سبک زندگی لوکس

روایتی دیدنی از لاکچری ترین رستوران های تهران

رستوران های تهران

روایتی دیدنی از رستوران های فوق لوکس در تهران

از زمانی که آغا محمد خان قاجار، تهران را به عنوان پایتخت ایران معرفی کرد، بیش از ۲۳۰ سال می گذرد. در دو سده اخیر، بخش قابل توجهی از تاریخ معاصر سرزمین ایران، به رویدادهای مهم سیاسی، اقتصادی و فرهنگی پایتخت گره خورده و برای شناخت تاریخ ایران و آنچه بر کشور در دویست سال اخیر گذشته است، می بایست تحولات پر فراز و نشیب تهران را واکاوی نمود. از سلطنت شاهات قاجار در کاخ گلستان (تنها اثر جهانی ایران در میراث یونسکو) تا کودتای ۲۸ مرداد و انقلاب سال ۱۳۵۷ تا تبدیل شدن تهران به یکی از شهرهای مدرن و پر جمعیت قاره آسیا.

تهران، پایتخت دودآلود و پر ترافیک و شلوغ سالهای اخیر، اگر چه برای شهروندانش، جذابیت های زیادی ندارد و خیلی ها به واسطه اوضاع ترافیک و طرح های ترافیک و زوج و فرد و محدودیت های تردد و دسترسی سخت به نقاط مختلف شهر، از این شهر آزرده خاطر هستند. اما طبق بررسی هایی که بر روی نوشته های تهران گردهای تریپ ادوایزر و لونلی پلنت کرده ایم، تهران، شهری دیدنی و جذاب با ظرفیت های هیجان انگیز برای میلیون ها گردشگری است که ورودشان به ایران، از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی بوده که در چند سال اخیر، بدون ویزا (VISA ON ARRIVAL) به کشور سفر می کنند.

کلان شهر عجیب

تهران را میتوان به صورت لحظه ای از طریق هشتگ تهران یا لوکیشن تهران در اینستاگرام بررسی کرد که ظرف ۴ سال اخیر، میلیون ها عکس توسط تهران گردهای ایرانی و بین المللی روی این ۲ لینک به اشتراک گذاشته شده است و شما میتوانید به صورت لحظه ای، تهران را از لنز دوربین گردشگران داخلی و بین المللی مشاهده کنید و با رویدادها و اتفاقاتی که در این کلان شهر عجیب می گذرد، آشنا شوید.

از بام تهران تا دریاچه خلیج فارس (بزرگ ترین دریاچه مصنوعی خاورمیانه)، از خیابان سی تیر (فود استریت ایران) تا برج میلاد (بلند ترین برج ایران)، از خیابان فرشته (گران ترین خیابان ایران) تا فیروزکوه (ییلاق خوش آب و هوای تهرانی ها)، همه و همه را میتوان از طریق هشتگ های تهرانگردی اینستاگرام بررسی  کرد و با قابلیت های گردشگری و شکم گردی و طبیعت گردی و معماری و ساختار آن ها آشنا شد.

فضای مجلل سفره خانه عالی قاپور

(فضای مجلل سفره خانه عالی قاپور تهران که یکی از غذاخوری های معروف منطقه ونک تهران است)

در پایتخت ۱۵ میلیونی ایران، اکنون برای لاکچری گردها، امکانات هیجان انگیز و جذاب بسیاری در دسترس است که میتوان برای گذران روزگاری شاد و متفاوت، از آن ها استفاده کرد. در تهران، هتل های لوکس بسیاری وجود دارد که شاید برخی از هموطنان از وجود آن بی خبر باشند و هتل مجلل ۵ ستاره اسپیناس پالاس سعادت آباد که نگین هتل های لاکچری ایران است و روبوشف (نخستین رستوران رباتیک تهران و ایران) نمونه ای از این ظرفیت مجلل تهرانی ها به شمار می شود.

یکی از امکانات لاکچری پایتخت، رستوران ها و کافه های لوکس این شهر است که در گزارش امروز مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران در ادامه معرفی مقصدهای لوکس ایران (هم چون هتل های لوکس تهران)، به معرفی گران ترین و لوکس ترین رستوران های پایتخت می پردازیم. غذا خوری هایی که هم بعضی جدید و بعضی هم قدیم بوده و برای شهروندان قدیمی و جدید شهر، نوستالژی هایی فراموش نشدنی است. نوستالژی هایی از رستوران نایب صد ساله تا مسلم بازار (با ته چین های هیجان انگیزش) تا لوشاتو فرانسوی پایتخت.

مستر تیستر

(مستر تیستر یکی از فود بلاگرها و ایفلوئنسرهای دیجیتالی مطرح تهران است)

با ما در رستوران گردی لوکس تهران همراه باشید.

از رستوران های لوکس تهران  ؛ رستوران تاج محل

تاج محل، مظهر  عشق شاه جهان به ارجمند بانو بیگم، یکی از بناهای معروف  و دیدنی و تاریخی هندوستان، سرزمین شگفتی های قاره کهن است که سالانه به اندازه برج ایفل پاریس، بازدید کننده از سراسر جهان دارد. تاج محل، امروزه نام یکی از معروف ترین رستوران های مجلل پایتخت نیز به شمار می رود. جایی که هم چون اسمش، شما با معماری و سبک زندگی و سیستم غذایی هندی ها که با ادویه تند و تیز همراه است، مواجه می شوید.

رستوران لوکس تاج محل

اگر دوست دارید که در طول سال، یکی از متفاوت ترین غذا خوری های پایتخت را با طعم و مزه غذاهای هندی تجربه کنید، تاج محل میتوانید گزینه خوبی برای یک تجربه متفاوت و جذاب باشد. البته غذاهای تاج محل شاید به مذاق بعضی ها خوش نیاید و البته سطح قیمت هایش! اما به هر حال، برای شکم گردها و کسانی که دوست دارند رستوران های لوکس متنوعی را تست کنند، تاج محل یکی از گزینه های مهم است که توصیه میکنیم در نوروزگردی های ۹۷ در برنامه خود داشته باشید.

متفاوت ترین غذا خوری های پایتخت

غذاهای تاج محل

رستوران های لوکس متنوع

 دسترسی به رستوران تاج محل

این رستوران در ونک، خیابان شیخ بهایی جنوبی شماره ۲۹ قرار دارد. برای رفتن به رستوران تاج محل، میتوانید از هر جای تهران، به اتوبان همت رفته و از خروجی همت غرب، به سمت شیخ بهایی رفته و سازه بزرگ هتل تاج محل که رستوران تاج محل نیز در آنجا واقع شده است را مشاهده کنید. دسترسی به رستوران تاج محل با مترو یا اتوبوس، امکان پذیر نیست.

توجه کنید که در تهران، تعداد رستوران هایی که غذای هندی تخصصی عرضه میکنند خیلی کم است و اساسا، تهرانی ها خیلی با غذاهای هندی میانه خوبی ندارند. به همین خاطر، برای مستر تسترها (MR TASTER) که عاشق غذاهای ملل هستند، تست غذاهای تاج محل یک پیشنهاد هیجان انگیز و وسوسه انگیز در فضایی لوکس و مجلل است.

از جمله غذاهای معروف رستوران مجلل تاج محل میتوان به موارد زیر اشاره کرد که تا حدودی پاسخگوی ذائقه بسیاری از هموطنان شکم گرد در تهران است:

  • BOTY KABAB
  • JHINGA TANDOORI
  • CHICKEN ASHOKA
  • MIXED GRLLL SIZZLER
  • CHICKEN JAL FREZIE
  • MUTTON BIRYANI
  • CHIECKEN PATIALA
  • SHAHI KORMA
  • CHICKEN TANDOORI IN CLAY OVEN
  • KASHMIRI KABAB

نظر مستر تستر: به اتفاق فرهاد و عباس رفتیم هتل تاج محل برای خوردن غذای هندی موقعی که میخواستیم وارد بشیم یک نفر اومد و ماشین رو از ما تحویل گرفت باز هم معرفی کردیم خودمون رو و ایده مستر تستر رو بهشون گفتیم. فوق العاده استقبال کردن محیط فوق العاده زیبایی بود و کپی شنگول مارو اونجا دیدیم که عکس شنگول خودمون رو هم گذاشتم تو آلبوم سه نوع سوپ برامون آوردن، سوپ گوجه، سوپ مرغ، سوپ کاری هر ۳ سوپ بسیار خوشمزه ای بود ولی بسیار تند.

نظر مستر تستر

(روایت مستر تستر از رستوران تاج محل تهران)

 یک نوع نون هندی هم برامون آوردن که بسیار طعم خوبی داشت با مشورت گارسون غذاهای زیر رو شفارش دادیم بریانی ، تاتون ، برنج کاری، یک نوع خورشت که توش مرغ بود و مخلوط کباب به اسم سیزلر باید بگم که فوق العاده خوشمزه بود… فوق العاده رفتار پرسنل هم خیلی عالی بود هزینه ۳ نفر هم ۱۰۰ هزار تومان شد که نسبت به محیط و برخورد پرسنل و غذای عالی هندی واقعا ارزشش رو داشت. مستر تستر رفتنن به تاج محل رو شدیدا پیشنهاد میکنه.

از رستوران های لوکس تهران ؛ رستوران عالی قاپو

عالی قاپو ، تنها نامی شناخته شده در نصف جهان ایران (اصفهان) نیست. عالی قاپو در تهران، نام یکی از رستوران های مجلل  پایتخت  است که گذر خیلی ها به ان نیفتاده و به نظر می رسد میتواند در فهرست اولویت های شکم گردی لاکچری گردهای تهرانی قرار  بگیرد. این رستوران نیز در منطقه ونک قرار دارد. در واقع در منطقه ونک، کافه و رستوران های معروف و لاکچری بسیاری در دسترس تهران گردها بوده که کافه پاریس، رستوران هتل هما و رستوران  عالی قاپو، از جمله غذا خوری های معروف بین المللی آن است.

رستوران لوکس عالی قاپو

(تابلوهای نفیس رستوران لوکس عالی قاپو تهران)

دکوراسیون داخلی رستوران عالی قاپو

(دکوراسیون داخلی رستوران عالی قاپو، با صنایع دستی ایرانی- بته جقه که در تصویر مشاهده میکنید، از نقش های تاریخی ایرانی است)

تابلوهای قدیمی و نفیس

دکوراسیون رستوران عالی قاپو، اولین چیزی است که نظر مشتریان را به خود جلب میکند. تابلوهای قدیمی و نفیس که معمولا در دکوراسیون رستوران های سطح بالا پایتخت مشاهده نمی شود، بخشی از جذابیت های این غذاخوری لوکس تهران به شمار می رود. غذاهای عالی قاپو، اکثرا ایرانی است و میتوان طعم واقعی و لذیذ غذاهای ایرانی را در این غذاخوری ونک، تجربه کرد. حسی نوستالژیک برای تست غذاهای ایرانی در محیطی لوکس، گزینه خوبی برای نوروزگردهای پایتخت است که به دنبال تجاب هیجان انگیز هستند.

دکوراسیون رستوران های سطح بالا

تابلوهای نقاشی زیبا و سنتی ایران

(تابلوهای نقاشی زیبا و سنتی ایران در سفره خانه عالی قاپو تهران)

رستوران عالی قاپو در ابتدای خیابان گاندی

رستوران عالی قاپو در ابتدای خیابان گاندی قرار دارد. برای رفتن به این محل، از هر جای تهران هستید، خود را به BRT های خیابان ولیعصر (طولانی ترین خیابان آسیا) رسانده و در ایستگاه میدان ونک پیاده شوید. از میدان ونک تا گاندی هم ظرف ۵ دقیقه پیاده بروید. البته اگر خواستید از مترو تهران برای سفر به عالی قاپو استفاده کنید، در ایستگاه مترو حقانی توقف کرده و سپس با خطی های مترو و میدان ونک، سر خیابان گاندی پیاده شوید و به سمت این رستوران جذاب بروید.

کباب و غذاهای سنتی

نظر مستر تستر: این چند روزی که استادا بودن انقدر کباب و غذاهای سنتی خوردم که دیگه قیافم شده شبیه سفره خونه. باربد، سفره خونه اصیل سعدآباد و عالی قاپو و … اگر منو بتکونن فکر کنم چندین سیخ شیشلیک و … در بیاد. رستوران قشنگی بود. البته انتظار داشتیم که موزیک زنده هم داشته باشه ولی به دلیل شهادت اون شب موزیک نداشت. نشستیم و بعد از کلی صحبت بلند شدیم برای برداشتن سالاد و ماست و سوپ. سوپ جو خوشمزه و سالادها هم تازه بودن. لوبیا هم داشتن که چون از محیط سردی اومده بودیم خیلی چسبید. ماست هم تازه و خوشمزه بود.

غذای اصلی رو سینی کباب آوردن که استادا خیلی دوست داشتن. مخصوصا کوبیده و شیشلیک و برگ رو عاشقش بودن. ماهی و جوجه ها هم بد نبود. چون روز شنبه رفتیم و شب شهادت هم بود زیاد شلوغ نبود. برنج ها هم ۲ مدل بود:‌ شیرین پلو و باقالی پلو و برنج سفید که همگی خوشمزه بودن. البته چون ماسیمو رژیم بود برنج نخورد و خیلی از برنجها موند ولی چون از کبابها خیلی خوشش اومده بود یه شیشلیک دیگه سفارش داد. در مجموع هم محیط قشنگی داشت و هم غذاش خوب بود ولی دسرها اصلا جالب نبودن و کیفیتش پایین بود.

ماسیمو هم کلی با پرچم ایتالیایی که اونجا بود حال کرد. هیچ وقت فکر نمی کردم یه پرچم انقدر مهم باشه تو رستوران! برخورد پرسنل هم خوب بود. جای پارک برای ظهرها اصلا فکرشم نکنین ولی شب راحت پیدا کردیم.

منو غذا سفره خانه عالی قاپو ونک

(منو غذا سفره خانه عالی قاپو ونک)

غذاهای ایرانی

(غذاهای ایرانی در منو غذا عالی قاپو)

روایت عالی قاپو از عالی قاپو

روایت عالی قاپو از عالی قاپو: سفره خانه سنتی عالی قاپو پس از افتتاح با رویکردهای زیر فعالیت خود را آغاز نمود ۱- احیا آداب پذیرایی و معیشتی سنتی ایرانی ۲-احیا آماده سازی و ارائه غذا ، نوشیدنی ها ، پیش غذاها و دسرهای سرتاسر ایران ۳- احیا و استفاده از ادوات پذیرایی سنتی ، ایرانی ۴- اجرا برنامه های فرهنگی ، هنرهای سنتی ایرانی به ویژه موسیقی سنتی ، موسیقی محلی ، نمایشهای مذهبی و آئینی و … ۵ – اجرای زنده برنامه های فرهنگی ، هنری به ویژه موسیقی برای اولین در سفره خانه سنتی عالی قاپو در سال ۱۳۷۴ سفره خانه سنتی عالی قاپو به دلیل ساختار و معماری هنرمندانه و سنتی آن محل مناسب و سزاوار برای ارائه برنامه های فرهنگی ، هنری سنتی به ویژه موسیقی و هنرهای نمایشی تشخیص داده شده و برای اولین بار در دوران معاصر این سفره خانه نسبت به برگزاری برنامه های هنری به خصوص موسیقی سنتی اقدام نمود.

از رستوران های لوکس تهران ؛ رستوران شاندیز جردن VIP ( الیزه )

سومین مقصد شکم گردی لوکس تهران در تهران، رستوران شاندیز جردن است. این رستوران، در جردن، بلوار صبا، طبقه دوم، وی آی پی الیزه قرار دارد و برای رفتن به مقصد شکم گردی لاکچری تهرانی ها، می بایست به میدان ونک یا بلوار میرداماد رفت و از آنجا رهسپار بلوار صبا در بالای خیابان جردن (نلسون ماندلا کنونی) از گران ترین خیابان های ایران شد.

جایی که غذاهای ایرانی و فرنگی در محیطی لاکچری و در بالاترین سطح استانداردهای طبخ و میزبانی در اختیار شکم گردهای پایتخت قرار می گیرد. شاندیز وی آی پی تهرانی ها را باید یکی از پاتوق های مهم ستارگان سینما و موسیقی کشور دانست که جشن های خصوصی زیادی در آن برگزار شده است و البته هموطنان هم میتوانند برای ثبت لحظات فراموش نشدنی سالگرد تولد و نامزدی، نسبت به رزرو این مجموعه اقدام کنند.

رستوران شاندیز جردن VIP (الیزه)

مجلل ترین دکوراسیون های رستورانی

(یکی از مجلل ترین دکوراسیون های رستورانی در تهران را میتوان در VIP الیزه جردن شاهد بود که با محیطی لوکس و مدرن زیبا با کاشی کاری و آینه کاری های شگفت انگیز، میزبان خوبی برای لاکچری گردهای پایتخت است)

 VIP الیزه جردن

(رستوران وی آی پی شاندیز جردن، یکی از پاتوق های اصلی ستارگان سینما و موسیقی ایران است)

ماهیچه و گردن رستوران شاندیز جردن

(ماهیچه و گردن رستوران شاندیز جردن، توصیه شکم گردهای لاکچری گرا در پایتخت است)

شاندیز جردن

(شاندیز جردن، مکانی رمانتیک برای برگزاری جشن های تولد و نامزدی خصوصی و ثبت یک لحظه خاطره انگیز در محیطی مجلل است)

حضور علی پروین، اسطوره پرسپولیسی ها در جشن تولدش در شاندیز جردن

(حضور علی پروین، اسطوره پرسپولیسی ها در جشن تولدش در شاندیز جردن)

روایت مستر تیستر از شاندیز جردن

(روایت مستر تیستر از شاندیز جردن)

روایت مستر تیستر: بعضی تجربه هاست كه یك بارم شده باید تو زندگی آدما اتفاق بیفته. وقتی برای انتخاب برترینهای وب اروپا رفتم پاریس، یك روز تنهایی رفتم رستوران ژول ورن برج ایفل كه هزینه هر پرس غذاش حدود دویست و پنجاه یورو بود و با اینكه برام كمی سخت بود اون موقع پرداخت این هزینه ولی خاطرش همیشه تو ذهنم باقی موند. وقتی شاندیز وی آی پی جردن رو دیدم خیلی خوشحال شدم چون دیدم بالاخره رستورانی تو ایران هست كه فقط غذا نمی فروشه بلكه حس زیبایی و خاص رو به مشتری ارائه می كنه. ابتدای ورود با كیك خوشگلی كه دورش پر شمع بود سورپرایز شدیم و بعد كلی عكس گرفتن رفتیم و سر میز مستقر شدیم.

كلا هفت تا ترولی بود كه ترولی اول استارتربود و نون مخصوص و پنیر و كره محلی و سالاد مزرعه دار و حموص و كشك بادمجون بود كه خیلی با سلیقه دیزاین شده بود و فوق العاده هم خوشمزه بود و ترولی دوم نوشیدنی فرش بود كه آب هندونه و آب پرتقال و تركیب انبه و توت فرنگی كه همه عالی بودن. بعدشم كه سوپ تو ظرفای خیلی خوشگل سرو شد. دو نوع سوپ داشتن كه سوپ دریایی بود و سوپ سبزیجات كه هر دو خیلی خوشمزه بودن و پنیر كبابی و اسپرینگ رول رو زدیم بر بدن. ترولی چهارم انواع تمپورا و ماهی و میگو سرخ شده اومد و بعد گریل شاه میگو و ازون برون و ماهی سلمون اومد كه فوق العاده هم خوشمزه بودن. سالاد سه قل كه سالاد فرانسوی، سالاد سلمون و سالاد مرغ دودی سرو شد با زیتون پرورده و ماست بورانی. بعد هم شیشلیك و كباب فیله و جوجه كباب و ماهیچه با برنج و ته دیگ اومد كه سبك سروشون بی نظیر بود. اینجا بود كه دیگه تیر خلاص رو زدن به مستر و مهمونا. بعدشم رفتیم رو تراس و اونجا هم با دسر و كوكتل میوه و شیرینی و چای پذیرایی شدیم.

رستوران شاندیز جردن

(رستوران شاندیز جردن را میتوان از رمانتیک ترین مکان ها برای برگزاری جشن های تولد و سالگرد ازدواج دانست)

رمانتیک ترین مکان ها

ضیافت نهار پرسپولیسی ها

(ضیافت نهار پرسپولیسی ها در زمستان ۹۶ شاندیز تهران)

مهمان سرشناس دیگر از کلکسیون مشتریان سرشناس رستوران وی آی پی جردن

(این هم مهمان سرشناس دیگر از کلکسیون مشتریان سرشناس رستوران وی آی پی جردن)

اگر به شاندیز رفتید، شیشلیک های لذیذ آن را فراموش نکنید!

از رستوران های لوکس تهران ؛ رستوران آنتروکوت

یکی دیگر از رستوران های لاکچری و شاید کم تر شناخته شده برای عموم تهرانی ها و تهران گردها، رسوران آنتروکوت است هم از نظر سطح استانداردهای پذیرایی و هم دکوراسیون مجلل، در فهرست ۱۰ رستوران لوکس تهران میتواند جای بگیرد. دکوراسیون داخلی این رستوران به گونه ای است که برای پاریس گردها و لندن گردها، یادآور شکم گردی لاکچری در پایتخت عشاق و مد جهان (لندن و پاریس) است و حس مدرنیزاسیون در صرف غذا را تداعی می کند!

رستوران لوکس آنتروکوت

(حتی طراحی ویترین این رستوران نیز یادآور رستوران های اطراف خیابان شانزلیزه لندن و ترافاگال لندن است!)

رستوران فرانسوی آنتروکوت از جمله رستوران های فرانسوی معروف ایران است که میتواند طعم لذیذ غذاهای فرانوسوی را در خیابان کردستان تهران (شیراز جنوبی) امتحان کرد که به قول فود بلاگرها، به یک بار امتحان کردنش می ارزد.

کافه دو پاریس "آنتروکوت"

کافه دو پاریس “آنتروکوت” توسط “خانم بوبیر” در شهر ژنو سوئیس در سال ۱۹۳۰ میلادی با موفقیت بی نظیر و غیر قابل تصوری روبرو شد. او با تهیه منوی ابتکاری و مخصوص خود به شهرت و موفقیت جهانی رسید. منوی ویژه آنتروکوت شامل استیک مخصوص و یک نوع سس که با فرمول بین المللی تولید می شود، این منو همراه با سالاد ویژه و ابتکاری آنتروکوت سرو شده و سالاد ابتکاری آنتروکوت سس منحصر به فرد خود را دارد.

 سس آنتروکوت

دسرهای مخصوص شامل پروفیت رولز و بستنی های مختلف با سس شکلات سرو می گردد. فرمول تهیه سس آنتروکوت هنوز هم فقط در اختیار رستورانهای تحت کنترل و وابسته آن می باشد. رستورانها در سرتاسر دنیا سعی در تقلید این فرمول نموده اما هیچ یک از آنها نتوانستند سس مشابه و با کیفیت اصلی را تهیه نمایند. رستوران آنتروکوت تهران، تنها و نخستین رستوران این گروه از رستوران ها در ایران می باشد.

غذاهای فرهنگی و فرانسوی

در این رستوران، انواع غذاهای فرهنگی و فرانسوی سرو می شود اما غذاهای دریایی آن با استقبال بیش تر تریپ ادوایزری ها و فود بلاگرهای ایرانی مواجه شده است. البته نباید از استیک های خوشمزه این رستوران نیز به سادگی گذشت که گزینه خوبی برای نوروز گردی در تهران است.

یکی از رمانتیک ترین شام ها و نهار های زوج های جوان به مناسبت سالگرد ازدواج یا هر رویدادی، میتواند در فضای مجلل آنتروکوت تهران برگزار شود. بیش از ۱۲ هزار نفر، فالور صفحه اینستاگرام رسمی این غذاخوری لوکس شمال پایتخت بوده است

 رمانتیک ترین شام ها و نهار ها

رستوران برای دیده شدن

(این رستوران برای دیده شدن بیشتر تصاویرش در اینستاگرام، از این هشتگ ها استفاده می کند: استیک
#استیک_گوشت . #آنتروکوت_تهران #استیک #ميگو

 #رستوران#منوی_ویژه #رستوران_بین_المللی

#سس_آنتروکوت#رستوران_فرانسوی #پروفیت_رول

#بستنی#آنتروکوت_تهران #شام #ناهار #سالاد_ویژه#لاکچری
#dinner #lunch #french_style #entrecote#

french_restaurant #steak#L_Entrecote_De_Tehran)

منوهای غذای دریایی آنتروکت تهران

(منوهای غذای دریایی آنتروکت تهران، با استقبال خوبی از سوی شکم گردهای لاکچری گرد مواجه شده است)

شکم گردها

استیک مخصوص آنتروکت

(استیک مخصوص آنتروکت گزینه ای فوق العاده برای سرو غذا در محیطی لاکچری در تهران است)

استیک های لذیذ با سیب زمینی

(استیک های لذیذ با سیب زمینی و سس مخصوص فرانسوی را میتوان در آنتروکت کردستان تجربه کرد)

از رستوران های لوکس تهران ؛ رستوران مانسون

یکی دیگر از رستوران های لوکس و شاید کم تر شناخته شده برای غذا خور های تهرانی، رستوران MANSON است که در خیابان گاندی، نبش کوچه چهارم، در مرکز خرید گاندی قرار دارد. رستورانی آسیایی که تلاش میکند در فضایی مجلل  و مدرن خود، طعم لذیذ غذاهای آسیایی را در اختیار شکم گردهای لاکچری گرد پایتخت قرار  دهد. غذاهای گران این رستوران لوکس، مشتریان خاص خود را دارد.

رستوران مانسون

رستوران مانسون در لوکس تهران

درب ورودی رستوران مانسون

بشقاب مخصوص پیش غذا رستوران مانسون

(بشقاب مخصوص پیش غذا رستوران مانسون)

روایت مستر تیستر از مانسون:‌ منو رو آوردن. پیش غذا ها رو قرار شد خود رستوران Selection بیاره. سالاد Organic greens and asian pea آوردن که سسش معرکه بود. سبزیجاتش هم تازه و خوشمزه بود. اسپرینگ رول هم حرف نداشت و با سس قرمزش خیلی خوشمزه بود. میگو هم که با سس لیمو و نارگیل و زنجبیل(جینجر) و سیر معرکه بود و واقعا استارتر ها همگی خوش نمره خیلی بالایی گرفتن. سوشی های خوبی هم داشت ولی با سوشیهای Yo Sushi فاصله داشت.

تخفیف های سالانه

(از تخفیف های سالانه برای تجربه یک غذای لذید آسیایی در رستوران مانسون تهران می توان استفاده کرد)

 غذای لذید آسیایی در رستوران مانسون

 غذای لذید در رستوران مانسون

ماهی سلمون

غذای اصلی هم ۴ مدل بود تو ست منیو که خانم دکتر Filet Mignon گرفتن. آقای جمشیدی ماهی سلمون که با ته دیگ سرو می شد و آیدین مرغ و منم برای اینکه ۴ تا غذا رو تیست کرده باشم میگو گرفتم. کلا سلمون مانسون بهترین سالمون تهران به نظرم. ته دیگشم که باهاش بخوری و صدای خرچ خرچش حالی میده. مرغ و میگو هم به نظرم معمولی بودن.

زیر میگو نودل معرکه ای داشت که فوق العاده بود. فیله هم که ریر پخته شده بود خوشمزه بود. دسر هم کرم برولی و بستنی نارگیلی رو تیست کردم که خوب بودن. در کل خیلی خوش گذشت و رستوران چینی خوبی بود. فقط مثل همیشه من منتظر دیدن اردک (Roast Duck) تو رستورانای چینی ایرانم. یک نکته جالب هم دیدن صاحب وب سایت Gumbo guide بود که کار تیست رو به زبون انگلیسی انجام میده. هزینه رو هم نمی دونم چون مهمان بودم ولی به نظر نمیومد رستوران ارزونی باشه.

غذای محبوب تریپ ادوایزری

(غذای محبوب تریپ ادوایزری ها از رستوران مانسون تهران)

از رستوران های لوکس تهران ؛ رستوران بیستانگو

یکی دیگر از رستوران های لوکس و متفاوت تهران برای نوروز گردی یا شکم گردی متفاوت در پایتخت، رستوران بیستانگو در هتل رامتین تهران است که در خیابان ولیعصر قرار دارد. این رستوران از رستوران های مجلل شهر است. منو غذای بین المللی در اختیار مشتریان لاکچری گرد قرار می گیرد و سر آشپز های معروف خارجی دارد. کیک و دسرهایش را میتوان هم ردیف کیک و دسرهای رستوران لوکس نووتل تهران (واقع در هتل ۵ ستاره نووتل روبروی فرودگاه امام خمینی تهران) قلمداد کرد.

رستوران بیستانگو

(کیک و دسرهای رستوران مجلل هتل نووتل تهران)

اگر چه قیمت غذاها بالا است، اما منوی خاص آن و محیطی دیدنی، سبب میشود تا برای یک بار تست کردن و رفتن، توجیه کننده باشد.

قیمت غذاها

رستوران مجلل هتل نووتل تهران

محیط رمانتیکی برای برگزاری سالگردهای ازدواج و تولد

رستوران بیستانگو را می توان از گران ترین رستوران های پایتخت دانست که گذر تهران گردهای تریپ ادوایزر هم به این مقصد شکم گردی لوکس افتاده و به دلیل طراحی دکوراسیون جذابش، محیط رمانتیکی برای برگزاری سالگردهای ازدواج و تولد و امثالهم برای رمانتیک گردهای تهرانی است.

رستوران بیستانگو

رستوران ۴ ستاره بیستانگو

 

رستوران لوکس بیستانگو هتل رامتین تهران

پیش غذاهای رستوران لوکس بیستانگو هتل رامتین تهران

  • Warm Mushroom Tart
  • Thai Curry Shrimp
  • Smoked Salmon with Capers and Lime Vinaigrette
  • Caviar with Corn Meal Blinis

سالادهای رستوران بیستانگو تهران

  • Mixed Greens with Lemon Basil Vinaigrette
  • Caesar Salad with Parmesan Crisp
  • Spanish and Pear Salad with Warm Blue Cheese Dressing and Candied Walnuts

انواع سوپ ها در رستوران بیستانگو

  • Roasted Tomato Soup
  • Wild mushroom Soup

منو ویژه نهار بیستانگو

  • Roasted Chicken with Your Choice of Mixed Greens or Caesar Salad
  • Filet mignon with Wild mushroom Sauce and Your Choice of Mixed Greens or Caesar Salad

فهرست غذاهای لذیذ آسیایی و فرنگی رستوران رامتین

غذاهای لذیذ آسیایی و فرنگی رستوران رامتین

  • Filet Mignon with Potato Gratin, Tomato Cream Cheese Napoleon and a Dark Cherry Demi Sauce
  • Roasted Chicken with Warm Vegetable Salad and Chive Infused Cream Sauce
  • Grilled Rainbow Trout with Mashed Potato and Saffron Tomato Sauce
  • Red Snapper with Currant Rice and Apple Curry Sauce
  • Grilled Lamb Chops with Mushroom Risotto and lamb Demi
  • Skewered Chicken with Currant Rice and Grilled Pineapple with Tamarind Sauce
  • Penne Pasta Carbonara with Parmesan Cream Sauce, Salami and Your Choice of Shrimp or Chicken
  • Grilled Cajun Prawns With Spanish Rice and Lime Vinaigrette
  • Roasted Lobster tail with herb, drawn butter, and mashed potato

منو آشامیدنی های رستوران بیستانگو

  • Mineral Water
  • Soda Water
  • Coke, Seven Up, Fanta
  • Diet Coke
  • Bavaria
  • Tuborg
  • Fresh Fruit Juice
  • Champagne

منو دسرهاو نوشیدنی های خوشمزه رستوران بیستانگو رامتین تهران

  • Chocolate souffle with espresso anglaise
  • Mixed Fruit with vanilla ice cream tuille
  • Tiramisu
  • New York style cheese cake with roasted strawberry sauce
  • Coffee
  • Bistango’s Special vanilla Hazelnut Coffee
  • Hot Tea
  • Cafe’ Latte’
  • Cappuccino
  • Cafe’ Mocha
  • Espresso

منو دسرهاو نوشیدنی های

روایت تریپ ادوایزری ها در گشتی در بیستانگو هتل رامتین تهران

(روایت تریپ ادوایزری ها در گشتی در بیستانگو هتل رامتین تهران)

نظرات تریپ ادوایزری های بین المللی در سفر به بیستانگو را در زیر مطالعه کنید:

The Best option to stay

The Raamtin hotel is located in one of the scenic streets of Tehran. some beautiful part of city just 20 minutes away for here. you can easily access to the Darband, Darake and,… the Raamtin Cafe has a beautiful outlook of Valiasr street. Thank hipersiaramtin fjords-design Alesund, Norway  /September 2, 2017

Very comfort hotel

the hotel was very good and have good staff the restaurant bistango downstairs have very good and delicious food the hotel is close to Saei park and have good location with coffeeshops and restaurants close by. Thank fjords-design May 19, 2017

Hotel Very pleasant

Hotel with unbelievable staff. So extremely pleased to host you. Had an experience with my visa and the hotel staff went out of there way to help sort it out. Will definitely stay there again.

از رستوران های لوکس تهران ؛ رستوران البرز

یکی از معروف ترین چلوکبانی های تهران که سالهاست پاتوق معروف کباب خورهای تهرانی است، رستوران البرز تهران واقع در سهروردی شمالی بوده که فضایی مدرن و لوکس دارد. در فهرست معروف ترین پاتوق های کباب خوری تهرانی ها، رستوران البرز، همیشه جای خود را دارد و با کباب های هفتاد سانتی متری اش، اعتبار جهانی برای خود کسب کرده است. این رستوران اصلا شعبه ندارد و معمولا در طول هفته شلوغ است. یکی از پاتوق های خوبی برای مهمانان خارجی و بین المللی شرکت ها و موسسات ایرانی در تهران، همین رستوران البرز است.

رستوران البرز

چلوکبابي البرز

چلوکبابي البرز در سال ۱۳۴۶ توسط مرحوم “برماس” بنيان نهاده شد. از همان ابتدا هدف اين رستوران ارائه غذا با بهترين کيفيت و بالابردن استاندارد کاري در اين صنف بود. اين رستوران در سال ۱۳۵۰ به مکان فعلي آن يعني خيابان سهروردي شمالي نبش کوچه نيکوقدم، منتقل شد.

در سال هايي که سيستم هاي مديريت جديد و استانداردهاي کيفي و بهداشتي چندان جايي در صنف رستوران و چلوکبابي نداشت، چلوکبابي البرز در تلاش بود تا سيستم مديريت جديد را در کار خود پياده سازي کند. سيستم هاي HACCP ، استفاده از متخصصين بهداشت، ايزو و سيستم هاي مديريتي، فرستادن افراد به خارج از کشور جهت ديدن دوره هاي تخصصي، همه و همه از جمله مواردي است که رستوران البرز در آنها پيش گام است. رستوران البرز امروزه با بيش از ۱۲۰ نفر پرسنل متخصص، دو سالن پذيرايي، و يک سالن VIP مصمم تر و منسجم تر از گذشته به مشتريان خود خدمت رساني مي کند.

 يک سالن VIP

کباب خورهای حرفه ای تهران

کباب خورهای حرفه ای تهران که معمولا از بازاری ها هستند و طعم غذاهای لذیذ رستوران های قدیمی تهران همچون مسلم را تجربه کرده اند، نایب، لوکس طلایی و البرز را در فهرست بهترین رستوران های تهران برای تست کباب ایرانی معرفی می کنند.

غذاهای گریل و فرنگی رستوران البرز

غذاهای گریل و فرنگی رستوران البرز

  • فیله استیک با سس قارچ و سیب زمینی سرخ شده
  • فیله استیک با سس فلفل و سیب زمینی سرخ شده
  • شنیسل مرغ با سبزیجات تازه
  • جوجه چینی با خمیر بنیه
  • اسکالپ مرغ (فیله مرغ گریل شده) با سبزیجات فصل و سیب زمینی

غذاهای ایرانی رستوران البرز تهران

  • زرشک پلو با مرغ
  • چلو کره
  • جوجه کباب مخصوص یک نفره ۳۰ سانتی متری
  • جوجه کباب مخصوص یک نفره ۶۰ سانتی متری
  • باقالی پلو با ماهیچه بره
  • باقالی پلو با گوشت بره

غذاهای مخصوص رستوران البرز تهران

  • چلو کباب برگ مخصوص تهیه شده از فیله تازه ۳۰ سانتی متری
  • چلو کباب کوبیده ممتاز تهیه شده از رساته و فیله تازه بره ۵۰ سانتی متری
  • چلوکباب کوبیده مخصوص مجلسی تهیه شده از فیله تازه بره ۴۰ سانتیمتری
  • چلوکباب فیله تکه ای مخصوص البرز ۷۰ سانتیمتری برای ۳ نفر
  • چلو کباب فیله تکه ای لوکس تهیه شده از فیله تازه بره ۵۰ سانتی متری
  • چلوکباب شیشلیک تهیه شده از گوشت گوسفند
  • کباب روسی تهیه شده از فیله تازه بره
  • کباب برگ مخصوص مجلسی ۳۰ سانتی متری
  • چلوکباب ممتاز البرز تهیه شده از راسته و فیله تازه بره ۶۰ سانتی متری با دو برنج

رستوران البرز، جای معروفی برای خوردن غذاهای دریایی نیست. اما میگوی کبابی و میگوی سرخ شده و ماهی قرل آلا این رستوران لوکس و معروف، مشتریان زیادی دارد.

جای معروفی برای خوردن غذاهای دریایی نیست

روایت جالب مستر تیستر از البرز: رستورانی که خیلی ازش شنیده بودم ولی تو این سه سالی که تهران بودم سعادت تیست این رستوران رو نداشتم. کلا خیلی ضایس که تیستر باشی ولی البرز نرفته باشی. البته البرز سر دولت رو با میسیز رفته بودم قبلا ولی تازه فهمیدم که این دو هیچ ارتباطی به هم ندارن. رسیدیم جلوی در رستوران و آقایی با پاپیون جلوی در بهمون خوش آمد گفت. از پله ها رفتیم بالا و به محض ورود پرچم کشورهایی که جلوی در بود منو یاد کریستین، ماسیمو(استادای کنفرانس بازاریابی اینترنتی) انداخت که با دیدن پرچم کشورشون کلی عشق می کردن و به نظرم رستورانهای بین المللی حتما باید این کارو بکنن. راهنماییمون کردن و نشستیم. میز اردور رو که دیدیم همه خیز برداشتیم برای برداشتن استارتر.

سالادهای متنوع

سالادهای متنوعی داشتن. سالاد الویه، سالاد شیرازی، کشک بادمجون؛ قارچ، ماست و اسفناج و … همگی تازه و خوشمزه بودن. همیشه وقتی جایی می رم از میز اردور و غذاهای سلف سرویس فاصله می گیرم ولی این دفعه قضیه فرق می کرد. سالادها فوق العاده تازه و خوشمزه بودن. حتی تو انگلستان هم رستورانهای که زده بودن (Eat as much as you can) کیفیت غذاهاشون اکثرا پایین بود. ولی اینبار با یک میز کامل و بسیار خوشمزه طرف بودیم.

غذاهای سلف سرویس

رستوران اصیل

یک پیانو هم گوشه سالن بود که شانس بد ما اونروز کسی پیانو نمی نواخت ولی ظاهرا هر شب موزیک زنده هم بر پاست. سوپ جو رو با لیمو آوردن. خیلی خوشمزه بود. کلا رستوران اصیلی بود و محیطش رو خیلی دوست داشتم. افرادی هم که اومده بودن هم خیلی خوب و ساکت و مودب بودن جز گروه ما که همه از دست آقای مهندس آقاجانی کف زمین افتاده بودیم از خنده. غذاهای اصلی هم شیشلیک، برگ، جوجه و لقمه گرفتیم. با اینکه جوجه غذای معمولی برای مستره ولی باید بگم عاشق جوجه البرز شده بودم.

از رستوران های لوکس تهران ؛ رستوران لوشاتو

لوشاتو، از لوکس ترین رستوران های شمال تهران است. جایی در دربند، روبروی کاخ سعد آباد که دکوراسیون فرانسوی آن با صندلی هایی که گفته می شود نمونه هایی از آنها را میتوان در مبلمان کاخ الیزه پاریس مشاهده کرد، فضایی لوکس و مدرن را برای سرو غذاهای فرنگی با اکو سیست فرانسوی به ارمغان می آورد. لوشاتو را باید یکی از گران ترین رستوران های پایتخت دانست. معنی این کلمه فرانسوی به فارسی یعنی قصر! واقعا هم اگر به این رستوران بروید، با قصری کوچک روبرو خواهید شد که در ساختمانی دو طبقه واقع شده است.

رستوران لوکس لوشاتو

ده ها نوع پیش غذا، انواع و اقسان غذاهای فرانسوی و بین المللی با قیمت های شگفت انگیز، در این رستوران مجلل تهرانی ها در اختیار لاکچری گردهای تهرانی است که میتوانند یکی از روزهای سال را در مکانی مجلل به صرف نهار یا شام اختصاص دهند. بیش از بیست نوع غذای اصلی لوشاتو، تقریبا پاسخگوی هر سلیقه ای میتواند باشد. منو غذای دریایی لوشاتو نیز شما را به ضیافت میگوها و ماهی های سرخ شده با سس های خوشمزه فرانسوی می برد. خاوریا بلوگا، فیله مینیون و لابستر کاردینال با سس خامه ای لوشاتو، از جمله غذاهای وسوسه انگیز لوشاتو است.

رستوران مجلل تهرانی ها در اختیار لاکچری گردها

رستوران مجلل تهرانی ها

از رستوران های لوکس تهران ؛ رستوران گردان برج میلاد

بزرگ ترین رستوران گردان جهان در تهران است. رستوران مجلل برج میلاد در ارتفاع سیصد متری از سطح زمین، یکی از مجلل ترین رستوران های کشور بوده که گزینه ای فوق العاده برای لاکچری گردهای رمانتیک ارتفاع گرد پایتخت به شمار می رود. جایی که شما میتوانید در زمان سرو شام، تهران ۱۵ میلیون نفری بزرگ را زیر نور تماشا کنید که جذابیت های خاص خود را دارد. مخصوصا وقتی که شما مشغول سرو شام هستید، هر چند دقیقه، میز گردان این رستوران، شما را مشرف به منطقه خاصی از تهران کنید. یعنی ظرف ۳ ساعت، شما می توانید موقع سرو شام، بخش های مختلف پایتخت را تماشا کنید که از کوه های البرز تا برج آزادی و اتوبان همت و حکیم، چشم اندازهای زیبایی را برایتان از شیشه های بزرگ رستوران گردان برج میلاد به ارمغان می آورد.

حتما لاکچری گردها، نهار یا شام یکی از روزهای تعطیل نوروز را به شکم گردی در برج میلاد تهران اختصاص دهند که چند سال پیش با بستنی های طلایی میلیونی خود، بازتاب های گسترده ای به ارمغان آورد.

دکوارسیون شیک و مجلل این رستوران اولین چیزی است که نگاه شما را به خود جلب می کند. انتظار منو فوق العاده و طعم های شگفت انگیز غذاهایی که در دیگر رستوران های مطرح تست میکنید را نداشته باشید. در اینجا، آنچه در وهله نخست اهمیت قرار دارد، محیطی شیک و مدرن، ارتفاع ۳۰۰ متری و چشم انداز فوق العاده از کلانشهر تهران است که یکی از خاص ترین نهار ها و شام های شما را به ارمغان خواهد آورد.

شرکت طنین با هدف بهره برداری از سال ۱۳۹۱ در بخش رستوران گردان برج میلاد و رستوران VIP ارائه دهنده ی خدمات به مشتریان است. این شركت با برخورداری از مدیریت مجرب و كارآمد و نیروهای كارشناس و متخصص مشغول به فعالیت های مختلف برای فراهم نمودن محیطی طنین انگیز میباشد.

رستوران گردان برج میلاد

رستوران گردان برج میلاد در ارتفاع ۲۷۶ متری متعلق به برج میلاد تهران است. این رستوران واقع در طبقه ششم با ظرفیت سیصد نفری فضایی خاطره انگیز را برای شما عزیزان فراهم مینماید. این رستوران از دو فضای ثابت و متحرک که هر یک ساعت یک دور حول بخش ثابت می گردد و دید ۳۶۰ درجه ای به تمام نقاط شهر تهران را برای شما فراهم می کند.

طبقه ششم

برای سرو غذا ها به منظور ایمنی بیش تر رستوران در بخش مرکزی و ضلع جنوب غربی برج قرار گرفته و طبخ غذا در این قسمت انجام می گیرد و از طریق آسانسور های مخصوص به این طبقه منتقل ممی شودیگردد. و به این ترتیب در اختیار مهمانان لاکچری گرد تهرانی قرار خواهد گرفت.

دکوراسیون جدید

(دکوراسیون جدید و لوکس رستوران گردان برج میلاد)

صفحه اینستاگرام این برج

سرو نوشیدنی

(سرو نوشیدنی در رستوران گردان برج میلاد تهران)

تصویر دسرهای خاص در رستوران

(تصویر دسرهای خاص در رستوران گردان برج میلاد تهران)

رمانتیک ترین شام زندگی

(رمانتیک ترین شام زندگی خود را در ارتفاع ۳۰۰ متری در بزرگ ترین رستوران گردان جهان در پایتخت ایران تجربه کنید)

استیک های خاص رستوران گردان برج میلاد

(استیک های خاص رستوران گردان برج میلاد)

میز صبحانه هیجان انگیز رستوران گردان برج میلاد تهران

(میز صبحانه هیجان انگیز رستوران گردان برج میلاد تهران)

پاتوق های ستارگان سینما

( رستوران گردان برج میلاد تهران، یکی از مهم ترین پاتوق های ستارگان سینما، موسیقی و ورزش و حتی سیاست ایران است)

 سرو غذا رستوران مجلل برج میلاد تهران

تصویر کیک سالگرد تاسیس باشگاه فوتبال استقلال تهران

(تصویر کیک سالگرد تاسیس باشگاه فوتبال استقلال تهران که در رستوران مجلل برج میلاد تهران برگزار شد)

تصویر میز رمانتیک اختصاصی

(تصویر میز رمانتیک اختصاصی برای سالگرد ازدواج/تولد که رستوران برج میلاد تهران برای مهمانان سفارشی آماده می کند)

لاکچری گردی در ایستگاه دیوان ؛ از رستوران های لوکس تهران

خیابان فرشته تهران، از نظر بعضی ها، لوکس ترین و گران ترین خیابان ایران است. البته نه بخاطر مغازه هایی که در این خیابان است یا معماری شهری و بافت آن، که اتفاقا خیلی هم معمولی است! بلکه بخاطر خانه های اعیانی با دکوراسیون های فوق مجلل میلیارد تومانی که کاخ های ایران در مقابلش حرفی برای گفتن نداشته باشند!

لاکچری گردی در ایستگاه دیوان

در خیابان فرشته، پاساژهایی برای عرضه برندهای مختلف پوشاک و عطر و امثالهم وجود دارد که یکی از انها، مجمع تجاری سام سنتر، پاتوق لاکچری گردهای شمال پایتخت است. خیابان فرشته، پس از خیابان کوهیار، مجتمع تجاری سام سنتر. جایی که یکی از لوکس ترین و گران ترین رستوران های تهران آنجا قرار داد.

رستوران لوکس و گران پایتخت

شاید در فهرست ۵ رستوران لوکس و گران پایتخت، همین رستوران باشد. طبقه هشتم سام سنتر فرشته، فضایی مدرن و لاکچری را در اختیار رمانتیک گردهای ثروتمند تهرانی قرار داده است تا با المان ایرانی در طراحی، انواع و اقسام غذاهای ایرانی و ملل را صرف می کنند.

روایت مستر تستر از دیوان

روایت مستر تستر از دیوان: غذاها خاص است. مثل استیک با کته یا همان کته استیک که طعم بی نظیر ممد استیک را تداعی میکند. از جمله غذاهای معروف این رستوران است. غذاهای کوچکی هم برای کسانی که به دنبال سرو غذای کم و ارزان تر در محیطی لوکس هستند نیز ارائه می کند. اگر به دیوان سام سنتر در خیابان فرشته تهران رفتید، تالار آینه آن را که لوکیشن خوبی برای سلفی بگیرهای اینستاگرام است فراموش نکنید.

صنایع دستی

به محض وارد شدن با صنایع دستی بسیار زیبایی مواجه می شی و بعد هم یه رستوران خیلی شیک و مدرن که موزیک و نورپردازیش خیلی خوب بود و واقعا محیطش عالی بود. تابلو های بسیار زیبا هم محیط رستوران رو خیلی خوشگل تر کرده بود. چون نور کم بود به سختی عکس گرفتم براتون. منو رو آوردن. کلا تو این رستوران خیلی تیست نکردم چون دو نفری رفته بودیم. برای استارتر پیراشکی گوشت با سبزی معطر و زرشک گرفتیم.

دیزاین استارتر خیلی قشنگ

دیزاین استارتر خیلی قشنگ بود و خود پیراشکی ها هم خیلی خوشمزه بودن. البته برای کسایی که بیشتر دنبال حجم غذا هستن تا کیفیت این استارتر پیشنهاد نمی شه. برامون تو ظرفای کوچیک باقالی قاتوق و ماست خیلی خوشمزه هم آوردن که با نون نوش جان کردیم. کلا ظرفاشون خیلی خوشگل بود و آدم کیف می کرد تو این ظرفا غذا بخوره. برای غذای اصلی هم ماهیچه با سس ماست و زعفرون گرفتیم.

  • ماهیچه رستوران دیوان فرق می کرد و واقعا خوشمزه بود.
  • حجم برنج هم کم بود ولی واقعا خوشمزه بود .
  • درینک شربت پرتغال زعفرون هم گرفتیم که بد نبود.
  • تو این رستوران می تونی غذاهای دریایی خوبی مثل قلیه میگو و ماهی هامور هم پیدا کنی.
  • کباب ترشش هم از عکسش معلوم بود باید معرکه باشه.
  • خورشت های مختلفی مثل نعنا جعفری با آرتیشو و گل ماهیچه بره هم دارن که لذت یک رستوران ایرانی مدرن رو به معنای واقعی به آدم می ده.
  • یه تراس هم داره که اکثر مهمونها برای هوا خوردن می رن اونجا و منو یاد رستوران های انگلیس می نداخت.
  • ته چین بادمجون هم گرفتیم که قطعا با وجود کاتای استیک و کباب ترش و ماهیچه انتخاب اول مستر نخواهد بود.

سس ماست و زعفرون

همراهان گرامی

اگر به یکی از رستوران های لوکس تهران یا دیگر شهرهای ایران رفتید، تجارب خود را از غذاها و دکوراسیون مجلل غذاخوری های کشور از طریق کانال های لوکس تهران ارسال کنید. یادتان باشد که با قطارهای لوکس ایران، میتوان سفری خاطره انگیز را تجربه کرد. تهرانگردی نوروز را با هشتگ های تهران گردی تجربه کنید.

به نظر شما، مجلل ترین رستوران ایران کجاست؟

2 دیدگاه

2 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا