استایل و مد آقایان

۵۰ نکته مهم در خرید لباس مردانه و زنانه بهاره ۹۷ به رنگ سال

خرید لباس مردانه و زنانه

هرآنچه برای خرید اینترنتی لباس مردانه ، زنانه و بچگانه لازم است بدانید!

روزهای پایانی اسفند هر سال که فرا می رسد، ایرانیان برای سال تحویل، لحظه  شماری میکنند.  خرید ماهی عید، سبز کردن سبزی، رفت و روب خانه و از همه مهمتر، خرید شیرینی و آجیل عید و پوشاک عید، مهم ترین کار میلیون ها  ایران در  هفته  سوم و چهارم اسفند است. خرید لباس عید زنانه، مردانه و بچگانه، کار آسانی نیست  و سختی  کار برای لاکچری گردها و مشکل پسندها بیشتر می شود. در گفتار امروز، شما را با آنچه در خرید و فروش لباس نوروزی و بهاره نیاز دارید با توجه به رنگ سال ۲۰۱۸ ،  آشنا میکنیم.

در  مد گردی نوروزی مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید : معرفی رنگ سال ۲۰۱۹

خرید لباس  مردانه و زنانه به رنگ سال ۲۰۱۸

موسسه PANTONE (پانتون) آمریکا،  از سال ۲۰۰۰ میلادی، رنگ سال را انتخاب و به  جامعه مدبازهای جهان معرفی میکند.

این موسسه در نیوجرسی ایالات متحده آمریکا قرار دارد و به دلیل سامانه رنگی پانتون (PMS) در صنایع  چاپ، معروفیت بین المللی دارد. سامانه انطباق رنگ PANTONE را میتوان معیار و استانداردی برای  تولید رنگ برشمرد که با استقبال  فعالان صنعت چاپ و نشر مواجه شده است. به منظور آشنایی با فعالیت های این موسسه،  به سایت اینترنتی آن  مراجعه کرده و با روند انتخاب رنگ سال  (COLOROF THE  YEAR)، هیات انتخاب و روندی که تعیین رنگ در روند مد و لباس و سبک زندگی ایجاد کرده  آشنا شوید.

سایت موسسه پنتون رنگ سال ۲۰۱۸

(تصویر ایندکس سایت موسسه پنتون که شما را با سیستم های رنگ، استانداردهای انتخاب رنگ، گواهی های PANTONE  و هم  چنین مشاوره های انلاین درباره رنگ و رنگ  بندی در صنایع آشنا میکند)

 موسسه پنتون رنگ سال ۲۰۱۸

(اینستاگرام موسسه پنتون، با انتشار  بیش از ۲۲۰۰ پست در سال  های اخیر، بیش از ۱.۴ میلیون فالور داشته  که شما را با دنیای تناژهای شگفت انگیز از رنگ ها آشنا کرده و اطلاعات جالبی از دنیای جادویی رنگ ها دریافت میکنید)

تصاویر جالب برای معرفی رنگ لباس ۲۰۱۸

(اینستاگرام  پنتون، از تصاویر جالب برای معرفی رنگ لباس ۹۷ میلادی  به مخاطبان استفاده  میکنید که در تصویر بالا مشاهده میکنید)

هشتگ ویژه رنگ سال ۲۰۱۸

(هشتگ ویژه رنگ سال ۲۰۱۸ (بنفش) که بیش از ۴۰۰ هزار عکس از مد و لباس و سبک زندگی  و دکوراسیون  بنفش رنگ توسط  کاربران اینستاگرام   به اشتراک گذاشته  شده  است را میتوانید در ULTRAVIOLET مشاهده کنید)

 کسانی که دوست دارند تا با مد و رنگ سال ۲۰۱۸ و استایل جهانی همراه و هم گام  شوند، معمولا رنگ های معرفی شده این موسسه را در نظر گرفته  و بر  اساس تناژ رنگ های معرفی شده،  استایل خود را طراحی میکنند. این  موسسه، رنگ سال ۲۰۱۸ میلادی  را رنگ بنفش با شماره ULTRA VIOLET  ۱۸-۳۸۳۸  اعلام کرد.

رنگ بنفش، از جمله رنگ سال ۲۰۱۸ است که مثل زرشکی، کمتر توسط مردان و بانوان به خصوص مردان و زنان شیک پوش پوشیده می شود و ما در طول روز، کمتر  افرادی را مشاهده میکنیم که در فصول مختلف، ستی با تناژ های رنگ بنفش را ست کنند.  شاید به  همین خاطر، بتوان مدعی شد که رنگ بنفش، رنگی خاص و کمتر دیده شده  در طراحی مد و لباس بانوان و آقایان است.

ملکه بریتانیا

(ست بنفش پالتو و کلاه لاکچری الیزابت دوم، ملکه بریتانیا که او را در استایل هایی در رنگ سال ۲۰۱۸ مشاهده  میکنیم)

استایل بنفش رنگ تیلور سویفت

(استایل بنفش رنگ تیلور سویفت، خواننده خوش چهره موسیقی پاپ جهان  با رنگ سال ۲۰۱۸)

ست مردانه با رنگ بفنش

(نمونه ای از ست مردانه  با رنگ بفنش  (رنگ سال ۲۰۱۸) که برای استایل های کژوال و رسمی گزینه خوبی برای  نوروز  ۹۷ آقایان شیک پوش ایرانی است)

فشن شو برند GUCCI

(فشن شو برند GUCCI در نمایش استایل های بفنش رنگ سال ۲۰۱۸)

۳ نمونه از الگوهای جذب

(۳ نمونه از الگوهای جذب برای ست کردن لباس مردانه شیک رسمی نوروزی با رنگ سال ۲۰۱۸)

الگویی جذاب برای استایل های کت و شلواری

(الگویی جذاب برای استایل های کت و شلواری بانوان با رنگ سال ۲۰۱۸ میلادی که میتوان آن را با اکسسوری ها و کیف  و کفشی  هایی با رنگ های مکمل مثل صورتی ست کرد و ترکیبی فوق  العاده  را برای  مهمانی های نوروزی پدید آورد)

ست های نوروزی

(آقایان میتوانند ست های نوروزی خود را با کروات یا پیراهن های رسمی با تناژ های رنگ سال ۲۰۱۸ (بنفش) ست کنند که ترکیب  فوق العاده ای از لباس های رنگی را میتوانید در اختیار داشته و هر روز آن ها را با تم بفنش، تغییر دهند)

کت و شلوار اسپرت نوروزی

(آقایانی که علاقه به  کت و شلوار رسمی نوروزی ندارند، میتوانند از کت تک بنفش رنگ سال ۲۰۱۸ استفاده کنند و آن را با رنگ های مکمل سرد یا گرم ست کنند. رنگ مشکی،  رنگ خوبی برای ست های بنفشی  می باشد)

 دستمال و کراوات بنفش

(استفاده از دستمال و کراوات بنفش رنگ سال ۲۰۱۸ برای ست کردن با کت های تک، گزینه خوبی برای پوشش های نوروزی آقایان  شیک پوش و عاشق طرح های اسپرت است)

بانوان جوان میتوانند رنگ بنفش

(بانوان جوان میتوانند رنگ بنفش سلطنتی را برای لباس های نوروزی کژوال و اسپرت با طیف های رنگی بالا ست کنند)

مدل های جذاب برای لباس نوروزی

(مدل های جذاب  برای  لباس نوروزی  بانوان با رنگ سال ۲۰۱۸)

اما بنفش همچون دیگر رنگ ها، روانشناسی و حس خاص خود را به همراه دارد. بعضی، رنگ بنفش را همچون رنگ آبی، نماد شکوه و وسعت و رنگ سلطنتی خطاب  میکنند. رنگی که اگر  چه تیره هست، اما شادی را نوید می دهد و در عین حال، بر خلاف رنگ صورتی و زرد و نارنجی، رنگ شیک و رسمی به نظر  می رسد. رنگ بنفش،  رنگ جذاب انرژی مثبت ها در طراحی مد و لباس است و به همین خاطر، رنگی توصیه  شده در  سبک زندگی شاد. رنگ سال ۲۰۱۸را میتوان با رنگ های مکمل دیگر ست کرد  و ترکیبی  ایده آل را پدید آورد.

طیف رنگ های گرم و سرد

اگر  با طیف رنگ های گرم و سرد آشنا باشید،  درخواهید یافت که رنگ بنفش، رنگی ایده آل برای ایجاد کنتراست های باشکوه در طراحی فشن  بوده و میتواند ظاهر متفاوتی از شما را در معرض دیدگان بیننده قرار دهد. رنگ های آبی کمرنگ، نارنجی، سبز کم رنگ و حتی سفید را میتوان ترکیب رنگ فوق العاده برای ست های کاریزماتیکی دانست که با رنگ بنفش، تناسب خوبی را به ارمغان می آورد و در تصاویر بالا، نمونه  ست های گوناگون با رنگ بفنش را شاهد هستید.

راهنمای خرید اینترنتی لباس زنانه و دخترانه نوروزی و بهاره با رنگ سال ۹۷

یکی  از روش های متداول خرید لباس  های نوروزی، استفاده از سایت  های اینترنتی داخلی  و بین المللی است  که لباس هایی با طرح ها و رنگ های  متنوع از جمله رنگ سال را در معرض دید و فروش قرار  می دهند. خرید اینترنتی لباس به خصوص برای پوشش  نوروزی، در  سال های  اخیر روند صعودی  به خود پیدا کرده است و با توجه به  گسترش  تجارت  الکترونیک و رونق یافتن استارتآپ های اینترنتی ایران به خصوص در حوزه  مد و لباس، استقبال مردم به ویژه بانوان و دختران  به  خرید اینترنتی لباس نوروزی  بسیار  زیاد است.

 گسترش فضای مجازی خرید اینترنتی لباس

اکنون با گسترش فضای مجازی به خصوص در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، شاهد توسعه  فضای تبلیغاتی، اطلاع رسانی و بازاریابی اینترنتی محصولات مد و لباس به  ویژه برای دختران و بانوان هستیم که این امر، با  توجه به حضور  ده ها میلیون  ایرانی در اینستاگرام و راه اندازی هزاران کانال عرضه  و فروش لباس  مانند مانتو، لباس های مجلسی، لباس زیر  بانوان و اکسسوری،  تمایل  به  این گونه  سفارشها که معمولا قیمت هایی پایین تر  از فروشگاه  دارد، مخاطبان  زیادی پیدا کرده است.

خرید اینترنتی لباس بهاره و تابستانه کودکان خرید اینترنتی لباس

(در خرید اینترنتی لباس  بهاره و تابستانه  کودکان،  حتما سایز  کودک خود را با استانداردهای اعلامی  فروشگاه دیجیتالی تطبیق دهید)

در روزهای  پایانی  سال، قطعا خرید اینترنتی لباس  افزایش  پیدا میکند. چرا که خیلی ها وقت  و فرصت  کافی برای سر زدن به  مغازه های شلوغ در  مناطق پر ترافیک شهر را نداشته و خرید اینترنتی  بی درد  سر لباس هایی  که معمولا ارزان تر و سریع تر به دست آن ها می رسد را ترجیح میدهند.

اما نکاتی که در خرید اینترنتی لباس  نوروزی باید در نظر داشت:

لباس بچه گانه بهاره

از  خرید اینترنتی لباس  نوروزی بچگانه در صورتی  که سایز دقیق  لباس ها  ارائه نشده است خودداری شود.

لباس های دوست دوم

از خرید اینترنتی لباس نوروزی دست دوم  از سایت ها و مجموعه هایی که استانداردهای  لازم در  شستشو و نظارت  ارسال  کالا  و  اصالت محصول را رعایت نمی کنند خودداری کنید.

سایت های  غیر  معتبر  فارسی

از خرید اینترنتی لباس  های نوروزی که در سایت های فروشگاهی رایگان اطلاع رسانی می شود،  در صورتیکه اصالت فروشنده  و مشخصات  کالا به خوبی برای شما واضح نیست خودداری  شود.

اصل نماد اعتماد الکترونیک

خرید اینترنتی لباس های نوروزی

از خرید اینترنتی لباس های نوروزی مردانه  و زنانه در پرتال های فروشگاهی که نماد اعتماد الکترونیک از وزارت  صنعت، معدن و تجارت  را ندارند  خودداری  کنید. جزییات بیشتر از فهرست کلیه  فروشگاه های قانونی  ارائه  دهنده لباس  و پوشاک  در  ایران  را در این LINK مشاهده کنید. خرید اینترنتی لباس های نوروزی  مردانه و زنانه از  سایت  هایی که نماد اعتماد الکترونیک ندارند،  هیچ تضمینی بر  گارانتی و اصالت محصول و کیفیت آن در  اختیار  شما  قرار نمی گیرد.

ارتباط با پلیس سایبر

ارتباط  با پلیس سایبر

 سایتهای غیر معتبر فارسی

اگر از سایتهای غیر معتبر فارسی زبان برای خرید لباس نوروزی استفاده  کردید و بعدا متوجه شدید که مورد کلاهبرداری مجرمان اینترنتی قرار گرفتید مراتب را فورا  به پلیس سایبر اطلاع دهید.

تعیین استاندارد سایز

پیش از خرید لباس های نوروزی مردانه  یا زنانه یا بچگانه، سایز خود را با استاندارد سایز اعلامی سایت مزبور  چک کنید.

لباس گران در  دقیقه ۹۰!

جذاب ترین کالکشن لباس های بهاره خرید اینترنتی لباس

(جذاب ترین کالکشن لباس های بهاره و تابستان ۹۷ را در ZARA مشاهده کنید)

از خرید لباس های گران در روزهای پایانی سال از سایت  های نوروزی خودداری  کنید. چرا که اگر کالا، مورد نظر شما نباشد و بخواهید ان را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید یا کالای مشابهی دریافت کنید، حتما در هفته اول  فروردین این اتفاق به دلیل تعطیلات نوروزی رخ  نخواهد داد.

جادوی توصیه ها!

اگر قصد خرید لباس نوروزی از سایت های اینترنتی معتبر فارسی زبان دارید،  REVIEW مشتریان قبلی این کالا را مطالعه کنید. آمازون، غول خرده فروشی اینترنتی با راه اندزی بخش REVIEW در سایت خود،  انقلابی در عرصه  فروش کالا در  قرن بیستم ایجاد کرد.

تعیین بودجه خرید

پیش از خرید لباس نوروزی، از مانتو و کت و شلوار و کراوات تا جوراب و اکسسوری  و کلاه  و شال و دستکش و عینک، میزان بودجه ای که برای هر کدام از این کالاها در نظر  گرفته اید را مشخص کنید.

خرید لباس های برند بهاره

خرید محصولات برند  از سایت  های اینترنتی در  روزهای  پایانی سال که فرصت کمی  برای مطالعه و تحقیق  بر روی برند و کیفیت محصول مورد نظر دارید، توصیه نمی شود. این کار به پس از تعطیلات  که شاهد کاهش قیمت  ها و آرامش  فکری  بر  بازار هستیم  موکول شود.

نه  به خرید اینترنتی لباس بچه!

هارپر سون بکهام

(هارپر سون بکهام، دختر دیوید و ویکتوریا بکهام که از ایشان به عنوان هم بازی جورج، پسر کیت میدلتون، عروس ملکه  انگلیس و پرنسس احتمالی آینده کاخ کنزینگتون خبر می دهد)

بچه ها، تفاوتی میان خرید اینترنتی لباس  با خرید فروشگاهی قائل هستند. لذتی که در خرید سنتی لباس برای ان ها وجود دارد، در خرید های اینترنتی درک  نمی کنند.  سعی  کنید حتما لباس نوروزی برای کودکان و نوجوانان خریداری کرده  و بخشی از وقت خود را در  روزهای پایانی سال به خرید لباس  نوروزی فروشگاهی  برای آنان  اختصاص دهید.

فروش اینترنتی لباس های دوست دوم

فروش اینترنتی لباس های دوست دوم

اگر  قصد فروش لباس های قدیمی  یا دوست دوم  خود را در  هفته های پایانی سال دارید، حتما آخرین فرصت  برای  تماس  و تحویل کالا را در اگهی درج کنید و در صورتی که خواهان عدم  تماس مشتریان هستید،  نسبت به حذف آگهی اقدام کنید. اگر میخواهید از  تماس  های مزاحمان اینترنتی در امان باشید، با شماره  غیر اصلی خود، آگهی بگذارید.

خرید لباس اینستاگرامی و تلگرامی

خرید مدل های مانتو بهاره ۹۷ خرید اینترنتی لباس

بانوان مشکل پسند لاکچری گرد که قصد  دارند بخشی از لباس نوروزی  خود را از طریق اینترنت سفارش دهند، در صورتی که مخاطب  آنها،  کانال اینستاگرام و تلگرام  است، پیش از سفارش و ارسال  مبلغ،  اصالت و اعتبار  فروشنده را از منابع  موجود رصد و ارزیابی کنند.

خرید مدل های مانتو بهاره ۹۷

برای انتخاب بهتر مانتوهای بهاره ۹۷ بر اساس رنگ سال ۹۷، از سایت مزون های رسمی و ثبت شده استفاده کرده  یا با مرور کانال های اینستاگرام پر فالور، گزینه های مورد نظر را انتخاب و نسبت به پرو آن در محل فروشنده  اقدام  کنید.

خرید لباس از کانال های تازه  کار

از  پرداخت مبلغ لباس به شماره  کارت صاحب یک کانال  اینستاگرامی یا تلگرامی  تازه کار  که  صرفا با چند عکس  به تبلیغ محصولات پوشاکی مردانه  و زنانه برای بهار ۹۷ و پس از ان اقدام کرده  است خودداری  کنید.

اطلاع رسانی چند رسانه

اگر قصد خرید اینترنتی لباس نوروزی دارید، از سایت هایی  استفاده  کنید که تصاویر  مختلف از یک محصول را از جهات مختلف  در معرض دید شما قرار  می  دهند و تنوع رنگ بندی و سایز بندی خوبی برای انتخاب بهتر شما دارند. اما به هر  حال، اصل نماد اعتماد الکترونیک را فراموش  نکنید.

خرید لباس از فروشگاه های خارجی

آغاز فروش گسترده

(آغاز فروش گسترده محصولات برند لاکچری VALENTINO  ایتالیا )

در خرید اینترنتی لباس  های مردانه و زنانه  نوروزی  یا هر زمان دیگر  از پرتال های فروشگاهی بین المللی،  در صورتی که سایت مزبور،  ارسال  (shipping)  بین المللی ندارد،  نشانی  یکی از دوستان و آشنایان را برای دریافت محصول  مورد نظر اعلام کنید تا وی پس از دریافت کالا، آن را به نشانی شما ارسال  کند. این کار برای  خرید محصولات برند و اصل  مثل لوازم  آرایشی و بهداشتی گران و لباس  های فاخر  ارزشمند است.

خرید کارت اعتباری ارزی

خرید لباس های نوروزی

اگر  برای خرید لباس های نوروزی از سایت  های  برندهای  معتبر مد و لباس  جهان  از شانل و دیور تا MAC و استی لادر  و H&M و POLO RALPH LAUREN،  کارت  اعتباری ارزی  ندارید، در اسرع وقت  نسبت به  خرید این کارت  از طریق شرکت های پرداخت مجازی  (E-PAYMENT) داخلی استفاده  کنید.  با این حال، اصل نماد اعتماد الکترونیک را فراموش  نکنید!

لباس نوروزی و کلاهبرداران نوروزی!

بخشی از کلاهبرداری های مجازی توسط مجرمان سایبر، در  ایام نوروز  به منظور خرید و فروش  های اینترنتی نوروزی رخ می دهد. در  این ایام، مراقبت  فیشینگ و فارمنیگ و اسکیمینگ  باشید  که در نوروز، بازار داغی برای سود جویان فراهم  می کند.  به  هشدارهای پلیس سایبر برای خرید های نوروزی توجه کنید.

شاپرک-شاپرک و شاپرک!

لباس مردانه و زنانه نوروزی به خصوص پوشاک بهاره ۹۷

در هنگام خرید اینترنتی لباس مردانه و زنانه نوروزی به خصوص  پوشاک  بهاره ۹۷، اطمینان حاصل کنید که به درگاه شاپرک برای  پرداخت اینترنتی وجه لباس  مورد نظر هدایت می شوید که تحت نظارت بانک مرکزی جمهوری اسلامی قرار  دارد.

هنر خوب  جستجو  کردن در GOOGLE  برای گوگولی ها!

لباسهای بهاره ۹۷

اگر قصد پیدا کردن مدل ها و الگوهایی برای  لباس  زنانه یا مردانه در اینترنت دارید، باید هنر  خوب جستجو  کردن در گوگل را فرا بگیرید.  هنر  خوب جستجو کردن در گوگل،  یکی از  فاکتورهای  مهم  برای  آشنا شدن با جدید ترین و جذاب ترین مدل لباسهای بهاره  ۹۷ و لباس  های ۹۷ است  که می تواند شما را با سایت  ها و کانال ها و فشن بلاگرهای توانمندی که مشاور خوبی  برای طراحی مد و لباس  هستند، آشنا کند.

فشن بلاگرهای نوروزی

فشن بلاگرهای نوروزی

برای خرید لباس های نوروزی یا خرید لباس  های بهار ۹۷ یا تابستان ۹۷  که تنوع  زیادی  در  اختیار  شما است، از نظرات  فشن بلاگرهای داخلی و خارجی  استفاده  کنید.

سایت بلوند سالاد خرید اینترنتی لباس

(تصویر  ایندکس  سایت بلوند سالاد، متعلق به کیارا  فراگنی، معروف ترین فشن بلاگر جهان  یا ۱۲ میلیون  فالور)

اطلاعات پارچه و کیفیت محصول

در هنگام خرید اینترنتی لباس، حتما به  جنس و مشخصات فنی لباس  توجه کنید. مخصوصا  اگر خرید اینترنت دارید، اصطلاحاتی که در فروش  لباس وجود دارد را یاد بگیرید و معنی کلماتی مثل fiber, textured, ivory  color, metallic  studs را به خوبی  بدانید. بعضی از پارچه ها کتان، برخی فیبرهای مصنوعی و بعضی ابریشم و پلاستیک و .. . .هستند و این روی کیفیت محصول و هم چنین قیمت تاثیر می گذارد.

مشاوره و مشاوره

چه خرید اینترنتی

چه خرید اینترنتی  و چه در خرید فروشگاه، حتما از مشاوران مد و لباس واجد شرایط  مشورت بگیرید.  یک مشاور مد، حتما فارغ التحصیل کارشناسی ارشد  طراحی پارچه و لباس از  ایران  یا فرانسه نیست! افرادی که در طراحی لباس  تجربه  دارند و با برند ها و کیفیت و ترکیب رنگ ها  آشنایی دارند،  گزینه های خوبی برای دریافت  اطلاعات، پیش از خرید حضوری  یا اینترنتی هستند. کسب  و کار مشاوران مد در دوبی  رو  به گسترش است.

خرید محصولات ورزشی اینترنتی

تصویری از NIKE WHITE Air Max 90 Ice On Feet Foot

(تصویری از NIKE WHITE Air Max 90 Ice On Feet Foot)

لباس های ورزشی از لباس های رسمی مردانه  و زنانه  گشادتر هستند و انتخاب آنها،  حساسیت لباس های رسمی را ندارد.  اما پیش  از خرید،  از سایت هایی که نمایندگی معتبر داشته و اصل نماد اعتماد الکترونیک را رعایت میکنند  استفاده کنید.  مراقب جنس  های تقلبی که در  ایام نوروز و پس از نوروز در اینترنت به خصوص در حوزه  پوشاک و محصولات ورزشی  باشید! باید در انتخاب  کفش ورزشی لاکچری، با فناوری  ها آشنا شوید.  مثلا فناوری  های NIKE  را با  ASICS و Reebok تشخیص دهید.

راهنمای خرید کفش مردانه نوروزی

برای آقایان، خرید کفش نوروزی اهمیت بیشتری  معمولا از لباس نوروزی  دارد.  چرا که  تنوع کفش آقایان  خیلی کمتر از بانوان مشکل پسند بوده  و به همین خاطر، خرید کفش  توسط  آقایان در  ایام  نوروز جدی تر از همه  چیز است. در خرید کفش، مهم  ترین نکته  آن است که این کفش، به  گونه ای انتخاب شود که در روزهای گرم تابستان نیز قابل استفاده باشد. مخصوصا که در ایران از اوایل اردیبهشت، هوا رو به گرمی می رود.

خرید کفش مردانه

دومین نکته  در خرید کفش  مردانه برای نوروز، انتخاب کفش در بعد از ظهر است  که پا بیشترین حجم خود را پیدا کرده و کفشی که در  عصر در پای شما قرار میگیرد، کاملترین سایز پا را نشان می دهد.

سومین نکته در خرید کفش مردانه در ایام نوروز، انتخاب کفش  چرمی  است.  کفش چرمی،  بهترین  گزینه برای خرید کفش آقایان  در ایام  نوروز است که میتوان آن را به راحتی هر  روز  واکس یا با براق کننده های مخصوص، براق کرد.  اما در خرید کفش  های چرم که قیمت بالایی دارد، حوصله  و مشورت را در نظر داشته باشید.

راهنمای خرید کت و شلوار مردانه نوروزی

راهنمای خرید کت و شلوار  مردانه نوروزی

کت و شلواری برای نوروز خریداری کنید که بتوان آن را در دیگر ایام سال نیز بر تن کرد و خیلی خاص یا با تناژهای رنگی بالا، در صورتی که متنوع پوش نیستید، نباشد! مثلا خرید کت و شلوار های رنگ روشن برای فردی که کلا ۲ دست کت و شلوار دارد، گزینه  خوبی برای ایام نوروز نیست. در خرید کت و شلوارهای نوروزی اگر فرصت کم دارید، از  سری دوزی هایی که کیفت محصول و دوخت و برش آنها مورد تایید مشاوران است استفاده کنید.

 خیلی خاص

(این ست را نمیتوانید در طول سال در مراسم مختلف بر تن کنید چرا که خیلی خاص است)

اگر  سایز استاندارد ندارید، نگران نباشید. پارچه  مورد نظر  را خریداری کرده و از مشاوران مد، اطلاعات بهترین خیاطان  لباس مردانه  در محدوده  محل زندگی را گرفته  و  پس از تعطیلات نوروز،  پارچه را در اختیار خیاط  قرار دهید. برای پوشش  نوروزی نیز از برندهای معتبر که تخفیف های واقعی خوبی در اختیار مشتریان قرار  می دهند استفاده کنید.

کت و شلوار بنفش رنگ

(کت و شلوار بنفش رنگ سال ۲۰۱۸)

در خرید کت و شلواری نوروزی، ابتدا تکلیف خود را با بودجه و رنگ مشخص کنید. رنگ لباس باید تناسب خوبی  با سن و استایل کفش و ساعت  شما داشته  باشد  و بهتر است  از تیپ های تیره  در این ایام پرهیز شود. مگر در مراسم  خاص!

کت تک بنفش

(کت تک بنفش رنگ سال ۲۰۱۸)

اگر  خیلی اصطلاحا کت و شلواری نیستید، میتوانید خلاقیت  به  خرج داده و کت های تک اسپرت جذاب  که خیلی طرح های راه راه بزرگ  نداشته  باشد را انتخاب کنید تا بتوان آن را با شلوارهای  رنگارنگ، ست کرد. البته بعضا  خرید یک دست کت و شلوار  خوب، گران  تر از  خرید ۲ دست کت تک است. اما کت های  تک، کاربردهای مختلفی  هم  در نوروز و هم  پس از  تعطیلات  به ارمغان می آورد.

خرید شلوار مردانه در نوروز

(کت تک مجلسی طرح دار  بنفش رنگ برای علاقمندان به ست رنگ سال)

خرید شلوار مردانه در نوروز

شلوار مردانه  در ایام نوروز باید راحت باشد. متفاوت است با کت و شلوار تنگ  که شما برای  عروسی یا ۲  بار  استفاده  در سال به  تن میکنید. پس، در خرید شلوار  برای دید و بازدید های نوروزی، به این نکته  مهم توجه کنید که باید زیاد بر تن کرده  و یا روی  صندلی  بنشینید یا روی زمین یا روی مبل یا . . .  باید این شلوار راحت باشد.  حتی الامکان،  رنگ های  کلاسیک و تیره را انتخاب کنید که فاق بلند بوده  و برای مدت زیادی  بتوان از آن بهره  برد.

شلوارهای جذب  و تنگ،  گزینه  خوبی برای مد های  نوروزی آقایان نیست.

 مانکن های مردانه معروف

(درخرید شلوارهای مردانه،‌ میتوانید  از  مانکن های مردانه معروف مثل دیوید بکهام الهام  بگیرید)

در  خرید شلوارهای نوروزی یا شلوارهای بهاره و تابستانه آقایان، دنبال شلوارهای کتان باشید.  به خصوص رنگ  های روشن. اما در نیمه دوم سال، از رنگ های تیره استفاده کنید به دلیل برف و باران.

نمونه از شلوار کتان به رنگ سال

(نمونه از شلوار کتان به رنگ سال ۲۰۱۸ – بنفش)

راهنمای خرید پیراهن های  مردانه نوروزی

در  نوروز، ترافیک دید و بازدیدها بالا است. بعضا ظرف ۴۸ ساعت می بایست  بازدید فلان  دوست و آشنا و فامیل را در  شهر خود یا شهرهای اطراف پس  داده و نمیتوان با همان استایلی  که ۲ روز یا چند روز پیش ان ها را دیدار کردید، به مهمانی بروید.  خرید چند دست پیراهم  مردانه  که  رنگ بندی خوبی  با کت و شلوار شما داشته  باشد، الزامی است. طیف های  رنگی از سفید تا آبی  برای لباس  مردانه  شیک و رسمی، گزینه  خوبی خواهد بود.

پیراهن مردانه اسپرت بننفش

(پیراهن مردانه اسپرت بننفش رنگ سال ۲۰۱۸)

تی شرت پولو رالف لورن

(ست کردن تی شرت  پولو رالف لورن بنفش رنگ با شلوار کتان)

همیشه در کمد لباس مردانه  توصیه شده  است که از  لباس های  چهار  خانه و راه راه  تیره  که مناسب  ست شدن  با طیف  های مختلف از رنگ ها و کت و شلورها است در اختیار داشته  باشید. پیراهن مردانه  نوروزی را اگر در مناطق گرم سیر ایران هستید، نخی انتخاب کنید تا در تابستان ۴۰ درجه هم  بتوان از ان استفاده  کرد.

راهنمای خرید شلوار جین نوروزی مردانه و زنانه

توجه کنید که  شلوار  جین نوروزی هم در دید و بازدیدهای نوروزی، زیاد استفاده می شود. پس برای  راحتی در تحرک،  لباس  های جین تنگ و فاق کوتاه و مدل های  پاره را که  تناسب خوبی  با  این ایام  ندارد را از دستور خارج کرده  و رنگ  های رسمی و جذاب و شیک را انتخاب کنید  که امکان ست شدن با کت  تک  و پیراهن های متنوع را داشته باشد.

شلوار جین زنانه بنفش رنگ

(شلوار جین زنانه بنفش رنگ سال ۲۰۱۸)

تی شرت های  یقه دار: گزینه عالی برای میزبان ها

 منتظر میزبانی

در زمانی که منتظر میزبانی  از مهمانان نوروزی هستید، بهتر  است که از polo shirt  با جای  t-shirt استفاده کنید. چرا که هم آزاد و هم  شیک بوده و استایل کژوال را به  ارمغان می آورد که برای میزبانی آسان و تحرک خوب  در خانه جهت پذیرایی  از  مهمانان  مناسب است. خرید چند رنگ از پولوشرت ها میتوان انتخاب خوبی برای  خرید های نوروزی آقایان در  این ایام باشد. همواره تی شرت های یقه V گزینه  بهتری  از تی شرت  های  گرد  هستند که حس  استایل خیابانی  را تداعی میکند.

خرید ساعت برای استایل  نوروزی

 ساعت خوب

اگر ساعت خوب ندارید، هفته های پایانی سال، زمان خوبی برای خرید نیست. چرا که شما فورس زمانی دارید و فرصت  کافی برای تحقیق  و مطالعات  در اختیار شما نیست. مخصوصا که پس  از تعطیلات، معمولا شاهد افت قیمت  ها  روی  برخی از برندها هستیم . اگر حتما نیاز  به  ساعت برای ست کردن  با  استایل  های زمستانی دارید، توصیه  می شود که ساعت  های به نسبت  ارزان  و هم  چنین بند های چرمی یا فلزی  خوش ترکیب و نه اسپرت را خریداری  کنید که بتوان آن را با  لباس های نوروزی  شیک و رسمی ست کرد.

توجه به رنگ ساعت، کمربند و اکسسوری های دست شما، میتواند  خلاقیت شما در  طراحی عالی استایل  را در ذهن مخاطبان شما جلوه  گر کند.

۵ اصل  کلی در خرید لباس بچه گانه نوروزی

 لباس عید بخرید خرید اینترنتی لباس

  • حتما برای کودکان،  لباس عید  بخرید  و آن ها را حضوری به  خرید ببرید  تا با حال و هوای عید و فروشگاه ها و اجناس آشنا شوند.
  • ازخرید لباس هایی که بر روی آن،  نشان ها و علامت های خشونت آمیز  قرار دارد خودداری کنید. به  جای آن،  از لباس  های  شاد و رنگارنگ که تصاویر ایرانی  یا نمادهای  غربی گل  و گیاه و جنگل  و کاراکترهای فانتزی مورد علاقه  کودکتان چاپ شده است استفاده کنید.
  • به دلیل آنکه پوست بچه ها حساس  است در خرید لباس  نوروزی  بچه گانه، لباس هایی با الیاف طبیعی  که نایلون  نداشته  باشد  استفاده کنید و حتما از  بچه ها پیش از  خرید، نظر  خواهی کنید. حتی الامکان،  لباس های کمی  گشاد که امکان تحرک  آسان را برای کودکان و نوجوانان فراهم کند در نظر داشته  باشید.
  • در خرید کفش عید کودکان، حتی  الامکان  ۲ ست با رنگ بندی  مختلف انتخاب کنید تا کودکان، توجه بیشتری به نگهداری آن ها داشته  و بتوانند از تنوع استایل  برخوردار شوند.
  • در خرید لباس نوروزی کودکان، تنوع و تعداد لباس های گرم، بهتر از یک کاپشن و لباس های معدود بهاره  است. برای جلوگیری از  سرد و گرم شدن کودکان در دید و بازدید های نوروزی، این روش را در نظر داشته  باشید.

راهنمای خرید کفش بهاره بانوان

در ایام نوروز که تعداد دید و بازدیدها زیاد است،  بهتر است بانوانی که علاقمند به استایل های رسمی دارند،‌از کفش  های پاشنه بلند به مدت کم استفاده کنند یا حداقل  از کفش  های پاشنه بلند نوک پهن  و تخت  استفاده کرده که پای شما به راحتی در ان حرکت کند.

 خرید کفش های نوروزی

بانوان در خرید کفش  های نوروزی دقت کنند که کفش  های عاج دار  که امکان لیز خوردن  در روزهای بارانی  بهار را کاهش میدهند استفاده کنند. توجه کنید که بوت های زیپ دار  بلند  یا چکمه  های ساق دار، گزینه شایسته  ای  برای  استایل  های نوروزی  بانوان  مشکل  پسند و شیک پوش نیست.  بانوان در  خرید کفش، حتما بعد از  ظهر  ها به خرید بروند تا پا به  احتساب ورم  کردن، در بهترین حالت برای بررسی سایز کفش باشد.

اینستاگری خفن نوروزی

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی  را با لوکس تهران دنبال کنید.

اینستاگری خفن نوروزی و مدل های جذاب مانتو بهاره  ۹۷ ، شما را با دنیای جالبی آشنا میکند.

تجربه های خود در خرید لباس  های نوروزی را در اختیار ما قرار دهید.

2 دیدگاه

2 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا