سبک زندگی لوکس

گشتی در هتل های لوکس قونیه ترکیه

قونیه ترکیه

درهتل های لوکس قونیه ترکیه از معرفی و آشنایی تا رزرو هتل

قونیه ترکیه ، یکی از مقصدهای گردشگری تاریخی و مهم ترکیه به شمار می رود که سالانه میلیون ها نفر از ایران و اقصی نقاط جهان برای بازدید از مقبره تاریخی مولانا جلال الدین، از عرفای بزرگ ادب و فرهنگ پارسی به این شهر بزرگ سفر می کنند تا گردشگری تاریخی را در سرزمین عثمانی تجربه کنند.

موزه مولانا (MEVLANA MUSEUM) در  شهر قونیه ترکیه ، از مهم ترین مقصدهای موزه گردی این کشور که در کنار جشن سماع که رویداد هنری معروف ترک ها به شمار می رود، از مقصدهای مهم توصیه شده توسط گردشگران ترکیه گرد تریپ ادوایزر است.

بخشی از لاکچری گردها، از  کروز گردی های هیجان انگیز برای مسافرت و تفریح استفاده میکنند و برخی نیز دوست دارند به خوشگل ترین شهرهای دنیا سفر کنند که مورد نظر میلیون ها گردشگر لاکچری گرد جهان است. به هر حال، لاکچری گردی (LUXURY TOURISM) به معنای سفر خیلی گران یا گران و ویژه افراد ثروتمند جامعه نیست و این فرصت در قونیه نیز برای لاکچری پسندها وجود دارد.

موزه مولانا

سرویس گردشگری مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران مدتی است که به معرفی مقصدهای گردشگری جهان می پرداز تا مخاطبان گرامی با ظرقیت های لاکچری گردی و جذابیت های گردشگری مناطق مختلف دنیا آشنا شوند و سفر به آنتالیا و دوبی، بخشی از این گزارشات هفتگی را تشکیل می دهد.

با توجه به اینکه در یک دهه اخیر، شمار گردشگران ایرانی به شهر قونیه ترکیه افزایش یافته است و ده ها رستوران و هتل لوکس و مجلل در این شهر برای پذیرایی از مشتاقان حضرت مولانا تاسیس و راه اندازی شده، گزارش امروز لوکس را را به معرفی مقصدهای گردشگری، ظرفیت های پذیرایی لوکس و مجلل شهر و نکته هایی که در سفر به این شهر باید در نظر داشته باشید اشاره میکنیم.

بازارهای تجاری لوکس قونیه

(قونیه ترکیه ، بازارهای تجاری لوکس فراوان دارد)

در قونیه گردی لوکس ما همراه باشید.

سوالات متداول از قونیه ترکیه

  • هتل های لوکس نزدیک موزه مولوی را می دانید؟
  • با اقامتگاه های لوکس قونیه ترکیه آشنا هستید؟
  • میدانید مهم ترین مقصدهای گردشگری قونیه ترکیه برای گردشگران کجاست؟
  • مجلل ترین رستوران های قونیه ترکیه را می دانید؟
  • سوغات خوشمزه قونیه ترکیه را می شناسید؟
  • کافه های مجلل قونیه ترکیه را دیده اید؟
  • قصد سفر به قونیه از استانبول و آنکارا را دارید؟
  • با مقصدهای بک پکرها در قونیه آشنا هستید؟
  • قصد تحصیل در قونیه ترکیه را دارید؟
  • با مقصدهای لاکچری گردی ترکیه آشنایی دارید؟

برای پاسخ به این سوالات با کارشناسان لوکس تهران تماس بگیرید

تصویر هوایی از خیابان Nalcaci قونیه

(تصویر هوایی از خیابان Nalcaci )

توصیه هایی برای قونیه گردها

روال سرویس گردشگری لوکس تهران در معرفی مقصدهای گردشگری و تفریحی جهان، آشنا کردن مخاطبان عزیز سایت با ظرفیت های گردشگری مجازی است تا بتوانند پیش از سفر به نقاط مختلف دنیا، از امکاناتی که فضای جادویی مجازی در اختیار آنان قرار می دهد استفاده کنند و با این ابزارها آشنا شوند. بسیارند افرادی که عاشق سفر و تفریح و گردشگری در مکان های گوناگون در ۶ قاره بوده، اما درک درستی از ظرفیت ها و امکانات و خدماتی که در شهرهای  جهان در اختیارشان قرار می گیرد ندارند و جستجو در گوگل هم نمیتواند آن ها را به خوبی یاری دهد.

قونیه گردها

(تصویری از نقشه ترکیه. برای سفر به این شهر میتوان به صورت زمینی یا هوایی از آنکارا یا استانبول، عازم این شهر تاریخی دیدنی انتاکیه شد)

بنابراین در سلسله مطالب گردشگری لوکس تهران، یکی از مهم ترین موضوعاتی که در کنار نگاه به قابلیت های لوکس و لوکس گرایی در شهر مقصد معرفی می شود، آشنا شدن کاربران سایت با ابزارهای دنیای دیجیتال برای گردشی هیجان انگیز، ارزان و جذاب و شگقت انگیز در کشور مقصد است که در گزارش امروز، مقوله قونیه را مورد بررسی قرار می دهیم.

توصیه مهم و همیشگی ما به گردشگران این است که برای سفر لوکس، میتوان از فرصت های گردشگری مجازی (CYBER TOURISM) بهره برد که امروزه نیمی از ساکنان کره زمین از آن برای مسافرت بهره می گیرند. یکی ازاین ظرفیت های کمتر شناخته شده، امکانی به نام هشتگ و هشتگ گردی است. هشتگ های مد گردی، هشتگ های گردشگری، هشتگ های شکم گردی و امثالهم، فرصتی را در اختیار شما قرار می دهد تا دنیای مد، لباس، سفر، غذا، گردشگری و حتی تحصیل و تجارت و بیمه و اقتصاد و آموزش را از دید کاربران ۸۰۰ میلیون نفری اینستاگرام تماشا کنید.

قبلا به این موضوع اشاره کردیم که در دنیای امروز که ۱۸ سال از قرن بیست و یکم می گذرد، با استفاده از هشتگ های گردشگری اینستاگرام مانند:‌  TOURISM, TRAVEL, HOTEL. HOSTEL, TRAVELGRAM, TRAVELBUDDIES و همچنین همراهی توریسم بلاگرها (TOURISM BLOGGER) ها میتوان با لنز دوربین گردشگران جهان با رمانتیک ترین و شگفت انگیر تزین جاذبه ها و مناطق گردشگری دنیا آشنا شد و حتی با گردشگران، به صورت آنلاین و مستقیم صحبت کرد که قونیه یکی از ان ها به شمار می رود.

قونیه گردی با EXPEDIA: اگر در نوروز ۹۷ به دنبال مقصد گردشگری جذاب و دیدنی هستید، این شهر میتوان انتخاب خوبی باشد. اگر هم قصد سفر انفرادی یا گروهی خارج از تور را دارید، میتوانید از سایت های رزرواسیون بین المللی استفاده کنید که بوکنیگ و اکسپدیا یکی از آن هاست.

درگاه معروف رزرواسیون قونیه

با استفاده از این درگاه معروف رزرواسیون، میتواند صدها هزار هتل و محل اقامتی در سراسر جهان از جمله ترکیه را رزرو کنید و بعضا از تخفیف های فوق العاده این سایت برای رزرواسیون هتل های لوکس و مجلل حتی در قونیه استفاده نمایید. برای استفاده از خدمات EXPEDIA نیاز به کارت اعتباری ارزی بین المللی یا اکانت PAYPAL دارید.

توجه کنید که اکسپدیا برای سفر به شهرهای مختلف ترکیه ، امکانات متنوعی مثل: اجاره ماشین لوکس، تورهای لوکس گردی، بلیط های هواپیمایی بین المللی از مقصد ترکیه یا به مقصد ترکیه را در اختیار گردشگران قرار می دهد که نرخ های رقابتی با KAYAK و اسکای اسکنر دارد.

هتل DADEMAN قونیه(هتل DADEMAN یکی از هتل های لوکس این شهر تاریخی ترکیه بوده که برخی از هموطنان قونیه گرد لاکچری پسند در ان اقامت می کنند. برای اطلاعات بیشتر به این نشانی بروید)

 برای آشنایی با خدمات اکسپدیا در قونیه ترکیه به این نشانی مراجعه کنید که هتل هایی برای اقامت شبانه از ۳۰ دلار تا ۲۰۰ دلار را معرفی می کند. ۵۰ هتل در این شهر در اکسپدیا معرفی شده است که از این تعداد، ۴ مورد لوکس و ۵ ستاره است.

قونیه گردی با TRIPADVISOR: اگر در روزهای آینده یا هر زمانی، قصد سفر به قونیه ترکیه داشتید، پیش از سفر، به بزرگ ترین اجتماع مجازی گردشگران جهان در تریپ ادوایزر رفته و با توصیه های دیدنی و جذاب و بعضا خاص قونیه گردها آشنا شوید.

بیش از ۵۵۰ میلیون توصیه و نظر هیجان انگیز برای استفاده از مقصدهای گردشگری و اقامتی و رستوران ها و مناطق دیدین و طبیعت گردی و گردشگری سلامت (HEALTH TOURISM) در سراسر جهان در تریپ ادوایزر توسط ۱۷۰ میلیون گردشگر ثبت شده که روز به روز بر این تعداد افزوده می شود.

بنابراین پیش از سفر به تفلیس و آنتالیا و استانبول، حتما نظرات کاربران سفر کرده را جویا شوید تا انتخاب های عالی و نسبتا ارزان را تجربه کنید که این شهر نیز یکی از آن ها به شمار می رود.

سفر به نقاط مختلف ترکیه

(بیش از ۳.۴ میلیون توصیه توسط تریپ ادوایزری ها برای سفر به نقاط مختلف ترکیه در اختیار شما است که در این نشانی میتوانید از جزییات آن با خبر شوید)

 ادوایزری های قونیه گرد

(بیش از ۱۷ هزار توصیه توسط تریپ ادوایزری های قونیه گرد درباره مقصدهای گردشگری، تفریحی، تاریخی، طبیعت گردی، اقامتی، رستوران ها و کافه ها و آنچه برای سفر به این منطقه دیدنی تاریخی و مذهبی ترکیه نیاز دارید ارائه شده است که در این لینک مشاهده کنید که تنها ۱۲ هزار مورد از آن به توصیه هایی برای استفاده از مکان های اقامتی و رستورانی اختصاص دارد)

البته هتل ها و مکان های اقامتی که درباره قونیه ترکیه در تریپ ادوایزر معرفی شده است، همه نوع هتلی را شامل می شود. اما در TRIVAGO میتوانید به ۱۱۳ هتل پر مراجعه این شهر از دید گردشگران و مسافران رجوع کنید و از نظرات تخصصی آنها مطلع شوید.

د مقصدهای اقامتی لوکس

(درتریواگو میتوانید مقصدهای اقامتی لوکس تا ۲ ستاره قونیه را بررسی و از نظرات مسافران قبلی درباره رزرو یا عدم رزرو مطلع شوید که تاثیر زیادی در تصمیم گیری بهینه شما در سفر به این شهر دارد)

 پیدا کردن همسفر در قونیه

(اگر قصد پیدا کردن همسفر در این شهر دارید، به شما توصیه میکنیم از خدمات لونلی پلنت (LONELYPLANET) استفاده کنید که در سفر به قونیه ،  شما را با رویدادها و فرصت های گردشگری مختلف این شهر آشنا میکند)

قونیه گردی با BOOKING: همچون تریپ ادوایزر، اکسپدیا و تریواگو و کایاک، سایت بوکینگ، از معتبر ترین سایت های رزرواسیون هتل و مکان های اقامتی در سراسر جهان است که بعضا در زمان های خاص، تخفیف های باور نکردنی تا ۵۰ درصد را برای اقامت در هتل های لوکس نقاط مختلف جهان در اختیار گردشگران مجازی قرار می دهد. ۵۵ هتل از صدها هتلی که در قونیه وجود دارد را میتوان با BOOKING.COM رزرو کرد که رنج قیمتی مختلف و هتل هایی با خدمات گوناگون از لوکس تا معمولی را شامل می شود.

شهر قونیه

(۵۵ هتل از ۱۴ هزار هتلی که در ترکیه توسط بوکنیگ قابل رزرو است، در شهر قونیه ترکیه قرار دارد. برای اطلاعات بیشتر به این نشانی بروید)

قونیه گردی با INTERNATIONS: اگر قصد سفر به این شهر را دارید و بیش ۳-۴ روز در این شهر اقامت خواهید داشت، برای آشنایی با گردشگران بین المللی و شهروندان متخصص این شهر، میتوانید در رویدادهای رایگانی که اینترنیشنی ها هر هفته و هر ماه در این شهر برگزار می کنند، attend کرده و با هزاران ترکیه گرد آشنا شوید!

گردشگری کشورهای مختلف

(در سفر به نقاط مختلف ترکیه ، از EVENT های مختلفی که توسط اینتریشنی ها ترتیب داده می شود به منظور آشنایی با گردشگران و متخصصان گردشگری کشورهای مختلف استفاده کنید)

برای کسب اطلاعات بیشتر به این نشانی بروید. در بیش از ۳۹۰ شهر دنیا از جمله شهرهای ترکیه ، هرهفته و هر ماه، برنامه های رایگانی توسط گردشگران و کاربران عضو اینتریشن برگزار می شود که اوقات خوشی را برای شما در کنار دیگر گردشگران قونیه به وجود می آورد.

عضویت در سایت رایگان و بیش از ۱۵ میلیون کاربر از خدماتش استفاده می کنند. اگر در تهران هستید، اینترنیشنی ها هر ماه در تهران برنامه دارند.

قونیه گردی با COUCHSURFING: کوچ سرفینگ ها، میزبان های مهمان نواز رایگان (FREE HOSTS) هستند که در بیش از ۲۰۰ هزار شهر دنیا، آماده ارائه خدمات اقامتی رایگان به گردشگران مورد تاییدشان بوده و یکی از جذاب ترین استارت آپ های گردشگری یک دهه اخیر را تشکیل داده اند. اگر قصد دارید به مدت چند ساعت یا چند روز در این شهر توقف کنید و فقط دنبال یک کاناپه برای خوابیدن هستید!، کوچ سرف های این شهر ، خدمات جالبی را در اختیار شما قرار می دهند. به این نشانی مراجعه کنید. استفاده از خدمات کوچ سرفینگ رایگان است و میزبان های مهمان نواز (FREE HOSTS) در صورت تایید درخواست اقامت شما، میزبان های خوبی در این شهر تاریخی هستند.

کاربران کوچ سرفینگ

(ایران، یکی از مقصدهای هیجان انگیز برای کاربران کوچ سرفینگ است که از خدمات میزبانی مردم مهمان نواز کشورمان استفاده می کنند)

البته برای لاکچری گردها، کوچ سرفینگ خدماتی خاص ندارد. چرا که لاکچری گردها به دنبال جاهای خیلی خاص هستند که در ادامه گفتار به آن اشاره می کنیم. برای آشنایی با خدمات کوچ سرفینگ ها در دیگر شهر ترکیه مثل استانبول به این لینک بروید.

AIRBNB : برای آن دسته از قونیه گردها که دوست ندارند در هتل و هاستل و خانه کوچ سرف ها اقامت کنند، ایر بی ان بی خدمات جالبی ارائه میکند. شما میتوانید در آپارتمان های لاکچری تا معمولی این شهر که توسط شهروندان این شهر آگهی شده است اقامت کنید.

خانه ای در قونیه

کافی است به این نشانی رفته و با ده ها خانه ای که در قونیه در اختیار گردشگران قرار دارد، آشنا شوید. آشنایی با خدمات این سایت جالب است. اقامت در خانه شهروندان آن میتواند برای کسانی که دنبال فهم سبک زندگی مردم این شهر تاریخی و هم چنین گردش با شهروندان این شهر هستند، جذاب باشد.

خانه های اجاره ای در قونیه

(تصویر یکی از آگهی های مربوط به خانه های اجاره ای در قونیه ترکیه که قیمت هایی معمولا زیر ۳۰ دلار به ازای هر شب دارد)

قونیه گردی با هاستل ورلد: اگر در سفر به اسن شهر ، قصد اقامت در هتل و خانه های کوچ سرف ها و حتی آپارتمان های مجلل تا معمولی که ایر بی ان بی در اختیار گردشگران قرار می دهد ندارید، توصیه میکنیم از خدمات هاستل ورلد، بزرگ ترین مجموعه رزرواسیون هاستل در سراسر جهان استفاده کنید.

بیش از ۲۰ هاستل در این شهر توسط این سایت معرفی شده است که امکان تجربه گردشگری  خودمانی هیجان انگیز را در محیط های دوست داشتنی هاستل در اختیار قونیه گردها قرار می دهد.برای مشاهده اطلاعات هاستل ها به این درگاه بروید.

 سفر به قونیه

  (در سفر به قونیه ترکیه میتوانید از خدمات هاستل ورلد برای تجربه زندگی در اتاق های کوچک و آشپزخانه های SHARE شده استفاده کرده و با گردشگران از ملیت های مختلف آشنا شوید و با انها استانبول گردی را تجربه کنید!)

هشتگ گردی در قونیه :‌ مهم نیست به چه هدفی قصد سفر به قونیه ترکیه دارید. اگر برای بار اول است یا دوباره قصد دیدار حضرت مولانا دارید، با هشتگ های قونیه گردی همراه شوید و چیزهای جالب و کمتر دیده شده این شهر رنگانگ با نایت لایف های هیجان انگیز را مشاهده کنید. هشتگ گردی در این شهر یعنی تماشای شهر از لنز دوربین گوشی های هوشمند گردشگران سراسر جهان! برای این کار از این هشتگ ها استفاده کنید که شما را با میلیون ها عکس گردشگران قونیه گرد آشنا میکند:‌ KONYA, TURKEY,  KONYA LOCATION

شکم گردی

(شکم گردی در کافه و قنادی های قونیه به روایت کاربران قونیه گرد اینستاگرام)

کاربران قونیه گرد

(با گردش در هشتگ های کونیا در اینستاگرام، میتوانید با پست هایی که کاربران قونیه گرد به اشتراک می گذارند، با ظرفیت های گردشگری و تاریخی و شکم گردی این شهر آشنا شوید)

قونیه گردهای اینستاگرام

(دیدار با مولانا از لابلای پست های اینستاگرامی قونیه گردهای اینستاگرام)

هتل ریکسوس قونیه ترکیه

نخستین هتل لوکس و مجللی که در قونیه ترکیه اشاره میکنیم، هتل ریکسوس (RIXOS HOTEL) است که یکی از مقصدهای جذاب برای لاکچری گردهای این شهر به شمار می رود. هتلی با حدود ۳۰۰ اتاق که در رنج های قیمتی مختلف، میزبان قونیه گردهای لوکس است و از خدماتش میتوان به وای فای رایگان پر سرعت، باغ، تراس، خدمات SPA، حمام تریکی و استخر روباز اشاره کرد.

هتل ریکسوس قونیه

فاصله این هتل تا مرکز شهر حدود بیست کیلومتر است و در ده دقیقه ای فرودگاه بین المللی شهر قرار دارد. رستوران های سنتی و فرنگی و مدیترانه ای هتل در طول هفته، پذیرای گردشگران از سراسر جهان هستند که دوست دارند طعم و مزه غذاهای خوشمزه ترک را در این شهر تجربه کنند. خدمات اتاق VIP و کلوب و سالن های ورزشی و بدنسازی، از دیگر خدمات این هتل مجلل قونیه به شمار می رود.

استخر هتل ریکسوس

(استخر هتل ریکسوس )

گفتنی است، ورود حیوانات خانگی در این هتل ممنوع است و کودکان زیر ۲ سال نیز به رایگان پذیرش می شوند. گروه هتل های ریسکوس در ترکیه دارای هتل های مجلل فراوانی است که برای اطلاعات بیشتر به این نشانی بروید. توصیه های تریپ اداویزری ها در استفاده از این هتل را در این لینک بررسی نمایید.

رستوران مجلل هتل ریکسوس قونیه

(بخشی از فضای رستوران مجلل هتل ریکسوس )

فضایی رمانتیک در رستوران هتل لوکس ریکسوس قونیه

(فضایی رمانتیک در رستوران هتل لوکس ریکسوس  )

چشم انداز دیدنی در هتل ریکسوس قونیه

(نمایی از اتاق های مجلل با چشم انداز دیدنی در هتل ریکسوس  )

Address: Sancak Mahallesi, Yeni İstanbul Cd. No:231, 42250 Selçuklu/Konya, Turkey

Phone: +90 332 221 50 00

هتل برا قونیه ترکیه

هتل BERA قونیه ترکیه ، از جمله هتل های لوکس این شهر است که حدود ۱۴۰ اتاق دارد و به نسبت هتل ریکسوس، مکانی ارزان تر برای اقامت لاکچری پسند ها به شمار می رود. این هتل تا فرودگاه بین المللی قونیه حدود ۲۰ دقیقه فاصله داشته و تا موزه مولانا (MEVLANA MUSEUM) تنها ۱۰ دقیقه پیاده روی نیاز است.

اگر قصد بازدید از موزه کاوش های باستانی قونیه دارید ، پیاده از این هتل تنها هشت دقیقه زمان نیاز دارد تا به این مقصد گردشگری تاریخی دیدنی قونیه بروید. ورود حیوانان خانگی در هتل ممنوع است.

هتل برا قونیه

رستوران مجلل هتل برا قونیه ترکیه

(رستوران مجلل هتل برا قونیه ترکیه )

میز سلف سرویس رستوران هتل برا قونیه

(میز سلف سرویس رستوران هتل برا )

اتاق های هتل برا قونیه

Address: Küçük İhsaniye Mah. Dr. Hulusi Baybal Cad., No:9, 42060, Turkey

Phone: +90 332 238 10 90

هتل هیلتون قونیه ترکیه

هتل هیلتون گاردن این (HILTON GARDEN INN) از جمله هتل های لوکس این شهر گردشگری مذهبی ترکیه به شمار می رود که قریب به ۲۳۰ اتاق دارد و اتاق هایی مجهز را در اختیار قونیه گردهای لاکچری پسند می گذارد. همه اتاق ها دارای تلویزیون ای سی دی و صندلی ارگونومیک و حمام خصوصی و وای فای پر سرعت است. سالن های ورزشی و بدنسازی و استخر از دیگر خدمات هتل هیلتون قونیه محسوب می شود.

هتل هیلتون قونیه

این هتل در نزدیک مرکز فرهنگی مولانا واقع شده است که یکی از مقصدهای گردشگری مهم شهر را به خود اختصاص می دهد. نزدیکی به مگامال های قونیه فرصت خوبی را برای خرید لاکچری گردهای این دیار ترکیه فراهم می کند. توجه داشته باشید که این هتل فاصله نزدیکی با پارک علا الدین دارد. تراس هتل و رستوران مجهزش، شکم گردی با چشم اندازه هیجان انگیز این شهر را برایتان به ارمغان می آورد.

ورود حیوانان خانگی به هتل ممنوع

توجه کنید که ورود حیوانان خانگی به هتل ممنوع و کودکان زیر ۲ سال به صورت رایگان پذیرش می شوند. هزینه اقامت در این هتل از هتل ریکسوس معمولا ارزان تر و از هتل برا، گران تر است. برای آشنایی با خدمات هتل به این نشانی بروید. توصیه های تریپ ادوایزری ها را هم در این لینک دنبال کنید که پیشنهادات جالبی دارند.

مرکز فرهنگی مولان

نمایی از لابی هتل گاردنیا قونیه

(نمایی از لابی هتل گاردنیا قونیه ترکیه )

دکوراسیون رستوران هتل گاردنیا قونیه

(دکوراسیون رستوران هتل گاردنیا  )

Address: Aziziye, Kışlaönü Sk No:4, 42030 Karatay/Konya, Turkey

Phone: +90 332 221 60 00

هتل سلجوق قونیه ترکیه

(seltuk otel sems Tebrizi) ، هتلی ۴ ستاره و به نسبت لوکس در قونیه محسوب می شود که با هشتاد اتاق، از اقامت گاه های خوب این شهر برای گردشگران به شمار می رود. وای فای رایگان و خدمات SPA و سونا از جمله امکانات هتل است.

هتل سلجوق قونیه

صبحانه، سالن های بدنسازی، ترانسفر فرودگاهی و اجاره خودرو از جمله خدمات هتل به گردشگران است. ورود حیوان خانگی در هتل ممنوع و هزینه هر شب اقامت در آن، از هتل هایی که تا کنون معرفی کردیم کمتر است. توصیه های تریپ ادوایزری ها را درباره اقامت در هتل اینجا تماشا کنید. سایت هتل نیز در این نشانی قرار دارد.

 خدمات هتل به گردشگران

 خدمات هتل به گردشگران در قونیه

 خدمات رستوران هتل به گردشگران در قونیه

Address: Şems-i tebriz mah.kazanlı sok no:6, 42050, Turkey

Phone: +90 332 352 70 70

هتل ددمان قونیه ترکیه

هتل ددمان (DEDMAN KONYA) هتلی ۵ ستاره و یکی از مقصدهای اصلی اقامت لاکچری گردها در این شهر محسوب می شود. بیش از ۲۰۰ اتاق دارد و امکاناتی چون استخر، باغ و خدمات SPA و سالن بدنسازی و تنیس را در اختیار مهمانان قونیه گرد مشکل پسند قرار می دهد.

هتل ددمان، در مرکز قونیه ترکیه بوده و یکی از بزرگ ترین مراکز خرید شهر در نزدیکی آن قرار دارد. این هتل دارای یک باشگاه ورزشی مجهز است که خدمات خوبی را در اختیار لوکس گردهای عاشق ورزش های توپی قرار می دهد. یکی از مقصدهای شکم گردی معروف قونیه را میتوان رستوران زعفران دانست که در این هتل واقع شده است و غذاهای ترکی، مدیترانه ای و بین المللی در آن سرو می شود.

رستوران ددمان قونیه تا موزه مولانا و موزه باستان شناسی قونیه ، تنها ۱۰ دقیقه فاصله دارد که فرصت خوبی برای گردشگران مشکل پسند این شهر است. انواع و اقسام خدماتی که از یک هتل لوکس( البته نه درسطح هتل های مجلل دوبی و آنتالیا) انتظار دارید را میتوان در این هتل دریافت کرد.

هتل ددمان قونیه

اگر قصد دارید بخشی از ماه عسل و سالگرد ازدواج را در قونیه ترکیه سپری کنید، سوییت های ماه عسل این هتل را در نظر داشته باشید. گفتنی است، ورود حیوانان خانگی ممنوع و کودکان زیر ۲ سال رایگان پذیرش می شوند. ۸۰۰ توصیه تریپ ادوایزری ها را اینجا تماشا کنید.

ماه عسل و سالگرد ازدواج در قونیه

لابی مجلل هتل ددمان قونیه ترکیه

(لابی مجلل هتل ددمان )

اتاق هتل ددمان قونیه

استخرهتل ددمان قونیه

دکوراسیون داخلی مجلل هتل ددمان قونیه

(دکوراسیون داخلی مجلل هتل ددمان  )

 رستوران ددمان قونیه ترکیه

تصویر سلف سرویس رستوران ددمان قونیه ترکیه

(تصویر سلف سرویس رستوران ددمان  )

Address: Esenler Mahallesi, Isparta Beysehir Road, 42080 Selçuklu/Konya, Turkey

Phone: +90 332 221 66 00

سایت هتل ددمان برای آشنایی با خدمات و امکاناتی که در اختیار لاکچری گردهای قونیه قرار می دهد در این نشانی در دسترس است.

ایندکس سایت هتل ددمان قونیه

(ایندکس سایت هتل ددمان قونیه که در مرکز این شهر واقع شده است)

هتل نووتل قونیه ترکیه

شرکت هتل سازی NOVOTEL، علاوه بر هتل لوکس نووتل تهران که روبروی فرودگاه بین المللی امام خمینی قرار دارد، در قونیه نیز هتل ۵ ستاره لوکس و مجهزی را احداث کرده است که قریب به ۱۸۰ اتاق دارد. از خدمات آن میتوان به سالن SPA، سالن بدنسازی، استخر های روباز و سرپوشیده و هم چنین سونا و جکوزی و حمام ترکی اشاره کرد.

هتل نووتل قونیه

تصویری از اتاق های لوکس هتل نووتل قونیه

(تصویری از اتاق های لوکس هتل نووتل  )

رستوران بزرگ هتل لوکس نووتل قونیه

(رستوران بزرگ هتل لوکس نووتل )

این هتل در سه کیلومتری موزه مولوی قرار دارد که پیاده نیز میتوان به این مقصد گردشگری معروف شهر رفت. فاصله نزدیک از بزرگراه همانطور که در تصویر زیر مشاهده میکنید، دسترسی آن را به نقاط مختلف شهر افزایش داده است.

هتل در سه کیلومتری موزه مولوی

هتل لوکس در قونیه ترکیه

جزییات بیشتر از خدمات این هتل لوکس را در سایت اینترنتی ان در این لینک دنبال کنید. توصیه های تریپ ادوایزری ها برای اقامت در نووتل قونیه را اینجا ببیند.

Address: Seker Mah Cevreyolu Cad, No 38 Selcuklu, 42080 KONYA, Turkey

Phone: +90 332 223 42 00

هتل آنمون قونیه ترکیه

هتل لوکس دیگری که در سفر به دیار مولانا در ترکیه میتوان به آن اشاره کرد، هتل مجلل آنمون (ANEMON) بوده که در نزدیکی مرکز شهر قونیه واقع شده است و با ۱۸۰ اتاق، یکی از مهمان پذیرهای لوکس شهر به شمار می رود. خدماتی چون  SPA، سونا، حمام ترکی، استخر رو باز و اینترنت وای فای پر سرعت رایگان در اختیار مهمانان هتل قرار دارد. طراحی ویژه اتاق های این هتل، قابل توجه است که چشم انداز زیبایی به شهر دیدنی و بزرگ با هوای تمیز و آبی قونیه دارد.

هتل آنمون قونیه

هتل تا فرودگاه بین المللی قونیه

سالن های بزرگ هتل بین المللی قونیه

هتل تا فرودگاه بین المللی قونیه

فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی قونیه تنها بیست دقیقه بود و نزدیکی ایستگاه قطار این شهر قرار دارد. هزینه اقامت در آن از هتل هایی که معرفی کردیم بیشتر است. اما ازطریق سایت های رزرواسیونی که در این گفتار به آن ها اشاره شد، می توان اتاق های لوکس این هتل را با درصدهای تخفیف خیلی خوبی رزرو کرد.

Address: Işıklar Mh., Akif Bey Sk. No:3, 42110 Selçuklu/Konya, Turkey

Phone: +90 332 235 14 14

مجموعه هتل های آنمون در سراسر  ترکیه شعبه دارد که برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اینترنتی ان رجوع کنید.

مجموعه هتل های آنمون

(تصویر ایندکس سایت هتل آنمون قونیه که شما را با ظرفیت ها و خدمات لوکس این هتل مجلل آشنا میکند)

توصیه تریپ ادوایزری ها را در اقامت در این هتل اینجا تماشا کنید.

هتل درگاه قونیه ترکیه

یکی دیگر از هتل های لوکس قونیه هتل DARGAH نام دارد که از نزدیک ترین محل های اقامت به مقبره مولانا در این شهر است. این هتل هفتاد اتاق دارد و وای فای رایگان، استخر و سالن SPA و ترنسفر فرودگاهی از جمله خدماتش است. همه اتاق ها مجهز به حمام خصوصی و LCD است. رستوران هتل، غذای محلی و بین المللی سرو میکند.

هتل درگاه قونیه

(تصویری از محوطه هتل درگاه قونیه ترکیه )

امکان رزرواسیون آنلاین هتل در قونیه

فاصله این هتل تا موزه و مقبره مولوی ۲۰۰ متر است.  ورود حیوانات خانگی به هتل ممنوع است. توصیه های تریپ ادوایزری را در این نشانی دنبال کنید. سایت هتل را نیز در این نشانی دنبال کنید که امکان رزرواسیون آنلاین را نیز در اختیار گردشگران قرار داده است.

هتل لوکس و مجلل درگاه قونیه

(هتل درگاه )

اتاق های بزرگ هتل درگاه قونیه

(اتاق های بزرگ هتل درگاه  )

Address: Aziziye Mahallesi, Mevalana Cad. No:71, 42030 Karatay/Konya, Turkey

Phone: +90 332 350 50 05

هتل قردان گلد قونیه ترکیه

هتل قردان گلد قونیه (GHERDAN GOLD KONYA HOTEL) هتلی ۴ ستاره اما نسبتا لوکس در قونیه بوده که دارای باغ و تراس و خدمات ماساژ و رستوران و وای فای رایگان اینترنت پر سرعت است. این هتل تا فرودگاه بین المللی قونیه حدود ۱ کیلومتر می باشد. هتلی ۴ ستاره با حدود ۱۰۰ اتاق که برای کسانی که دوستدار اقامت در محیطی خوب و نزدیک فرودگاه هستند، گزینه مطلوبی به شمار می رود.

هتل قردان گلد قونیه

(نمای هتل قردان )

هتل لوکس و مجلل قردان قونیه

(هتل قردان )

دکوراسیون هتل قردان قونیه

(دکوراسیون هتل قردان )

نمایی از اتاق های لوکس هتل قردان قونیه

(نمایی از اتاق های لوکس هتل قردان )

نمایی از اتاق های لوکس هتل قردان قونیه

(نمایی از اتاق های لوکس هتل قردان )

برای آشنایی با خدمات هتل به سایت اینترنتی آن رجوع کنید.

Address: Şeyh Şamil Mah., Doktor Halil Ürün Cad. Konya Park Avm 27/F, 42000 Selçuklu/Konya, Turkey Phone: +90 506 639 27 83

مراکز خرید لوکس قونیه ترکیه

اگر به قونیه ترکیه رفتید، از فرصت های پاساژ گردی و دیدار از مراکز خرید بزرگ و مجلل این شهر بزرگ ترکیه استفاده کنید.

کنت پلازا در این شهر ، مقصد گردشگری و پاساژ گردی مهم این شهر مذهبی و تاریخی دیدنی ترکیه محسوب می شود که سالانه پذیرای میلیون ها گردشگر از سراسر جهان است. یکی از لوکس ترین مقصدهای تجاری ترکیه را میتوان همین مرکز خرید مجلل دانست که جشنواره ای از برندهای معروف و کمترشناخته شده اروپا و ترکیه است. تنها ده سالن تئاتر و در این مرکز وجود دارد و کلکسیونی از نامهای لباس و خوردنی جات و طلا و جواهرات و مد را میتوان در آن مشاهده کرد.

مراکز خرید لوکس قونیه

 پاساژ گردی

کافه ها و رستوران های زنجیره ای

کافه ها و رستوران های زنجیره ای که در این مرکز خرید مجلل قونیه ترکیه در اختیار لاکچری گردهای شهر قرار دارد، فرصت های استراحت خوبی را در طول ایام هفته تدارک دیده است که از ان استفاده کنید. برای آشنایی با خدمات سایت به این لینک رجوع کنید.

Address: Bedir Mahallesi, No:, Ataseven Cd. No:2, 42300 Selçuklu/Konya, Turkey

Hours: Open today · ۱۰AM–۱۰PM

Phone: +90 332 501 01 00 Suggest an edit

مرکز خرید M1

این مرکز خرید، دومین مقصد پاساژ گردی لوکس در قونیه ترکیه است. اگر قصد خرید بدلیجات، طلا و جواهرات و اکسسوری های خوش تراش و همچنین لوازم دیجیتالی دارید و میخواهید طعم غذاهای مختلف ترکیه را تجربه کنید، به مرکزی خرید ام وان بروید. ده ها برند لوکس در این مرکز تجاری شعبه دارد. هر روز این مرکز از ۹ تا ۱۱ شب پذیرای بازدید گردشگران است.

مرکز خرید M1

 مرکز خرید برای آشنایی با برند ها

Address: Yazır Mah., Doç. Dr. Halil Ürün Cad. No:22, 42250 Selçuklu/Konya, Turkey

Hours: Open today · ۱۰AM–۱۰:۳۰PM

Phone: +90 332 265 06 00

از سایت اینترنتی این مرکز خرید برای آشنایی با برند ها و خدمات و ظرفیت های تجاری و تفریحی آن استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر به این درگاه بروید. موقعیت آن در اینستاگرام را نیز در این لینک مشاهده کنید که صدها عکس توسط قونیه گردها روی آن بارگذار شده است.

مرکز خرید نووادا

مرکز خرید NOVA OUTLET KONYA دیگر مقصد خرید قونیه ترکیه است که مجموعه ای از برندها، رستوران ها و کافه ها را در خود جای داده است.

مرکز خرید نووادا

برای آشنایی با خدمات این مرکز به سایت اینترنتی آن مراجعه کرده و از ظرفیت های تجاری و تفریحی آن مطلع شوید. همه آنچیزی که شما قبل از خرید در این مرکز نیاز دارید را تریپ ادوایزری ها توصیه کرده اند که در این لینک در دسترس است.

Address: Sancak Mah., Veysel Karani Cad. No:6, 42250 Selçuklu/Konya, Turkey

Hours: Open today · ۱۰AM–۱۰PM

Phone: +90 332 502 08 08

مرکز خرید کولیست آلیسوریس از دیگر مقصدهای پاساژ گردی معروف قونیه ترکیه است که انواع و اقسام غذا را در انجا میتوان میل کرد و از برندهای مد و لباس و طلا و جواهرات ترکی و غربی استفاده کرد. علاوه بر این، بازار کاپالی کارسی نیز از شلوغ ترین مراکز خرید قونیه است که صدها مغازه در آنجا قرار دارد.

آنچه درباره قونیه ترکیه باید بدانیم

  • قونیه یکی از شهرهای تاریخی ترکیه است که اثری از فرهنگ جاودان و بی بدیل حضرت مولانا را میتوان در جای جای این شهر بزرگ به نظاره نشست.
  • قونیه (KONYA) قبلا آیکونیون(ICONION) به معنی صورت است.
  • یکی از مقصدهای روستا گردی در قونیه ترکیه ، روستایی به نام سیله بوده که گویا تاریخی پر فراز و نشیب در عصر مولانا دارد.
  • اگر به قونیه ترکیه رفتید، بازدید از چاتال هویوک را فراموش نکنید که یکی از بزرگ ترین مکان های به جا مانده از عصر نوسنگی بوده و قدمتش به ۱۰ هزار سال پیش می رسد.

پشمک خاص و رنگارنگ در قونیه

(پشمک خاص و رنگارنگ در این شهر ، یکی از سوغات خوشمزه این شهر است)

پشمک حاج عبدالله ایران

(پشمک حاج عبدالله ایران نیز بعضا در فروشگاه های قونیه ترکیه پیدا می شود)

  • یکی از مقصدهای گردشگری مذهبی و فرهنگی ترکیه (آسیای صغیر) همین شهر است.
  • قونیه ترکیه در فهرست قدیمی ترین مراکز شهری جهان به شمار می رود که دانشجویان باستان شناسی، میتوانند به یافته های کاوش در تپه علا‌ٔء الدین رجوع کنند و تاریخی ۵ هزار ساله را تماشا کنند.
  • برای آشنایی با مقصدهای گردشگری و تاریخ این شهر به سایت شهرداری رجوع کنید. زیبایی های طبیعی این شهر ، موزه مولانا، مرکز فرهنگی مولانا و بقایای تاریخی و موزه های این شهر، از جمله امکانات انگلیسی زبان این درگاه است.

مقصدهای گردشگری در قونیه

  • شاید برای شما جالب باشید که بدانید، شهرهای باستانی و دیدنی ایران مثل نیشابور و خوی، خواهرخوانده این شهر اعلام شده اند.

شهرهای باستانی و دیدنی قونیه

توصیه های لوکس تهران به لاکچری گردهای قونیه ترکیه

با معرفی این تعداد هتل  و مرکز خرید لاکچری که اقامت هیجان انگیز و خاطره انگیزی را برای مسافران قونیه به ارمغان می آورد، توصیه های زیر میتواند سفر شما را به این شهر دیدنی و تاریخی ترکیه ، اثربخش تر و جذاب کند.

  • در انتخاب هتل های لاکچری این شهر ، همیشه از طریق سایت های مرجع رزرواسیون بین المللی، خدمات ویژه آن ها را بررسی و در صورت رضایت، رزرو آنلاین انجام دهید. مطمئن شوید که سایت FREE CANCELATION داشته باشد تا کارت اعتباری شما شارژ نشود.
  • تورهای دوچرخه سواری اطراف این شهر ، شما را به یک گشت زیبا در نقاط مختلف شهر برده که فرصت خوبی برای آشنایی با گردشگران بین المللی خواهد بود. همچنین برای کوله پشتی گردها نیز، فرصت های خوبی برای طبیعت گردی در اطراف این شهر وجود دارد.
  • اگر میخواهید هزینه کمتری برای اقامت در هتل های لوکس ۵ ستاره پرداخت کنید، حداقل ۱ ماه پیش از سفر نسبت به بوکینگ اقدام کنید.
  • اگر قصد اقامت بیش از ۱۰ روز در قونیه ترکیه را دارید، هتل اپارتمان های مجلل برای لاکچری گردها مقرون به صرفه تر از هتل است.
  • فراموش نکنید که برخی از سایت های رزرواسیون مثل هتل دات کام، ۱ شب اقامت رایگان به ازای ۷ شب اقامت در هتل های قونیه ترکیه در اختیار لاکچری گردها قرار می دهد.
  • اگر قصد سفر لاکچری به این شهر را دارید، بهتر است که مرتب سایت های معروف رزرواسیون را چک کرده تا تخفیف های ۴۰ تا ۶۰ درصد هتل هایی که معرفی کردیم را مشاهده کنید و سفر لاکچری ارزانی به این شهر تجربه کنید.
  • در انتخاب هتل های لوکس قونیه ، اگر محل قرار گیری هتل برای شما اولویت بیشتری دارد، مجبورید هزینه های بیشتری برای اقامت در هتل های لوکس مرکز شهر پرداخت کنید تا برای سفر به منطقه مرکزی استانبول، مجبور به پرداخت هزینه های تاکسی و مترو و اتوبوس و تراموا نباشید.
  • در سفر به قونیه ترکیه ، اپلیکیشن های رایگان راهنمای سفر را از app store دانلود کنید.
  • با توجه به اینکه شمار زیادی از شهروندان قونیه ترکیه بر خلاف شهروندان پایتخت های اسکاندیناوی، مسلط به زبان انگلیسی نیستند، توصیه میکنیم که حتی المقدور، راهنمای گردشگری انگلیسی زبان همراه خود داشته باشید.

لاکچری گردهای قونیه

اگر مسافر قونیه ترکیه بودید، پیشنهادات و توصیه های سفر  خود را از طریق کامنت یا کانال های ما در شبکه های اجتماعی ارسال کنید.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز در لوکس تهران دنبال کنید.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا