برند ها

۵۰ محصول از عطر آمواج AMOUAGE : سلطنتی ترین عطر جهان

سلطنتی ترین عطر

در گزارش امروز مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران، با یکی از برندهای کمتر شناخته شده و تقریبا گران دنیای عطر و لوازم آرایشی و بهداشتی آشنا می شویم که به دلیل خواستگاهش، میتوان به آن عنوان سلطنتی ترین عطر جهان اطلاق کرد این عطر، عطر آمواج AMOUAGE می باشد.

دنیای عطر، بخش جدایی ناپذیر از سبک زندگی لاکچری گردها بوده و بخشی از بودجه سالانه خود را در حوزه مد و لباس، به خرید عطرهایی از برندهای لوکس کمتر شناخته شده که نت های شگفت انگیزی از رایحه های سه گانه (ابتدایی-میانی-تکمیلی) ارائه میکند اختصاص می دهند. رایحه هایی از گل های بهاری گرفته تا حس های سنگین کهربا و مشک و بخور تا گیاهان کمیاب که لطافت و شادابی شگفت انگیزی را در اختیار لاکچری گردهای عطر پسند قرار می دهد و آنان را در فصول مختلف سال، با عطرهای شیرین و گرم یا خنک و سرد همراهی می کند.

قبلا در گزارشاتی به معرفی ۳۰ برند عطر سلبریتی های پرداختیم و در سلسله مطالبی، به معرفی نکته هایی که در زمینه خرید عطر باید مورد توجه لاکچری گردها و عموم قرار بگیرد اشاره کردیم.

برند AMOUAGE از گران ترین برندهای جهان بوده که رایحه های دل انگیز و با طراوتی از ترکیبات کلاسیک عطرهایی که در خاورمیانه تولید می شود مثل بخور، ادویه های شرقی، مشک و گل سرخ را در خود داشته و توسط سلطان بن قابوس، پادشاه عمان خط تولید آن در سال ۱۹۸۲ میلادی راه اندازی شد.

فروشگاه های عرضه محصولات آمواج

(تصویر یکی از فروشگاه های عرضه محصولات آمواج در مسقط، پایتخت عمان)

برندهای گران و شناخته شده محصولات عطر

(آمواج ، ازبرندهای گران و شناخته شده محصولات عطر در کشورهای خاورمیانه به شمار می رود)

 کارخانه تولید عطر آمواج در نزدیکی مسقط

(تصویری از کارخانه تولید عطر آمواج در نزدیکی مسقط)

تصویری از مراحل کنترل کیفی عطر آمواج

(تصویری از مراحل کنترل کیفی عطر آمواج)

فروشگاه های لاکچی فروش سلطنتی ترین عطر

(تصویری از فروشگاه های لاکچری فروش سلطنتی ترین عطر جهان،عطر آمواج)

تلاشی که پادشاه صلح طلب عمان برای معرفی بین المللی مفهوم عطر و رایحه های خاورمیانه ای در تولید عطرهای متنوع با نت های گوناگون در برند آمواج در دستور کار خود قرار داد، کوششی مجدانه برای احیای صنعت عطر سازی در جهان عرب است که با وجود حضور گسترده برندهای عربی در عرصه عطر، اما هنوز شاهد حضور فعال یک برند عربی در میان برندهای معروف جهان از قبیل شانل و CK نیستیم.

 شیشه عطرهای آمواج

استایل شیشه عطرهای آمواج بر خلاف شیشه های عطر سلبریتی ها که طرح های گل و اندام انسان و امثالهم را تداعی میکند، ساده اما شیک است و در بطری های زنانه آن، طرحی از مسجد معروف مسقط را میتوان شاهد بود. در معرف ترین محصولات آمواج، طرحی الهام گرفته از سلاح کمری سنتی و همیشگی سلطان عمان (خنجر) را شاهد هستیم که جالب توجه است. اگر دوست دارید درباره پر فروش ترین محصولات آمواج بدانید باید گفت  که اینترلود و رفلکشن و هانر بانوان، از جمله پر مصرف ترین های این برند هستند.

در گزارش امروز لوکس تهران به معرفی ده ها محصول این برند می پردازیم.

با عطرگردی امروز ما با آمواج عمان، همراه باشید.

فروشگاه های عرضه محصولات آمواج

(تصویری از دکوراسیون لاکچری یکی از فروشگاه های عرضه محصولات عطر آمواج)

معماری منظر دفتر مرکزی آمواج در مسقط عمان

(تصویری از معماری منظر دفتر مرکزی آمواج در مسقط عمان)

پاسخ به سوالات متداول درباره عطر

  • پر فروش ترین عطرهای سال ۲۰۱۷ جهان را می شناسید؟
  • معروف ترین برند عطرهای جهان را امتحان کرده اید؟
  • پر تخفیف ترین برندهای عطر جهان را می دانید؟
  • آیا میدانید کدام مگامال های کشورههای عربی در فروش برندهای عطر فعال ترند؟
  • آیا مقصدهای عطرگردی لاکچری در کشورهای مالزی، تایلند، مالدیو و سنگاپور را می شناسید؟
  • خرید عطر در استانبول، آنتالیا تفلیس و باکو را تجربه کرده اید؟
  • معروف ترین آتلیه های عطر سازی و فروش عطر پاریس را می شناسید؟
  • أیا میخواهید در زمینه تولید عطر و فروش و بازاریابی آن در داخل و خارج از کشور فعالیت کنید؟
  • آیا قصد تحصیل در حوزه های طراحی پارچه و لباس و بازاریابی عطر در خارج از کشور دارید؟

برای دریافت پاسخ، با کارشناسان لوکس تهران تماس بگیرید

اسپری آموج از کالکشن رفلکشن

(اسپری آموج از کالکشن رفلکشن)

توصیه های ۱۲ گانه برای خرید عطر

اگر برای اولین بار است که با لوکس تهران آشنا می شوید، باید به اطلاع برسانیم که مقوله انتخاب و خرید عطر، بر خلاف تصور عموم که کاری معمولی و عادی قلمداد می شود، نیاز به مشورت با اهل فن و نخبگان طراحی مد دارد که میتوانند بر اساس رایحه های مورد علاقه شما و حتی نوع مزاج و کاربرد شما، طیف برندهای معمولی تا لاکچری را در نت های شگفت انگیز و با طراوات به شما معرفی کنند. راهنمای ۱۰ گانه زیر میتواند کمک خوبی برای کسانی باشد که برای اولین بار، خرید عطر در داخل و خارج از کشور را تجربه می کنند.

دفتر مرکزی آمواج در عمان

(تصویری از دفتر مرکزی آمواج در عمان)

۱)از قدرت هشتگ ها برای مشاهده و بررسی محصولات متنوع از برترین برندهای عطر و ادکلن و لوازم آرایشی و بهداشتی جهان استفاده کنید که روزانه هزاران کاربر عطر باز اینستاگرام روی هشتگ های مطرحی چون PERFUME بارگذاری می کند.

۲)حرفه ای ها، برای خرید اینترنتی عطر، ابتدا سایت های معتبر تحلیل و بررسی فنی عطرها را مطالعه می کنند و سپس نسبت به خرید محصولی از برند مورد نظر با مشخصات فنی اعلام شده در سایت مربوطه اقدام می نمایند. این فرآیند را در نظر داشته باشید تا عطر تقلبی در اختیار شما قرار نگیرد.

 فروشگاه ارائه محصولات آمواج

(تصویری از فروشگاه ارائه محصولات آمواج در شهر لندن)

۳)عطرهای تقلبی بسیاری در بازار وجود دارد که با قیمت های هیجان انگیز و همان استایل شیشه ای، مشتریان را به خرید محصولات fake از برندهای معتبر جهان  ترغیب می کند. برای اینکه عطر تقلبی خرید نکنیم، بایستی اشراف اطلاعاتی خود را درباره محصولی از برند خاص مورد نظر افزایش داده و از خرید عطر، از دست فروشان خیابانی، مغازه های ناشناس غیر معتبر و مغازه های غیر تخصص عطر فروشی خودداری کنیم.

۴)عطرها، غلظت اسانس EAU DE PARFUM و EAU DE TOILETTE دارد که هر کدام، از جنس و کیفیتی متفاوت دلالت می کند.

۵) میزان غلظت عصاره های روغنی معطر در حلال عطرها همواره متفاوت است و این ۲ غلظتی که در بالا به آن اشاره شد، سبب تفاوت در عطرها و قیمت آن ها می شود. در واقع پخش بو و ماندگاری عطرها، بر اساس غلظت، طول عمر تکریبات معطر و شدت آن ها متفاوت است.

  • هر اندازه ترکیبات معطر در عطرها بیشتر شود، پخش بو و ماندگاری افزایش می یابد.
  • هر اندازه ترکیبات معطر در عطرها افزایش یابد، قیمت روند صعودی می گیرد.
  • عطرهای PERFUME با غلظت ۱۴ تا ۴۰ درصد از گران ترین محصولات برند عطر ها به شمار می رود.
  • ادو تویلت یا (Eau de Toilette (EDT در حدود ۵–۱۵٪ غلظت داشته و بوی نسبتا ملایمی دارد که ماندگاری زیادی هم ندارد و برای تمدید بوی آن باید چندین بار در طول روز اسپری شود .
  • توجه کنید که غلظت ادوکلن یا Eau de Cologne یا EdC، با غلظتی در حدود ۳–۸٪ از مواد معطر بوده که نباید این نام تجاری ثبت شده را برای عطر به کار ببریم.

۶)عطرها، در گروه بویایی متفاوتی قرار دارند. مثلا: FLORAL FRUITY, ORIENTAL FRUITY, ORIENTAL FOUGEREو CHYPRE و امثالهم که رایحه اصلی عطر را تشکیل می دهد. شناخت آن ها برای خرید عطر، الزامی است.

۷)همه عطرها، برای همه فصول سال، گزینه های خوبی نیستند. چرا که رایحه های گرم و شیرین یا خنک، برای فصول خاصی استفاده می شود و کمتر پیش می آید که عطری از نظر فنی، برای همه فصول گزینه اثربخشی باشد. به این موضوع در تحلیل عطرها توجه کنید.

عرضه محصولات آمواج در کوالالامپور مالزی

(تصویری از فروشگاه های عرضه محصولات آمواج در کوالالامپور مالزی)

۸)عطرها معمولا با حجم متفاوتی عرضه می شوند. اگر میخواهید با محصولی از یک برند خاص آشنا شوید، عطر ۱۲۵ میل آن را خریداری نکنید. ابتدا از ۵۰ میل یا ۷۵ میل استفاده کنید. اگر موردپسند شما بر اساس سلیقه فصلی قرار گرفت، حجم های بالاتر آن محصول را تهیه نمایید تا با این کار، مجبور به استفاده از عطری که مورد علاقه شما نیست، در بلند مدت نشوید.

۹)اگر قصد هدیه عطر به بانوان یا آقایان را دارید، به سلیقه و سن و مزاج و علایق فرد مزبور در انتخاب عطر توجه کنید. بعضی افراد، جعبه و استایل شیشه عطر را بیشتز از نت های سه گانه می پسندند و این مقوله برایشان اهمیت فوق العاده دارد.

۱۰)عطرها دارای رایحه های ابتدایی، میانی و تکمیلی است که هر یک، تلفیقی از نت های گوناگون بوده که ما در سلسله گزارش های لوکس تهران به این موضوعات اشاره میکنیم.

۱۱)استفاده از عطر های تقلبی، بهداشت پوست و مو شما را تهدید می کند.

۱۲)نوع شیشه و کشور سازنده عطر، تاثیر زیادی در ماندگاری و حفظ بو آن دارد.

گشتی در سلطنتی ترین عطر جهان، عطر آمواج

عطر آمواج لایبری کالکشن  اوپوس ۳

آمواج لایبری کالکشن  اوپوس ۳ (AMOUAGE OPUS III ) نخستین محصول برند عطر آمواج، سلطنتی ترین عطر جهان است که در این گفتار معرفی می کنیم. این عطر۱۰۰ میل در سال ۲۰۱۰ میلادی با غلظت اسانس EAU DE PARFUM به دنیای عطر سلطنتی عرضه شد و در گروه بویایی فلورال فروتی (FLORAL FRUITY) قرار دارد.

 خوش بویی برای روزهای سرد

این عطر به دلیل رایحه های گرم و شیرینی که از گل های بهاری دارد، گزینه خوش بویی برای روزهای سرد سال به شمار می رود. عطری خوش بو و ملایم بر پایه رایحه گل ها که با رایحه اولیه گل ابریشم، گل رنگین زرد، میخک، جوز هندی و آویشن ، بوی نیمه شیرین و خامه ای را تداعی می کند. رایحه میانی اوپوس ۳ آمواج، تلفیقی از نت های خوش بو: گل یاس، شکوفه پرتقال و گل بنفشه بوده که پس از گذر زمان، با ترکیب شگفت انگیزی از: مشک، چوب صندل، چوب درخت سدر، وانیل، پاپیروس و عنبر صنعتی به عنوان رایحه اصلی جایگزین می شود.

آمواج کالکشن ۳ با پخش بو و ماندگاری بسیار عالی و استایل شیشه ای کدر سفید، گزینه خوبی برای آقایان است.

عطر آمواج لایبرری کالکشن مردانه اوپوس ۲

لایبرری کالکشن مردانه اوپوس ۲ (AMOUAGE OPOUS II) عطری ۱۰۰ میل، ساده و خوش بو و نسبتا گران است که با غلظت اسانس EAU DE PARFUM در گروه بویایی ORIENTAL FOUGERE در سال ۲۰۱۰ میلادی از برند روانه بازار شد. این عطر، گزینه خوبی برای روزهای سرد سال بوده و رایحه گرم و شیرین و تلخ دارد.

طراوت از رایحه اسطوخدوس

این عطر، شروع با طراوت از رایحه اسطوخدوس را تداعی می کند که با گیاه ورم وود، رایحه ای سبز، تلخ و شاداب را خلق می کند و با حضور هل، تلخی این نت بیشتر احساس می شود. با گذر زمان، حس شادابی عطر کاهش پیدا می کند و نتی سنگین از کهربا و چوب سدروس به آن اضافه می شود.

رایحه میانی و پایه عطر، کمی تلخ و گرم از چوب سدروس و هل است که نت های  خنکی از گیاهان را در پس زمینه دارند. رایحه اصلی این عطر، ترکیبی از مشک، نعناع هندی، چوب درخت سدر و بخور است. این عطر، پخش بو و ماندگی خوبی دارد.

عطر آمواج لایبرری کالشکن زنانه اوپوس ۲

آمواج لایبرری کالشکن زنانه اوپوس ۲ (AMOUAGE OPUS II) عطری متعادل و شیک است که استایل شیشه ای آن همچون ۲ محصول هم نام، ساده است. این عطر ۱۰۰ میل در سال ۲۰۱۰ میلادی تولید گردید و با غلظت اسانس EAU PARFUM در گروه بویایی CHYPRE قرار دارد. به دلیل نت های شیرین و تلخ، مناسب فصول سرد سال است.

بوی بی نظیر و نیمه شیرین هل

رایحه ابتدایی با بوی بی نظیر و نیمه شیرین هل، نارنج و آلو شروع می شود که پس از مدتی، نت های با طراوتی از گل یاس، گل مریم، گل رز و گل برف، جای آن را می گیرد. رایحه اصلی اوپوس وان امواج، معجونی خوش بو از چوب صندل، چوب گایاک، چوب درخت سدر، دانه تونکا و پاپیروس است. پخش بو و ماندگاری بو این عطر همچون قیمت آن، بالا گزارش شده است.

عطر آمواج گلد پورفم زنانه

امواج گلد پورفم زنانه (AMOUAGE GOLD POUR FEMME) که استایل شیشه ای آن شبیه گنبدهای مساجد عمان است، نوستالژیک ترین محصول از این برند بوده که در سال ۱۹۸۳ میلادی تولید شد. این عطر ۱۰۰ میل با غلظت اسانس EAU DE PARFUM، در گروه بویایی کمتر شناخته شده فلورال الدهیده (FLORAL ALDEHYDE) جای می گیرد که به واسطه نت های شیرین و تلخ، همچون عطرهای قبلی، گزینه خوبی برای بانوان در روزهای سرد پاییز و زمستان است.

گلد پورفم آمواج

گلد پورفم آمواج، عطری شیک و زنانه بوده و به دلیل استایل خاص، برای کادو ولنتاین و هدیه تولد و سالگرد ازدواج گزینه خوبی برای خرید آقایان است. حس کلاسیک بی نظیری را میتوان با این محصول امواج حس کرد. رایحه ابتدایی عطر با بوی خنک و صابونی و کمی شیرین از بخور، گل رز و گل برف آغاز شده که با گذر زمان، به ترکیبی از ریشه زنبق، گل یاس و صمغ مر جایگزین می شود.

رایحه اصلی بی نظیر این عطر، حس سنگینی از کهربا در کنار چوب صندل، مشک و چوب درخت سدر است. پخش بو و ماندگاری عالی از این عطر گزارش شده و در کلاس عطرهای بالای ۲۰۰ دلار معمولا به شمار می رود. این عطر، نخستین تجربه این برند است که توسط GUY ROBERT طراحی و ساخته شد و برای مهمانی های عصرانه در روزهای کوتاه سال توصیه می شود.

در استایل شیشه این عطر، تصویری از مسجد عمارت رووی (PALACE RUWI MOSQUE) عمان را شاهد هستید که در احداث آن، ۲۴ درصد کریستال مرغوب فرانسوی و دکوراسیون با طلای ۲۴ عیار به کار رفت و یکی از مقصدهای گردشگری مذهبی سلطان نشین عمان است.

عطر آمواج سیل پورفم زنانه

عطر آمواج سیل پورفم زنانه (AMOUAGE CIEL PIUR FEMME FOR WOMEN) عطری خنگ با حسی ملایم از آبهای دریا بوده که در سال ۲۰۰۳ میلادی روانه بازار شد. این عطر ۱۰۰ میل، با غلظت اسانس EAU DE PARFUM، در گروه بویایی فلورال قرار می گیرد و به دلیل رایحه خنکی که از گل های بهاری دارد، برای روزهای گرم سال مطلوب است.

عطر ترکیبی از گل سیکلامه

رایحه اولیه این عطر، ترکیبی از گل سیکلامه، گاردنیا و برگ گل بنفشه است که با گذر زمان، با نت هایی از شکوه هلو، گل یاس، نیلوفر آبی و رز جایگزین می شود. برای کسانی که با نت های سنگینی از کهربا، چوب صندل و مشک و بخور به عنوان رایحه اصلی عطر عادت دارند، سیل آمواج با پخش بو و ماندگاری بالا، گزینه عالی محسوب می شود.

عطر آمواج جوبیلیشن زنانه

آمواج جوبیلیشن زنانه (AMOUAGE JUBILITION WOMAN) عطری شیک برای خانم های مشکل پسند است که رایحه ای کلاسیک را که از استایل شیشه ان میتوان پیش بینی کرد، تداعی می کند. اما در عین حال، عطری مدرن و شرقی بوده که پخش بو و ماندگاری بالا از آن گزارش شده است.

عطر آمواج اینترلود زنانه

عطری ۱۰۰ میل با غلظت اسانس EAU DE PARFUM که در گروه بویایی اورینتال فلورال  (ORIENTAL FLORAL) قرار داشته و محصول سال ۲۰۰۸ میلادی این برند است. نت های شیرینی که در این عطر به کار رفته، آن را برای روزهای سرد سال مناسب می کند. رایحه نخستین جوبیلیت آمواج، از گل رز و ترخون و لیمو گرفته شده که پس از مدتی، با معجون شگفت انگیزی از لادن، گل رز و بخور، جایگزین می شود.

اگر طرفدار حس سنگین کهربا، نعناع هندی و مشک و خس خس هستید، جوبیلیشن زنانه این برند گزینه خوبی برای شما خواهد بود.

عطر آمواج اینترلود زنانه

عطر آمواج اینترلود زنانه (AMOUAGE INTERLUDE WOMAN) عطر زنانه ۱۰۰ میل است که در فهرست عطرهای گران بوده و غلظت اسانس EAU DE PARFUM داشته و در گروه بویایی CHYPRE FLORAL قرار دارد. عطری که در سال ۲۰۱۲ میلادی عرضه شد و گزینه خوبی با توجه به نت های شیرین و گلدار، در روزهای سرد سال است.

استایل شیشه اینترلود آمواج

(بسته بندی و استایل شیشه اینترلود آمواج، آن را برای هدیه های هیجان انگیز به دوستان صمیمی، توجیه میکند!)

این عطر شیک و رسمی و تا حدودی پیچیده که استایل شیشه ای لاکچری و جذابی را القا می کند، از رایحه نخستین ترنج، زنجبیل، گریپ فروت و گل همیشه بهار تشکیل شده که پس از مدتی، با معجون فوق العاده ای از ۱۰ نت: رز، بخور، شکوفه پرتقال، گل یاس، گردو، قهوه، چوب صندل، کیوی، عسل، گل هیلکروسوم جایگزین می شود.

رایحه اصلی این عطر، ترکیبی از وانیل، چرم، حس سنگین کهربا، دانه تونکا و مشک و چوب صندل است. ترکیب شکیل زنانه این عطر، آن را برای هدیه توجیه پذیر می کند و برای کسانی که دوست دار پخش بو و ماندگی خیلی بالا هستند، بهترین انتخاب است.

عطر آمواج گلد پور هوم مردانه

عطر آمواج گلد پور هوم مردانه (AMOUAGE GOLD POUR HOMME) عطری ۱۰۰ میل با غلظت اسانس EAU DE PARFUM بوده که در گروه بویایی ووردی فلورال (WOODY FLORAL MUSK) قرار میگیرد و در سال ۱۹۹۸ میلادی روانه بازار شد. این عطر مردانه با استایل کلاسیک و رسمی و شیک، عطری تلخ با حس کلاسیک سبز شروع می شود که نتی نیمه شاداب از رایحه گل های یاس و زنبق را به مشام می رساند.

عطر آمواج فیت مردانه

رایحه اولیه این عطر، ترکیبی از رز، بخور و گل برف بوده که با رایحه میانی ریشه زنبق، گل یاس جایگزین می شود. برای کسانی که رایحه سنگینی از کهربا و چوب صندل با نعناع هندی و مشک و چوب درخت سدر را دوست دارند، آمواج گلد پور هوم مردانه گزبنه خوبی بوده که پخش بو و ماندگاری بسیار بالا دارد.

عطر آمواج فیت مردانه

عطر آمواج فیت مردانه (AMOUAGE FATE MEN) عطری رسمی و مردانه و تلخ است که حکمفرمایی کاملی از ادویه های خاورمیانه را منتشر می کند. این عطر ۱۰۰ میل با غلظت اسانس EAU DE PARFUM در گروه بویایی اورینتال اسپایسی قرار داشته و در سال ۲۰۱۳ میلادی روانه بازار شد. نت تلخ و گرم آن، گزینه خوبی برای روزهای سرد سال است.

رایحه ابتدایی عطر با بوی نیمه شیرین و تلخ زیره

رایحه ابتدایی عطر با بوی نیمه شیرین و تلخ زیره و زنجبیل آغاز می شود که با ترکیبی بی نظیر از: زعفران و گل لیدیا و ماندارین، پس از مدتی، با ترکیب رز، بخور، لادن، کندر و گل هلیکروسوم جایگزین می گردد. برای کسانی که طرفدار نت های جذابی از : لادن، دانه تونکا، شیرین بیان، مشک و چوب صندل هستند، آمواج فیت توصیه می شود.

عطر آمواج دیا پور هوم مردانه

عطر آمواج دیا پور هوم مردانه (AMOUGAE DIA POUR HOMEE) در واقع عطری شیک و خوش بو با پخش بو و ماندگاری بالا است که حس قدرتمند خس خس را تداعی می کند. این عطر، محصول ۲۰۰۲ میلادی بوده و غلظت اسانس EAU DE PARFUM داشته و در گروه بویایی وودی فلورال ماسک (WOODY FLORAL MUSK) قرار می گیرد. این عطر برای استفاده در همه فصول گزینه خوبی خواهد بود.

رایحه اولیه آن را هل و لادن

رایحه نخستین این عطر، ترکیبی از بخور و هل و لادن و نارنج بوده که پس از مدتی، گل صدتومانی، آلو، ریشه زنبق و یلانگ یلانگ جایگزین آن می شود. برای کسانی که طرفدار حس سنگین کهربا و چرم و نعناع هندی و خس خس هستند، این عطر را میتوانید انتخاب کنید که به نسبت از عطرهای دیگر ارزان تر است.

عطر آمواج دیا پورفم زنانه

عطر آمواج دیا پورفم زنانه (AMOUAGE DIA POUR FEMME) عطری خوش بو و کلاسیک اما به نسبت گران است که با رایجه سبز خود، حس پودری ملایم از گل رز و گل صد تومانی را تداعی می کند که نتی عالی برای بانوان شیک پوش است. این عطر ۱۰۰ میل در سال ۲۰۰۲ میلادی با غلظت اسانس EAU DE PARFUM و گروه بویایی فلورال روانه بازار شد که مناسب همه فصول خانم های لاکچری گرد است.

عطر آمواج سیل پورهوم مردانه

رایحه اولیه آن را آلدیید، گل سیکلامه، ترخون، برگ گل بنفشه، مریم گلی، ترنج و انجیز تشکیل می دهد که گذر زمان با معجونی بی نظیر از: گل صد تومانی، شکوفه پرتغال، ریشه زنبق، رز و شکوه هلو جایگزین می شود. اگر عاشق ترکیبی عالی از چوب صندل، وانیل، بخور، گل آفتاب پرست، چوب درخت سدر و مشک به عنوان رایحه با طراوت اصلی هستید، دیا پورفم آمواج که پخش بو و ماندگای بالا دارد توصیه می شود.

عطر آمواج سیل پورهوم مردانه

عطر آمواج سیل پورهوم مردانه (AMOUAGE CIEL POUR HOMEE) عطری خوشبو برای مردان جنتلمن است که دوست دارند عطری متفاوت را تجربه کنند که با رایجه دوست داشتنی اسطوخدوس آغاز می شود. این عطر در سال ۲۰۰۳ میلادی روانه بازار شد و غلظت اسانس EAU DE PARFUM داشته و در گروه بویایی آروماتیک اسپایسی جای می گیرد. این عطر مناسب روزهای سرد سال است و به همین خاطر، عطری گرم و شیرین به شمار می رود.

رایحه اولیه این عطر اسطوخدوس

همانطور که گفتیم، رایحه اولیه این عطر، اسطوخدوس، گل برق، ترنج و گل رز است که با گذر زمان، با نتی از جوز هندی، دارچین، هلو، گل یاس و هل جایگزین می شود. برای کسانی که رایحه اصلی: چوب صندل* نعناع هندی، خس خس، بخور و چوب درخت سدرا می پسندند، این عطر گزینه عالی محسوب می شود که پخش بو و ماندگاری عالی دارد.

عطر آمواج لیریک مردانه

آمواج لیریک مردانه (AMOUGAE LYRIC MAN) عطری مردانه و لطیف با استایل شیشه ای جذاب و درب مشکی خوش تراش استت که با رایحه شفاف گل رز، حس شادابی را با آقایان لاکچری گرد می دهد. این عطر ۱۰۰ میل با غلظت اسانس EAU DU PARFUM و گروه بوایی اورینتال اسپایسی (ORIENTAL SPICEY) در سال ۲۰۰۸ میلادی تولید شد و با رایحه قوی گل رز، مناسب همه فصول است.

رایحه اولی ترنج و لیموترش

رایحه اولی را ترنج و لیموترش می دهد که پس از گذر زمان، ترکیبی بی نظیر از: گل رز، سنبل ختایی، شکوفه پرتقال، جوز هندی، زنجبیل و زعفران جایگزین می شود. اگر عاشق رایحه اصلی از درخت کاج، چوب صندل، بخور و وانیل هستید، عطر آمواج مردانه لیرک آمواج عمان توصیه میکنیم که پخش بو و ماندگاری بالا دارد.

عطر آمواج جورنی مردانه

عطر آمواج جورنی مردانه (AMOUAGE JOURNEY MAN) عطری پیچیده و خوش بو با استایل شیشه ای متفاوت و جذاب بوده که شروعی ترش و آبدار از میوه سروکوهی را به مشام می رساند. این عطر ۱۰۰ میل، با غلظت اسانس EAU DE PARFUM و گروه بویایی وودی اسپایسی (WOODY SPICY) در سال ۲۰۱۴ میلادی تولید شد و با نت های گرم و تیز خود، گزینه خوبی برای روزهای سرد سال آقایان است.

عطر فلفل سیچوان

رایحه اولیه آن از فلفل سیچوان، هل، ترنج و بهار نارنج تشکیل شده که با گذر زمان، میوه سروکوهی، بخور و نتی سنگین از توتون فضا را پر می کند. رایحه اصلی این عطر نیز ترکیبی فوق العاده از دانه تونکا، چرم، مشک و روغن اویارسلام است. پخش بو و ماندگاری آن بالا است.

عطر آمواج هانر زنانه

عطر آمواج هانر زنانه (AMOUAGE HONOUR WOMAN) عطری خوشبو و بی نظیر بر پایه رایحه گل ها بود که با بوی شاداب و تند فلفلی گل های گاردنیا، مریم و یاس آغاز می شود. این عطر ۱۰۰ میل، غلظت اسانس EAU DE PARFUM داشته و در گروه بویایی اورینتال فلورال (ORIENTAL FLORAL) قرار می گیرد  و در سال ۲۰۱۱ میلادی روانه بازار شد.

رایحه های خنک گیاهی

این عطر با رایحه های خنک گیاهی که دارد، گزینه مطلوبی برای روزهای گرم بانوان شیک پوش است. رایحه آغازین هونور آمواج را ترکیبی از فلفل، ریواس و گشنیز تشکیل می دهد که پس از مدتی، ترکیب فوق العاده ای از میخک صد پر، گل یاس، گاردنیا، گل مریم و گل برف جایگزین آن می شود. اگر عاشق حس سنگین کهربا، بخور، چرم و خس خس هستید، هونور آمواج گزینه خوبی است که پخش بو و ماندگاری عالی از آن گزارش شده است.

عطر آمواج بیلاود زنانه

آمواج بیلاود زنانه (AMOUAGE BELOVED WOMAN) عطری شیک و خشبو با رایحه نیمه شیرین و کمی کثیف و چرکین مشک است که با گل های رز و بابونه، حسی گلدار و سبز را تداعی می کند. این عطر ۱۰۰ میل با غلظت اسانس EAU DE PARFUM در گروه بویایی فلورال قرار داشته و در سال ۲۰۱۲ میلادی روانه بازار شد. به دلیل نت های شیرین و تلخ، گزینه عالی برای روزهای کوتاه و سرد نیمه دوم سال است. رایحه آغازین این عطر، ترکیبی از اسطوخدوس، گل یاس، رز، مریم گلی کبیر، بابونه، میخک و هل است که با مرور زمان، ترکیبی از لادن و نعناع هندی و کندر و گل بنقشه جایگزین آن می شود.

بیلاود زنانه آمواج عمانی ها

بیلاود زنانه آمواج عمانی ها، برای کسانی که با رایحه اصلی از نت مشک، چوب صندل، وانیل، مشک، چرم و عنبر سائل حس خوبی دارند توصیه می شود که پخش بو و ماندگاری بالا دارد.

عطر آمواج سان شاین مردانه

آمواج سان شاین مردانه (AMOUAGE SUNSHINE MAN) عطری گیاهی و سیز و تلخ است که با استایل شیشه ای، خبر از عطری با رایحه خنک جهت روزهای گرم سال به شمار می رود. این عطر ۱۰۰ میل، با غلظت اسانس EAU DE PARFUM بوده و در گروه بویایی آروماتیک قرار می گیرد. این عطر در سال ۲۰۱۵ میلادی تولید شده است و رایحه اولیه آن را پرتقال و اسطوخدوس و گل هلیکروسوم تشکیل می دهد.

رایحه میانی این عطر، ترنج، میوه سروکوهی، مریم گلی کبیر بوده که پس از مدتی با وانیل، دانه تونکا و چوب درخت سدر جایگزین می شود. این عطر، پخش بو و ماندگاری بالایی دارد و از گران ترین محصولات این برند عمانی به شمار می رود.

عطری آمواج لایبرری کالکش اوپوس

عطر آمواج لایبرری کالکش اوپوس

آمواج لایبرری کالکش اوپوس(amouage opus IX) در واقع عطری خوش بو و متفاوت است که شروعی شیرین با حالتی چرکین از رایحه مشک را تداعی می کند. این عطر ۱۰۰ میل، با غلظت اسانس EAU DE PARFUM با گروه بویایی اورینتال، در سال ۲۰۱۵ میلادی روانه بازار شد و با رایحه شیرینی از گل ها، مناسب فصول سرد سال خانم ها و آقایان است.

رایحه نخستین را ترکیبی از گل یاس، فلفل و درخت و گل کاملیا تشکیل می دهد که پس از گذر زمان، با ترکیبی از چوب گایاک، چرم و موم عسل جایگزین می شود. اگر عاشق خس خس و عنبر سائل و مشک هستید، این عطر با پخش بو و ماندگاری بالا انتخاب خوبی به نظر می رسد.

عطری تلخ و رسمی

عطر آمواج ممویر زنانه

عطر آمواج ممویر زنانه (AMOUAGE MEMOIR WOMAN) عطری تلخ و رسمی که شروعی شیرین و میوه ای مانند رایحه پرتقال داشته که حضور هل در کنارش، تلخی مشخصی ایجاد می کند. عطر ۱۰۰ میل با غلظت اسانس EAU DE PARFUM با گروه بویایی CHYPRE با نت های گرم و شیرین، گزینه خوبی برای بانوان شیک پوش در روزهای سرد سال است.

 رایحه های چوبی

رایحه اولیه این عطر، ترکیبی از هل، ماندارین، فلفل صورتی و گل لیدیا است که پس از مدتی با معجونی از: میخک، بخور، فلفل رایحه های چوبی، گل یاس، رز و گل های سفید جایگزین می شود. اگر عاشق ترکیب مشک، لادن، خزه بلوط، حسن لبه و چرم هستید، ممویر آمواج عمانی ها را توصیه میکنیم که پخش بو و ماندگاری بی نظیری دارد.

عطر آموراج لیریک زنانه

عطر آموراج لیریک زنانه (AMOURAGE LYRIC WOMAN) عطری جذاب و شیک و بسیار خوش بو با رایحه گل رز است که با بوی نیمه شیرین گل رز شروع می شود. این عطر ۱۰۰ میل، با غلظت اسانس EAU DE PARFUM در گروه بویایی اورینتال فلورال (ORIENTAL FLORAL) قرار داشته و در سال ۲۰۰۸ میلادی روانه بازار شد. گزینه خوبی به خاطر نت های شیرین و تلخ، برای روزهای سرد سال خانم های مشکل پسند است.

پخش بو و ماندگاری عالی

رایحه آغازین عطر را ترنج، هل، دارچین و زنجبیل تشکیل می دهد که ترکیبی از گل رز، سنبل ختایی، گل یاس، گل شمعدانی و ریشه زنبق در آن جایگزین می شود. اگر علاقمند به رایحه های اصلی از: مشک ، خزه بلوط، رایحه های چوبی، نعناع هندی، چوب صندل، دانه تونکا و بخور و وانیل هستید، لیریک زنانه را توصیه میکنم که پخش بو و ماندگاری عالی دارد.

عطر آمواج لیلاک لاو زنانه

از گران ترین عطرهای آمواج میتوان به آمواج لیلاک لاو زنانه (AMOUAGE LILAC LOVE) که عطری جذاب و کاملا زنانه با محوریت نت دل انگیز و پودری گل ها با رایحه خوشمزه کاکآئو است. این عطر ۱۰۰ میل، با غلظت اسانس EAU DE PARFUM با گروه بویایی اورینتال فلورال در سال ۲۰۱۶ میلادی روانه بازار شد و به دلیل نت های شیرینی و پوری و تلخ، گزینه عالی برای مهمانی های شبانه بانوان شیک پوش است.

عطر گل یاس گل رز گاردنیا گل صد تومانی و گل آفتاب پرست

رایحه آغازین این عطر، ترکیبی از گل یاس، گل رز، گاردنیا، گل صد تومانی و گل آفتاب پرست است که پس از مدتی با رایحه ای از ریشه زنبق و میوه درخت کاکائو و دانه تونکا جایگزین می شود. برای کسانی که عاشق رایحه اصلی ساده از چوب صندل، نعناع هندی و وانیل هستند، عطر لیلاک لاو آمواج توصیه میکنیم که پخش بو و ماندگاری بو عالی دارد.

عطر آمواج میتس زنانه

آمواج میتس زنانه (AMOUAGE MYTHS WOMAN) عطری زنانه و شیک بوده که با رایحه ای مدرن با چاشنی کلاسیک و استایل شیشه ای بنفش رنگ و دربی طلایی، گزینه عالی برای هدیه آقایان به بانوان است. رایحه ابتدایی عطر با بوی گیاهی و کمی تلخ خزه بلوط آغاز می شود و به همین خاطر،گزینه خوبی برای روزهای گرم سال محسوب می شود.

گروه بویایی فلورال گرین

ای عطر ۱۰۰ میل با غلظت اسانس EAU DE PARFUM در گروه بویایی فلورال گرین(FLORAL GREEN) بوده که از عطر های رمانتیک ساخته شده در سال ۲۰۱۶ میلادی به شمار می رود. رایحه آغازین این عطر را گل نرگس، برگ گل بنفشه، لادن و گل داودی تشکیل می دهد که پس از مدتی با میخک صد پر، نعناع هندی و عنبر سائل جایگزین می شود. اگر عاشق چرم و نتی از مشک و خزه بلوط به عنوان نت اصلی هستید، میتس آمواج را توصیه میکنیم که پخش بو و ماندگاری بو عالی دارد.

عطر آمواج میتس مردانه

عطر آمواج میتس مردانه (AMOUAGE MYTHS MAN) عطری با رایحه سنگین و تلخ و مردانه است که با حس گرم و شیرین کهربا آغاز می شود و عطری ۱۰۰ میل با غلظت اسانس EAU DE PARFUM  به شمار می رود که در گروه بویایی اورینتال قرار می گیرد. این عطر در سال ۲۰۱۶ میلادی ساخته شد و با نت های گرم، گزینه خوبی برای روزهای سرد سال آقایان به شمار می رود.

عطری با نت های آغازین گل داودی و ریشه زنبق

عطری با نت های آغازین گل داودی و ریشه زنبق، که با رایحه میانی: عرق نیشکر، رز و خس خس است و در انتها، نت گل لادن، خاکستر و چرم را تداعی می کند که پخش بو و ماندگاری بالا دارد.

آمواج لایبرری کالکشن اوپوس X10 

از جمله عطرهای گران قیمت آمواج را میتوان آمواج لایبرری کالکشن اوپوس (AMOUAGE OPUS X10) دانست که عطری بر پایه رایحه گل رز می باشد. عطری ۱۰۰ میل که با غلظت اسانس EAU DE PARFUM در گروه بویایی اورینتال فلورال قرار می گیرد و در سال ۲۰۱۶ میلادی ساخته شد. عطری رمانتیک برای همه فصول.

عطر گل رز با گل شمعدانی

رایحه نخستین این عطر گل رز است که پس از مدتی با گل شمعدانی و نتی از چرم جایگزین می شود. پس از آن، رایحه اصلی فلزی، یلانک یلاگ و نوعی عنبر صنعتی به  مشام می رسد که پخش بو و ماندگاری نسبتا بالایی دارد.

عطر آمواج فیگمنت مردانه

عطر گران قیمت میلیونی را میتوان عطر آمواج فیگمنت مردانه (AMOUAGE FIGMENT MAN) دانست که عطری متفاوت و شکیل بوده که شروعی گیاهی و خاکی با ترکیب شادابی از لیمو را تداعی می کند. این عطر از جدید ترین محصولات برند آمواج است که عطری ۱۰۰ میل با غلظت اسانس EAU DE PARFUM بوده و در گروه بویایی اورینتال وودی قرار می گیرد. این عطر در سال ۲۰۱۷ میلادی تولید شد و نتی گرم و گزینه خوبی برای روزهای سرد آقایان لاکچری گرد است.

رایحه اولیه لیمو

ترکیبات این عطر را برای رایحه اولیه، لیمو، گل شمعدانی و فلفل صورتی تشکیل می دهد که پس از مدتی  با نتی از چوب صندل و خس خس جایگزین می شود. اگر عاشق ترکیبی ساده از گل لادن و چوب کایک هستید، فیگمنت مردانه را توصیه میکنیم که پخش بو و ماندگاری فوق العاده دارد.

عطر آمواج فیگمنت زنانه

آمواج فیگمنت زنانه (AMOUAGE FIGMENT WOMAN) عطری متفاوت بر پایه گل های سفید است که با شروعی قدرتمند از رایجه گل های گاردنیا و مریم را تداعی می کند. این عطر ۱۰۰ میل، با غلظت اسانس EAU DE PARFUM در گروه بویایی CHYPRE FLORAL قرار گرفته و در سال ۲۰۱۷ میلادی روانه بازار شد. این عطر برای روزهای سرد نیمه دوم سال برای خانم های شیک پوش توصیه میشود.

عطری شاداب و با طراوت

رایحه نخست این عطر را فلفل سیچوان، زعفران و گاردنیا تشکیل می دهد که پس از مدتی، با نتی از گل مریم، گل یاس، شگوفه پرتقال، سوسن، کاسیا و یلانگ یلانگ جایگزین می شود. رایحه اصلی این گل را ریشه زنبق و پاپیروس و بخور و نعناع هندی تشکیل می دهد.

عطر آمواج سیلور کلون مردانه

آمواج سیلور کلون مردانه (AMOUAGE SILVER COLOGNE) عطری شاداب و با طراوت با ساختاری کلاسیک و در عین حال نسبتا مدرن با رایحه ابتدایی از ترکیب مرکبات و شکوفه پرتقال است که حسی گلی از ترکیب گل های مختلف را تداعی می کند.

بویایی وودی فلورال ماسک

این عطر ۱۰۰ میل با غلظت اسانس EAU DE PARFUM در گروه بویایی وودی فلورال ماسک در سال ۲۰۰۲ میلادی روانه بازار شد و گزینه خوبی برای أقایان است. رایحه اولیه را شکوفه پرتقال، آلو، ماندارین و ترنج تشکیل می دهد که پس از مدتی با رایحه میانی ارکیده، گل یاس، گل آفتاب پرست و گل رز جایگزین می شود.

اگر عاشق نتی از چوب صندل و حس سنگین کهربار، نعناع هندی و مشک و بخور هستید، سیلور کلون مردانه با پخش پو و ماندگار نسبتا مطلوب توصیه می شود.

عطر آمواج اوبار زنانه

آمواج اوبار زنانه (AMOUAGE UBAR WOMAN) عطری شیک و خوش بو بر پایه رایحه گل ها بوده که شروعی قدرتمند و نیمه شیرین از ترکیب گل هایی با حس سفید را تداعی می کند. این عطر ۱۰۰ میل، با غلظت اسانس EAU DE PARFUM در گروه بویایی اورینتال فلورال قرار داشته و در سال ۱۹۹۵ میلادی روانه بازار شد. برای بانوان علاقمند به حس گلدار و تلخ، گزینه خوبی در روزهای سرد سال است.

عطر آمواج لایبرری کالکشن اوپوس

رایحه نخست این عطر را نارنگی، پرتقال و برگ گل بنفشه تشکیل می دهد که پس از مدتی، با ترکیبی بی نظیر از: گل یاس، شکوفه پرتقال، گل مریم، گل برف و گونه ای چوب جایگزین می شود. اگر عاشق رایحه های اصلی مثل: چوب صندل، وانیل، نعناع هندی و عنبر سائل هستید، اوبار زنانه را توصیه میکنیم که پخش بو و ماندگاری بالا دارد.

عطر آمواج  لایبرری کالکشن اوپوس IV

آمواج  لایبرری کالکشن اوپوس (AMOUAGE OPUS IV) عطری گرم و ادویه ای که شروع تند و تیزی از هل با گشنیز داشته و به هر حال، حس تلخ ادویه ها را در ابتدا تداعی می کند. این عطر ۱۰۰ میل، با غلظت اسانس EAU DE PARFUM در گروه بویایی اورینتال اسپایسی قرار دارد که در سال ۲۰۱۰ میلادی روانه بازار شد. برای بانوانی که در روزهای  سرد سال به دنبال نت های شیرین و تلخ هستند، این عطر گزینه خوبی است.

رایحه اولیه این عطر را لیمو

رایحه اولیه این عطر را لیمو، ماندارین، گریپ فروت و گشنیز تشکیل می دهد که پس از مدتی، نتی از هل، زیره سیاه، رز  و برگ گل بنفشه جایگزین آن می شود. اگر عاشق ترکیبی ساده از گل لادن، بخور و مشک هستید، اوپوس ۵ آمواچ را توصیه میکنیم که پخش پو و ماندگاری نسبتا خوبی از آن گزارش شده است.

عطر آمواج بیچ هات مردانه

آمواج بیچ هات مردانه (AMOUAGE BEACH HUT MAN) مردی عطرانه و گران است که خوشبو و نتی عامه پسند دارد که شروع بی نظیری از ترکیب نعناع و شکوفه های پرتقال را تداعی می کند. عطری ۱۰۰ میل با غلظت اسانس EAU DE PARFUM که در گروه بویایی وودی آروماتیک قرار می گیرد و در سال ۲۰۱۷ روانه بازار شد. این عطر از جدید ترین محصولات آمواج عمان بوده که با رایحه های سبز و خنک، گزینه مطلوبی برای روزهای گرم تابستان آقایان است.

رایحه نخست

رایحه نخست آن را نعناع، شکوه پرتقال و صمغ باریجه تشکیل می دهد که پس از مدتی، با نتی از خس خس و خزه بلوط و پاپیتال جایگزین می شود. اگر با ترکیبی از نعناع هندی و رایحه های چوبی به عنوان رایحه اصلی مشکلی ندارید، این عطر گران را به شما توصیه میکنیم که پخش بو و ماندگاری عالی دارد.

عطر آمواج بلاسم لاو زنانه

آمواج بلاسم لاو زنانه (AMOUAGE BLOSSOM LOVE) عطری خوشبو و جذاب است که شروعی نیمه شیرین و خامه ای مانند از ترکیب رایحه کهربا را تداعی می کند. این عطر ۱۰۰ میل با غلظت اسانس EAU DE PARFUM در گروه بویایی فلورال قرار داشته و سال ۲۰۱۷ میلادی روانه بازار شد. این خطر با نت های شیرین، گزینه خوبی برای روزهای سرد سال بانوان لاکچری پسند است.

رایحه اولیه این عطر را ترکیبی از ترنج

رایحه اولیه این عطر را ترکیبی از ترنج و گل آفتاب پرست به وجود می آورد که پس از مدتی با نتی از گل رز، شکوفه گیلاس و یلانگ یلانگ جایگزین می شود. اگر علاقمند به حس سنگین کهربا و دانه تونکا و وانیل و جیر هستید، آمواج بلاسم  لاو زنانه توصیه می شود که پخش بو و ماندگاری بالایی با استایل شیشه ای صورتی دارد.

عطر آمواج براکن زنانه

آمواج براکن زنانه (AMOUAGE BRACKEN WOMAN) عطری شاداب و دلپذیر بوده که شروعی سبز و کمی ترش و شیرین از نت های توت وحشی منتشر می کند. این عطر ۱۰۰ میل، با غلظت اسانس EAU DE PARFUM در سال ۲۰۱۶ میلادی روانه بازار شد و گزینه خوبی برای روزهای گرم تابستان بانوان لاکچری دارد. عطری با نت های خنگ از گیاهان معطر.

گل نرگس

رایحه اولیه این عطر را میوه های جنگلی و سرخس تشکیل می دهد که با رایحه میانی سوسن، گل نرگس، بابونه و چرم جایگزین می شود. اگر علاقمند به ترکیبی جذاب از خس خس و نعناع هندی و غان هستید، آمواج براکن زنانه را توصیه میکنیم که پخش بو و ماندگاری آن نسبتا خوبی است.

عطر آمواج ریفلکشن زنانه

آمواج ریفلکشن زنانه (AMOUAGE REFLECTION WOMAN) عطری خنک و شاداب است که نت شفاف و دلپذیری از گل های بنفشه و ماگنولیا را به عنوان رایحه آغازین منتشر می کند. این عطر ۱۰۰ میل، با غلظت اسانس EAU DE PARFUM با گروه بویایی فلورال (FLORAL) در سال ۲۰۰۷ میلادی روانه بازار شد و گزینه خوبی برای روزهای گرم سال بانوان لاکچری گرد است.

رایحه میانی رفلکشن آمواج زنانه

رایحه میانی رفلکشن آمواج زنانه را گل یاس تشکیل می دهد که پس از مدتی با حس سنگین کهربا و چوب صندل و درخت سدر جایگزین می شود. توجه کنید که این عطر، پخش بو و ماندگاری خیلی خوبی از آن گزارش شده است.

عطر آمواج پیک زنانه

آمواج پیک زنانه (AMOUAGE EPIC WOMAN) عطری خوشبو و شیک بر پایه رایحه گل رز  و بخور بوده که انتخابی عالی برای مصارف رسمی در روزهای سرد نیمه دوم سال است. این عطر ۱۰۰ میل با غلظت اسانس EAU DE PARFUM در گروه بویایی اورینتال فلورال (ORIENTAL FLORAL)  جای داشته و در سال ۲۰۰۹ میلادی روانه بازار شد. گزینه خوبی برای روزهای سرد سال است.

عطری گیاهی و تلخ

رایحه آغازین آن، ترکیبی از زیره سیاه، دارچین و خر زهره بوده که پس از مدتی، با ترکیبی از نت های گل شمعدانی، گل رز، گل یاس و چای جایگزین می شود. رایحه اصلی قوی این عطر دارد که تلفیقی از ۱۰ متریال به نام های: کهربا، بخور، وانیل، ریشه زنبق، نعناع هندی، عود، مشک، چوب صندل و کندر است.

عطر آمواج لایبرری کالکشن اوپوس VII

عطر آمواج لایبرری کالکشن اوپوس (AMOUAGE OPUS VII) عطری گیاهی و تلخ و در عین حالی بسیار شیرین و گرم است که به همین خاطر، گزینه خوبی برای مردان و زنان در روزهای سرد سال است که پخش بو و ماندگاری مطلوبی از آن گزارش شد.

عطر امواج لایبرری کالکشن اوپوس

این عطر ۱۰۰ میل، غلظت اسانس EAU DE PARFUM داشته و در گروه بویایی آروماتیک گرین (AROMATIC GREEN) داشته و در سال ۲۰۱۳ میلادی روزانه بازار گردید. ترکیبات این عطر را فلفل صورتی، هل، بذر شنبلیله، جوز هندی، کهربا، نعناع هندی، چرم، مشک، چوب صندل و کندر تشکیل می دهد.

این ادیشن، اوپوس شماره ۷ است و گران ترین محصول این کالکشن (LIBRARY OPOUS) به شمار می رود.

عطر آمواج لایبرری کالکشن اوپوس شماره ۶

عطر آمواج لایبرری کالکشن اوپوس شماره ۶ (AMOUAGE LIBRARY VI) عطری خوش بو با کیفیت بر پایه رایحه کهربا بوده و عطری شیرین و گرم به شمار می آید. این عطر ۱۰۰ میل، غلظت اسانس EAU DE PARFUM داشته و در گروه بویایی اورینتال اسپایسی (ORIENTAL SPICY) قرار دارد.

رایحه آغازین آن را بخور، برگ بو هندی و فلفل سیچوان تشکیل می دهد که پس از مدتی با ترکیبی بی نظیر از نعناع هندی و تاک ابریشمی و روغن اویار سلام جایگزین می شود. اگر عاشق نت های سنگین  از کهربا، گل یاس و چوب صندل هستید، لایبرری اوپوس ادیشن شماره ۶ را توصیه میکنیم که پخش بو و ماندگاری مطلوبی هم دارد.

عطر آمواج هانر مردانه

عطر آمواج هانر مردانه

عطر آمواج هانر مردانه (AMOUAGE HONOUR MAN) عطری خنک ولی تلخ و فلفلی است که حس نیمه شاداب و ترش و شیرین گریپ فروت را با نت تند و گرم فلفل سیاه و صورتی همراه می کند و گزینه خوبی برای همه فصول است که البته پخش بو و ماندگاری مطلوبی از آن گزارش شده است.

عطرآمواج بیلاود مردانه

این عطر ۱۰۰ میل با غلظت اسانس EAU DE PARFUM در گروه بویایی وودی اسپایسی (WOODY SPICY) قرار می گیرد و در سال ۲۰۱۱ میلادی روانه بازار شد. رایحه میانی آن را گل شمعدانی، جوز هندی و صمغ تشکیل می دهد که با رایحه اصلی مشک، نعناع هندی، چوب درخت سدر، بخور و دانه تونکا جایگزین می شود.

عطر آمواج بیلاود مردانه

عطر آمواج بیلاود مردانه (AMOUAGE BELOVED MAN) عطری شاداب و خوش بو برای مردان لاکچری گرد است که شروعی نیمه شیرین از رایحه گریپ فروت را به مشام می رساند. عطری ۱۰۰ میل با غلظت اسانس EAU DE PARFUM که در گروه بویایی اورینتال وودی (ORIENTAL WOODY) قرار داشته و در سال ۲۰۱۳ میلادی روانه بازار شد. این عطر با پخش بو و ماندگاری مناسب، انتخابی خوب برای همه فصول است.

عطرآمواج لایبرری کالکشن اوپوس ادیشن ۸

رایحه اولیه این عطر آمواج، ترکیبی از فلفل، هل، پرتقال، گریپ فروت و صمغ المی بوده که پس از گذر زمان، با گل شمعدانی، گل یاس، زعفران و ریشه زنبق جایگزین می شود. رایحه اصلی این عطر را چوب درخت سدر، چرم، نعناع هندی، مشک و چوب کایاک تشکیل می دهد.

عطر آمواج لایبرری کالکشن اوپوس ادیشن ۸

عطر آمواج لایبرری کالکشن اوپوس ادیشن ۸ (AMOUAGE OPOUS VIII) عطری دوست داشتنی با حس مطبوع و خوب از رایحه گل های یاس و شکوفه پرتقال و البته وانیل است. این عطر ۱۰۰ میل، غلظت اسانس EAU DE PARFUM داشته و در گروه بویایی اورینتال وودی (ORIENTAL WOODY) قرار می گیرد. انتخابی رومانتیک که در سال ۲۰۱۴ میلادی تولید شده و گزینه ای برای همه فصول به شمار می رود.

آمواج فیت زنانه

رایحه اولیه آن را گل یاس، شکوفه پرتقال و یلانگ یلانگ تشکیل می دهد که پس از گذر زمان، با کندر، زعفران،  زنجبیل، خس خس و چوب کایاک جایگزین می شود. رایحه اصلی این عطر را برگ بو هندی و صمغ بنزوئین تشکیل می دهد. ادیشن شماره ۸، پخش بو و ماندگاری بسیار عالی دارد.

عطر آمواج فیت زنانه

عطر آمواج فیت زنانه (AMOUAGE FATE WOMAN) عطری خوشبو و جذاب با شروع شیرین و میوه ای از رایحه مرکبات است که با تلخی مشخصی از دارچین و فلفل همراه شده است. این عطر در سال ۲۰۱۳ میلادی روانه بازار شد و با غلظت اسانس EAU DE PARFUM در گروه بویایی CHYPRE FLORAL قرار میگیرد. این عطر به دلیل نت های شیرین و گرم، گزینه ای عالی برای روزهای سرد بانوان مشکل پسند است که البته پخش بو و ماندگاری بالایی از آن گزارش شده است.

رایحه اصلی این عطر

رایحه اصلی این عطر آمواج را ترنج، فلفل فرهنگی شیرین، فلفل و دارچین تشکیل می دهد که با رایحه میانی گل رز، گل یاس، گل نرگس، بخور و لادن جایگزین می شود. رایحه اصلی این عطر را وانیل، نعناع هندی، بخور، چرم و خزه بلوط تشکیل می دهد.

عطر آمواج لایبرری کالکشن اوپوس ادیشن شماره ۵

عطر آمواج لایبرری کالکشن اوپوس ادیشن شماره ۵ (AMOUAGE OPOUS V) عطری شیک و خوشبو با رایحه دوست داشتنی گل زنبق است. عطری ۱۰۰ میل که در سال ۲۰۱۱ میلادی روانه بازار شد و غلظت اسانس EAU DE PARFUM داشته و در گروه بویایی اورینتال فلورال (ORIENTAL FLORAL) جای می گیرد. این عطر با نت های شیرین و گرم، برای پاییز و زمستان بانوان و آقایان توصیه می شود.

رایحه میانی این عطر را گل رز و یاس

رایحه میانی این عطر را گل رز و یاس تشکیل می دهد که پس از مدتی با رایحه های چوبی و مشک و عود جایگزین می شود.

عطر آمواج براکن مردانه

عطر آمواج براکن مردانه (AMOUAGE BRACKEN) عطری بی نظیر با ساختاری کلاسیک و مردانه و تلخ است که شروعی شاداب از رایحه لیمو و حس تلخ و گیاهی اسطوخدوس دارد. عطری ۱۰۰ میل با غلظت اسانس EAU DE PARFUM که در گروه بویایی AROMATIC FOUGERE قرار داشته و در سال ۲۰۱۶ میلادی روانه بازار شد. این عطر برای همه فصول توصیه می شود.

آمواج سان شاین زنانه

رایحه اولیه این عطر، ترکیبی بی نظیر از ترنج، لیمو، گونه ای کاج، اسطوخدوس، جوز هندی و میخک است که با گذر زمان، نت هایی از گل شمعدانی، چوب صندل، چوب درخت سدر و دارچین، جایگزین آن می شود. برای کسانی که نعناع هندی و مشک را به عنوان رایحه اصلی می پسندند، براکن آمواج گزینه مطلوبی با پخش بو و ماندگاری بسیار بالا خواهد بود.

عطر آمواج سان شاین زنانه

عطر آمواج سان شاین زنانه (AMOUAGE SUNSHINE WOMAN) عطری شاداب و گلدار با پس زمینه میوه ای است که در سال ۲۰۱۴ میلادی تولید شد. این عطر ۱۰۰ میل، غلظت اسانس EAU DE PARFUM داشته و در گروه بویایی اورینتال فلورال قرار می گیرد و برای همه فصول، انتخاب مطلوبی برای بانوان است.

کالکشن اوپوس

رایحه اغازین آن را انگور فرنگی و بادام تشکیل می دهد که پس از مدتی، با نتی از گل یاس، گل ماگنولیا و وانیل جایگزین خواهد شد. نت هایی از سرو کوهی، نعناع هندی، پاپیروس و توتوت زینتی، رایحه اصلی آن را تشکیل میدهد که پخش بو و ماندگاری عالی از آن گزارش شده است.

این عطر به نسبت چند عطر اخیر به خصوص از کالکشن اوپوس، گران تر است.

عطر آمواج جورتی زنانه

عطر آمواج جورتی زنانه (AMOUAGE JOURNEY WOMAN) عطری خوش بو، شیک و متفاوت است که با شروعی گرم ار نت عسل، جذابیت این عطر با شیشه خوش استایل و بدنه زرشکی را تداعی میکند. این عطر ۱۰۰ میل با غلظت اسانس EAU DE PARFUM در گروه بویایی اورینتال فلورال (ORIENTAL FLORAL) جای داشته و برای روزهای سرد سال، انتخابی عالی برای بانوان مشکل پسند است.

 پخش بو و ماندگاری عالی عطر آمواج جورتی زنانه

رایحه اولیه این عطر آمواج، ترکیبی از زرد  آلو، گل یاس، جوز هندی و هل بوده که پس از گذر زمان، با ترکیبی عالی از گل یاس× گل ابریشم، عسل و چوب درخت سدر می باشد. اگر عاشق حس سنگین توتون، زعفران، وانیل، مشک و روغن اویلارسلام به عنوان رایحه اصلی هستید، این عطر را پیشنهاد میکنیم که پخش بو و ماندگاری عالی دارد.

عطر آمواج اینترلود مردانه

عطر آمواج اینترلود مردانه (AMOUAGE INTERLUDE MAN) عطری گرم و شیرین با شروع قدرتمند و پیچیده از رایحه های تلخ بخور است که از گران ترین محصولات این برند سلطنتی عطر به شمار می رود. این عطر ۱۰۰ میل، با غلظت اسانس EAU DE PARFUM در گروه بویایی اورینتال وودی (ORIENTAL WOODY) بوده که در سال ۲۰۱۲ میلادی روانه بازار شد.

عطر گرم و شیرین عطر آمواج

به دلیل حس گرم و شیرینی که از این عطر آمواج میتوانید بگیرید، گزینه خوبی برای روزهای سرد سال آقایان است. رایحه اولیه را ترنج، فلفل و اوریگان تشکیل می دهد که با تلفیقی از نت های: کهربا، لادن، بخور و صمغ جاوشیر جایگزین می شود.

رایحه اصلی اینترلود مردانه این محصول عمانی ها را: چرم، نعناع هندی، چوب صندلی و نوعی عود تشکیل می دهد که پخش بو و ماندگاری عالی دارد.

عطر آمواج ریفلکشن مردانه

عطر آمواج ریفلکشن مردانه (AMOUAGE REFLECTION MAN) عطری خوشبو و دوست داشتنی با رایحه شاداب و خنک بهار نارنج و گل یاس است که با حجم ۱۰۰ میل، غلظت اسانس EAU DE PARFUM داشته و در گروه بویایی WOODY FLORAL MUSK قرار می گیرد. این عطر در سال ۲۰۰۷ میلادی روانه بازار شد و گزینه خوبی برای همه فصول آقایان است.

اینترلود مردانه و زنانه عطر آمواج

رایحه اولیه آن را رز ماری، فلفل فرنگی شیرین و گل رز تشکیل می دهد که با نتی جذاب از ریشه زنبق، گل یاس و بهار نارنج جایگزین می شود. رایحه اصلی این عطر آمواج را ترکیبی از نعناع هندی، چوب درخت سدر و چوب صندل تشکیل می دهد که پخش بو و ماندگاری عالی دارد. این عطر آمواج اینترلود مردانه و زنانه ارزان تر است.

عطر آمواج اپیک مردانه

عطر آمواج اپیک مردانه (AMOUAGE EPIIC MAN) عطری تلخ و ادویه ای و چوبی است که با شروعی سبز از رایحه بخور و فلفل، خبر از رایحه شیک و مردانه می دهد. این عطر ۱۰۰ میل، با غلظت اسانس EAU DE PARFUM، در گروه بویایی اورینتال وودی (ORIENTAL WOODY) جای دارد و در سال ۲۰۰۹ میلادی روانه بازار شد. مناسب برای پاییز و زمستان به خاطر رایحه های گرم و تلخ.

عطر آمواج اپیک مردانه

رایحه نخستین اپیک مردانه، ترکیبی از فلفل صورتی، هل، زعفران، جوز هندی، زیره سیاه، پوست جوز هندی و کندر است که پس از مدتی با رایحه گل شمعدانی و صمغ مر تشکیل می دهد. رایحه اصلی آن، ترکیبی از نوع عود، نعناع هندی، بخور، چرم، چوب صندل، چوب درخت سدر، مشک و حسن لبه تشکیل می دهد که پخش بو و ماندگاری مناسبی دارد.

عطر آمواج جوبیلیشن مردانه

عطر آمواج جوبیلیشن مردانه (AMOUAGE JUBILITION MAN) عطری خوشبو، با بالانس مطلوب و شیک برای آقایان شیک پوش است. عطری ۱۰۰ میل  با غلظت اسانس EAU DE PARFUM در گروه بویایی ORIENTAL FOUGERE که در سال ۲۰۰۸ میلادی روانه بازار شد و گزینه خوبی برای فصول پاییز و زمستان بوده که نت گرم و تلخ دارد.

عطر بازها

رایحه آغازین این عطر آمواج ، ترکیبی از پرتقال، گشنیز، گل لادن، ترخون، کندر و توت سیاه بوده که با نتی از: چوب کایاک، دارچین، برگ بو،  عسل، ارکیده، گل رز، میخک و بذر کرفس جایگزین می شود. رایحه های ده گانه این عطر، صمغ جاوشیر، نعناع هندی، صمغ مر، چوب درخت سدر، مشک، خزه بلوط، عنبر سائل و گل هلیکروسوم می باشد که پخش بو و ماندگاری نسبتا بالایی را برای عطر بازها به ارمغان می آورد.

عطر آمواج ست مینیاتوری

آمواج ، علاوه بر ۴۸ مورد بالا که اشاره کردیم، ست مینیاتوری (AMOUAGE MINITURE WOMAN MODERN COLLECTION) هم در سال ۲۰۱۴ میلادی روانه بازار کرد که برای کسانی که دوستدار اشانتیون هایی از کالکشن هایی از سال های اخیر این برند عمانی هستند، انتخاب خوب به خصوص برای هدیه به بانوان جوان محسوب می شود.

 شش ادکلن مینیاتوری ۷ میل عطر آمواج

این ست، شامل شش ادکلن مینیاتوری ۷ میل است که از کالکشن: لیریک، اپیک، ممویر، اینترلود، فیت و هانز رنانه، گزینه های خوبی را برای تست کردن رایحه های مختلف آمواج در اختیار مشتاقان این عطر سلطنتی عمانی قرار می دهد. غلظت همه این عطرهای شش گانه، EAU DE PARFUM است.

عطر آمواج ممویر مردانه

آخرین محصول این برند عمانی، عطر آمواج ممویر مردانه (AMOUAGE MEMOIR MAN) بوده که حسی تلخ، سنگین و چرمی گونه با رایحه دودی بخور دارد. این عطر ۱۰۰ میل، با غلظت اسانس EAU DE PARFUM، در گروه بویایی LEATHER بوده که در سال ۲۰۱۰ میلادی روانه بازار شد. این عطر آمواج گزینه خوبی برای روزهای سرد سال آقایان است که پخش بو و ماندگاری بالایی دارد.

عطر آمواج ممویر مردانه (AMOUAGE MEMOIR MAN)

رایحه اولیه ممویر، ترکیبی از ریحان، نعناع و گل لیدیا بوده که با رایحه میانی اسطوخدوس، بخور و گل رز جایگزین می شود. رایحه اصلی این عطر آمواج، تلفیقی بی نظیر از نت های ده گانه: چوب صندل، چوب کایاک، خزه بلوط، کهربا، وانیل، توتون، چرم و مشک است. آمواج ممویر، پخش بو و ماندگاری مناسبی دارد.

 برند سلطنتی عطر آمواج

(تصویر اینستاگرام  صفحه عطر آمواج با ۴۸ هزار فالور، بهترین فرصت برای بررسی متن و حاشیه فعالیت های این برند سلطنتی عطر بوده و میتوانید مشاوره های تخصصی را از ادمین صفحه دریافت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر  به این نشانی بروید)

همراهان گرامی

اگر این گفتار درباره سلطنتی ترین عطر جهان،عطر آمواج مورد رضایت شما قرار داشت، نظرات خود را از طریق کامنت وهمچنین کانال های لوکس تهران در شبکه های اجتماعی در اختیار ما قرار دهید.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی  را با لوکس تهران تجربه کنید.

کدام محصول عطر آمواج را بیشتر می پسندید؟

یک نظر

یک نظر

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا