دکوراسیون لوکس

لوکس ترین هتل های جهان (بخش اول)

هتل های لوکس جهان

سرویس گردشگری  مجله تخصصی مدو سبک زندگی لوکس  تهران در سلسله گزارش های معرفی برترین هتل های لوکس جهان ، شما را با مقصدهای اقامتی لاکچری در کشورهای مختلف جهان که توسط  صدها کارشناس حرفه ای گردشگری گاردین فرانسه، امتیازدهی شده است آشنا می کند.

حتما بخوانید : معرفی هتل های لوکس تهران

با ما در بخش اول گزارش همراه باشید.

هتل آپارتمان Cotton از هتل های لوکس

نخستین اقامتگاه جذاب و لوکسی که در این گفتار معرفی میکنیم،  هتل کاتن از هتل های لوکس جهان واقع در منطقه کاتالونیا شهر بارسلون اسپانیا است. بارسلون، شهر دیدنی اسپانیا و اروپا، سالانه  میزبان ده ها میلیون توریست از سراسر جهان می باشد.  طراح مشهور لازارو رزاویولان، سحر و جادو سینمایی و سنتی خود را در ساختمان نئو کلاسیک قرن نوزدهم این هتل، زمانی که در کارخانه Cotton بود به کار بست.

هتل آپارتمان Cotton

این هتل جذاب، دارای آینه های سقفی انعکاس دهنده نور، اسپری های فراوان سفید سفارشی از بوتیک Cotton، یک سالن معروف با قدمت ۷۰ سال با پله های مارپیچی مجزا از سالن میباشد.

هتل لوکس جذاب دارای آینه های سقفی

رستوران هتل های لوکس

پله های لاکچری هتل های لوکس

(پله های مارپیچی هتل کاتن بارسلون)

همچنین در کنار درب مجاور یک کتابخانه قدیمی می توانند صندلی فیروزه ای را در آتش بسوزانند و یک کوکتل از پیش خدمت تهیه کرده و در اختیار داشته باشند. و به صورت افراطی از آن بنوشند.  در طبقه بالا یک استخر سرپوشیده که در پایین آن دره های ساحلی قرار دارند، دیده می شود و شخصی به عنوان واسطه، شما را با مقصد های  گردشگری بارسلونا  آشنا می  کند.  نرخ اتاق های ۲ نفره آن ۱۷۵ پوند می شود.

 اقامتگاه  LIME  WOOD

اقامتگاه چوب لیمو، در  Hampshire انگلستان قرار دارد. دیگر مقصد اقامتی لوکس و جذابی که مورد توجه کارشناسان گردشگری گاردین قرار گرفته است. در طراحی اتاق های این هتل، از چوب درختان نیو فلوریدا امریکا استفاده شده و خانه های آن دارای درب های بلوطی ضخیم با نقاشی های فاخر است.

اتاق خواب های جذاب هتل های لوکس

استخر روباز هتل های لوکس

معماری لوکس حمام هتل LIME WOOD

(معماری  لوکس حمام هتل LIME  WOOD  انگلستان)

چراغ های طبقات این هتل، در حالیکه شما از حمام داخل اتاق به اتاق نشیمن می آیید، بسیار پر رزق و برق تلطیف شده و شما را  راهنمایی می کند.

در طبقه پایین هتل،  یک میز بلیارد قرار دارد که در فضای سبز گیاهان سیبریتی، مهمانان می توانند با چشم اندازی از جنگل، از سونای بزرگ مستقر در آن دیدن کنند و از غذای خام در کافه خام خواران استفاده  نمایند.

یکی از لوکس ترین هتل های لوکس انگلستان

(عمارت قدیمی که امروزه یکی از لوکس ترین هتل های لوکس انگلستان است)

 Lime wood همچنین با havtnrtt holder & co و همکاری فوق العاده تیم سرآشپزخانه سرشناس و مشهور، آنجلا هاوتت و lvke holder lime wood با ظروف جنگلی ایتالیایی در یک اتاق غذاخوری مخملی رنگارنگ که همانند گل سرخ است، از مهمانان  این عمارت  لوکس استقبال می کند.

امروزه ما می خواهیم به روز و در لحظه زندگی کنیم که lime wood این شیوه را برای مهمانان  لاکچری اش مهیا کرده است. محدوده مساحتی آن ۱۴۵ مایل مربع می باشد که به صورت باستانی و جنگلی موقعیت آن در ظاهر بسیار شیک و لوکس می باشد. قیمت اتاق دو نفره آن ۳۱۵ پوند می باشد.

هتل Etthem استکهلم سوئد از هتل های لوکس

کلمه  ETT HEM به زبان سوئدی  یعنی یک خانه. هتل ETTHEM  در استکهلم سوئد، پایتخت اسکاندیناوی، یکی از جذاب ترین هتل های این منطقه جهان به شمار می رود. ساختمان این هتل، یک معبد شیک بود که در  سال ۱۹۱۰ میلادی ساخته شد.

هتل Etthem استکهلم سوئد از هتل های لوکس

طراحی این هتل نشان می دهد که در آن روزها چگونه شاهد اتاق هایی با شمع و طرح پارکت، مبلمان های اسکاندیناوی معاصر، به همراه یک پیانو برای عموم و در نهایت اتاق ناهار خوری با کتب فراوان هستیم.

اتاق هایی با شمع و طرح پارکت از هتل های لوکس

مکان های زیادی برای صرف شام در  این هتل  مجلل وجود دارد که از مهمانان  با غذاهای استثنائی پذیرایی میکنند: سرآشپزها، چندین نفر از رستوران های ستاره دار Michelin هستند که در صورت درخواست مشتری، غذای نخودی فصلی (گوشت گاو تارتاری و کیمچی محبوب) در مقابل مهمانان قرار می دهند.

هتل های قدیمی لوکس

فضای باز هتل های لوکس

اتاق چوبی با سنگ چخماق عتیقه هتل های لوکس

همچنین یک باغ وحش زیبا به همراه تراس و سونای سوئدی وجود دارد. هر اتاق منحصر به فرد است که در اینجا یک اتاق چوبی با سنگ چخماق عتیقه ساخته شده است. قیمت هر اتاق ۲ نفره ۳۰۰ پوند می باشد.

 هتل Les fermes de Marie از هتل های لوکس

همان طور که ژان لوئیس و یوشین سیبوت از گردشگران به نام اروپا،  از کوه های بلند megeve شگفت زده شدند ، ان ها هم چنین از جذابیت کلبه های چوبی باستانی روستای اطراف این کوه  ها در  مراتع Alpine نیز حیرت کردند. چند سال بعد در سال ۱۹۸۹میلادی، این دو ، نخستین هتل چوبی منطقه راه اندازی کردند. سایت این هتل در این نشانی در دسترس  است.

اتاق های چوبی هتل های لوکس

استخر چوبی هتل های لوکس

اتاق های چوبی در زمستان در هتل های لوکس

رستوران چوبی هتل های لوکس

این هتل برای اقامت ۹ خانواده مناسب است. هفتاد سوئیت راحت و دنج دارد که با سه رستوران، یک فروشگاه اسکی و آبگرم آب شیرین و بسیار شیک همراه  شده است.

وان حمام آن دارای فضای بسیار باز و آزاد است، مهمانان همچنین برای رفع خستگی پس از فعالیت های اسکی در اطراف  هتل، میتوانند پاهای خود را روی تخته های چوبی ساخته شده از کاج معطر قرار داده و استراحت کنند. این مورد قطعا یکی از بهترین مجموعه های جهان است.

فعالیت های اسکی در اطراف هتل های لوکس

اتاق نشیمن دوست داشتنی به همراه آتش در هتل های لوکس

تصویر کامل از آن که شامل  باغ اختصاصی، اتاق نشیمن دوست داشتنی به همراه آتش گسترده شده و اتاق دو نفره رمانتیک است را می توانید در سایت آن  مشاهده کنید.

قیمت اتاق دو نفره آن  ۲۸۹ پوند است.

 هتل dv cap- eden- roc

هتل های لوکس و جذاب ۵  ستاره دیگری که در  این گفتار معرفی میکنیم،  هتل کاپ ادن است.  مجموعه بزرگ قرن نوزدهمی در شهر Cap d’ Antibes ،  منطقه خوش آب و هوا در فرانسه که پاتوق لاکچری گردهای این کشور محسوب می شود و بین نیس و کن  قرار دارد. این هتل لوکس  از ۱۱۷ اتاق و ۲ ویلا لوکس به نام xv و xv1 بهره می برد.

هتل لوکس و جذاب ۵ ستاره

دریاچه اطراف هتل های لوکس

مبل های سفید رنگ هتل های لوکس

رستوران eden- rx در هتل های لوکس

رستوران eden- rx با غذای محلی به تازگی بازسازی شده و دارای غذای کلاسیکی مانند غذای  ماهی رشته رشته شده و خرچنگ با قارچ خوراکی می  باشد. غذای گیزل گابامو به سبک پرووانسال در غرفه ساحلی آن عرضه می شود. این مجموعه در میان ۹ هکتار از باغ های پر منظره قرار گرفته شده که دارای ۵ زمین تنیس از خاک رس، آبشار Sisley و یک استخر با آب دریا و سنگ های طبیعی می  باشد.

این منطقه  دارای تله کابین  ۳۳ کابینه هست که شخصیت  هایی چون مارک چگال، راجرمور و همچنین جانی وایسمودلر نیز از آن استفاده کردند. قیمت اتاق ۲ نفره از ۴۰۰ پوند شروع می شود.

هتل بوداپست ، مجارستان از هتل های لوکس جهان

اگر خدمات یک هتل عالی را جستجو می کنید می توان گفت که  Gresham palace این مشخصه را تحویل می هد.  هتلی  در  عمارتی سلطنتی که در نگاه  بیننده، شبیه قصری در مجاورت رود دانوب  بوداپست،  پایتخت زیبا و دیدنی مجارستان است.

این ساختمان با شکوه محل ملاقات ثروتمندان و هنرمندان بوداپست است. در سال ۲۰۰۴ بازسازی آن ۱۰۰ میلیون یورو خرج برداشت و ساختمان را به نخستین فین دیزلیک با شکوفایی هنر جدید با استفاده از کاشی های زسولنی و گیتس خارق العاده به ارمغان آورد.

 معرفی برترین هتل های لوکس جهان

گل و گلدان های هتل های لوکس جهان

تصویری زیبا از هتل های لوکس جهان

میزهای آماده پذیرایی هتل های لوکس

محوطه داخلی هتل های لوکس

موقعیت مکانی آن، موقعیت گرشام در دانوب به طور مستقیم از پل زنجیره ای، برای هر بیننده ای  منظره خیره کننده دارد. گویی که به شما چشمگ میزند همچنین باید گفت که از نظر  کارشناسان گردشگری  مجله  گاردین،  نمره ۱۰ را از ۱۰ بدست می آورد. قیمت هر اتاق ۲ نفره ۲۴۰ پوند می باشد. ۲۰۰ هزار صفحه درباره این هتل در اینترنت ایندکس  شده  است که اهمیت  آن  را در فهرست  مجلل ترین هتل های جهان  نشان می  دهد. به  منظور  کسب  اطلاعات بیشتر به  این درگاه بروید.

 هتل لوکس BALLYFIN

مقصد اقامتی دیگر مجلل امروز لوکس تهران،  هتل بلافین است. یکی از پرجمعیت ترین خانه های نئوکلاسیک ایرلند، بلالیفن با ۶۱۴ هکتار و از پرطرفدارترین ها مناطق بوم گردی و گردشگری این کشور زیبا به شمار می رود که شامل دریاچه (با آب درخشان آن) آبشار، روستای ویکتوریا، باغ سرامیکی با دیوارهای ادواردین می باشد.

پرطرفدارترین هتل های لوکس

سالن اشرافی هتل های لوکس

اتاق خواب های اشرافی هتل های لوکس

اتاق خواب های سلطنتی هتل های لوکس

اتاق های پذیرایی با عتیقه های فوق العاده هتل های لوکس

دارای منظره پانورامیک از کوه Slieve بلوم از بالا است. گروهی از کارکنان با لباس های مخصوص در انتظار هر مهمان می باشند. اتاق های پذیرایی با عتیقه های فوق العاده و نقاشی های زیبا محصور شده و همچنین یک استخر کلاسیک و دو اتاق درمان نیز وجود دارد. اتاق خواب ها دارای زرق و برق خاص در سبک کلاسیک ایرلندی است. اخیرا ۵ عدد غذا به لیست آن اضافه شده است. قیمت هر اتاق ۲ نفره ۴۰۷ پوند است.  اگر  مسافر  ایرلند شدید،  به  یکی از لوکس  ترین  اقامت  گاه های جذاب آن  بروید.

 کاخ گریتی در شهر ونیز ایتالیا

عمارت لوکس و ۵ ستاره گریتی در شهر رویایی ونیز ایتالیا، مقصد اقامتی دیگری است که معرفی میکنیم. نویسنده ای سرشناس به نام تانکرمتی در رمان «حلیه گا تو پاردو»از دوران باستان می گوید: اگر می خواهیم چیزی را حفظ کنیم باید آن را تغییر دهیم. این می تواند یک شهر ونیزی تاریخی باشد.

کاخ گریتی که اخیرا بازسازی شده، ۵/۳۶ میلیون پوند هزینه برداشت تا همه چیز به همان شکل بلکه شبک تر جلوه کند به عنوان مثال: آویزهای جادویی درخشان هر لوستر، که تعمیر جایگزین و جلای آنها توسط صنعتگران mvrano صورت گرفت.

عمارت لوکس و ۵ ستاره گریتی

استخر روباز های مجلل در هتل های لوکس

دکوراسیون عتیقه هتل های لوکس

ارتفاع اتاق  ها، دکوراسیون عتیقه آن ها و پارچه ابریشمی rvbelli که توسط طراح chvk chewing انجام گرفت، همگی  بخشی از  شکوه  این هتل مجلل را به تصویر  می  کشد.

صبحانه آبریز در تراس مشرف به کانال درخشان گراند، باید یکی از بزرگترین تجربیات ونیزی باشد. قیمت هر اتاق ۲ نفره آن ۳۱۰ پوند است.

 Casole delse توسکانی ایتالیا

دیگر مقصد اقامتی لوکس در ایتالیا، کاسول دلسه در منطقه توسکانی ایتالیا می باشد که با استقبال  کارشناسان  گاردین مواجه  شده است.  چشم انداز ۳۶۰ درجه ای در حومه شهر سان گیملنیانو  دارد که منطقه ای منظره ای شگفت انگیز  با مناظر  بی نظیر به حساب می آید. حدود چهل  سال پیش، قلعه قدیمی  و ساختمان های  اطراف آن به یک هتل لوکس  تغییر کاربری دارد. باغ های زیتون و مراتع گل  اطراف نیز به عنوان ویلاهای لوکس بازسازی شدند.

ویلاهای لوکس

منظره های لوکس و طبیعی

ظرافت های منظره ای هتل های لوکس

مالکان  شرکت timbers resorts  ، کار فوق العاده ای انجام دادند که اتاق های ۵۰ نفره سقف های کاذب کف های سرامیکی و کاشی های سنگی را در بر می گرفت . این هتل از مبلمان آنتی ویروسی با پارچه های ایتالیایی مجلل سود می برد. با توجه به ظرافت های منظره ای، مهمانان این هتل با پاستای خانگی، گوشت محلی، و روغن زیتون و نوشیدنی محلی  از  تاکستان های  اطراف این عمارت مجلل، پذیرایی می شوند.  استخر، سونا  بخار و جکوزی  روباز، از جمله خدماتی  است که این عمارت مجلل در اختیار گردشگران لاکچری  قرار  می  دهد.  قیمت هر اتاق ۲ نفره ۳۸۲ پوند است.   با ویدیوی  زیر،  به گشتی  دیدنی در یکی از مجلل ترین هتل های ایتالیا  بروید.

هتل گوردس در پروونس فرانسه

Bustide degordes  که به طرف صخره ای از شیک ترین روستاهای فرانسه متمرکز شده است، دیگر مقصد اقامتی  لوکس  است که با  استقبال کارشناسان  حرفه ای گردشگری گاردین  مواجه شد.  هتلی در میان خیابان های تنگ با پله های بلند و تند که ستارگان رسانه های فرانسوی و میلیاردرهایی که برای آنها پراوینس به یک تجربه ی ۵ ستاره نیاز دارند بسیار محرمانه و عالی به نظر می آید.

این هتل دارای یک بار معلق است و در مجموعه از تراس های سنگی که پوشش گیاهی خاکستری و سبز گونه ای را پوشش می دهد قرار دارد. این هتل از دو استخر  بزرگ بهره می  برد.  این هتل شامل ۴۰ اتاق و سوئیت است که جاده های قرن هجدهم  میلادی  را نمایش می  دهد.  قیمت هر اتاق ۲ نفره ۱۴۱ پوند می باشد.

هتل گوردس در پروونس فرانسه

لابی های مجلل هتل های لوکس

هتل لوکس  Belmond ایتالیا

هتل بعدی هم اقامتگاهی لوکس در مقصد شماره ۱ گردشگری قاره سبز یعنی ایتالیا است. این هتل در یک منطقه روستایی تاریخی واقع شده که مناظر جذاب و شگفت انگیزی را در اختیار مهمانان لاکچری گرد قرار می دهد. روستا Portofino یک روستای تئاتری کاملا ماهی گیری در rivicea لیگوریا است که در آن قایق های چوبی سنتی در کنار کلیساهای معتبر قرار دارد.

هتل اقامتگاهی لوکس

آلاچیق های کناری استخر هتل های لوکس

در کنار این صحنه بی نظیر، هتل بی نظیر و پر زرق و برق بوده که در ارتفاع یک تپه قرار گرفته است که با نمایی زیبا منطقه  WESTERIA پنهان شده  است. این مجموعه،  همراه با باغهایی که در آن تراس با استخر بی نهایت زیبا قرار دارد یکی از هتل های بزرگ ایتالیا محسوب می شود.

کریس هرسیون زمانی که در نزدیکی دهه ۱۹۵۰ یک ویلا را خریداری کرد عکس هایی از مهمانان پر زرق و برق آن پر شد. زندگی در اینجا با یک ناهار در تراس پانورامار با درختان لیمو به همراه غذاهای لذیذ از جمله راویوسی با سس گردو و گوشت پخته شده بسیار مسرت بخش است. ۶۷ اتاق زیبا دارد که در ۵  طبقه  واقع شده  است و همگی دارای  بالکن  های اختصاصی  با مناظر  ابری  منطقه  است. قیمت هر اتاق ۲ نفره از ۴۰۷ پوند می باشد.

هتل مرمریس در ساحل Tvrqvoise ترکیه

هتل مرمریس در ساحل Tvrqvoise ترکیه

هتل لوکس مرمریس

D- hotel maris در محاصره سنگ های آتش فشانی و دره های تپه ای با درختان بادام قرار دارد که می شود این طور گفت که در طبیعت نابالغ واقع شده و به سمت اژه و دریای مدیترانه خیره شده  است. این هتل  یکی از بهترین مقصدهای اقامتی در ترکیه به شمار می رود. جایی که جشنواره ای از هتل های لوکس و مجلل را از استانبول تا آنتالیا در اختیار میلیون ها گردشگر قرار می دهد.

مهمانان لاکچری گرد هتل، اتاقهایی با منظره بندرگاهی که آب های فیروزه ای دریا را در معرض دید خود قرار می دهد را دوست دارند. از برخی از اتاق های این هتل های لوکس ، می توان مسابقات قایق سواری را تماشا کرد.

همچنین در روزهای بارانی، مهمانان  میتوانند از استخرهای  آبگرم  استفاده کنند. در شب های تابستان،  رستوران فصلی سرباز هتل،  پذیرای مهمانان لاکچری  گرد  است. قیمت هر اتاق ۲ نفره ۲۲۰ پوند است.

همراهان  گرامی

اگر قصد اقامت در یکی از هتل های لوکس معرفی شده در این گفتار را دارید، از  خدمات رزرواسیون ارائه شده توسط  BOOKING,  HOTELS و EXPEDIA  استفاده  کنید. به  این منظور، باید کارت ارزی معتبر داشته که ان  را میتوانید از شرکت های پرداخت مجازی ایرانی که نماد اعتماد الکترونیک از وزارت  صنعت و معدن دارند تهیه کنید.

هتل های لوکس سراسر جهان

( هتل های لوکس سراسر جهان  را با BOOKING.COM بررسی و رزرو کنید)

لاکچری ترین هتل های جهان

(لاکچری ترین هتل های جهان را میتوانید در EXPEDIA.COM مشاهده  کنید)

همسفر در سفرهای لوکس

(اگربه دنبال همسفر در سفرهای لوکس خود در سراسر  جهان  هستید، از لونلی پلنت  استفاده  کنید)

فراموش نکنید که همواره  پیش از رزرو  نهایی هتل های لوکس ، توصیه های ارايه شده توسط مهمانان  قبلی  هتل را در بخش  REVIEW  ۳ سایت بالا مطالعه کنید. تریپ ادوایزر، معروف ترین سایت گردشگری جهان با حدود ۲۰۰ میلیون کاربر، شما را در  مقصدهای گردشگری لوکس و مجلل دنیا یاری میکند.

تجربه های خود را از اقامت در هتل های لوکس اروپا و آسیا در اختیار لوکس تهران قرار دهید.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا