استایل و مد بانوان

جدید ترین انواع مدل مانتو بهاره مجلسی و اسپرت برای سال ۱۴۰۰

بهاره مجلسی ۱۴۰۰

انواع مدل مانتو بهاره برای سال ۱۴۰۰

همانطور که میدانید،  رنگ سال ۲۰۲۱ ،  دو رنگ زرد و خاکستری  بوده  و برخی از بانوان شیک پوش و مشکل پسند، دوست دارند بهار  ۱۴۰۰ را با رنگ خاص سال ست کرده  و کالکشن های لاکچری اکسسوری، کیف  و کفش خود را با تناژهای رنگ مکمل  با بنفش  هماهنگ کنند. با توجه به اینکه  تنوع  مانتوهای بهاره بسیار  زیاد است، در گزارش امروز مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران، شما را با ده ها مدل خاص مانتو  جدید بهاره  از سنتی تا نخی و حریر  آشنا میکنیم  که میتواند الگوی فوق العاده  جذابی برای  بانوان جوان و هم چنین خیاطان و طراحان لباس  باشد.

 

نکاتی در خرید مانتو

خرید مانتو  همچون  خرید دیگر پوشاک بانوان،  نیاز به دقت و صبوری  دارد  تا ماحصل کار، در  کمترین  زمان  ممکن،  با نارضایتی خریدار  مواجه نشود. با توجه به اینکه در نیمه  نخست سال شاهد افزایش  خرید مانتوهای  خنک متنوع و رنگارنگ از سوی بانوان هستیم، پیش  از معرفی ده ها طرح از مانتو بهاره، توجه شما را به راهنمای  خرید مانتو بهاره  جلب میکنیم.

مدل  مانتو: مدل مانتو بهاره ، چه برای بانوان قد بلند و چه کوتاه قد و چه لاغر و چه درشت اندام، می بایست  متاسب با قد و وزن باشد. اگر پایین تنه درشتی دارید،  پوشیدن  مانتوهای پایین تنه گشاد  توصیه  می شود  و اگر  بالا تنه  درشت  اندامی  دارید، مدل  مانتوهای راسته  و نه  تنگ، زیبنده  خواهد بود.  مدل  های مانتو تنگ، خیلی زود چروک شده و در فصول مختلف سال معمولا قابل استفاده نخواهد بود. اگر قد کوتاه  دارید،  سعی کنید از پوشیدن  مانتوهایی  که قد آن از روی زانو بیش از پانزده سانتی متر پایین تر است خودداری کنید.

حتما بخوانید : ۶۰ مدل مانتو تابستانی ؛ مناسب برای خانم های خوش لباس در تابستان

نکاتی در خرید مانتو

(مدل مانتو بهاره بهاره افشاری)

مدل مانتو بهاره بهاره افشاری

(مدل های رنگارنگ گل دار بهاری  جلو باز از بهاره افشاری)

مطلب مرتبط : ۲۰ مدل مانتو سحر قریشی ؛ هنرپیشه خوش پوش سینمای ایران

رنگ مانتو:  روانشناسی رنگ در انتخاب رنگ  مانتو چه مجلسی و چه اداری  و چه اسپرت  تاثیر  گذار است. همان  دقتی که در انتخاب  رنگ لباس  های دیگر دارید، برای رنگ مانتو نیز باید معطوف کنید. رنگ  مانتو بهتر است  هم تناسبی با  رنگ پوست  شما داشته باشد و هم جغرافیای  محلی که در ان زندگی میکنید. اگر در جای دود آلود و کثیف  هستید، پوشیدن مانتوهای  روشن، شستشوی  مکرر را طلب می کند که این امر، کیفیت پارچه  را کاهش  می دهد. پس  سعی کنید بنا به موقعیت جغرافیایی خود، در هر فصل،‌مانتویی استفاده شود که شستشوی کمتری نیاز داشته  باشد.

در  انتخاب رنگ  مانتو، اول به نوع رنگ کیف و شال و کفشی  که قرار است  با آن ست کنید توجه داشته باشید تا پس از خرید مانتو، جشنواره ای  از رنگ های بی تناسب در  استایل  شما مشاهده نشود.

حتما بخوانید : ۶۰ مدل مانتو پاییزه ؛  برای خانم های شیک پوش

مدل مانتو بهاره بهاره کیان افشار

(مدل مانتو بهاره بهاره کیان افشار بهمراه شالی ساده به رنگ آبی کلاسیک )

مدل های مانتو بهاره آیدا رحیمی

(مدل های مانتو بهاره آیدا رحیمی)

مانتو بهاره آیدا رحیمی

(مدل های مانتو بهاره آیدا رحیمی)

جنس  مانتو:  بسیاری از بانوان جوان در انتخاب  مانتو،  بیش تری به  طرح و قیمت آن  توجه میکنند و اطلاعات خوبی  هم درباره  جنس  پارچه  ندارند. در  خرید مانتو، توجه به جنس پارچه نیز اهمیت زیادی دارد.  چرا که کیفیت پارچه، یکی از موارد تاثیر گذار در  دوخت و تولید مانتو  بوده  و  باید به آن توجه نمود.

مانتوهایی که  کم تر چروک می  شود و اتو زیادی  طلب نمی  کند و پرز زیاد به خود نگرفته و از  سویی، منطبق  با فصل گرما، خنکی خوبی داشته  باشد، گزینه  های خوبی برای جنس پارچه ها  در  فصول نیمه  نخست سال  است. البته  مانتوهای نخی ، معمولا خیلی زود چروک می  شوند. اما مراقب باشید که  تعدد در فرآیند اتو زدن، سبب آسیب بافت پارچه مانتو  می شود. البته  مانتوهای  ویسکوز هم  گزینه خوبی  برای جنس  پارچه های  مانتو در بهار  و تابستان می  باشد.

حتما بخوانید: ۴۰ مدل مانتو جذاب  ترلان پروانه

مدل مانتو بهاره جلو باز لیندا کیانی

(مدل مانتو بهاره جلو باز لیندا کیانی)

مانتو قد بلندها:  بانوان قد بلند در  انتخاب مانتو  به  خصوص  مدل مانتوهای  بهاره، انتخاب  های  متعددی  دارند. اما به این نکته توجه داشته باشند که هر چه  مدل مانتو آن ها تک رنگ باشد  و اصطلاحا راه راه   و چهارخانه  نباشد، بلندی قد آن ها بهتر نمایان می شود. هارمونی در انتخاب  رنگ  مانتو و کفش و شلوار، میتواند تاثیر  خوبی  در  طراحی استایل  بانوان قد بلند داشته باشد.

مانتو بانوان قد کوتاه: یکی از  اقدام  های  خوب  برای  بانوان قد کوتاه،  پرهیز از  پوشیدن مانتوهایی با دامن کلوش  است.  مانتوهای  بلند، سبب کوتاه تر  دیده شدن قد این افراد می شود.

مانتوهای کمر دار بهاره: مانتوهای  کمر  دار بهاره برای بانوان  چاق توصیه نمی  شود.  چرا که کمر آن  باعث جمع شدگی  و چین و چروک  در بخش شکم  شده  و دور  شکم  را بزرگ  تر از ان  چیزی که هست  نشان می دهد.

کالکشن مانتوهای بهاره

(در تصویر فوق، از کالکشن مانتوهای بهاره ۱۴۰۰،  شاهدمانتو آستین دار  بلند جلو باز  هستیم که از کرپ مازاراتی بوده و برای بانوان جوان، طرحی ساده و شیکی به خصوص برای قد بلند ها است)

مدل مانتو بلند ژاکارد

(طرح مدل مانتو بلند ژاکارد سفید و آبی را مشاهده میکنید که جلو باز و بدون دکمه است. پارچه ژاکارد به پارچه ای اطلاق می شود که در پروسه پیچیده ، از طریق تار و پود بافته شده و تغییرات ساختاری سبب می شود تا نخ های پیچیده و بافتنی در هم آمیخته و الگوهای متنوعی را شکل  دهند که در بالا مشاهده میکنید)

مانتو بهاره سرخابی

(تصویری از مانتو بهاره کتان کریستالی صورتی رنگ که با تور مشکی بر روی  آن  کار شدن و نقش گل  های مشکی رنگ را در سر آستین و جلوی مانتو به ارمغان آورده است)

مدل خلاق سفید رنگ

(تصویری از مدل خلاق سفید رنگ از مانتو  بهاره  که با پلیسه مشکی، ظریف کاری شده است)

مانتو طلایی رنگ بژ

(بانوان جوانی که علاقمند به مانتوهای بهاره تور دار هستند، الگوی بالا، مانتو  طلایی رنگ بژ با تور گل دار را نمایش می دهد که طرح شیک برای طراحی و دوخت مانتو بهاره می باشد)

مانتو بهاره طرح سنتی

(علاقمندان به مانتو بهاره طرح سنتی میتوانند از چنین نمونه  هایی برای دوخت مانتوهای پر نقش و نگار شیک که طرح گبه و جاجیم عشایر است استفاده کنند)

دوخت مدل مانتو بهاره ۱۴۰۰

(بانوان قد بلند میتوانند از طرح های کرپ مازاراتی کتی برای دوخت مدل مانتو بهاره ۱۴۰۰استفاده کنند که استایل  شیک و جذابی را به ارمغان می آورد)

 طرح خلاق و جذاب مانتو شاهد کرپ ویولت

(در طرح خلاق و جذاب این مانتو،  شاهد کرپ ویولت هستیم که الگوی خوبی برای مانتوهای جلو دکمه دار طرح دار  برای بهار ۱۴۰۰ است)

 مدل مانتو مازراتی ژاکارد

(در این طرح، شاهد مدل مانتو مازراتی ژاکارد با دکمه مخفی هستیم که یک مدل  مفهومی جذب برای  الگوهای خلاقانه  مدل  مانتو  بهاره ۱۴۰۰به  شمار می رود)

 مانتو مجلسی

(در طرح مدل مانتو بهاره شیک بالا، شاهد مانتو مجلسی از جنس  کرپ مازاراتی ترک هستید که با دانتل ماکارونی  طلایی،  ظریف کاری شده است و انتخابی فوق  العاده برای مشکل پسندان است)

مانتو بهاره از جنس کرپ مازاراتی

(مدل  های مانتو بهاره از جنس کرپ مازاراتی همراه با زیره ریون که گزینه  خوبی برای مانتوهای اسپرت بانوان جوان است)

مانتوگردهای ۱۴۰۰

(در این طرح، مدل مانتو بهاره قرمز  و زرد و سفید را مشاهده میکنیم که با شانتون و گیپور، طرح خلاق  و شیکی را به ارمغان آورده و میتواند یک الگوی کمتر  دیده  شده  و خاص برای  مانتوگردهای ۱۴۰۰باشد)

مدل مانتو دکمه خور آستین دار

(در این طرح، مدل مانتو دکمه خور آستین دار با پولک را مشاهده میکنید  که از  پارچه  کرپ اسکاچی برای طراحی و دوخت آن استفاده شده است)

مدل مانتو کتی ۴ دکمه

(مدل مانتو کتی ۴ دکمه که در طراحی و دوخت آن از  پارچه  کرپ مازاراتی  استفاده  شده و الگوی خوبی برای مدل های  مانتو شیک  مجلسی بهاره ۱۴۰۰است. در انتخاب مدل مانتوهایی با پارچه کرپ مازاراتی حتما از مشاوران مد و لباس مشورت بگیرید)

مدل مانتو تمام مروارید

(تصویری از مدل مانتو تمام مروارید آستین پفکی که در طراحی و دوخت آن از پارچه کرپ اسکاچی درجه یک و قزن خور استفاده  شده  است.  چنین استایل هایی برای طراحی مانتو بانوان قد بلند گزینه خوبی خواهد بود)

مدل مانتو طرح دار

(در این  تصویر، شاهد مدل مانتو  طرح دار برای بالاتنه هستیم که در طراحی آن از پارچه کرپ اسکاچی درجه یک استفاده  شده و تنخور عالی  برای بانوان قد بلند خوش اندام جهت داشته و الگوی جذاب و شیکی برای طراحی مانتو  بهاره ۱۴۰۰است)

مانتو دو پی اس

(در این مدل مانتو، شاهد مانتو دو پی  اس از جنس  کرپ مازاراتی هستیم که روی مچ، پولک دوزی ساده ای انجام شده و مانتو مجلسی جذاب برای بهار ۱۴۰۰است)

مدل مانتو سفید

(در این طرح، مدل مانتو دکمه خور پشت پلیسه  را مشاهده  میکنیم که سفید رنگ کرپ اسکاچی  درجه یک بوده گل برجسته هایی روی سینه کار شده  و طرح  دامن کلوش را به  نمایش  می گذارد. انتخاب  خوبی  برای بانوانی  که دنبال مانتوهای بهاره بلند شیک مجلسی هستند)

مانتو دوتیکه رویه گل دار

(مانتو دوتیکه رویه گل دار که با پارچه کرپ مازاراتی  درجه یک دوخته شده و زیر ریون دارد و با گیپور مشکی ، ظریف کاری شده است)

 مانتو مشکی رنگ

(در این مدل جذاب مانتو مشکی رنگ، شاهد مانتو جنس شانتون هستیم که گل سینه و دکمه مخفی دارد و طرح مجلسی شیک  و جذابی برای بهار ۱۴۰۰است)

مدل مانتو بهاره بنفش بلند

(مدل مانتو بهاره را شاهد هستیم که کمر مروارید بوده و در جلو آن زیپ طراحی شده  و از کرپ اسکاچی درجه یک تولید شده  است)

مانتو پارچه کرپ اسکاچی

(در  این طرح، شاهد مانتو ژیله مروارید هستیم که از پارچه کرپ اسکاچی درجه یک تولید شده و طرح دامن کلوش دکمه خو را با تنخور عالی به نمایش می گذارد و الگوی خوبی برای طرح مانتوهای بلند شیک بهار  ۱۴۰۰است)

مانتو کیمونو پشت بلند

(مانتو کیمونو پشت بلند را مشاهده می کنید که از پارچه کرپ حریر درجه  یک  تولید شده است و برای  کسانی که به دنبال الگوهایی برای مانتوهای دخترانه  شیک  بهاره  بلند هستند، گزینه جذابی به نظر  می رسد)

طراحی مانتوهای شیک و مجلسی

(طرح کرپ مازاراتی درجه یک بلند که گزینه فوق العاده ای برای طراحی مانتوهای شیک و مجلسی دخترانه  بلند برای بهار ۱۴۰۰به شمار می رود)

مدل مانتو بهاره شیک با الگوی دوخت

(مدل مانتو بهاره شیک با الگوی دوخت و برش فوق العاده جذاب برای بانوان مشکل پسند)

بهاره مجلسی ۱۴۰۰

(طرح مدل مانتو بهاره شیک که با شال و اکسسوری، الگوی جذابی برای مانتوهای  گل  دوزی  شده مجلسی  بلند با پارچه  شرکت اسکاچی هست)

مانتو کرپ اسکاچی گلدوزی

(تصویری که در بالا مشاهده می کنید، تصویر مانتو کرپ اسکاچی گلدوزی شده بلند است که برای  طرح های مانتو بهاره  بلند میتوان از آن الگو گرفت)

مدل مانتو گل دوزی شده بلند صورتی

(مدل مانتو گل دوزی شده بلند صورتی را شاهد هستید که درطراحی آن از کرپ و گیپور  استفاده  شده است و دارای  دکمه جفتی  و جلو مانتو لایه کوبی شده است تا قوام خوبی برای ایستایی بهتر  مانتو داشته باشد. این یکی از الگوهای  جذاب برای  مانتو  بهاره خواهد بود) مدل مانتو اسپرت بهاره کرپ یقه حلزونی

(مدل مانتو اسپرت بهاره کرپ کش که جلو مانتو  برای ایستایی بهتر  مانتو، لایه کوبی  شده است و الگوی خوبی برای  مدل مانتو بهاره اسپرت بانوان قد بلند است)

مدل مانتو بهاره کتی مثلثی

(مدل مانتو بهاره کتی را مشاهده  می کنید که به دلیل طرح بندی جذاب، گزینه  خوبی برای مانتوهای بهاره  مجلسی بلند است)

مدل مانتو بهاره گیپور لمه دار

(مدل مانتو بهاره گیپور لمه دار را مشاهده  میکنید که برای بانوانی که دوستدار الگوهای مجلسی و شیک جلو باز  طرح دار  هستند توصیه می شود)

مدل مانتو بهاره طرح دار رنگارنگ و ساده

(مدل مانتو بهاره طرح دار رنگارنگ و ساده را مشاهده میکنید که الگوی خوبی برای هم مانتوهای بهاره اسپرت و هم  مجلسی  است)

مانتوهای بهاره طرح دار جلو باز

(الگویی ساده و شیک برای مانتوهای بهاره طرح دار جلو باز)

مدل شیک و جذاب برای مانتوهای بهاره جلو باز

(دو مدل شیک و جذاب برای مانتوهای بهاره جلو باز و بسته)

مدل مانتو بهاره طرح دار جلو باز بدون دکمه

(مدل مانتو بهاره طرح دار جلو باز بدون دکمه را شاهد هستید که برای طرح مانتو بهاره اسپرت، گزینه  خوبی برای  مشکل پسندان ساده دوست است)

مانتوهای بهاره بلند

(الگو های متفاوت ساده و طرح دار برای مانتوهای بهاره بلند)

مدل های کتی برای مانتو بهاره

(مدل های کتی برای مانتو بهاره)

مانتوهای بهاره مجلسی بانوان جوان

(مدلی که طرح سنتی و شیکی برای مانتوهای بهاره مجلسی بانوان جوان دارد)

مانتو ساتن مجلسی

(نمونه ای از مانتو ساتن مجلسی را مشاهده می کنید که الگوی خوبی برای مانتو های بهاره رسمی و شیک می  باشد)

مدل مانتو مجلسی کتی گلدوزی

(مدل مانتو  مجلسی کتی گلدوزی شده با گل های برجسته. در این طرح، مانتوی بهاره ازجنس ابریشم خام  طوسی  را مشاهده  میکنید که با گل های ریز دربخش های مختلف کار،  ظریف دوزی شده است)

مانتوهای اسپرت بهاره و تابستانه بانوان جوان

(مدل مانتو بهاره گل  دار را مشاهده میکنید که آبی نفتی بوده و نقاشی  روی پارچه را نشان می دهد که میتوان الگوی خوبی برای مانتوهای اسپرت بهاره و تابستانه بانوان جوان باشد)

پارچه کرپ چیست؟

همان طور که در مدل های مانتو بهاره شیک و مجلسی  این گفتار  شاهد بودید،  جنس  برخی از پارچه ها،  کرپ  است.  کرپ (CRAPE) میتواند جنس های مختلفی هم چون ابریشم یا پشم یا پلی استر داسته باشد و ظاهر توری شکل آن،  سبب تشخیص  آن با دیگر انواع پارچه می  شود. اگر پارچه کرم نرم  مشاهده کردید، اصطلاحا  پارچه کرپ مشرقی نامیده می شود و نوع دیگر، کرپ پیچ خورده نام دارد. البته کرپ ابریشمی هم در بازار  موجود است که از نخ ابریشمی حاوی چسب و مواد طبیعی تهیه  می گردد.

اگر نخ  کرپ  مشاهده  کردید، بدانید که تاب  زیادی دارد. پارچه کرپ جرجت،  پارچه ای  لطیف و مشابه پارچه ابریشم  توری است که توسط نخ های کرپ بافته  می شود. به هر حال یکی از پارچه های خوب برای  طراحی  و دوخت مانتو، پارچه کرپ است که امروز نمونه  های طرح دار و ساده آن در بازار یافت می شود. مدل های  مانتو کرپ کتی یکی از مجلسی ترین مدل  های مانتو بوده  که برای بانوان در گروه های مختلف سنی توصیه  می شود.

پارچه ریون چیست؟

یکی از انواع پارچه  که در طراحی و دوخت مانتو به کار می رود، پارچه ریون بوده که فیبر مصنوعی داشته و قالبیت انعطاف  پذیری زیاد اما ضخامت نازک دارد و برای دوخت مانتوهای بهاره و تابستانه مفید خواهد بود.

پارچه فاستونی

پارچه فاستونی، پارچه ای است که در تولید آن از پشم و کرک یا ترکیبی از پلی استر و پشم استفاده  می شود.  معمولا پارچه های  فاستونی پر مصرف، میزان پلی استر بیشتری دارد و اگر به دنبال مانتوهای بهاره  رسمی  هستید، میتوانید از این پارچه استفاده کنید.

پارچه کتان و نخی

پارچه  های نخی، پر مصرف ترین نوع  پارچه برای تولید پوشاک زنانه در نیمه نخست سال است که هوا رو به گرمی می رود. پارچه های کتان  نیز که از الیاف گیاهی به همین نام بافته می شود، به منظور  تولید پوشاک  به  خصوص مانتوهای بهاره و تابستانه  کاربرد دارد. البته مانتو کتان ضخیم نیز برای پاییز و زمستان تولید می شود  و چون خاصیت کشسانی خوبی دارد،  گزینه  خوبی برای تولید مانتوهای اداری و مجلسی شیک می باشد.

همراهان گرامی

در  انتخاب مدل مانتو  بهاره  و تابستانه  در  هر نقطه ای از کشور که هستید، استفاده از مشاوران  طراحی پارچه و لباس  را در نظر داشته  باشید. اگر قصد راه اندازی و تاسیس مزون دارید، از فرصت خوب نیمه  نخست سال  استفاده کنید. اگر  قصد تحصیل در رشته های طراحی پارچه و لباس هم دارید، از این گفتار  استفاده کنید. ۱۷۱  کتاب در طراحی پارچه و لباس و انتخاب رنگ و مدل مانتو و انواع پوشاک و اکسسوری و طلا و جواهرات، اشراف  اطلاعاتی  شما را به دنیای رنگارنگ مد و لباس در فصول  سال،‌ یاری  می دهد.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را با لوکس تهران تجربه کنید.

به نظر شما، جذاب ترین مدل مانتو بهاره مجلسی برای بانوان جوان کدام است؟

 


بیشتر بخوانید:

مدل مانتو بهاره دخترانه

تن پوش و مانتو در فرهنگ و سنت ایرانی اگر ریشه کهن نداشته باشد اما در جامعه امروز یکی از اکسسوری های مهم برای خانم ها محسوب می شود. خانم ها با هر عقیده و سلیقه ای مانتو را برای بسیاری از موقعیت هایی که مجبور به حضور در آن هستند انتخاب می کنند و بسته به اینکه ان محل از چه موقعیت اجتماعی و فرهنگی و یا سیاسی برخوردار است نوع پوشش و تن پوش خود را تغییر می دهند .انواع مدل مانتو بهاره در مدگردی امروز مجله تخصصی لوکس تهران با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید : بهترین انتخاب ها برای مدل مانتو عید ۱۳۹۷

بیشتر بخوانید : تصاویری از جدیدترین های مدل مانتو بلند مجلسی

پوشش و تن پوش

با پیشرفت مد و تنوع طراحی در این حوزه و علاقه و پشتکار طراحان واقعا طرح های زیبا و متنوعی در خصوص مانتو برای سنین مختلف وارد بازار گردیده است و البته علاقمندان به خود را هم پیدا کرده است .

پیشرفت مد و تنوع در مدل مانتو بهاره

در دنیای مد و طراحی این روزها تلفیق اصالت ، سنت ، خلاقیت و مد روز در مانتوهای زنان ایرانی و دختران جوان بیش از هر زمان دیگری به چشم می خورد و با توجه به هر فصل و اب هوا هم طراحان سعی کرده اند که نمونه های متنوعی را وارد بازار کنند در فصل تابستان و بهار که روزها بلند تر و طولانی تر است خانم ها و دختران جوان ترجیح می دهند عصر ها را با دوستان خود در کافی شاپ ها یا دورهمی های زنانه سپری کنند و دوست دارند متناسب با نوع دورهمی هم پوشش مناسب و شیک داشته باشند .

 مدل مانتو های دخترانه و زنانه

انتخاب طرح و مدل مانتو بهاره دخترانه و زنانه به سلیقه و روحیات افراد بستگی دارد اما تلفیق مناسبت و ویژه گی های فصل با سلیقه می تواند انتخاب را حرفه ای تر و البته شیک تر نشان دهد . رنگ انتخابی ، طرح ، مدل یقه و استین و بسیاری دیگر می تواند به صورت کاملا تخصصی انتخاب شود و برای هر مجلس و مهمانی هم متفاوت باشد .

مانتو بهاره گل دار و بلند

انتخاب تن پوش های دخترانه و زنانه گلدار برای فصل بهار ، مانتوهای دخترانه و زنانه سبک و لطیف و با پارچه های با ضخامت خیلی کم برای فصل تابستان و انتخاب مانتوها دخترانه و زنانه با تم رنگی نارنجی و سفید و قهوه ای ترکیبی برای فصل پاییز که حال و هوای عاشقانه های آن را تداعی کند و البته انتخاب های شیک تر  برای فصل زمستان می تواند نشان از توجه و علاقه شما به ظاهر و تیپتان باشد .

 دخترانه و زنانه گلدار

پارچه ای که برای دوخت تن پوش دخترانه انتخاب می کنید علاوه بر اینکه باید مطابق با فصل و تنوع اب هوای شهر و منطقه تان باشد باید با سن و ظاهر و فرم اندام هم سازگاری داشته و باعث شود شما خوش فرم تر به نظر برسید .

مدل مانتو بهار ۱۴۰۰ مدل مانتو جلو باز

افراد قد بلند یا قد کوتاه یا افراد لاغر و چاق نمی توانند از مدل مانتو بهاره یکسان و طرح های مشابه استفاده کنند .فرم بدن زبان گویایی برای انتخاب هر نوع لباس است برای همین قبل از انتخاب هر لباس و پارچه باید فرم بدنتان را بشناسید و بدانید در چه لباس و طرح و مدلی خوش فرم تر به نظر می رسید .

مدل مانتو پولک دوزی شده در آستین

مانتوهای دخترانه این ویژگی را دارند که برای سنین کمتر و متناسب با اندام دختران در این سن طراحی می شوند و البته طرح و رنگهای شادتری هم دارند . در این مطلب برخی مدل های مانتو دخترانه را برای مخاطبین عزیز معرفی می کنیم .

مدل مانتو دخترانه با آستین های پفی

این مدل مانتو بهاره دخترانه در دو نوع و جنس پارچه مختلف طراحی و دوخته می شوند در تن پوش های آستین پفی گاهی از خز و پارچه های مخصوص این طرح برای مدل آستین استفاده می شود و جنس خود مانتو هم می تواند با توجه به فصل و اب هوا نازک و یا ضخیم پاییزی یا زمستانی باشد .

 تن پوش های دخترانه آستین گلدار

قد و فرم این نوع تن پوش های دخترانه در سبک های مختلف و برای فرم های مختلف اندام طراحی می شوند برخی راسته و برخی هم کلوش دوخته می شوند مدل کلوش انها بسیار زیبا و خاص جلوه می کند چون هم خوانی ظریفی با مدل آستین ها خواهد داشت اما میزان کلوش پایین تنه این مدل مانتو بهاره دخترانه نباید خیلی زیاد باشد چون از زیبایی آن می کاهد .

رنگ های طراحی شده برای این مدل مانتو بهاره دخترانه بسته به سلیقه و خواست دختران جوان متفاوت در نظر گرفته می شود . عموما رنگ های مشکی ، سفید ، ابی کمرنگ طرافداران بیشتری دارد .

مدل مانتو جدید ۱۴۰۰ آستین طرح دار

برای انتخاب شلوار باید دقت کنید شلوار های پاچه گشاد و دمپا انتخاب مناسبی برای این مدل مانتو بهاره دخترانه نخواهد بود . پوشیدن شلوار راسته و تنگ به همراه یک کفش پاشنه بلند ظریف می تواند تصویر بسیار شیک و زیبایی از شما بسازد . حتما لازم نیست رنگ روسری را هماهنگ با رنگ مانتو انتخاب کنید می تواند در رنگهای مختلف و یا همرنگ با کیفیتان انتخاب شود.

مدل مانتو بهاره رنگ های شاد

نکته دیگر در خصوص این مدل تن پوش های دخترانه اینکه چون پارچه آنها اغلب ساده و بدون طرح انتخاب می شوند برای زیبایی بیشتر ظاهر خود و ایجاد یک تضاد شیک و حرفه ای بهتر است روسری را طرحدار و در تم رنگی مانتو یا کیفتان انتخاب کنید. یعنی همه چیز برنامه ریزی شده و حرفه ای انجام شود .

مدل مانتو دخترانه پرنسسی

این مدل تن پوش ها بسیار خوش طرح و ظریف هستند و از پارچه های نرم و با ضخامت خیلی کم مانند حریر دوخته می شوند . مدل مانتو بهاره دخترانه پرنسسی عموما برای فصل بهار و تابستان مناسب بوده و از لطافت و راحتی خاصی برخودار هستند.

مانتو بهاره رنگ های تیره گرمای بیشتری جذب کرده

برش جلو این مدل مانتو بهاره دخترانه عموما ساده طراحی شده و آستین ها مدل دار هستند و پرنسسی دوخته می شوند رنگ این مانتو های بهتر است با توجه به سن و دخترانه بودن انها شاد و زنده باشد رنگهای قرمز ، سفید ، آبی روشن ، نارنجی تیره و از این دست بهترین رنگها برای دختران جوان هستند البته برای فصل بهار و تابستان هم بسیار مناسب می باشند .

مانتو برای فصل بهار و تابستان

در بهار و تابستان به دلیل گرم شدن هوا رنگ های تیره گرمای بیشتری جذب کرده و برای استفاده پیشنهاد نمی شوند اما در عوض رنگهای روشن به خصوص سفید و کرم به دلیل جذب گرمای کمتر برای مانتوهای دخترانه توصیه می شوند

مدل مانتو دخترانه

این مدل مانتو بهاره دخترانه چون ازاد و گشاد طراحی می شوند بهتر است با شلوارهای تنگ و لوله ای ست شده و شلوار دمپا استفاده نشود در کنار اینها پوشیدن یک کفش دخترانه ظریف و مشکی می تواند ظاهر شما را فوق العاده کند.

مدل مانتو دخترانه کوتاه با استین ها کلوش

مدل مانتو بهاره دخترانه اغلب خیلی بلند طراحی و دوخته نمی شوند و قد آنها برای زیبایی بیشتر و تناسب با سن و سال افراد مصرف کننده کوتاه در نظر گرفته می شود البته این موضوع باعث شده است این تن پوش های دخترانه زیباتر و جذاب تر به نظر برسند

مدل مانتو دخترانه با استین ها کلوش

تن پوش های کوتاه با طراحی های خاص و ظریف می تواند در همه فصول و تغییرات اب و هوایی مورد استفاده قرار بگیرد فقط کافیست نوع پارچه با توجه به فصل تغییر کند البته اگر ضخامت پارچه مورد استفاده برای این مدل ها نه خیلی ظریف و نه خیلی نازک باشد مدل بیشتر به چشم امده و زیباتر خواهد شد .

 استین ها کلوش طوسی

رنگ قرمز در ترکیب با نوارهایی از رنگ مشکی بر روی سر آستین ها یا روی سینه نهایت زیبایی و خلاقیت را در این مدل ها به نمایش می گذارد . این مدل ها را می توان به صورت جلو باز و یا جلو بسته طراحی کرده و به برای دوخت به دست خیاط سپرد . طرح های جلو باز البته طرفداران بیشتری پیدا کرده است .

نوارهایی از رنگ مشکی روی آستین مانتو

انتخاب شلوار برای این تن پوش های دخترانه باید با دقت و ظرافت انجام شود چون هر مدل شلواری به این نوع مانتو ها نمی آید شلوار باید تنگ بوده و دمپا یا پاچه گشاد نباشد علاوه بر آن رنگ شلوار باید با رنگ مانتو تطابق داشته باشد مثلا برای رنگ قرمز حتما شلوار مشکی تنگ انتخاب کنید یا یا برای رنگ مانتو سفید شلوار کرم یا مشکی بهترین انتخاب است . انتخاب یک کفش قرمز یا زرشکی ظریف و پاشنه دار هم می تواند زیبایی فوق العاده به تیپ و ظاهر شما بدهد.

مانتو بهاره طوسی مشکی

مدل مانتو کتی دو تکه دخترانه

این مدل مانتو بهاره دخترانه می تواند به صورت فانتزی یا اسپرت طراحی و دوخته شوند و بسیار جذاب و زیبا هستند در طراحی این مدل ها واقعا سلیقه و خلاقیت به کار رفته و سعی شده است کاملا دخترانه و مناسب خانم ها جوان باشد

 

سارافون کوتاه زیرین و کت فانتزی رویی که نوارهای رنگی در آن بکار رفته است جلوه ای از ظرافت های دخترانه را به نمایش می گذارد.

سارافون کوتاه زیرین برای مدل مانتو

برای اینکه این تن پوش های دخترانه زیباتر به نظر برسند پارچه سارافون را طرح دار و اغلب با گل های ریز رنگی و زیبا انتخاب کرده و پارچه رویی ساده و با تم رنگی گل هایی پارچه سارافون در نظر گرفته می شود . نوارهایی رنگی و البته هم رنگ یکی از گل های سارافون در کناره های مانتو دوخته شده و مدل کت آن طوری دوخته می شود که نیازی به دگمه و اتصال دو برش جلویی نداشته باشد و سارافون زیری نقش جلیقه را هم بازی می کند . انتخاب یک شلوار جین تنگ در کنار کیفی هم رنگ نوارهای دوخته شده روی مانتو بسیار هوشمندانه و زیبا خواهد بود .

برای انتخاب کفش هم خیلی مشکل نخواهید داشت رنگ کفش را با رنگ کت لباستان همرنگ بگیرید البته انتخاب رنگ مشکی هم اشکالی ندارد چون با هر رنگ دیگری ست می شود . اگر این مدل مانتو بهاره دخترانه را انتخاب کردید بهتر است آرایش خفیف و لایتی داشته باشید و از رنگ های تند و قوی به عنوان رژ و رژگونه استفاده نکنید . یک آرایش ساده به همراه شال یا  روسری با رنگ هماهنگ مانتو ظاهر شما را شبیه هنرمندان جذاب و زیبا خواهد کرد .

مدل مانتو دخترانه برای فصل بهار با طرح شلوغ و هیجان انگیز

بسته به اینکه در چه سنی هستید و سلیقه تان به چه سمتی میل می کند ممکن است عاشق مدل های ساده یا طرح های شلوغ باشید . مدل مانتوهای دخترانه شلوغ و دارای طرح های جدید و هیجان انگیز بیشتر مورد توجه دختران خیلی جوان و نوجوان بوده و انها دوست دارند با این لباس ها شبیه پرنسس ها و ملکه ها بشوند.

مانتو پارچه طرح آبرنگی

استین ها چین چینی به همراه چین های ضریف روی برش های لباس یا مانتو آنها را شاد و سرشار از زندگی و انرژی می کند .

مدل مانتو دخترانه با آستین های پفی مدل گشاد

البته انتخاب رنگ و پارچه هم برای این نوع لباسها بسیار مهم است لباس هایی که طرح های شلوغ و چین دار دارند باید پارچه های ساده ای داشته باشند تا سبک شلوغ آنها خیلی توی ذوق نخورد .

ترکیب رنگ در مدل مانتو بهاره دخترانه

گاهی طراحان پارچه بالاتنه و پایین تنه در این مدل مانتو ها را با رنگ های مختلف انتخاب می کنند که البته این رنگها تضاد جذاب و خوبی هم ایجاد کند ، مثلا بالاتنه را قرمز یا زرشکی و پایین تنه را سفید یا مشکی انتخاب می کنند و یا اینکه رنگ تن پوش را کاملا یک دست در نظر می گیرند . انتخاب هر یک از این طرح ها کاملا سلیقه ای بوده و در خانم های جوان ممکن است متفاوت باشد .

مدل مانتو دخترانه بهاره مانتو گشاد با کمربند

برای انتخاب شلوار اگر مدل مانتو بهاره دو رنگ را خریداری کردید رنگ شلوار را با یکی از رنگ های بالاتنه و یا پایین تنه ست کنید  و البته در مورد انتخاب رنگ شال یا روسری هم همین نکته را رعایت نمایید . پوشیدن کفش مشکی یا کرم می تواند کمک بسیار مهمی به جذاب تر و خوش پوش تر شدن شما بکند .

مدل مانتو بهاره دخترانه با آستین های پفی

مانتوهای دخترانه باید طوری طراحی شود که با سن و سلایق این قشر از جامعه سازگاری داشته باشد و شادی و هیجان را در انها افزایش دهد .

مدل مانتو مجلسی دورنگ

رنگ ها باید زنده انتخاب شوند و رنگهای تیره مناسب این سن و سال نخواهد بود و در عین حال طرح و مدلی هم که عرضه می شود باید به اقتضای سن و روحیه انها در نظر گرفته شود تا بتواند بازار خود را پیدا نماید .

3 دیدگاه

3 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا