شصتمین دوره جایزه فیلم کن فرانسه که در سال ۲۰۰۷ میلادی، وی را به یکی از مهم ترین مناطق توریستی و سینمایی قاره سبز کشاند، گوشه ای از کارنامه موفق این هنرمند فعال کشورمان به شمار می رود.

حضور نیکی کریمی در پرده نقره  ای ایران، از نقش مهین در فیلم عروس ساخته بهروز افخمی، در سال ۱۳۶۹ آغاز شد. نقش آفرینی ممتاز در فیلم سارا و دو زن، سبب شد تا وی به یکی از چهره های تاثیرگذار سینمای ایران پس از انقلاب تبدیل شود  و همواره فیلم هایی که وی به عنوان بازیگر و کارگردان حضور داشته، گیشه خوبی را تجربه کرده است.

مدلینگ نیکی کریمی به عنوان مدل برند مون بلان

( نیکی کریمی در چند سال اخیر به عنوان مدل برند مون بلان نیز وارد عرصه فوتوشوت و مدلینگ شد که خیلی بازتاب رسانه ای داخلی پیدا نکرد. این برند از طراحان نوشت افزار های لاکچری و عینک های آفتابی با محصولات چرمی و عطر است که در فهرست فوتوشوت های تبلیغاتی خانم بازیگر قرار گرفت.)

نیکی کریمی همچون برخی از سینماگران مثل ترانه علیدوستی، وارد عرصه کتاب و ترجمه  نیز شده است و هر از گاهی اندیشه ها و محصولات فکری خود را در بازار نشر ایران از طریق صفحه اینستاگرامش در اختیار مخاطبان قرار می دهد. او همچون رضا کیانیان، هنرپیشه صاحب سبک سینمای ایران، عاشق عکاسی است و تا کنون ۳ گالری عکس از آثار خود در تهران به نمایش گذاشته است که از ان جمله میتوان به گالری صبا و گالری گلستان اشاره کرد. او در سال ۱۳۸۹ نیز عکس های منتخب خود را در DUBAI TOTAL ART به نمایش عمومی گذاشت.

فوتوشوت های نیکی کریمی

(کلکسیونی از فوتوشوت های این سلبریتی )

استایل مد و لباس خانم نیکی کریمی همواره در یک دهه اخیر  در کانون توجه رسانه های هنری و سبک زندگی داخلی و بعضا بین المللی قرار داشته و به خصوص حضور ایشان با مانتوهای گوناگون بعضا گران که اوت کوتور طراحان لباس شناخته شده پایتخت نیز به شمار می رود، زیر ذره بین طراحان مد و تحلیل گران قرار گرفته است.

استایل های آرایش نیکی کریمی

(تصویری از استایل های آرایش نیکی کریمی و کلکسیون شال و مانتوهای رنگارنگ ایشان در سال های اخیر)

گزارش امروز سرویس مد گردی مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران، شما را با ده ها استایل این هنرپیشه سرشناس سینمای ایران در سال های اخیر آشنا می کند.

با مد گردی امروز ما با نیکی کریمی همراه باشید.

نیکی کریمی در فیلم عروس

( تصویر خانم هنرپیشه در فیلم عروس )

نيکي کريمي و ابوالفضل پورعرب

( ابوالفضل پورعرب و نیکی کریمی ۲۸ سال پس از فیلم عروس در جشن عکاسان بار دیگر در یک قاب )

نیکی کریمی از “ عروس ” تا “ آذر ”

از عروس تا آذر، کارنامه سینمایی پر فراز و نشیب نیکی کریمی در ربع قرن فعالیت در سینمای ایران را تشکیل می دهد.

بازیگر هجده ساله ای که به عنوان عروس در کنار سوپر استار دهه شصت (ابوالفضل پور عرب) قرار گرفت و یکی از نوستالژیک ترین فیلم های دهه شصت را رقم زد، با فیلم های پری و سارا داریوش مهرجوبی ، به صورت جدی وارد سینما شد.

 

پست اینستاگرامی از فیلم عروس

(بریده ای از روزنامه های سال ۱۳۶۹ که مردم را به تماشای فیلم عروس، نخستین تجربه سینمایی نیکی کریمی دعوت می کردند، دست مایه پست اینستاگرامی ایشان شد)

تصویری از پست اینستاگرامی نیکی کریمی در حال موتور سواری

(تصویری از پست اینستاگرامی نیکی کریمی که او را در حال موتور سواری در فیلم آذر که با تهیه کنندگی خودش ساخته شده است نشان می دهد. در این فیلم، خانم کریمی از دریافت پروانه نمایش این فیلم در ایران ابزار خرسندی کرد)

جالب است که بدانید این هنرپیشه سینمای ایران از جمله معدود سینما گران ایران است که در رشته طراحی پارچه و لباس در یکی از کالج های آمریکا تحصیل کرده و همچنان در سفرهای اروپایی و آمریکایی، علاقه بسیاری به شرکت در کارگاه ها و سمینارها و دوره های اموزشی تخصصی در زمینه های مورد علاقه هنری دارد.

کلکسیون مانتوهای سفید و رنگارنگ نیکی کریمی

(کلکسیون مانتوهای سفید و رنگارنگ نیکی کریمی در جهانگردی و برنامه های هنری داخلی)

همکاری این خانم بازیگر با تهمینه میلانی، کارگردان صاحب سبک سینمای ایران بسیار زیاد است و این همکاری سبب شد تا خانم کریمی  برای بازی در فیلم دو زن، جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن را در جشنواره فیلم تائورمینا ایتالیا  به  خود اختصاص دهد.

تصویری از کلکسیون مد و لباس های نیکی کریمی

(تصویری از کلکسیون مد و لباس های نیکی کریمی ، هنرپیشه خوش پوش سینمای ایران را در ۲ قاب متفاوت تماشا می کنیم. تنوع گرایی با طعم شیک پوشی را میتوان در استایل های بالا این سوپر استار سینمای ایران مشاهده کرد. پالتوهای مخمل و گلدوزی های رنگارنگ و حتی مانتوهای فاخر با نقوش سنتی شاد و شیک، بخشی از علایق مد و لباس ایشان را به تصویر می کشد که به خصوص در جشنواره های سینمایی سال های اخیر رونمایی شد)

سلفی نیکی کریمی در کنار بزرگان سینمای جهان در ایران

(سلفی نیکی کریمی در کنار بزرگان سینمای جهان در ایران)

از کلکسیون زیبای شال های رنگارنگ نیکی کریمی

(از کلکسیون شال های رنگارنگ این سلبریتی با فوتوشوت های مختلف)

یکی از افتخارات خانم کریمی ، همکاری با کارگردانان شهیر سینمای پس از انقلاب است که از آن جمله میتوان به دستیاری با مرحوم عباس کیارستمی در فیلم آ.ب.ث آفریقا (A.B.C AFRICA) اشاره کرد. چهارده سال پس از نخستین تجربه سینمایی اش با بهروز افخمی، خود وارد عالم کارگردانی و تهیه کنندگی سینمای ایران شد و نخستین فیلم بلند خود را با نام شب، در سال ۱۳۸۳ کارگردانی کرد. فیلمی که در ایران موفقیت خاصی کسب نکرد اما در جشنواره های بین المللی سینمایی، سبب افزایش  شهرت این بانوی جوان سینمای ایران گردید.

استایل مد و لباس نیکی کریمی در گذر زمان

(استایل مد و لباس این هنرپیشه زن سینمای ایران در گذر زمان)

۲ سال بعد یعنی  در سال ۱۳۸۵، نیکی کریمی با ساخت فیلم چند روز بعد، دومین تجربه سینمایی اختصاصی خود را تجربه کرد که به دلیل مسائل ممیزی، موفق  به اکران آن در سالن های سینمای تهران و مراکز استان ها نشد. سومین تجربه اختصاصی ساخت فیلم وی را میتوان در فیلم سوت پایان دید که در آخرین ماه های دهه هشتاد هجری شمسی ساخته شد.

تصویری از حضور نیکی کریمی در جشنواره فیلم فجر سال ۱۳۹۲

(تصویری از حضور نیکی کریمی در جشنواره فیلم فجر سال ۱۳۹۲ که وی را با مدل مانتو متفاوتی مشاهده میکنیم. مانتو کتی برش خورده و گلدوزی های برجسته که الهامی از نقوش کلاسیک هنر ایرانی است در طراحی مانتو ایشان دیده می شود. مانتو دست دوز فاخری که بازتاب های گسترده ای در میان کاربران اینستاگرام داشت و در بلند تر دیده شدن ایشان نیز تاثیرگذار بود)

موفقیت فیلم سوت پایان در جشنواره های معتبر بین المللی از جمله پوسان کره جنوبی، دوربان آفریقای جنوبی و وزول فرانسه، سیدنی تا پراگ جمهوری چک سبب شد تا گستره فعالیت های هنری بین المللی نیکی کریمی به صورت جدی از سال ۱۳۸۹ آغاز وتا به امروز ادامه داشته باشد. به همین خاطر است که این زن هنرپیشه را میتوان یکی از چهره های سینمایی بین المللی شناخته شده ایران در مجامع هنری جهان دانست که برای کمتر بانوی سینمایی ایران  قابل ذکر است.

استایل سفید رنگ ساده نیکی کریمی در جشنواره فیلم کن فرانسه

(استایل سفید رنگ ساده نیکی کریمی در جشنواره فیلم کن فرانسه)

۲۰ جایزه در ۲۰ سال فعالیت هنری نیکی کریمی

در ۲۰ سال اخیر، نیکی کریمی جوایز متعدد داخلی  و بین المللی را به واسطه فعالیت های سینمایی خود کسب کرد که از آن جمله میتوان به:

  • ۱۹۹۲: جایزه نقش اول زن در فستیوال سه قاره نانت در فرانسه
  • ۱۹۹۳: جایزه نقش اول زن از فستیوال سن سباستین اسپانیا
  • ۱۹۹۹: جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره فیلم تائورمینا ایتالیا
  • ۲۰۰۱: جایزه بهترین بازیگر زن از فستیوال فیلم قاهره مصر
  • ۲۰۰۵: جایزه الکساندر طلایی در فستیوال فیلم تسالونیکی یونان
  • ۲۰۰۵: جایزه عصای سفید در فستیوال فیلم تورین ایتالیا
  • ۲۰۰۷: جایزه بزرگ جشنواره فیلم فرایبورگ سوییس
  • ۲۰۱۱: جایزه دبیرستان از جشنواره فیلم وزول فرانسه
  • ۲۰۱۲: جایزه بهترین فیلم از جشنواره هایدلبرگ آلمان

استایل های نیکی کریمی در فرش قرمز

(استایل  های نیکی کریمی در فرش قرمز و کنفرانس  خبری جشنواره فیلم ابوظبی)

از استایل های کاملا مشکی نیکی کریمی در جشنواره فیلم های ایرانی سیدنی استرالیا

(از استایل های کاملا مشکی نیکی کریمی در جشنواره فیلم های ایرانی سیدنی استرالیا)

نیکی کریمی در دو استایل متفاوت

( نیکی کریمی در دو استایل متفاوت در باشگاه فوتبال استقلال تهران)

استایل سفید رنگ فوتبال نیکی کریمی را با تیم فوتبال بانوان باشگاه ملوان بندر انزلی

( نیکی کریمی عاشق فوتبال است و در چند سال اخیر ایشان را در لباس های ورزشی مشغول بازی  با تیم های فوتبال بانوان تهران و شهرستان ها مشاهده میکنیم. درتصویر بالا، استایل سفید رنگ فوتبالی این بازیگر را با تیم فوتبال بانوان باشگاه ملوان بندر انزلی می بینیم که با استقبال پست اینستاگرامی یکی از بازیکنان این تیم نیز همراه شده است)

نیکی کریمی در کنار سرمربی اسبق باشگاه استقلال تهران

( نیکی کریمی در کنار امیر قلعه نوعی، سرمربی اسبق باشگاه استقلال تهران. در این استایل میتوان فهمید که خانم کریمی ، قد نسبتا کوتاه دارد)

نیکی کریمی در کنار علی دایی

( نیکی کریمی در کنار علی دایی ، آقای گل فوتبال ایران و جهان)

استایل مد و اکسسوری های خانم نیکی کریمی در داخل خودرو امیر قلعه نوعی

(خانم سلبریتی در داخل خودرو امیر قلعه نوعی، سرمربی اسبق آبی پوشان پایتخت)

استایل مد و لباس نیکی کریمی در منزل مهدی مهدوی کیا

( نیکی کریمی در منزل مهدی مهدوی کیا، ستاره فوتبال ایران)

استایل نیکی کریمی در باشگاه فولاد ماهان

(استایل خانم هنرپیشه در باشگاه فولاد ماهان)

کلکسیون شال های سفید رنگ جذاب و اکسسوری های رنگارنگ نیکی کریمی

(تصویری که در بالا مشاهده میکنید، مربوط  به کلکسیون شال های سفید رنگ جذاب و اکسسوری های رنگارنگ نیکی کریمی در آکادمی فوتبال ایران است)

استایل نیکی کریمی در کنار بزرگان فوتبال ایتالیا در تهران

(استایل این سلبریتی در کنار بزرگان فوتبال ایتالیا در تهران . در کنارش فاطمه معتمد آریا ، پیشکسوت سینمای ایران را مشاهده می کنید)

در جشنواره فیلم فجر  که تا سال ۱۳۹۶، سی و شش دوره آن برگزار شده است، خانم کریمی با وجود نامزدی های متعدد، تنها ۱ بار موفق به دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر ایران شد که به خاطر بازی در فیلم دیوانه ای از قفس پرید در سال ۱۳۸۱ بود. البته وی در سی و سومین جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۳، دیپلم افتخار جایزه ویژه هیات داوران آن جشنواره را نیز به خود اختصاص داد.

استایل شناسی نیکی کریمی

(آنچه در استایل شناسی نیکی کریمی حائز اهمیت است، پرهیز ایشان از تقلید و پوشیدن لباس های غیر متعارف در جشنواره های داخلی و بین المللی است. اگر چه گاها سبک مد و لباس ایشان با انتقادهایی روبرو شده است، اما وی متناسب با سن خود همواره لباس پوشیده که در استایل بالا که متعلق به حضور او در جشنواره ابوظبی بود که مانتویی که نقوش سنتی در آن نقش بسته ، بر تن دارد. علاقه خانم کریمی به مانتوهایی با برش ساده و البته گشاد و بلند و رنگانگ قابل توجه است)

کتاب شناسی نیکی کریمی

تصویری از کتاب فیلم نامه های شیفت شب و سوت پایان نوشته نیکی کریمی

(تصویری از کتاب فیلم نامه های شیفت شب و سوت پایان نوشته نیکی کریمی )

استایل نیکی کریمی در مراسم امضا کتاب جدیدش

(تصویر این بازیگر در مراسم امضا کتاب جدیدش)

نیکی کریمی عاشق کتاب و ترجمه است. هر از گاهی در صفحه اینستاگرام خود، مخاطبانش را با جدیدترین کتابهای مورد علاقه اش آشنا میکند. او کتاب خواندن را در کابین هواپیما و در طول سفرهای داخلی و بین المللی رها نمی کند و اینستاگرامش مملو از چنین پست هایی است.

کتاب هایی چون: مجموعه اشعار ۱۰۰ شاعر زن چینی، نور ماه بر درختان کاج ترجمه ای از جاناتان کلمنتس، نزدیکی و آوازهایی که مادرم اموخت (بیوگرافی مارلون براندو) ترجمه ای از رابرت لینری، از جمله نوشته های این بازیگر در بازار نشر ایران در یک دهه اخیر به شمار می رود.

استایل آبی رنگ نیکی کریمی، سوپر استار سینمای ایران

(استایل آبی رنگ نیکی کریمی ، سوپر استار سینمای ایران در جشنواره سینه ایران در تورنتو کانادا. وی به خاطر دریافت جایزه بهترین بازیگر زن در فیلم آذر به این جشنواره رفت)

از کلکسیون لباس های رسمی مشکی و لاکچری نیکی کریمی در جشنوره فیلم ونیز

(از کلکسیون لباس های رسمی مشکی و لاکچری نیکی کریمی در جشنوره فیلم ونیز که ایشان را در کنار صاحب نام هایی چون آلبرتو باربرا نشان می دهد. امیر آقایی و وحید جلیل وند با تیپ مردانه شیک در تصویر مشاهده می شوند)

مد گردی با نیکی کریمی

نیکی کریمی به استایل و ظاهر خود بسیار توجه میکند. حضور مرتب و مکرر ایشان در فستیوال های و سمینارهای  بین المللی سینمایی سبب شده تا وی از طراحان لباس متعددی برای طراحی استایل و پوشش وی که می بایست الزامات اجمالی پوشش منطبق با قوانین داخل کشور را نیز به همراه داشته باشد، بهره بگیرد. معمولا تیپ های خانم کریمی چه در رویدادهای هنری داخلی و چه فرش قرمز و مراسم سینمایی  بین المللی، از سیدنی تا کن، بازتاب گسترده ای در رسانه های داخل و خارج از کشور داشته است که مروری  بر شماری از آن ها خالی از لطف نیست.

او عاشق عینک های ووگ و اکسسوری های سواروسکی است و بعضا از لباس های مارک دار اما ساده و شیک استفاده می کند. همکاری وی با برخی از مزون های تهران از جمله زریر، نشان از  تیز بینی وی در انتخاب استایل های شیک و لوکس دارد.

استایلی متفاوت از نیکی کریمی با روسری سبز ملایم

(استایلی متفاوت از نیکی کریمی با روسری سبز ملایم که با آرایش و رنگ پوست ایشان تناسب خوبی را به ارمغان آورده است)

نیکی کریمی در فیلم آذر

( نیکی کریمی در فیلم آذر. غزاله معتمد طراح لباس این فیلم در گفت و گو با ایلنا درباره طراحی مد این اثر سینمایی که به تهیه کنندگی خانم کریمی ساخته شد و اکران میلیاردی زمستان ۹۶ را به همراه داشت گفته بود که در طراحی لباس سعی کرده به دلیل تم عزادار گونه فیلم، از لباس هایی با تناژ خاکستری و مشکی استفاده کند )

استایل شناسی نیکی کریمی

(استایل سفید و ساده و شیک نیکی کریمی در کنفرانس خبری جشنواره دوبی که مانتویی با گلدوزی طلایی و طرح هایی از نقوش ایرانی را بر تن دارد)

تصویر استایل نیکی کریمی در جشنواره فیلم ابوظبی در امارات متحده عربی

(تصویر استایل خانم هنرپیشه در جشنواره فیلم ابوظبی در امارات متحده عربی)

مانتو خوش رنگ و نقش آبی تیره نیکی کریمی را در جشنواره فیلم هندوستان

(در تصویر بالا، مانتو خوش رنگ و نقش آبی تیره نیکی کریمی را در جشنواره فیلم هندوستان مشاهده میکنیم که وی در فرش قرمز آن حضور پیدا کرده است و از ۲ نما، این لباس خوش قرم با نقوش ایرانی مشاهده میشود)

نیکی کریمی را در مراسم فرش قرمز جشنواره فیلم استرالیا

( نیکی کریمی را در مراسم فرش قرمز جشنواره فیلم استرالیا با تیپی متفاوت و مشکی و کیف دستی بزرگ مشاهده میکنیم)

استایل نیکی کریمی در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر

(تصویر استایل نیکی کریمی در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر که ایشان را با شال سبز ملایم و مانتویی کار مزون زریر و کیف دستی چرمی مشکی با طرح هایی رنگارنگ و گلدوزی شده از نقوش ایرانی مشاهده میکنید)

 کلکسیون استایل های جشنواره ای  سوپر استار سینمای ایران نیکی کریمی

(از کلکسیون استایل های جشنواره ای  سوپر استار سینمای ایران که عاشق مانتوی های کتی  با نقوش و گلدوزی ایرانی روی سر آستین و بخش های مختلف این لباس است)

استایل مشکی نیکی کریمی در افتتاحیه جشنواره فیلم ونیز ایتالیا

(استایل مشکی نیکی کریمی در افتتاحیه جشنواره فیلم ونیز ایتالیا که وی با ستی  از اکسسوری طلایی کیف و دستبند، شکوه خاصی به رنگ سفید لباس داده است)

سلفی با نیکی کریمی در استایل های جشنواره ای

(سلفی با نیکی کریمی در استایل های جشنواره ای)

نیکی کریمی در دو استایل متفاوت در سال ۱۳۹۲

( نیکی کریمی در دو استایل متفاوت در سال ۱۳۹۲. او معمولا آرایش سنگین ندارد و بیشتر وی را با رژ لب های ملایمی که خیلی پر رنگ نیست مشاهده می کنیم. موهایی با رنگ طبیعی و پرهیز از رژیم غذایی سخت، بخشی از سبک زندگی و استایل آرایشی وی را تشکیل می دهد)

چشمان سبز و چهره دوست داشتنی و پوستی کم نقص از نظر بانوان عاشق بهداشت پوست و مو سبب شده تا سوپر استار سینمای ایران هر از گاهی مورد تحلیل مجلات زیبایی و سبک زندگی داخلی قرار بگیرد.

کلکسیونی از اکسسوری ها و طلا و جواهرات نیکی کریمی را در فستیوال فیلم دوبی

(کلکسیونی از اکسسوری ها و طلا و جواهرات نیکی کریمی را در فستیوال فیلم دوبی شاهد هستیم)

استایل متفاوت نیکی کریمی در جواهر فروشی نور متعلق به همسر علی دایی

(استایل متفاوت نیکی کریمی در جواهر  فروشی نور متعلق به همسر علی دایی)

از استایل های نیکی کریمی در جشنواره فیلم فجر

(از استایل های نیکی کریمی در جشنواره فیلم فجر که ایشان را در کنار استایلی  متفاوت از یکتا ناصر، هنرپیشه سینما ایران مشاهده میکنیم)

استایل مانتو نیکی کریمی در مراسم فیلم نامه خوانی فیلم دو زن در کنار تهمینه میلانی و آتیلا پسیانی

(استایل مانتو نیکی کریمی در مراسم فیلم نامه خوانی فیلم دو زن در کنار تهمینه میلانی و آتیلا پسیانی)

استایل نیکی کریمی در اکران فیلم سینمایی آذر

(استایل نیکی کریمی در اکران فیلم سینمایی آذر)

استایل متفاوت آبی و مشکی نیکی کریمی در جشنواره فیلم

(استایل متفاوت آبی و مشکی نیکی کریمی در جشنواره فیلم)

نیکی کریمی با شال و مانتو سفید و اکسسوری های ساده

(علاقه خاص نیکی کریمی به شال و مانتو سفید و اکسسوری های ساده را میتوان در زمان بازدید ایشان از باشگاه فوتبال سپاهان اصفهان مشاهده کرد)

نیکی کریمی در حاشیه کنسرت حسین علیزاده در رشت

(دسته گلی که نیکی کریمی در حاشیه کنسرت حسین علیزاده در رشت از ایشان دریافت کرد. وی را در مانتو کرم رنگ جذابی مشاهده میکنیم)

اینستاگردی با نیکی کریمی

نیکی کریمی از ۳ سال که وارد پست زنی در شبکه اجتماعی محبوب عکس محور اینستاگرام شد، قریب به ۷۰۰ عکس تا بهمن ۹۶ منتشر  کرد که ۲.۶ میلیون فالور برایش به ارمغان آورد. برخی از ۱۲۰ فالور ایشان را هنرمندان و سینماگران بین المللی تشکیل می دهند. صفحه وی را در این نشانی دنبال کنید که از پر مخاطب ترین صفحات هنرمندان سینمای ایران در این شبکه به شمار می رود.

نخستین پست مربوط به پست ایشان مربوط به آخرین یکشنبه دی ماه ۹۶ است که ده ها هزار لایک به همراه داشت و او خبر از سفر بهمن ماهی به پاریس می دهد. وی به خاطر یادآوری سفری که در سال ۲۰۰۵ میلادی در کنار هانیه توسلی به جشنواره کن فرانسه داشت، این عکس خاطره انگیز را بارگذاری کرد.

جایی که برای نمایش فیم یک شب، راهی فرانسه شده بودند. همانطور که گفتیم، یک شب، نخستین ساخته ایشان است و در در بخش فیلم اولی یا نوعی نگاه شرکت داده شد.

اینستاگردی با نیکی کریمی

زماني كه فيلم مي سازم ، خودم هم بازي كرده ام و مي دانم چقدر وقتي بازيگري را جدي مي گيري كار سختي است ، كاملا دركشان مي كنم . هانيه توسلي در ” يك شب ” ، هستي مهدوي در ” سوت پايان ” و ليلا زارع در ” شيف شب ” هر كدوم خالق شخصيت هايي ويژه و زناني خاص در فيلم هاي من بوده اند . هانيه عزيز هم جزو اولين كار هايش بود و با ان فيلم خوش درخشيد و تا جايي كه ذهنم ياري مي كند چند جشنواره سينمايي هم با هم براي فيلم رفتيم .

پست اینستاگرامی نیکی کریمی را در روزهای پایانی دی ماه ۹۶

(در  تصویر بالا، جدید ترین پست اینستاگرامی نیکی کریمی را در روزهای پایانی دی ماه ۹۶ شاهد هستیم که زنگ خانه دکتر زیگوموند فروید، روان شناس شهیر غربی را به تصویر می کشد. او در توضیح این عکس در منطقه berggasse فرانسه می نویسد که آنا، فرزند ایشان به طور شگفت انگیزی این خانه و نامه های دکتر را نگاه داشته و جای همه علاقمندان به دنیای روانشناسی خالی!)

تصویری از پست اینستاگرامی نیکی کریمی در دی ماه ۹۶ از موره هنرهای مدرن وین

(تصویری از پست اینستاگرامی نیکی کریمی در دی ماه ۹۶ از موره هنرهای مدرن وین، پایتخت اتریش. برای گشتی در این موزه دیدنی هنری پایتخت موسیقی اروپا، به این لینک مراجعه کنید)

یکی از پست های اینستاگرامی نیکی کریمی در سفر به شهر وین

(تصویری که در بالا مشاهده میکنید، شبیه یک تابلو نقاشی سبک هایپر رئالیسم است. اما در واقع یکی از پست های اینستاگرامی نیکی کریمی در سفر به شهر وین اتریش است که از داخل محل اقامت، ژانویه بارانی این شهر زیبا و خوشگل اروپا را به تصویر می کشد تصویری با ۶۰ هزار لایک)

تصویری از نیکی کریمی در سفر به استکهلم سوئد

(تصویری از این هنرپیشه در سفر به استکهلم سوئد برای اکران فیلم آذر در پایتخت اسکاندیناوی در ژانویه ۲۰۱۸ میلادی)

گالری گردی نیکی کریمی در موزه هنرهای معاصر استکهلم در ژانویه ۲۰۱۸

(در پست اینستاگرامی بالا، گالری گردی نیکی کریمی را در موزه هنرهای معاصر استکهلم در ژانویه ۲۰۱۸ نشان می دهد. او در این باره می گوید: نخستین سفر اروپایی من در سال ۲۰۱۸ به تماشای موزه هنرهای مدرن گذشت. روزی دلنشین که با دیدن کارهای دالی، مارسل دوشان و پیکایا ، بیکن و من ری کامل شد. برای گشتی اینستاگرامی در این موزه زیبا استکهلم به این لینک بروید)

تصویر یکی از کتاب هایی که نیکی کریمی در اینستاگرامش

(تصویر یکی از کتاب هایی که نیکی کریمی در اینستاگرامش به ۲.۶ میلیون طرفدارش معرفی می کند. کتاب نظریه انتخاب نوشته دکتر ویلیام گلاسر)

پرتره ای که خانم کریمی در اینستاگرامش

(پرتره ای که خانم نیکی کریمی در اینستاگرامش در آخرین روزهای دسامبر ۲۰۱۷ میلادی به اشتراک گذاشت و ۱۰۰ هزار لایک دریافت کرد)

از کتاب هایی که نیکی کریمی به مخاطبانش پیشنهاد کرده

(از کتاب هایی که این سلبریتی به مخاطبانش پیشنهاد کرده است: کتاب راز گشایی کیمیاگر، تلاشی برای کشف رازهای کیمیاگر پائولو کوئیلیو که سه بار تجدید چاپ شده است و مطالعه آن را به هواداران خود توصیه کرده است)

تصویری که در اینستاگرام نیکی کریمی در اواسط نوامبر ۲۰۱۷

(تصویری که در اینستاگرام نیکی کریمی در اواسط نوامبر ۲۰۱۷ منتشر شد و ۱۰۰ هزار لایک و هزاران کامنت تشکر دریافت کرد. در این تصویر، مجموعه کمک های مردمی ارسالی به حساب خانم کریمی برای مردم زلزله زده ثلاث باباجانی ارسال شد)

تصویر پرتره ای از نیکی کریمی

(تصویر پرتره ای از نیکی کریمی که او از این تصویر برای اعلام فراخوان کمک از هموطنان برای یاری هموطنان زلزله زده غرب کشور استفاده کرد و ۱۲۰ هزار لایک دریافت کرد)

تصویری از نیکی کریمی در نمایش خصوصی فیلم هجوم اثر شهرام مکری

(تصویری از خانم بازیگر در نمایش خصوصی فیلم هجوم اثر شهرام مکری )

کتاب هنر چون درمان در اینستاگرام نیکی کریمی

(کتاب هنر چون درمان، چاپ سوم، نوشته آلن دوباتن و جان آرمسترانگ که توسط مهرناز مصباح ترجمه و منتشر شده است از دیگر کتاب هایی است که نیکی کریمی به هوادارانش پیشنهاد خواندن را داده است)

پست اینستاگرامی نیکی کریمی از لباس ها و استایلش

(پست اینستاگرامی بالا، بازتاب گسترده رسانه ای در ایران داشت. چرا که مزون زریر را به عنوان طراح مد و لباس نیکی کریمی معرفی کرد. )

تصویر طرح لباس های نیکی کریمی

(تصویر طرح لباس هایی که مزون زریر برای نیکی کریمی جهت شرکت در جشنواره های سینمایی داخلی و بین المللی طراحی کرده است و در صفحه خود به اشتراک گذاشته است)

برای آگاهی از جدید ترین پست های اینستاگرامی شخصیت های ایرانی و بین المللی به گزارش هفتگی اینستاگردی لوکس تهران مراجعه کنید که شما را در جریان متن و حاشیه زندگی دیجیتالی لوکس شخصیت های معروف جهان در این شبکه قرار می دهد. اگر قصد فعالیت تخصصی در حوزه مد و لباس دارید، رشته کارشناسی طراحی لباس گزینه خوبی است که برخی از آثار دانشجویی در جشنواره مد و لباس فجر به نمایش در می آید.

برای تماشای مد و لباس سلبریتی های ایرانی و خارجی هر روز به سرویس مد گردی لوکس تهران مراجعه کنید تا در جریان استایل های مختلف و لاکچری شخصیت های زن و مرد دنیای موسیقی و ورزش و سیاست قرار بگیرید.

دنیای مدو لباس و لاکچری گردی را هر روز در مجله لوکس تهران دنبال کنید.

شما کدام یک از استایل های مد و لباس نیکی کریمی را بیشتر می پسندید؟

7 دیدگاه

7 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا