رویداد ها

جذاب ترین مدل لباس ستارگان جشنواره فجر ۹۶

مدل لباس بازیگران ایرانی در جشنواره فیلم فجر ۹۶

جذاب ترین مدل لباس بازیگران ایرانی در جشنواره فیلم فجر ۹۶

در شب غیبت نیکی کریمی و الناز شاکردوست و بسیاری از بزرگان سینمای ایران، سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر که ۱۲ بهمن، با سخنرانی جنجالی اکبر عبدی، پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون کشورمان در مراسم افتتاحیه آغاز شده بود، شامگاه ۲۲ بهمن ماه ۹۶ با بیانیه هیات داوران که توسط رضا رشیدپور، مجری برنامه جنجالی هفت شبکه سوم سیما قرائت شد به پایان رسید.

حتما بخوانید : استایل هنرپیشه‌های سینمای ایران در جشنواره فیلم فجر ۹۷

تنور جشنواره امسال از شب ۲۱ بهمن که اسامی نامزدهای دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر توسط هیات داوران ۷ نفره اعلام شد به طرز باورنکردنی داغ شد و اعتراض ها و واکنش های جامعه سینمایی  به این انتخاب افزایش یافت که تا به امروز، رد پای آن را میتوان در پست های کاربران جامعه اطلاعاتی ایران در شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام و توییتر مشاهده کرد.

تصویر بوسه اکبر عبدی بر دستان همسرش

(تصویر بوسه اکبر عبدی بر دستان همسرش در مراسم افتتاحیه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر که بازتاب های گسترده ای در رسانه ها پیدا کرد)

اکبر عبدی و استاد منوچهر اسماعیلی

(در مراسم افتتاحیه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر از اکبر عبدی و استاد منوچهر اسماعیلی، پیشکسوت دوبله ایران تقدیر شد)

سینما پردیس ملت

(سی و ششمین جشنواره فیلم فجر با روزهای برفی تهران در سینما پردیس ملت کار خود را آغاز کرد)

حتما بخوانید : حاشیه های داغ جشنواره فیلم در اینستاگرام ایرانیان

مهم ترین رویداد سینمایی ایران در سال ۹۶ حاشیه های پر رنگ تر از متن داشت و هم در مراسم معرفی فیلم ها، کنفرانس های خبری و هم چنین در مراسم اختتامیه شاهد سوژه های بسیاری برای خبرنگاران و رسانه ها بودیم که یکی از داغ ترین موضوعات، به تحلیل مد و لباس و استایل هنرپیشه ها و عوامل فیلم های راه یافته به بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر اختصاص داشت.

تیپ و کلکسیون مد  و لباس عوامل فیلم ها به خصوص استایل هنرپیشه های زن، همواره در کانون توجه رسانه های قرار دارد و اکنون نیز که فضای مجازی به خصوص اینستاگرام ۲۰ میلیون کاربره ایرانیان، فرصت های زیادی برای اطلاع رسانی گسترده و لحظه ای فراهم کرده است، شاهد رونق این حاشیه در جشنواره ها هستیم.

برخی از هنرپیشه های معروف و بعضا کمتر شناخته شده سینمای ایران در سال های اخیر، به معرفی مراکز تهیه و تولید و طراحی لباس های خود پرداختند و از این طریق، به تبلیغ مستقیم مزون طراحی مانتو و کیف و کفش پرداختند. بعضی نیز همچون خورشید سعیدی، حتی مزون های زیبایی که برای آرایش چهره از آن استفاده کرده بود را نیز معرفی کرد که در ده ها تصویری که در ادامه از کلکسیون مد و لباس ستارگان جشنواره فجر ارائه شده است مشاهده خواهید کرد.

عکس بازیگران در جشنواره فیلم فجر ۹۶

آنچه در جشنواره امسال حاشیه های پر رنگ تر از متن را روایت کرد، تیپ بازیگران و به خصوص استایل های ساده اما مفهومی برخی هنرپیشه ها بود که بازتاب های خبری و دیجیتالی گسترده ای پیدا کرد.

استایل مد و لباس هنرپیشه های زن و مرد سینمای ایران

(استایل مد و لباس هنرپیشه های زن و مرد سینمای ایران در کنفرانس های خبری و مراسم اختتامیه سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر، سوژه عکاسان و رسانه های سینمایی و سبک زندگی کشور شد)

هومن سیدی و رضا عطاران کنفرانس خبری فیلم های راه یافته به بخش سودای سیمرغ سی و ششمین جشنواره فیلم فجر

(کنفرانس های خبری فیلم های راه یافته به بخش سودای سیمرغ سی و ششمین جشنواره فیلم فجر بسیار داغ و پر حاشیه به خصوص استایلست ها و مد نویس های سینمای ایران)

انتقاد به هیات داوران این دوره از جشنواره به دلیل نوع انتخاب ها بسیار بالا بود. شاید به همین خاطر بود که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار توییتی اعلام کرد که مخصوصا هیچ فیلمی از ۲۶ فیلم راه یافته به بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر سی و ششم را تماشا نکرده است تا ذهنیتی مثبت یا منفی درباره فیلم ها و نتایج داوری نداشته باشد.

توییتر سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

(توییتر سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که شب اعلام نامزدهای جشنواره سی و ششم در پیامی توییتری اعلام کرد، مخصوصا فیلم های جشنواره را تماشا نکرده است)

کلکسیون مد و لباس ستارگان سینمای ایران در جشنواره سی و ششم

(کلکسیون مد و لباس ستارگان سینمای ایران در جشنواره سی و ششم، در کانون توجه رسانه ها به خصوص کاربران جامعه اطلاعاتی ایران در اینستاگرام بر روی هشتگ مد و مدلینگ قرار گرفت)

با مد گردی امروز لوکس تهران با ستارگان سینمای ایران در جشنواره فیلم فجر همراه باشید.

دوربین ، صدا و مد : حرکت . . .

جالب ترین گزارش مصور از استایل عوامل ده ها فیلم شرکت کننده در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر را در سرویس مد گردی لوکس تهران شاهد باشید که برای دانشجویان و دانش آموختگان رشته های طراحی پارچه و مد و لباس میتواند طرح ها و نقش و رنگهای جذابی برای الگوهای آینده باشد.

تیپ ساده هانیه توسلی ، هنرپیشه تئاتر و تلویزیون

(تیپ ساده هانیه توسلی، هنرپیشه تئاتر و تلویزیون در حاشیه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر که مانتو بلند قهوه ای بدون دکمه را با کیف قهوه ای چرم با شالی که تناژ رنگ ملایم دارد ست کرده است)

هانیه توسلی را در کنار مریلا زارعی

(در این تصویر، هانیه توسلی را در کنار مریلا زارعی، دیگر هنرپیشه  موفق سینما  و تئاتر ایران مشاهده میکنیم که سابقه دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره ۹۵ را در کارنامه دارد و سی و ششمین جشنواره فیلم فجر یکی از متفاوت ترین تیپ های زمستانی خود را رونمایی کرده که ترکیب فوق العاده چکمه چرم زرشکی و کیف ایشان با کاپشن چرمی مشکی، ست جذابی را خلق تداعی کرده است. این دو را در اکران اختصاصی فیلم سو تفاهم می بینیم)

تیپ قرمز رنگ و لاکچری ماه چهره خیلیلی، هنرپیشه سینمای ایران در حاشیه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر

(تیپ قرمز رنگ و لاکچری ماه چهره خیلیلی، هنرپیشه سینمای ایران در حاشیه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر که تناژی ملایم از شال قرمز و مانتو ظریف کاری شده با رگه های قرمز و مشکی را ست کرده است)

تیپ سارا بهرامی برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن

(تیپ سارا بهرامی برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن بخاطر ایفای نقش تحسین بر انگیز در فیلم دارکوب در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر که یکی از خوش استایل ترین بازیگران زن این دوره از جشنواره به شمار آمد. طراح این مانتو جذاب، مزون تیارا است که خانم بهرامی از ندا سرگردان و میشا جودت برای طراحی آن تشکر کرد)

تیپ سارا بهرامی در لحظه کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن

(تیپ سارا بهرامی در لحظه کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن برای نقش آفرینی در فیلم دارکوب)

تیپ سارا بهرامی که دوم بهمن ماه در اینستاگرامش

(تیپ سارا بهرامی که دوم بهمن ماه در اینستاگرامش رونمایی کرد و زیرش نوشت: مروز براي من روز آرزو كردنه… امروز تولدمه… آرزو مي كنم هيچ مردي تو اين مرز و بوم شرمنده ي خانه و خانواده اش نشه… . آرزو مي كنم هيچ مادري چشم انتظار بچه اش نمونه… . آرزو مي كنم هيچ كشتي اي غرق نشه… آرزو مي كنم هيچ زلزله زده اي بي پناه نمونه… آرزو مي كنم ايران(اهواز،…) هوا داشته باشه… آرزو مي كنم بچه هاي كار ديگه كار نكنن… . آرزو مي كنم صبح ها وقتي صفحه ي اينستاگرامو باز مي كنم پر باشه از خبر جايزه گرفتن هنرمندا… . گُل زدن خداداد عزيزي ها… قهرماني قهرمان ها… آرزو مي كنم قلب تون شاد و مطمئن باش)

تیپ زمستانی سارا بهرامی

(تیپ زمستانی سارا بهرامی، چند هفته پیش از نامزدی در جشنواره سی و ششم فجر )

ندا عقیقی

(ندا عقیقی)

تیپ های متفاوت از سحر دولتشاهی در حاشیه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر

(تیپ های متفاوت از سحر دولتشاهی در حاشیه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر)

شبنم مقدمی

(شبنم مقدمی)

شیلا خداداد

(شیلا خداداد)

تیپ خورشید سعیدی، هنرپیشه سینمای ایران در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر

(تیپ خورشید سعیدی، هنرپیشه سینمای ایران در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر. مانتوهایی که در بالا مشاهده میکنید توسط مزون رنراعو طراحی و دوخته شده است که استایل جذاب  را برای ایشان به ارمغان آورده است.  آرایش خانم سعیدی هم توسط سالن زیبایی مریم اقدسیه انجام شده است)

استایل لباس و اکسسوری های شیک خورشید سعیدی

(نمایی نزدیک از استایل لباس و اکسسوری های شیک خورشید سعیدی در حاشیه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر که توسط مزون رنراعو این مانتو خوش رنگ و نقش طراحی شده است)

کلکسیون مد و لباس خانم خورشید سعیدی

(از کلکسیون مد و لباس خانم خورشید سعیدی در حاشیه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، شاهد مانتو شیک تیره رنگ و اکسسوری ها انگشتر و دست بند ایشان هستیم که آرایش توسط Roya Hair و طراحی مانتو توسط N.E Design انجام شده است که برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک های طراحان، کلیک کنید)

استایل خانم خورشید سعیدی را در مراسم افتتاحیه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر

(استایل خانم خورشید سعیدی را در مراسم افتتاحیه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ در سالن همایش های بین المللی برج میلاد تهران شاهد هستیم که این مانتو شیک و جذاب، اوت کوتور ویژه از مزون خانه مد سلیم است که با آرایش بهار ناصری ست شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این استایل به لینک های ارائه شده مراجعه فرمایید)

از کلکسیون های جذاب مد و لباس خانم خورشید سعیدی

(از کلکسیون های جذاب مد و لباس خانم خورشید سعیدی، استایل قرمز رنگ و قهوه ای روشن ایشان را شاهد هستیم که با اکسسوری گردن بند بلند و کیف چرمی مشکی ست شده است و از مجموعه محصولات مزون رنراعو معرفی شده است. طراحی اکسسوری ها توسط N.E ACCESSORIES و آرایش توسط  سالن زیبایی مریم صورت گرفت)

تصویری از مد و لباس خورشید سعیدی

(تصویری از مد و لباس خورشید سعیدی در استانبول گردهای ژانویه ۲۰۱۸ میلادی که ایشان را با طراحی لباس مفهومی از مریم مهدوی شاهد هستیم که با کیف کوچک ظریف کاری شده از کیف کلاسیک ست شده است)

لیندا کیانی

(لیندا کیانی)

الناز حبیبی و لیندا کیانی

(الناز حبیبی و لیندا کیانی)

زیبا کرمعلی

(زیبا کرمعلی)

تیپ ساده نیکی مظفری، دختر مجید مظفری در حاشیه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر

(تیپ ساده نیکی مظفری، دختر مجید مظفری در حاشیه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر)

تیپ اسپرت نیکی مظفری در کنفرانس های خبری سی و ششمین جشنواره فیلم فجر

(تیپ اسپرت نیکی مظفری در کنفرانس های خبری سی و ششمین جشنواره فیلم فجر)

مهناز افشار، هنرپیشه سینما و تئاتر مشهور ایران در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر

(از کلکسیون تیپ های مهناز افشار، هنرپیشه سینما و تئاتر مشهور ایران در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر. مهناز افشار با ۶.۶ میلیون فالور، پر بیننده ترین صفحه اینستاگرام ایرانیان را در اختیار دارد. صفحه پر فالور این بازیگر زن سینمای ایران را در این LINK دنبال کنید)

تیپ ساده مهناز افشار در سینما پردیس ملت تهران

(تیپ ساده مهناز افشار در سینما پردیس ملت تهران در حاشیه کنفرانس های خبری سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در کنار بازیگر کوتاه قد سینمای ایران)

از کلکسیون مد و لباس مهناز افشار در کنفرانس های خبری سی و ششمین جشنواره فیلم فجر

(از کلکسیون مد و لباس مهناز افشار در کنفرانس های خبری سی و ششمین جشنواره فیلم فجر  در سینما آزادی تهران که ایشان را با مانتو جلو باز اسپرت با تناژ های رنگ روشن و شلوار جین مشاهده میکنیم که مثل همیشه بدون اکسسوری و کیف دستی چرمی ست شده است. او در این استایل، به دیدن فیلم دارکوب، بهترین فیلم جشنواره فیل فجر رفت و از سارا بهرامی و نگار عابدی تشکر کرد)

تیپ خیلی ساده سعید آقاخانی در اختتامیه سی و ششمین جشنواره فیلم

(تیپ خیلی ساده سعید آقاخانی در اختتامیه سی و ششمین جشنواره فیلم در سالن همایش های بین المللی برج میلاد تهران)

تیپ ساده ابراهیم حاتمی کیا در زمان دریافت سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر

(تیپ ساده ابراهیم حاتمی کیا در زمان دریافت سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم به وقت شام که با نطقی آتشین علیه رضا رشید پور و رسانه ملی و منتقدان سینمای دفاع مقدس همراه شد)

هومن سیدی تیپ فیلم مغزهای کوچک زنگ زده

(هومن سیدی همان تیپی که در کنفرانس های خبری فیلم مغزهای کوچک زنگ زده زده بود در زمان دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه از سی و ششمین جشنواره فیلم فجر نیز تکرار کرد)

 تیپ های مردانه در مراسم اختتامیه سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر امین حیایی

(یکی از متفاوت ترین تیپ های مردانه در مراسم اختتامیه سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر را امین حیایی، هنرپیشه فیلم دارکوب با این استایل زده بود که ایشان را در لحظه دریافت دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد مشاهده میکنیم)

تیپ اسپرت امین حیایی در کنار سارا بهرامی، برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن

(تیپ اسپرت امین حیایی در کنار سارا بهرامی، برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در حاشیه های پر رنگ تر از متن جشنواره سی و ششم)

تیپ امین حیایی در حاشیه های سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در سینما چارسو

(تیپ امین حیایی در حاشیه های سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در سینما چارسو)

تیپ دختر جمشید هاشم پور، پیشکسوت سینمای ایران

(تیپ دختر جمشید هاشم پور، پیشکسوت سینمای ایران که به نیابت از پدر، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را در جشنواره سی و ششم به خانه برد)

تصویری از تیپ همسر پیمان معادی، فرهاد اصلانی، هومن سیدی و نوید محمد زاده در اختتامیه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر

(تصویری از تیپ همسر پیمان معادی، فرهاد اصلانی، هومن سیدی و نوید محمد زاده در اختتامیه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر)

تیپ سحر دولتشاهی با مانتو مخملی و طرحی متفاوت که در اختتامیه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر

(تیپ سحر دولتشاهی با مانتو مخملی و طرحی متفاوت که در اختتامیه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت سیرمغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد)

از کلکسیون مانتوهای خوش رنگ و خوش دوخت سحر دولتشاهی در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر

(از کلکسیون مانتوهای خوش رنگ و خوش  دوخت  سحر دولتشاهی در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر)

از کلکسیون کاپشن های چرمی مشکی استاد علیرضا زرین دست

(از کلکسیون کاپشن های چرمی مشکی استاد علیرضا زرین دست که در سی و ششمین جشنواره فیلم موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلمبرداری شد)

تیپ رضا رشید پور، مجری مراسم اختتامیه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر

(تیپ رضا رشید پور، مجری مراسم اختتامیه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر که کت و شلوار سورمه ای با جلیقه را ست کرده بود)

تیپ شبنم مقدمی، هنرپیشه سینما

(تیپ شبنم مقدمی، هنرپیشه سینما و تئاتر ایران که به همراه مهمانش در مراسم اختتامیه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر حضور یافته بود)

تیپ سیامک انصاری، کاندیدای سیمرغ بلورین سی و ششمین جشنواره فیلم فجر

(تیپ سیامک انصاری، کاندیدای سیمرغ بلورین سی و ششمین جشنواره فیلم فجر که در کنار پیمان معادی و علیرضا عصار در سینما اریکه ایرانیان شهرک غرب حضور یافته بود)

تیپ لیلی رشیدی در مراسم اکران اختصاصی فیلم عرق سرد

(تیپ لیلی رشیدی در مراسم اکران اختصاصی فیلم عرق سرد در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر)

تیپ رضا عطاران ، هنرپیشه ژانر کمدی سینمای ایران

(تیپ رضا عطاران ، هنرپیشه ژانر کمدی سینمای ایران در کنفرانس خبری فیلم مصادره که در ایشان همچون همیشه، کلاه و عینک خاص خود را پوشیده بود)

تیپ عوامل فیلم مصادره در کنفرانس خبری این فیلم در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر

(تیپ عوامل فیلم مصادره در کنفرانس خبری این فیلم در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر)

تیپ جمشید هاشم پور، پیشکسوت سینمای ایران

(تیپ جمشید هاشم پور، پیشکسوت سینمای ایران در ژانرهای حادثه ای و پلیسی در کنفرانس های خبری سی و ششمین جشنواره فیلم فجر ۹۶)

تصویر مد و لباس عوامل فیلم هایلات جمشید هاشم پور و پژمان بازغی

(تصویر مد و لباس عوامل فیلم هایلات در کنفرانس خبری این فیلم در جشنواره سی و ششمن فجر که با حضور جمشید هاشم پور و پژمان بازغی همراه شد)

تیپ هنرمندان در باغ کتاب تهران

(تیپ هنرمندان در باغ کتاب تهران در حاشیه برگزاری سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در قاب رسانه ها)

تیپ متفاوت استاد علی نصیریان پیشکسوت سینما و تئاتر ایران

(تیپ متفاوت استاد علی نصیریان پیشکسوت سینما و تئاتر ایران در کنفرانس خبری فیلم امپراطور جهنم که از دریافت سیمرغ بلورین سی و ششمین جشنواره فیلم فجر بازماند)

ژست های باران کوثری در کنفرانس های خبری سی و ششمین جشنواره فیلم فجر

(ژست های باران کوثری در کنفرانس های خبری سی و ششمین جشنواره فیلم فجر که پشت میز سحر دولتشاهی نشسته بود!)

تیپ باران کوثری در فیلم عرق سرد

(تیپ باران کوثری در فیلم عرق سرد که در نقش یه دکتر فوتسالیست، نقش متفاوتی  را در سینمای ایران بازی کرد)

تیپ های متفاوت باران کوثری

(تیپ های متفاوت باران کوثری در حاشیه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر و سلفی با تماشاگران)

ژست های ابراهیم حاتمی کیا، کارگردان فیلم به وقت شام در حاشیه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر

(ژست های ابراهیم حاتمی کیا، کارگردان فیلم به وقت شام در حاشیه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر)

تیپ بهرام رادان کاپشن چرمی مشکی

(تیپ بهرام رادان، هنرپیشه سینمای ایران که از کلکسیون مد و لباس چرمی خود، کاپشن چرمی مشکی رنگ خوش دوختی از برند نوین چرم را در حاشیه سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر بر تن داشت)

تیپ ساده فاطمه معتمد آریا، در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر

(تیپ ساده فاطمه معتمد آریا، پیشکسوت سینمای ایران در سینمای مردمی سی و ششمین جشنواره فیلم فجر)

تیپ های جذاب عوامل فیلم چهار راه استانبول

(تیپ های جذاب عوامل فیلم چهار راه استانبول در کنفرانس خبری فیلم در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر ۹۶)

تیپ ساده لیلا حاتمی و پیمان معادی

(تیپ ساده لیلا حاتمی و پیمان معادی در قاب رسانه ها در حاشیه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر)

مونا فرجاد در اکران فیلم سرو زیر آب در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر

(مارال فرجاد در اکران فیلم سرو زیر آب در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر)

تیپ سراسر مشکی عوامل فیلم جاده قدیمی در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر

(تیپ سراسر مشکی عوامل فیلم جاده قدیمی در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر با حضور آتیلا پسیانی مهتاب کرامتی لیلی رشیدی پرویز پورحسینی شیرین یزدان‌بخش محمدرضا غفاری ترلان پروانه هدی زین‌العابدین بانیپال شومون بهناز جعفری محمدرضا هدایتی پوریا رحیمی)

تیپ عوامل فیلم هایلایت پژمان بازغی

(تیپ عوامل فیلم هایلایت (پژمان بازغی) در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر)

تیپ ستاره اسکندری بازیگر فیلم سرو زیر آب

(تیپ ستاره اسکندری بازیگر فیلم سرو زیر آب به کارگردانی محمد علی باشه آهنگر در مراسم معرفی فیلم در بخش سودای سیمرغ سی و ششمین جشنواره فیلم فجر)

تیپ جالب هومن سیدی در مراسم معرفی فیلم مغزهای کوچک زنگ زده

(تیپ جالب هومن سیدی در مراسم معرفی فیلم مغزهای کوچک زنگ زده که به عنوان بهترین فیلم از نگاه تماشاگران معرفی شد)

تیپ ترلان پروانه و مهتاب کرامتی در مراسم معرفی فیلم های راه یافته به بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر

(تیپ ترلان پروانه و مهتاب کرامتی در مراسم معرفی فیلم های راه یافته به بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر)

تیپ جذاب و شیک مانتو مشکی طرح دار و ظریف کاری شده بهاره کیان افشار

(تیپ جذاب و شیک مانتو مشکی طرح دار و ظریف کاری شده بهاره کیان افشار در مراسم کنفرانس خبری فیلم کمدی انسانی در جشنواره سی و ششم فیلم فجر)

تیپ متفاوت بهاره کیان افشار با مانتو کوتاه قهوه ای

(تیپ متفاوت بهاره کیان افشار با مانتو کوتاه قهوه ای که با بوت بلند در حاشیه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در بهمن ۹۵ ست شده بود)

تصویری از کلکسیون اکسسوری ها و کیف چرمی مشکی خاص و جذاب بهاره کیان افشار

(تصویری از کلکسیون اکسسوری ها و کیف چرمی مشکی خاص و جذاب بهاره کیان افشار در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر)

طراح مانتو جذاب و مفهومی آزاده صمدی

(طراح مانتو جذاب و مفهومی آزاده صمدی در جشنواره فیلم فجر، خانم آنا ثانی بود)

طرح جذاب مانتوهای بهاره کیان افشار

(طرح جذاب مانتوهای بهاره کیان افشار در جشنواره فیلم فجر سال ۹۵ توسط بهارک آذری طراحی شده بود)

طرح مانتو شیک ستاره اسکندری

(طرح مانتو شیک ستاره اسکندری در حاشه کنفرانس های خبری سی و ششمین جشنواره فیلم فجر)

مدل مانتو ماهور الوند، دختر سیروس الوند

(یکی از خاص  ترین طرح های مانتو هنرپیشه های زن جشنواره سی و ششم که برش جذابی را نشان می دهد، مانتو ماهور الوند، دختر سیروس الوند، کارگردان پیشکوست سینمای ایران است که با بوت چرمی مشکی بلند ست شده بود)

تیپ لیلی رشیدی که در جشنواره سی و ششم فیلم فجر

(تیپ لیلی رشیدی که در جشنواره سی و ششم فیلم فجر با مانتوهای متفاوتی روبروی دوربین عکاسان قرار گرفت)

تیپ تمام مشکی هدی زین العابدین

(تیپ تمام مشکی هدی زین العابدین، هنرپیشه جوان سینمای ایران در حاشیه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر )

مانتو ساده اما خوش طرح و برش سفید سحر دولتشاهی در جشنواره سی و ششم فجر

(مانتو ساده اما خوش طرح و برش سفید سحر دولتشاهی در جشنواره سی و ششم فجر که بازتاب های گستره رسانه ای در میان اهالی رسانه ها به خصوص طراحان مد و استایلیست های تهرانی داشت. جواهرات خانم دولتشاهی در این عکس کاری از برند مهکامه جولری است.)

تیپ سحر دولتشاهی با شال و مانتو پشمی آبی رنگ

(تیپ سحر دولتشاهی با شال و مانتو پشمی آبی رنگ که تناژ رنگ فوق العاده ای برای استایل های زمستانی انرژی مثبت بوده و ایشان این تیپ را در زمان اکران فیلم امیر در سینما پردیس ملت بر تن کرد. طراحی لباس ایشان را نازنین صفا بر عهده داشت)

تیپ رعنا آزادی

(تیپ رعنا آزادی ور هنرپیشه جوان سینمای ایران در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر)

تیپ ساده و شیک زیبا کرمعلی

(تیپ ساده و شیک زیبا کرمعلی هنرپیشه جوان سینمای ایران در سی  و ششمین جشنواره فیلم فجر)

تیپ سراسر مشکی مهتاب کرامتی، منیژه حکمت و ترلان پروانه در حاشیه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر

(تیپ سراسر مشکی مهتاب کرامتی، منیژه حکمت و ترلان پروانه در حاشیه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر)

تیپ گلاره عباسی در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر

(تیپ گلاره عباسی در  سی و ششمین جشنواره فیلم فجر)

تیپ مانتو آزاده زارعی و مونا وحید در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر

(تیپ مانتو آزاده زارعی و مونا وحید در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر)

پالتو خز خوش رنگ پانته آ مهدوی نیا که با بوت چرمی بلند مشکی

(پالتو خز خوش رنگ پانته آ مهدوی نیا که با بوت چرمی بلند مشکی در سینما پردیس ملت در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر ست شده بود)

طرح شال خوشنویسی شده و مانتو ساده و جذاب لیندا کیانی در جشنواره سی و ششم

(طرح شال خوشنویسی شده و مانتو ساده و جذاب لیندا کیانی در جشنواره سی و ششم)

کلکسیون مانتوهای جذاب شبنم مقدم

(از کلکسیون مانتوهای جذاب شبنم مقدم در جشنواره فیلم سی و ششم)

تیپ مشکی طرح کت و شلوار مشکی رنگ الناز حبیبی

(تیپ مشکی طرح کت و شلوار مشکی رنگ الناز حبیبی در جشنواره فیلم فجر)

سمیرا حسینی هنرپیشه جوان سینما

(سمیرا حسینی هنرپیشه جوان سینما در حاشیه  سی و ششمین جشنواره فیلم فجر که با کاپشن قرمز رنگ با خزهای مشکی به کاخ جشنواره آمده بود)

نامزدهای طراحی لباس

بمب (سارا خالدی‌زاده) ، خجالت نکش (رعنا امینی)، سوء تفاهم (سارا سمیعی)،  شعله‌ور (سوسن نوروزی)  و  مغزهای کوچک زنگ‌زده (مارال جیرانی) نامزدهای دریافت سیمرغ بلورین بهترین طراحی لباس بودند که سارا خالدی توانست سیمرغ بلورین بهترین طراحی لباس جشنواره سی و ششم را از آن خود کند.

در ادامه نگاهی داریم به نامزدهای بخش سودای سمیرغ جشنواره سی و ششم.

نامزدهای بهترین جلوه‌های بصری

۱- بمب (محمد لطفعلی)
۲- به وقت شام (سیدهادی اسلامی)
۳- تنگه ابوقریب (حسن ایزدی، جواد مطوری، محمد برادران، محسن خیرآبادی)
۴- چهارراه استانبول (فرید ناصر فصیحی)
۵- سرو زیر آب (محمد خاکزاد)
۶- لاتاری و ماهورا (سینا قویدل)

 نامزدهای بهترین جلوه‌های ویژه میدانی

۱- بمب (عباس شوقی)
۲- به وقت شام (محسن روزبهانی)
۳- تنگه ابوقریب (محسن روزبهانی)
۴- سرو زیر آب (محسن روزبهانی)
۵- ماهورا (حمید رسولیان)

 نامزدهای بهترین چهره‌پردازی

۱- تنگه ابوقریب (سعید ملکان)
۲- چهارراه استانبول (عباس عباسی)
۳- دارکوب (فاطمه کمالی، زهرا کمالی)
۴- شعله‌ور (مهرداد میرکیانی)
۵- کامیون (بابک اسکندری)

 نامزدهای بهترین طراحی لباس

۱- بمب (سارا خالدی‌زاده)
۲- خجالت نکش (رعنا امینی)
۳- سوء تفاهم (سارا سمیعی)
۴- شعله‌ور (سوسن نوروزی)
۵- مغزهای کوچک زنگ‌زده (مارال جیرانی)

 نامزدهای بهترین طراحی صحنه

۱- بمب (محسن شاه‌ابراهیمی)
۲- تنگه ابوقریب (محمدرضا شجاعی)
۳- دارکوب (آیدین ظریف)
۴- سرو زیر آب (عباس بلوندی)
۵- سوء تفاهم (کیوان مقدم)

 نامزدهای بهترین صدابردار

۱- بمب (ایرج شهزادی)
۲- به وقت شام (طاهر پیشوایی)
۳- تنگه ابوقریب (رشید دانشمند)
۴- سوء تفاهم (مهران ملکوتی)
۵- مغزهای کوچک زنگ‌زده (مهران ملکوتی)

نامزدهای بهترین صداگذار

۱- امپراطور جهنم (بهمن بنی‌اردلان)
۲- به وقت شام (علیرضا علویان)
۳- تنگه ابوقریب (امیرحسین قاسمی)
۴- شعله‌ور (امین شریفی، بابک شکیبا)
۵- مغزهای کوچک زنگ‌زده (علیرضا علویان)

نامزدهای بهترین موسیقی متن

۱- به وقت شام (کارن همایونفر)
۲- بمب (النی کاریندرو)
۳- تنگه ابوقریب (حامد ثابت)
۴- دارکوب (بهزاد عبدی)
۵- شعله‌ور (سهراب پورناظری)
۶- عرق سرد (کارن همایونفر)

نامزدهای بهترین تدوین

۱- به وقت شام (مهرداد خوشبخت)
۲- دارکوب (فرامرز هوتهم)
۳- عرق سرد (بهرام دهقانی، محمد نجاریان)
۴- کامیون (مصطفی خرقه‌پوش)
۵- مغزهای کوچک زنگ‌زده (مهدی سعدی)

نامزدهای بهترین فیلمبرداری

۱- بمب (محمود کلاری)
۲- تنگه ابوقریب (حمید خضوعی ابیانه)
۳- سرو زیر آب (علیرضا زرین‌دست)
۴- عرق سرد (فرشاد محمدی)
۵- مغزهای کوچک‌ زنگ‌زده (پیمان شادمانفر)

نامزدهای بهترین نقش مکمل مرد

۱- پژمان جمشیدی برای فیلم سوء تفاهم
۲- جمشید هاشم‌پور برای فیلم دارکوب
۳- سیامک انصاری برای فیلم بمب
۴- فرهاد اصلانی برای فیلم مغزهای کوچک زنگ‌زده
۵- مسعود کرامتی برای فیلم چهارراه استانبول
۶- نوید پورفرج برای فیلم مغزهای کوچک‌ زنگ‌زده

نامزدهای بهترین نقش مکمل زن

۱- سحر دولتشاهی برای فیلم‌های عرق سرد، چهارراه استانبول
۲- لیلی رشیدی برای فیلم عرق سرد
۳- نگار عابدی برای فیلم دارکوب
۴- هدی زین‌العابدین برای فیلم‌ عرق سرد

نامزدهای بهترین نقش اول مرد

۱- امیر جدیدی برای فیلم‌های تنگه ابوقریب، عرق سرد
۲- امین حیایی برای فیلم شعله‌ور
۳- بابک حمیدیان برای فیلم سرو زیر آب
۴- رضا عطاران برای فیلم مصادره
۵- سعید آقاخانی برای فیلم کامیون
۶- نوید محمدزاده برای فیلم مغزهای کوچک زنگ‌زده

نامزدهای بهترین نقش اول زن

۱- باران کوثری برای فیلم عرق سرد
۲- سارا بهرامی برای فیلم دارکوب
۳- شبنم مقدمی برای فیلم خجالت نکش
۴- ماهور الوند برای فیلم چهارراه استانبول
۵- مهناز افشار برای فیلم دارکوب
۶- هانیه توسلی برای فیلم سوء تفاهم

نامزدهای بهترین فیلمنامه

۱- بمب (پیمان معادی)
۲- سرو زیر آب (محمدعلی باشه آهنگر،  حامد باشه آهنگر)
۳- شعله‌ور (هادی مقدم‌دوست، حمید نعمت‌اله)
۴- کامیون (کامبوزیا پرتوی)
۵- مغزهای کوچک زنگ‌زده (هومن سیدی)

نامزدهای بهترین کارگردانی

۱- به وقت شام به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا
۲- تنگه ابوقریب به کارگردانی بهرام توکلی
۳- دارکوب به کارگردانی بهروز شعیبی
۴- سرو زیر آب به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر
۵- کامیون به کارگردانی کامبوزیا پرتوی
۶- مغزهای کوچک زنگ‌زده به کارگردانی هومن سیدی

نامزدهای بهترین فیلم

۱- بمب به تهیه‌کنندگی پیمان معادی و احسان رسول‌اف
۲- به وقت شام به تهیه‌کنندگی محمد خزاعی
۳- تنگه ابوقریب به تهیه‌کنندگی سعید ملکان
۴- دارکوب به تهیه‌کنندگی سیدمحمود رضوی
۵- سرو زیر آب به تهیه‌کنندگی سیدحامد حسینی
۶- کامیون به تهیه‌کنندگی کامبوزیا پرتوی
۷- مغزهای کوچک زنگ‌زده به تهیه‌کنندگی سعید سعدی

امیدواریم گزارش مد گردی و سینمایی سرویس مدگردی  لوکس تهران توانسته باشد شما را با جشنواه طرح ها و رنگ های در سی و ششمین فستیوال فیلم فجر ۹۶ آشنا کرده باشد.

فراموش نکنید که هفتمین جشنواره مد و لباس فجر نیز به عنوان مهم  ترین اتفاق فشن سال ۹۶، اسفند ماه در تهران و مراکز استان ها برگزار می شود. اگر علاقمند به مطالعه در حوزه طراحی مد و لباس هستید، رشته کارشناسی طراحی پارچه و لباس در داخل و خارج از کشور، گزینه تحصیلی خوبی برای علاقمندان است. ۱۷۱ کتاب اختصاصی مد و لباس فارسی را در این گزارش مشاهده کنید.

برای مشاهده واکنش های اینستاگرامی سینمای ایران به برندگان سیمرغ بلورین جشنواره سی و ششم این گزارش خواندنی را مطالعه کنید.

                 حاشیه های داغ جشنواره فیلم در اینستاگرام ایرانیان

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز در لوکس تهران دنبال کنید.

یک نظر

یک نظر

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا