برند ها

جدیدترین طرح های زمستانی محصولات اچ اند ام

H&M

معرفی جدیدترین طرح های محصولات اچ اند ام ( H&M) در زمستان ۲۰۱۸

غول مد و لباس اسکاندیناویایی ها که یکی از افتخارات بین المللی کشور خلاق و صادرات محور سوئد در سرزمین های سرد شمالی به شمار می رود، دهه ها است که همچون IKEA, VOLVO, SCANIA و بسیاری از برندهای سرشناس عرصه صنعت و خدمات وایکینگ ها، بازوی پر تلاش مهد نوآوری و خلاقیت قاره سبز در عرصه مد و لباس بوده و تلاش کرده تا با تولید محصولات ارزان و رنگارنگ، نظر طیف های مختلف مشتریان با سلایق گوناگون را در سراسر جهان جلب کند.

محصولات اچ اند ام (H&M) امروزه فقط به پوشاک مردانه و زنانه و بچگانه خلاصه نمی شود و این برند، وارد بازی پر فراز و نشیب و جذاب تولید اکسسوری های ارزان و حتی محصولات ارایشی، بهداشتی و زیبایی نیز شده است که با استقبال گسترده شهروندان اروپایی و حتی لاکچری گردهای ایرانی نیز مواجه شده و به نظر می رسد در سال ۲۰۱۸ میلادی توسعه خدمات نواورانه و محصولات اچ اند ام روند صعودی بگیرد.

شرکت اچ اند ام (H&M) سوئد در شبکه های اجتماعی و تبلیغات اینترنتی بسیار فعال است و یکی از پیشروهای کسب و کار دیجیتالی در سوئد به شمار می رود به گونه ای که این سایت، در فهرست ۱۰۰ درگاه پر بیننده در میان مردم این کشور است. صفحه اختصاصی محصولات اچ اند ام در اینستاگرام نیز با انتشار بیش از ۴۲۰۰ پست در ۴ سال اخیر، یکی از فعال ترین صفحات رسمی شرکت های مد و لباس جهان در این رسانه محبوب عکس محور ۸۰۰ میلیون کاربری بوده و بازوی رسانه ای مهم این برند در فضای مجازی محسوب می شود.

استایل پیشنهادی اچ اند ام H&Mبرای سال نو چینی

(استایل پیشنهادی اچ اند ام برای سال نو چینی که توسط مدل های این کشور رونمایی شده بخشی از ظرفیت های توسعه برند این شرکت در پایتخت برند آسیا (چین) را به تصویر می کشد)

معرفی کالکشن زمستانی محصولات اچ اند ام درشبکه های اجتماعی گوناگون

صفحه محصولات اچ اند ام (H&M) که بیش از ۲۵ میلیون فالور دارد، یکی از ۲۰۰ صفحه پر بیننده اینستاگرام تا مارچ ۲۰۱۸ میلادی بوده و همچنان میزان استقبال از پست های تصویری و ویدیویی این شرکت در این اپلیکیشن جذاب رو به افزایش است. این صفحه از کلیه مشتریان و مخاطبان و علاقمندان به کسب و کار جذاب اچ اند ام درخواست کرده است تا همواره نظرات و پیشنهادات و حتی انتقادات خود به محصولات و خدمات این برند سوئدی را زیر پست های منتشره کامنت کرده تا مورد بررسی ادمین صفحه قرار بگیرد.

یکی از صفحات مهم مد و لباس اینستاگرام که پاسخگوی پرسش های کاربران و مشتریان است، همین صفحه بوده و روند جذابی برای تعامل با مشتریان (CRM) در برنامه کاری دارد که جالب توجه به نظر می رسد.

تصویری از جدید ترین محصولات اچ اند ام در اینستاگرام

(تصویری از جدید ترین کالکشن زمستانی محصولات اچ اند ام در فوریه ۲۰۱۸ میلادی)

برگزاری المپیک زمستانی کره جنوبی

(محصولات اچ اند ام  به مناسبت برگزاری المپیک زمستانی کره جنوبی، کالکشن ویژه لباس ورزشی مردانه و زنانه را با طرح لباس های کودکان رونمایی کرده است)

کت و شلوار اسپرت گل دار

(طرح فوق العاده و شیک کت و شلوار اسپرت گل دار زنانه اچ اند ام که با قیمت حدودی ۴۰۰ کرون سوئد رونمایی شده است)

بلوز آستین کوتاه شیک طرح گل

(بلوز آستین کوتاه شیک طرح گل با پس زمینه مشکی اچ اند ام (H&M) که با رنگ بندی و سایر بندی متنوع با قیمت ۱۰۰ کرون سوئد معرفی شد)

 ژاکت پر طرفدار قهوه ای رنگ اچ اند ام

(تصویر ژاکت پر طرفدار قهوه ای رنگ اچ اند ام که به عنوان کالکشن جدید در فوریه ۲۰۱۸ رونمایی شد)

طراحی لباس مسابقات المپیک زمستانی کره جنوبی برند H&M

(کالکشن اختصاصی  H&M برای مسابقات المپیک زمستانی کره جنوبی که به مناسبت طراحی لباس تیم اعزامی سوئد برای این رقابت های رونمایی کرده است را در این LINK مشاهده کنید)

شما اگر در استفاده از محصولات اچ اند ام (H&M) با سوالی روبرو شدید، از ادمین این برند در توییتر، فیس بوک، پینترست و اینستاگرام سوال کنید تا راهنمایی لازم را دریافت کنید. البته با مراجعه به hm.com یا hm.se نیز میتوانید در جریان روندها و جدید ترین محصولات و خدمات این برند موفق مد و لباس قرار گرفته و سوالات خود را مطرح کنید.

کسب و کار اچ اند ام در کتاب ها و مقالات و پایان نامه های بسیاری مورد بحث و بررسی دانشجویان و محققان قرار گرفته که برای دسترسی به این منابع، به سایت پایان نامه های سوئد که دسترسی به ۷۰ هزار تز دانشگاه های این کشور به زبان انگلیسی را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد، مراجعه کنید.

گزارش امروز سرویس مد گردی مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران، شما را با یکی از معروف ترین برندهای مد و لباس اروپا که در ۲ دهه اخیر توانسته با رنگ بندی و طراحی متنوع و به نسبت ارزان، محصولات گوناگونی را برای مشتریان مد پسندش به ارمغان آورد آشنا میکنیم و ۳۰ محصول از کالکشن مردانه و زنانه ۲۰۱۸ آن را بررسی می کنیم.

با H&M گردی ما همراه باشید.

داستان اچ اند ام

اچ اند ام، یکی از موفق ترین برندهای غیر لاکچری مد و لباس جهان است. تا پایان سال ۲۰۱۷ میلادی، بیش از ۱۷۱ هزار نفر در سراسر جهان برای آن مشغول به کار بوده و در ۶۹ کشور دنیا، بیش از ۴۷۰۰ فروشگاه دارد. گردش مالی این برند در سال ۲۰۱۷، بیش از ۲۳۰ میلیون کرون سوئد برآورد شد.

جدید ترین محصولات اچ اند ام

(جدید ترین محصولات اچ اند ام را در سایت بین المللی آن مشاهده کنید)

اگر در کشور مد خیز انگلیس، برند مارکس اند اسپنسر M&S مشهور است، در کشور سوئد نیز هنس اند ماوریتس ) Hennes & Mauritz AB  )  H&M شهرت جهانی دارد. برندی خوش نام و خلاق و البته پیشرو در ارائه محصولات رنگارنگ فصلی با قیمت های مقرون به صرفه برای طیف های مختلف جامعه که بعضا تخفیف های ۷۵ درصدی آن، طوفانی از مشتریان را به سمت صدها فروشگاهاش در سراسر جهان می کشاند.

تبلیق دیوید بکهام برای H&M

(تبلیغ دیوید بکهام برای محصولات اچ اند ام)

در H&M، مد به عنوان یک پدیده فانی و ناپایدار در نظر گرفته می شود که باید مدام تازه شده و به حرکت وا داشته شود و این به معنی پیش دستی کردن بر روندهای بازار و تبدیل ایده های جدید به لباس های با قیمت مناسب، اما بسیار شیک است.

پس از ZARA میتوان این برند معروف را یکی از مطرح ترین خرده فروش های بزرگ لباس در جهان دانست که محصولاتش توسط صدها کارخانه در آسیا و اروپا تولید می شود. تاریخ شکل گیری این برند بر خلاف لویی ویتون، رالف لورن، پیاژه، تیفانی و هرمس و بسیاری از برندهای لاکچری و معروف جهان، به قرن نوزدهم میلادی و اوایل قرن بیستم (مثل شانل) بر نمی گردد.

انتشار صدها گزارش درباره برند H&M سوئد

(انتشار صدها گزارش درباره برند H&M سوئد در مجله معتبر FT آمریکا. )

به گفته یکی از نویسندگان فایننشال تایمز، ایده ارائه پوشاک رنگارنگ و ساده و ارزان ی برای خانم های طبقه متوسط اجتماع بسیار با فرهنگ تساوی گرای رایج در دوران پس از جنگ در سوئد بسیار هم خوانی داشت. این روزنامه اشاره می کند که اگر (پرآلبین هانسون) رهبر اجتماعی و افسانه ای دموکرات سوئد، رفاه و امنیت را به خانه های مردم سوئد آورد، اینگوار کمپارد با IKEA خانه هایشان را مبله کرد و ارلینگ پرسون پوشاکشان را تامین کرد.

ست های زمستانه H&M

اوایل نیمه دوم قرن بیستم میلادی بود که شهر کوچک VASTRAS سوئد، نخستین فروشگاه محصولات اچ اند ام را تجربه کرد و پس از آن شهرهای بزرگی چون گوتنبرگ و استکهلم (پایتخت دیدنی اسکاندیناوی)، شاهد افتتاح فروشگاه های زنجیره ای این برند در دهه پنجاه میلادی شد. نخستین فروشگاه اچ اند ام در اسلو نروژ افتتاح شد که بیش از یک صد سال از جدایی آن از سوئد می گذرد.

نخستین فروشگاه غیر اسکاندیناوی این برند در خارج مرزهای اسکاندیناوی به افتتاح شعبه آن در لندن باز می گردد که زمینه ترغیب جوانان بریتانیایی را برای استفاده از مد و لباس ساده و ارزان و رنگارنگ و جذاب سوئدی ها فراهم کرد. اچ اند ام، استراتژی مد سریع (FAST FASHION) و آماده پوشیدن (READY TO WEAR) را دنبال میکند و تا حالا شاهد اوت کوتور این برند نبودیم.

کارل لاگرفلد در همکاری با اچ اند ام

(تصویری از محصولاتی که کارل لاگرفلد در همکاری با اچ اند ام برای بانوان در سال ۲۰۱۶ میلادی طراحی کرد)

فوتو شوت استلا مک کارتنی برای برند اچ اند ام

(تصویری از فوتو شوت استلا مک کارتنی برای برند اچ اند ام )

همکاری H&M با VICTOR & ROLF

(همکاری H&M با VICTOR & ROLF)

همکاری H&M با COMME DES GARCONS

(همکاری H&M با COMME DES GARCONS در نوامبر ۲۰۰۸ میلادی که طرح بلوزهای خال دار سفید رنگ را به نمایش می گذارد)

همکاری برند اچ اند ام H&M با ورساچه

(همکاری برند اچ اند ام با ورساچه در ژانویه ۲۰۱۲ میلادی اتقاق افتاد)

جالب است که بدانید، نخستین شعبه اچ اند ام  در قاره آمریکا در خیابان معروف ۵TH AVENEUE نیویورک افتتاح شد و دامنه فعالیت های غول مد اسکاندیناوی به پایتخت مد آمریکای شمالی رسید. این برند اکنون همانطور که در تصاویر زیر مشاهده خواهید کرد، با فشن بلاگرها، مانکن ها و طراحان مد ارشد جهان همکاری دارد که کارل لاگرفلد، طراح ارشد خانه مد CHANEL از آن جمله است. هکاری با بزرگانی چون: استلا مک کارتنی، روبرتو کاوالی، ورساچه، دیوید بکهام و ایزابل مارانت، بخشی از کارنامه پر فراز و نشیب این برند همیشه دوست داشتنی را روایت می کند.

محصولات اکسسوری h&m

(در این عکس، جدید ترین محصولات اکسسوری h&m را شاهد هستید که برای مشاهده اطلاعات بیشتر به hm.com مراجعه کنید یا به این درگاه بروید)

محصولات عینک آفتابی اچ اند ام

(تصویر جدید ترین محصولات عینک آفتابی اچ اند ام  که یکی از ارزان ترین محصولات عینک را در فروشگاه های مد و لباس اسکااندیناوی عرضه میکند. جزییات بیشتر ا میتوانید در مجله این شرکت در این هشتگ دنبال کنید)

تبلیغات خلاق اچ اند ام

(یکی از روش های بازاریابی و تبلیغات خلاق اچ اند ام، به اشتراک گذاری فایل های ویدیویی مشتریان این شرکت در سراسر جهان است که به مناسبت رویدادهای مختلف، پوشاک این شرکت را بر تن دارند. مثل تصویر بالا که در آستانه سال نو چینی، برخی از شهروندان برند خیز ترین کشور جهان، محصولات اچ اند ام را بر تن دارند. این ویدیو جالب را در این LINK تماشا کنید. اچ اند ام (H&M) برخی از پست های اینستاگرامی خود را بر روی هشتگ های تخصصی مرتبط با کشورهای دنیا به اشتراک می گذارد که LUNARNEWYEAR از آن جمله است)

محصولات اچ اند ام

(از جمله محصولات اچ اند ام (H&M) برای بانوان جوان که برای کسب اطلاعات بیشتر به این هشتگ مراجعه کنید و درباره DENIM اطلاعات بگیرید)

گلدوزی طرح گل و گیاه

(محصولات ژاکت اچ اند ام که با گلدوزی طرح گل و گیاه برای زمستان ۲۰۱۸ میلادی عرضه شده است )

کلکسیون محصولات زمستانی

(اطلاعات این محصول پر نقش و نگار و رنگارنگ که از کلکسیون محصولات اچ اند ام زمستانی جدید این برند است را در سایت آن دنبال کنید)

خانم سوکی واترهاس مانکن اچ اند ام

(خانم سوکی واترهاس، مانکن اچ اند ام (H&M) است که برای رونمایی از لباس های زمستانی که تصاویرش را در بالا مشاهده کرده اید، با این برند خوش نام همکاری دارد. سوکی، بیش از ۱.۲ میلیون فالور دارد و از فشن بلاگرهای فعال اینستاگرام به شمار می رود)

کلکسیون لباس های زمستانی طرح کیموتور و اسپرت H&M

(از کلکسیون لباس های زمستانی طرح کیموتور و اسپرت H&M برای بانوان به طرح بالا میتوان اشاره کرد که توسط  خانم کاتلین، یکی از فشن بلاگرهای نیوجرسی ایالات متحده پوشیده شده و بر روی هشتگ NYFW و HM نیز تگ شده است. این فشن بلاگر با راه اندازی صفحه HOW DO YOU WEAR THAT از مخاطبانش خواست تا این محصول جذاب را خریداری کنند)

اینستاگرام یکی از فشن بلاگرهای همکار برند H&M

(صفحه اینستاگرام یکی از فشن بلاگرهای همکار برند H&M را مشاهد همیکنید که بیش از ۱۱۰۰ فوتوشوت از خود با برندهای گوناگون را به اشتراک گذاشته و ۱۱۰ هزار فالور دارد)

لباس های ورزشی مردانه اچ اند ام

(جدیدترین لباس های ورزشی محصولات اچ اند ام  که توسط یکی از ورزشکاران سوئدی مرد رونمایی شده است. میتوانید کلکسیون لباس های ورزشی اچ اند ام در سال ۲۰۱۸ میلادی را روی هشتگ HMSPORT مشاهده کنید)

لباس مردان در فوریه ۲۰۱۸

(در این تصویر، شاهد استایل محبوب اسپرت اچ اند ام (H&M) برای لباس مردان در فوریه ۲۰۱۸ میلادی هستیم که با استقبال گسترده هواداران اینستاگرامی این برند مواجه شد)

کلکسیون DENIM برند اچ اند ام

(ترکیبی جذاب از کلکسیون DENIM برند اچ اند ام که در فوریه ۲۰۱۸ میلادی برای لباس بانوان رونمایی کرد و مجددا توسط مانکن آمریکایی طرف قرارداد اچ اند ام (H&M) نمایش داده شده است که در صفحه سوکی واترهاوس میتوان کارهای دیگر این فشن بلاگر آمریکایی را مشاهده کرد)

فشن بلاگر محبوب اچ اند ام

(در این تصویر، شاهد همان استایل سفید رنگ عکس بالا هستیم که توسط فشن بلاگر محبوب محصولات اچ اند ام (H&M) رونمایی شده است و نوع طرح و برش و دوخت این لباس اسپرت را از روبرو به نمایش می گذارد. توضیحات تکمیلی را میتوانید در این هشتگ نیز دنبال کنید که اطلاعات خوبی را در اختیار علاقمندان لباس های اسپرت زمستانی این برند سوئدی قرار می دهد)

پیراهن های نازک گل دار و ساده اچ اند ام

(پیراهن های نازک گل دار و ساده اچ اند ام  برای بانوان از جمله کلکسیون های محبوب زمستانی و بهاره این برند سوئدی بوده که در تصویر بالا، یکی از این محصولات را توسط مانکن جوان این برند مشاهده میکنید. )

محبوب ترین کالکشنH&M

(طرح لباس های گل دار ساده و قرمز رنگ برند اچ اند ام  که یکی از محبوب ترین کالکشن این برند در فوریه ۲۰۱۸ میلادی هست. این لباس کوتاه نیست  و در تصویر بعدی، عکس کامل تری از آن را مشاهده میکنید که به عنوان لباس خانگی راحتی، گزینه خوبی برای بانوان جوان است)

لباس راحتی بلند گل دار و ساده اچ اند ام

(لباس های راحتی بلند گل دار و ساده اچ اند ام (H&M) که در فوریه ۲۰۱۸ رونمایی شده است)

لباس های راه راه افقی قرمز رنگ با پس زمینه سفید

(لباس های راه راه افقی قرمز رنگ با پس زمینه سفید، یکی از متداول ترین پیراهن های آزاد و ساده خانگی محصولات اچ اند ام  برای لباس بانوان و آقایان است که نمونه اش را در تصویر بالا مشاهده میکنید)

سویی شرتH&M

(در این تصویر، از کالکشن زمستانی اچ اند ام، شاهد سویی شرت این برند برای زمستان ۲۰۱۸ هستیم که با شلوار جین ست شده است. برای مشاهده کالکشن زمستانه این برند سوئدی به هشتگ HM_MAN مراجعه کنید)

 طراحی و تولید ژاکت طرح جین

(خلاقیت اچ اند ام (H&M) در طراحی و تولید ژاکت طرح جین دکمه دار که توسط فشن بلاگر آمریکایی و مانکن محبوب این برند: سوکی واترهاس رونمایی شده است)

لباس گل دار بنفش رنگ برند اچ اند ام

(در این تصویر، لباس گل دار بنفش رنگ برند اچ اند ام سوئد هستیم که توسط مد نویس و استایلست ایتالیایی:  ALESSANDRAA AIRO در پایتخت مد اروپا یعنی میلان ایتالیا رونمای شده است. این فشن بلاگر فعال ایتالیایی را در این هشتگ دنبال کنید)

شلوار و ژاکت و پیراهن و کفش و بلیز صورتی رنگ H&M

(استایل منتخب برند اچ اند ام (H&M) سوئد که شلوار و ژاکت و پیراهن و کفش و بلیز صورتی رنگ را برای استایل زمستانی مردانه اسپرت به تصویر می کشد. برای کسانی که عاشق تناژ های رنگ صورتی هستند، گزینه های خوبی این برند در فوریه ۲۰۱۸ رونمایی کرده است)

مانکن ها و فشن بلاگرهایH &M

(در این تصویر، شاهد دامن قرمز رنگ و پیراهم یقه دار و آستین بلند سفید رنگ اچ اند ام  با کاپشن سرمه ای رنگ شیک هستیم که توسط یکی از مانکن های چینی این برند به مناسبت سال نو چینی در اوایل فوریه ۲۰۱۸ میلادی رونمایی شد و روی این هشتگ نیز تگ شد. برای توسعه کسب و کار H&M، همواره تلاش شده تا جامعه مانکن ها و فشن بلاگرهای این برند بین المللی باشند که نکته خوبی برای فعالان کسب و کار مد در ایران است)

کالکشن های پر مخاطب و فراتر از زمان اچ ان ام

(کالکشن های پر مخاطب و فراتر از زمان اچ ان ام که با وجود کلاسیک بودن، همچنان مشتریان زیادی در سوئد دارد)

بافتنی سفید با طرح های مستطیل مشکی و آبی

(تصویری از کالکشن زمستانی اچ اند ام (H&M) سوئد که پیراهن بافتنی سفید با طرح های مستطیل مشکی و آبی را با شلوار پاچه گشاد سفید رنگ را نشان می دهد که توسط مانکن سیاه پوست این برند رونمایی شده است و قرار است در ۲۸ فوریه ۲۰۱۸ میلادی در فشن شو این برند در پاریس به نمایش عمومی گذاشته شود. این طرح از کالکشن SS18 معرفی شد که در این هشتگ اطلاعات بیشتر را بدست آورید)

کلکسیون لباس های جذاب و ساده اچ اند ام

(از کلکسیون لباس های جذاب و سادهمحصولات اچ اند ام که در فشن شو پاریس در فوریه ۲۰۱۸ میلادی رونمایی می شود)

فشن شو ۲۸ فوریه ۲۰۱۸

(توضیحات بیشتر کالکشن های زمستانی ۲۰۱۸ برند H&M که در فشن شو ۲۸ فوریه ۲۰۱۸ پاریس معرفی می شود را در این هشتگ دنبال کنید)

زمستانی ۲۰۱۸

(برای بانوان مشکل پسندی که به دنبال استایل های اسپرت شیک با رنگ های شاد و تناژ ملایم هستند، اکسسوری و کت و شلوار بالا میتواند گزینه خوبی برای زمستان ۲۰۱۸ باشد که اطلاعات بیشتر را در هشتگ HM دنبال کنید)

کالکشن مخصوص ولنتاین اچ اند ام H&M

(کالکشن مخصوص ولنتاین محصولات اچ اند ام  را در سایت این برند مشاهده کنید که الگوها و ایده های جذابی برای طراحان مد و لباس به ارمغان می آورد)

محصولات آرایشی و بهداشتی برند H&M سوئد

(تصویری از محصولات آرایشی و بهداشتی برند H&M سوئد برای بانوان که از رژ لب تا سایه گونه و خط چشم را شامل می شود و برای هر رنگ پوستی محصول به خصوص را در اختیار مشتریان قرار می دهد که محصولاتی با کیفیت و به نسبت ارزانی را شامل می شود. برای مشاهده جدید ترین محصولات آرایشی و بهداشتی این برند، به این هشتگ رجوع کنید)

 استایل های کلاسیک

(اگر علاقمند به استایل های کلاسیک دهه شصت قرن بیستم میلادی هستید، محصولات اچ اند ام بالا در انتظار شما است که میتوانید این ترکیب های نوستالژیک را با قیمت های گوناگون در سایت HM.COM مشاهده کنید)

استایل پیشنهادی اچ اند ام H&M برای بانوان

(تصویری از محصولات اچ اند ام استایل پیشنهادی برای بانوان جوان در فوریه ۲۰۱۸ میلادی که الگوها و بافت های پارچه باشکوه و خیره کننده اما ساده را با تناژ رنگ های روشن و ملایم در معرض دید مشکل پسندهای انرژی مثبت قرار داده است)

مد و لباس زمستانی آقایان شیک پوش

(استایل پیشنهادی برند H&M برای مد  و لباس زمستانی آقایان شیک پوش. جزییات بیشتر شال گردن و کت و شلوار و عینک و کمربند و جا سویچی و پیراهن های رنگارنگ نسبتا ارزان و شیک این برند خوش نام سوئدی را می توان در هشتگ اختصاصی HM_MAN دنبال کرد)

ارتباط با اچ اند ام

برای ارتباط با اچ اند ام (H&M) میتوانید به سایت اینترنتی بین المللی آن مراجعه کرده و از طریق بخش CONTACT با مسئولان آن تعامل کنید. راه دیگر، ارتباط با این برند از طریق صفحات رسمی آن در شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک و توییتر است که میلیون ها مخاطب دارد.

کسب و کار اچ اند ام نشان می دهد که چگونه میتوان با طرح های ساده و رنگارنگ فصلی، مشتریان زیادی را در فضای پر رقابت امروزی جذب کرد. ارتباط خلاقانه و گسترده این برند با جامعه مشتریان از طریق فضای دیجیتال اهمیت زیادی دارد که با وجود ده ها میلیون فالور، ظرف چند ساعت به سوالات مخاطبانش در کامنت ها پاسخ می دهد و از جادوی هشتگ ها برای اطلاع رسانی فراگیر محصولاتش در کشورهای مختلف بهره می برد.

کسب و کار اچ اند ام، رازهای زیادی دارد که در آینده در سرویس مد گردی لوکس تهران به آن اشاره میکنیم.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید و ما را از نظرات و پیشنهادات خود از طریق کامنت یا ارسال پیشنهادات از طریق کانال های لوکس تهران در شبکه های اجتماعی مطلع کنید.

شما کدام محصول کالکشن ۲۰۱۸ اچ اند ام را بیش تر می پسندید؟

 

یک نظر

یک نظر

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا