استایل و مد بانوان

۷۰ مدل لباس عروس بچه گانه جدید، شیک و رنگارنگ

لباس عروس بچه گانه

دختر بچه ها، همیشه  علاقمند هستند شبیه بزرگ تر ها لباس بر تن کنند و این علاقه  زمانی تشدید می شود که بخواهند در مراسم عروسی یا نامزدی شرکت کنند. به خصوص اگر  عروس، از اقوام باشد و در جریان فرآیند دوخت و دوز و پرو لباس خاله یا عمه، دختر خاله  یا دختر عمه، دختر عمو یا دختر دایی و امثالهم قرار بگیرند. اگر چه از جنبه روانشناسی کودکان، ترغیب کودکان به  سبک مد و لباس بزرگسالان نهی شده و عاملی در بلوغ زود رس است، اما به هر حال جذابیت های پر زرق وبرق و رنگارنگ لباس  عروس سبب می شود تا همواره بعضی از دختر بچه ها را با استایل لباس عروس در مراسمات مشاهده  کنیم. گزارش امروز مد گردی لوکس تهران، شما را با ۲۰ نکته در انتخاب لباس  عروس  بچه گانه  و  ۷۰ مدل جذاب لباس از دنباله دار بلند و کوتاه، تا حریر دار و ساتن رنگارنگ ایرانی و اروپایی آشنا می کند. هم چنین طرح های آموزش داده شده لباس عروس بچه گانه برنامه به خانه بر میگردیم نیز در این گزارش معرفی شده  است.

با جشنواره لباس عروس بچه گانه  لوکس تهران همراه باشید.

۲۰ نکته در خرید لباس عروس بچه گانه

  • سعی کنید کودکان را با این لباس آشنا کنید. هم چنین روش نگهداری و تمیز نگهداشتن آن که به دلیل طرح پف  دار و تور دار، حمل آن کمی برای کودکان  سخت به نظر می رسد.  در واقع آداب استفاده  از لباس عروس  را به دختر خود آموزش  دهید.
  • لباس عروس بچه گانه را نباید تنگ گرفت چرا که در مدت زمان نسبتا طولانی عروسی، کودک از لباس خسته شده و خواستار تعویض آن می شود.
  • لباس عروس بچه گانه را حتی الامکان گشاد و راحت انتخاب کنید و اگر مدل های آماده در دسترس  نیست،  حداقل ۲ هفته پیش از برگزاری مراسم  نسبت به دوخت آن برای  فرزند خود اقدام کنید.

خرید لباس عروس بچه گانه

(لباس عروس بچه گانه ساتن)

  • در خرید یا سفارش دوخت لباس عروس بچه گانه،  تنها در صورتی که در طول یک سال، چند مراسم  پیش رو است  و نمیخواهید طرح های گوناگون  را به تن فرزند خود بپوشانید، انتخاب عالی  داشته باشید.  در غیر این صورت، از صرف هزینه  خودداری  کنید که به دلیل رشد کودک، مشتری اول و آخر  خواهید بود.
  • اگر میخواهید این لباس در بازه ۲ ساله  قابل استفاده باشد، از مدلهای قابل تنظیم استفاده  کنید که امکان بزرگ و کوچک کردن  بخش های از لباس  با زیپ  و کش و امثالهم در  دسترس  باشد تا مدت زمان بیشتری کودک شما از آن استفاده  کند.

طرح لباس عروس بچه گانه حریر رنگی

(طرح لباس عروس بچه گانه حریر رنگی)

  • در هنگام خرید لباس عروس بچه گانه، به  سن  کودک خود توجه کنید. لباس عروس بچه گانه ۲ ساله با لباس عروس بچه گانه ۵ یا ۷ ساله  و حتی  ۱۰ ساله خیلی فرق می کند. از طراحی استایل گرفته تا نوع کارکرد و آموزشی که به کودک در استفاده از این لباس داده می شود، معیارها متفاوت می باشد.  سعی کنید این موارد را از خیاطان تخصصی لباس عروس بچه گانه  فرا بگیرید.
  • بعضی از والدین به این نکته تاکید می کنند که آموزش شیوه استفاده از لباس عروس های بچه گانه که توسط  خیاط برای کودک دوخته می شود، تاثیرگذاری بیش تری توسط خیاط تا والدین دارد. چرا که معمولا بعضی از کودکان، سخن و نصیحت دیگران را در نگهداری و استفاده از لباس، جدی تر از والدین  به خصوص مادران می پذیرند.

لباس عروسی بچه گانه یقه دلبری

(همان طور که مشاهده می کنید، لباس  عروس بچه گانه  می تواند ساده اما شیک باشد با یک کمربند صورتی طرح  پایپیون، شکست رنگ خوبی  را  در استایل کودک شما ایجاد کند)

  • اگر می خواهید برای دختر بچه زیر ۱ سال خود، لباس عروس بچه گانه  رنگارنگ  تور دار یا حریر یا گیپور انتخاب کنید، در نظرداشته باشید که به  دلیل چهار دست و پا راه رفتن بچه، لباس باید به گونه  ای باشد که کاملا روی زانو را بپوشاند تا اصطکاک کف سالن  یا میزی که کودک روی آن قرار می گیرد، سبب آسیب  به  سطح پوست پا نشود.

لباس عروسی بچه گانه گل آبی

(در لباس عروس بچه گانه  تور دار حتما به قد و سن کودک توجه کنید)

  • اگر کودک شما در سنی هست که خودش امکان پوشیدن  و در آوردن  لباس عروس بچه گانه  را دارد، گزینه هایی  در دسترس  او قرار  دهید که این  کار به  راحتی توسط او امکان پذیر  باشد.
  • اگر قصد دارید برای لباس عروس  بچه گانه  فرزند خود هزینه  زیادی صرف نکنید، می توانید لباس مجلسی و شیک  او را با هد بلند  گل دار و زینت کردن مو هم  چون تاج عروس با اکسسوریهای ریز و فانتزی، دیزاین  کرده  تا کودک شما از استرس  لباس های پف دار  بزرگ عروس خلاص  شود و استایل جذابی  در  عروسی  داشته  باشد. تاج های  عروس بچه گانه  نیز  می تواند متنوع باشد و مرتب در طول مراسم عروسی  توسط مادران، تعویض  شود.

لباس عروسی بچه گانه فیروزه ای

(شما به راحتی می توانید در  طراحی لباس عروس  بچه گانه، از اکسسوری  های  ساده سبک به  طرح گل با توجه به تم لباس عروس  استفاده  کنید که هم  چون  مدل  بالا، طرحی جذاب و دوست داشتنی  را خلق می کند)

لباس عروسی بچه گانه اعضای خاندان انگلیس

(طرح لباس عروسی بچه گانه اعضای خاندان سلطنتی انگلیس)

لباس عروسی بچه گانه اعضای خاندان سطلنتی انگلیس

(طرح لباس عروسی بچه گانه اعضای خاندان سطلنتی انگلیس در مراسم عروسی  خواهر کیت میدلتون)

  • از پوشاندن لباس های عروس  تیره  به کودک  تنها به این دلیل که هم  رنگ و هم  استایل  تیپ خودتان باشد خودداری  کنید. جذابیت لباس عروس بچه گانه، به  رنگ های جیغ و شاد است که در نظر  بیننده، خیره  کننده و دوست داشتنی به نظر می رسد. همواره دنیای کنتراست های رنگ را در طراح لباس عروس بچه گانه  کنار گذاشته و طرحی فاخر و جذاب اما نه  گران را برای او در یکی از جذاب ترین  شب هایی که دوست دارید یک پرنس کوچولوی خوشگل  را مشاهده کنید، انتخاب نمایید.

لباس عروس بچه گانه پف دار کمربند آبی

(این سبک  لباس عروس  متناسب  کودکان  بالای  ۵ سال است.  بلند نگه داشتن  لباس عروس، تحرک و آزادی  عمل کودک را در مراسم عروسی سلب و از  شادی او ممانعت  می کند که زمینه تعویض سریع آن را فراهم  می کند)

لباس عروس بچه گانه پف دار آبی

(طرح پشت لباس عروس بچه گانه بالا)

  • هیچ اشکالی ندارد که لباس عروس بچه گانه، طرح های فانتزی  از میکی ماوس  یا کلاه  قرمزی یا حتی شخصیت های کارتونی دیگر مورد نظر کودک شما مثل باب اسفنجی  را داشته باشد. توجه کنیدکه لباس عروس بچه گانه، لباس عروس بچه گانه  است! انتظار  بیشتری  از ان نداشته  باشید. بچه شما،  حتی در اوت کوتورهای فاخر دیور و شانل هم، یک بچه است. استایل بچه گی او را حفظ  کنید.

لباس عروس بچه گانه پاپیونی

(طرح لباس عروس بچه گانه سفید گیپور دار)

  • در خرید لباس عروس بچه گانه  سعی کنید که لباسی انتخاب شود که پارچه  آن از جنس الیاف طبیعی بوده مثل کتان تا با لباس  های زیر  کودک،  تناسب  خوب  داشته  و کودک رادر این لباس خاص به  مدت طولانی، آزار ندهد.
  • چند روز پیش از برگزاری  مراسم  عروسی، این  لباس را به کودک  پوشانده  و چند ساعتی با او  در این لباس  همراهی کنید تا به پوشیدن  و طریقه  استفاده آن عادت کند تا در روز عروسی، تجربه  اولش نباشد.
  • یقه لباس عروسه بچه گانه  همان طور که در جشنواره  تصاویر زیر مشاهده می کنید، یکی از بخش های مهم لباس عروس بچه گانه  است. یقه  بایستی تناسب با قد و اندازه و وزن کودک داشته باشد تا راحتی  او در این لباس خاص حفظ شود.

لباس عروس بچه گانه پف دار گل صورتی

(یکی از گزینه  های رنگ خیلی  خوب برای کودک شما، رنگ صورتی است که باتورهای چین دار، وقتی با تاج عروس فانتزی  همراه  شود، شبی رویایی  را برای کودک شما به ارمغان خواهد آورد)

  • الزاما لباس های تور داری  پرنسسی یا کوتاه  چین دار، کودک شما را ستاره  مجلس  عروسی  نمی کند.  لباس فاخر و جذاب و فانتزی متناسب با قد و اندازه و میمیک چهره او انتخاب کنید که اگر ۱۰ سال دیگر به تصاویر  خودش در مهمانی نگاه کرد، به  شما بخاطر انتخابتان ایراد نگیرد (تجربه مامان های حرفه ای!).

لباس عروس بچه گانه قرمز دار

(به راحتی می توانید با تغییر رنگ و هم  چنین پارچه نوار دور کمر  لباس عروس فرزند خردسال خود، ترکیب های متفاوت و خیره  کننده را خلق کنید.  به کمربند لباس عروس بچه گانه دقت کنید)

  • کودک شما در لباس عروس بچه گانه، معمولا چند ساعت بیشتر دوام  نمی آورد.  مگر اینکه در سن مدرسه رفتن باشد. بنابراین  سعی کنید که لباس عروس سنگین نباشد و حتی الامکان از اکسسوری  های پر زرق
  • و برق و سنگین مثل مهره در ان به کار نرود.

لباس عروس بچه گانه با گل سرخابی

(نگاه کنید! چگونه کمربند لباس عروس بچه گانه توانسته شکست رنگ جذاب را برای این طرح ملیح سفید رنگ تور دار ایجاد کنید)

  • در لباس عروس بچه گانه  همچون  لباس عروس  شیک و مجلسی (مثل لباس عروس کیت میدلتون یا لباس عروس رویایی دیور)، سادگی، برگ برنده است. این معیار را در نظر  داشته باشید.
  • اگر مراسم عروسی در محیط باز است، حتما برای پوشاندن کودک،  ژاکتی  در نظر  داشته  باشید تا روی لباس عروس بچه گانه  قابل پوشیدن باشد و کودک در  این  دو لباس حس راحتی داشته باشد. مخصوصا در روزهای نیمه  دوم سال.

لباس عروس بچه گانه مدل پروانه

(مدل تاج گل دار رنگارنگ که با لباس عروس پف دار توری کودکانه ست جذابی را خلق کرده است)

لباس عروس بچه گانه آستین دانتل

(اگر خواستید دسته گل به فرزند خود بدهید تا با لباس عروس خود ست کند، دسته گل های سبک رنگارنگ را انتخاب کنید که حس بدی به کودک شما القا نکند)

لباس عروس بچه گانه پف دار صدفی

(لباس عروس بچه گانه پف دار صدفی که از دانتل و تور سفید استفاده شده است)

  • اگر هزینه زیادی برای لباس عروس بچه گانه قائل نیستید، سعی کنید که از  اکسسوری مو برای دیزاین مو کودک خود انتخاب کنید تا از این  طریق، او را به یک  پرنسس جذاب بدل کنید. مدل های تاج عروس بچه گانه را در نظر داشته باشید.

لباس عروس بچه گانه صورتی ایرانی

(طرح لباس عروس بچه گانه صورتی ایرانی)

لباس عروس بچه گانه قرمز

(طرح لباس عروس بچه گانه قرمز رنگ)

لباس عروس بچه گانه کمر گلدار

(طرح لباس عروس بچه گانه ساده و شیک)

لباس عروس بچه گانه برای کودکان زیر ۲ سال

(طرح لباس عروس بچه گانه برای کودکان زیر ۲ سال)

لباس عروس بچه گانه با موی باز

(از طرح های لباس عروس بچه گانه فاخر و لاکچری سفید رنگ)

لباس عروس بچه گانه پرنسسی با تاج گل

لباس عروس بچه گانه بالا تنه نگینی

لباس عروس بچه گانه آستین سه ربع

لباس عروس بچه گانه با کمر نقره ای

لباس عروس بچه گانه مشکی

(حتی الامکان از طرح های لباس عروس بچه گانه تیره رنگ خودداری کنید. حتی اگر رنگ سال باشد)

لباس عروس بچه گانه پرنسسی با کمربند قرمز

(روبان های قرمز و صورتی پشت لباس عروس کودکان  نیز طرح جذابی را به وجود می آورد)

لباس عروس بچه گانه پروانه دار

لباس عروس بچه گانه آستین حلزونی

(لباس عروس بچه گانه با تاج نقره ای)

لباس عروس بچه گانه پرنسسی بلند

لباس عروس بچه گانه با پف دانتل

لباس عروس بچه گانه یقه دانتل

لباس عروس بچه گانه آستین حلقه ای

لباس عروس بچه گانه پرنسسی با دامن کرم

لباس عروس بچه گانه پرنسسی دامن پفی

لباس عروس بچه گانه پرنسسی

(طرح لباس عروس بچه گانه پرنسسی متناسب هر کودکی با هر سن و قد نیست)

لباس عروس بچه گانه سرمه دوزی شده

لباس عروس بچه گانه با شینیون

لباس عروس بچه گانه با کمربند آبی

لباس عروس بچه گانه پروانه ای

لباس عروس بچه گانه جلو کوتاه

لباس عروس بچه گانه با کمربند کرم

لباس عروس بچه گانه با بالا تنه صورتی

لباس عروس بچه گانه یقه قایقی

لباس عروس بچه گانه با تاج

لباس عروس بچه گانه حلقه ای

لباس عروس بچه گانه با دامن جدا

لباس عروس بچه گانه آستین کوتاه

لباس عروس بچه گانه آستین دار

لباس عروس بچه گانه با کمربند صورتی

لباس عروس بچه گانه صورتی با دستکش

لباس عروس بچه گانه گلدار

لباس عروس بچه گانه سبز

لباس عروس بچه گانه با کمربند صورتی

لباس عروس بچه گانه بنفش

لباس عروس بچه گانه گلبهی

لباس عروس بچه گانه با تم گل سرخ

لباس عروس بچه گانه با دستکش

لباس عروس بچه گانه کوتاه

همراهان گرامی

اگر علاقمند به سفارش و خرید لباس عروس بچه گانه رنگارنگ با جنس پارچه های مختلف برای فرزند خود هستید و به دنبال خیاط خوب و فروشگاه مناسب در تهران و مراکز استان ها هستید، تقاضای خود را کامنت کرده  یا از  طریق  کانال های لوکس تهران در شبکه های  اجتماعی ارسال کنید.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

لباس عروس و ساقدوش های خردسال

(لباس عروس ساقدوش های خردسال مراسم عروسی لاکچری و به یاد ماندنی کیت میدلتون)

18 دیدگاه

18 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا