عطر و ادکلن

۴۰ محصول عطر Azzaro : محبوب فرانسوی ها

عطر آزارو مردانه و زنانه

۴۰ محصول عطر آزارو

فرانسه، پایتخت مد و لباس اروپا، یکی از معتبر ترین مراکز طراحی و تولید محصولات معطر است. از عطر و اسپری گرفته تا تا محصولات آرایشی، بهداشتی و زیبایی آقایان و بانوان شیک پوش مشکل پسند، خانه های مد این کشور به خصوص در پاریس، جشنواره ای از برندها و تاریخی پر فراز و نشیب از تولیدات نوستالژیک، سنتی و مدرن را به دنیا معرفی کرده است.

اگر سویس، پایتخت ساعت جهان است، فرانسه را نیز باید پایتخت عطر جهان دانست که ظرف یک قرن اخیر، برندهای متعددی از این کشور به دنیای عطر  و لاکچری معرفی شد که کوکو شانل و لورئال، تنها مشتی نمونه خروار است. قبلا در سلسله گزارش های معرفی عطر مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران، صدها محصول از ده ها برند عطر را معرفی کردیم که یکی از آنها، ۳۰ برند عطر سلبریتی ها بود. برندهایی  چون آمواج عمانی ها، از جمله عطرهای گران قیمت جهان است که مشتریان زیادی در خاورمیانه دارد و نت های شگفت انگیزی از این منطقه جهان را در اختیار عطر بازها قرار می دهد و استایل و رایحه های متفاوتی دارد.

حتما بخوانید :

۵۰ محصول از عطر آمواج AMOUAGE : سلطنتی ترین عطر جهان

عطر BEBE : برند عطر مانی مشعوف

در گزارش امروز، شما را با یکی دیگر از عطرهای پر مخاطب اروپا به خصوص در فرانسه و کشورهای منطقه خلیج فارس آشنا میکنیم. آزارو ، به نسبت عطر ارزانی است و به همین خاطر، مشتریان فراوانی دارد. از طرفی، استایل شیشه ای برخی از محصولات این برند، خیلی خاص است و گزینه ای عالی برای هدیه به بانوان و آقایان در مناسبت های ولنتاین، سالگرد ازدواج و تولد خواهد بود.

با آزارو گردی امروز ما همراه باشید.

داستان آزارو

برند تجاری Azzaro توسط فردی به همین نام: لوییس آزارو در سال ۱۹۵۹ میلادی تاسیس شد. شمار زیادی از برندهای عطر و آرایشی و بهداشتی جهان پس از جنگ جهانی دوم، تاسیس شد که نقطه عطفی برای توسعه کسب و کار صنعت مد و لباس جهان به شمار می رود. این برند از سال ۱۹۷۵ میلادی، نخستین خط تولید عطر و ادکلن را راه اندازی کرد و به دنیای معطرات آمد.

یکی از موفقیت های آزارو را در کنار اوت کوتورهای و لباس های مردانه و زنانه، می توان عطر آزارو کروم دانست که پس از عرضه، استقبال گسترده ای در میان عطر بازها پیدا کرد. این عطر که محصول ۱۹۹۶ میلادی به شمار می رود، پر فروش ترین محصول این برند بوده و همچون عطر نوستالژیک NO 5 شانل، در قرن بیست و یکم نیز مخاطبان زیادی دارد.

آزارو کروم از عطرهای پر فروش آزارو

( آزارو کروم از عطرهای پر فروش آزارو است )

عطر آزارو کروم که در ادامه به معرفی آن هم خواهیم پرداخت، به جهت آنکه حس شیرین و پودری داشت و مناسب مناطق سردسیر یا فصل سرد سال بود، با استقبال زیادی در مناطق گرم سیر دنیا مواجه نشد. به همین خاطر، آزارو در سال ۲۰۰۷ میلادی، عطر آزارم کروم لجند و پس از آن، عطر آزارو کروم اسپرت را تولید کرد که نت هایی با رایحه گیاهی و خنک داشت که برای فصول بهار و تابستان که هوا گرم می شود، گزینه مطلوبی بود.

 آزارو وانتد از عطرهای معروف

( آزارو وانتد از عطرهای معروف این برند است)

از جمله  فعالیت های گسترده و تاثیر گذار آزارو در تولید عطر را میتوان از نخستین روزهای دهه دوم قرن بیست و یکم میلادی دانست که خط تولید خاصی تحت عنوان نسخه های تابستانی روانه بازار کرد. این خط تولید، در کالکشن آزارو کروم قرار داشت و شاهد ادیشن هایی از عطر آزارو با نت های خنک هستیم که برای استفاده در نیمه نخست سال توصیه شده است. عطرهایی با نت های با طراوت و شاداب و البته انرژی بخش تر از آزارم کروم اولیه.

آزارو اسپانسر جشنواره فیلم کن در سال ۲۰۱۵ میلادی

( آزارو اسپانسر جشنواره فیلم کن در سال ۲۰۱۵ میلادی بود)

اگر به دنبال پر فروش ترین و پر استقبال ترین محصولات این برند صاحب نام فرانسوی هستید، توصیه میکنیم که آزارو پور هوم، آزارو کروم جدید ، کروم لجند و آزارو سیاه یا AZZARO BLACK را انتخاب کنید. برای مشاهده اطلاعات فنی این عطر به سایت مرجع FRAGANTICA مراجعه کنید. البته در سایت رسمی آزارو که در این URL در دسترس است، مشخصات فنی رسمی کلیه محصولات این برند معتبر فرانسوی را مشاهده خواهید کرد. اخرین اطلاعات از آزارو را میتوان در سایت معروف PERFUME هم مشاهده کرد.

این برند به تازگی وارد اینستاگرام شده و محصولات جدید آن را میتوان در این نشانی بررسی کرد. آزارو همچون بسیاری از برندهای صنعت مد و لباس جهان در شبکه های اجتماعی، دارای هشتگ اختصاصی است که برای کسب اطلاعات بیشتر به این هشتگ مراجعه کنید.

جدیدترین محصولات آزارو که در صفحه اینستاگرامی رسمی

(از جدیدترین محصولات آزارو که در صفحه اینستاگرامی رسمی این برند معرفی شده است و محصول AZZARO POUR ELLE را نشان می دهد. برای دیده شدن بیشتر این عطر،  از این هشتگ استفاده شد که مربوط به کالکشن این محصول است)

تصویری از محصول مادمازل آزارو

(تصویری از محصول مادمازل آزارو که برای مشتریان رمانتیک در استایل های شیشه ای با تن صورتی و بنفش روانه بازار شده است. توضیحات بیشتر را در هشتگ اختصاصی این محصول دنبال کنید)

در این تصویر، محصولی به نام AZZARO SOLARISSIMO LEVANZO

(در این تصویر، محصولی به نام AZZARO SOLARISSIMO LEVANZO را شاهد هستیم که فرمولاسیونی خاص برای تداعی یک حس مدیترانه ای را در اختیار مشتریان آزارو قرار می دهد. توضیحات بیشتر را در این هشتگ مشاهده کنید)

در اینستاگرام رسمی آزارو محصول کروم آزارو

(در اینستاگرام رسمی آزارو درباره محصول کروم آزارو که پر مشتری است نوشته شده: زمانی برای رهای با کروم آزارو. برای کسب اطلاعات بیشتر به این هشتگ اختصاصی رجوع کنید)

فوتوشوتی از آزارو پور هوم

(فوتوشوتی از آزارو پور هوم که از محصولات معروف این برند محسوب می شود. برای مشاهده اطلاعات بیشتر از AZZARO POUR HOMME  به این هشتگ اختصاصی مراجعه کنید)

محصول آزارو

(محصول  جالب و خوش استایل و متفاوتی از آزارو را شاهد هستیم که روی هشتگ WANTED AZZARO تگ شده است)

نگاهی به ۴۰ محصول آزارو

آزارو پور هوم نایت تایم مردانه عطری نیمه شاداب و کمی گرم و البته تلخ است که با نتی از  پرتقال آغاز می شود. این عطر ۱۰۰ میل با غلظت اسانس EAU DE TOILETTE در سال ۲۰۱۱ میلادی در گروه بویایی آروماتیک FOUGERE روانه بازار شد و به دلیل رایحه شیرین و تلخی که دارد، مناسب همه فصول است. رایحه اولیه این عطر  را نارنج و ریواس  تشکیل میدهد که حس پرتقال را تداعی می کند.

آزارو پور هوم نایت تایم مردانه

رایحه میانی عطر را جوز هندی و فلفل تشکیل می دهد که پس از مدتی با رایحه شیک چوب درخت سدر  و خس خس جایگزین می شود. این عطر ارزان، پخش بو و ماندگاری مناسبی دارد.

آزارو کلاب زنانه با استایل شیشه ای جذاب، عطری گرم و دوست داشتنی بود که شروعی میوه ای از نت انار را  تداعی میکند. این عطر ۷۵ میل با غلظت اسانس EAU DE TOILETTE در گروه بویایی اورینتال  قرار دارد و در سال ۲۰۱۳ روانه بازار شد. به دلیل رایحه شیرین میوه ای این عطر، برای روزهای سرد نیمه دوم سال توصیه می شود.

آزارو کلاب زنانه

رایحه ابتدایی عطر همان طور که گفته شد، انار و میوه گل ساعتی است که پس از اندکی با رایحه میانی چوب کشمیر جایگزین می شود. رایحه اصلی این عطر را وانیل و مشک تشکیل می دهد. پخش بو و ماندگاری این عطر مطلوب گزارش شده است.

یکی از خاص ترین محصولات آزارو ، آزارو تواین زنانه  است که عطر جذاب و نیمه شیرین از ترکیب رایحه های میوه ای و گل است. استایل شیشه ای آن شبیه موس رایانه بوده که میتواند آن را گزینه فانتزی خوب برای هدیه معرفی کند. این عطر ۸۰ میل، غلظت اسانس EAU DE TOILETTE داشته و در گروه بویایی فلورال قرار دارد که در سال ۲۰۰۸ میلادی تولید شد. این عطر برای همه فصول توصیه  می شود و پخش بو و ماندگاری مناسبی دارد.

در این عطر،  ترکیبی از رایحه گل رز، زنبق، بادام، مشک و هلو را شاهد هستیم.

یکی از گزینه های خوب برای هدیه را میتوان همین عطر آزارو دانست

(یکی از گزینه های خوب برای هدیه را میتوان همین عطر آزارو دانست)

همین استایل شیشه ای سفید رنگ آزارو تواین زنامه را می توان به استایل فلزی متفاوت برای آزارو دو مردانه مشاهده کرد که عطر جذاب و نافذ از حسی شیرین و تلخ بوده که در سال ۲۰۱۱ میلادی تولید شد. این عطر ۸۰ میل، با غلظت اسانس EAU DE TOILETTE، در گروه بویایی اورینتال وودی (ORIENTAL WOODY) قرار داشته و به دلیل رایحه شیرین و میوه ای آن، گزینه خوبی برای همه فصول است.

 اورینتال وودی (ORIENTAL WOODY)

رایحه نخسین این عطر، صمغ باریجه، گریپ فروت و میوه سرو کوهی است که پس از اندکی با رایحه میانی خس خس و دانه تونکا جایگزین می شود. رایحه اصلی این عطر را نتی از مشک تشکیل می دهد. آزارو دو من پخش بو و ماندگاری خوبی دارد.

آزارو دسیبل مردانه عطر شیرین و خطی از وانیل و بخور بوده که حس سنگینی همچون استایل شیشه ای خاصی که شبیه بلندگو است را تداعی می کند. عطری ۱۰۰ میل با غلظت اسانس EAU DE TILETTE که در گروه بویایی اورینتال اسپایسی (ORIENTAL SPICY) قرار دارد. به دلیل رایحه شیرین و تلخی که دارد، گزینه خوبی برای روزهای سرد نیمه دوم سال است.

آزارو دسیبل مردانه عطر شیرین

رایحه اولین این عطر را لیمو، شیرین بیان و آلدئید تشکیل می دهد که با گذر زمان با بخور و گل بنفشه جایگزین می شود. برای کسانی که ترکیبی از خس خس، دانه تونکا و حس جذاب وانیل را به عنوان رایحه اصلی دوست دارند، آزارو دسیبل مردانه توصیه می شود که پخش بو و ماندگاری نسبتا خوبی هم از ان گزارش شده است.

همانطور که در اینستاگردی ابتدای گفتار گفتیم، آزارو پور اله اکستریم زنانه از محصولات موفق این برند است که رایحه گرم و سنگینی را برای بانوان در روزهای سرد سال ارائه میکند. این عطر ۷۵ میل، اخیرا از این برند فرانسوی روانه بازار شد (۲۰۱۶ میلادی) و با غلظت اسانس EAU DE PARFUM، در گروه بویایی اورینتال فلورال (ORIENTAL FLORAL) قرار می گیرد.

آزارو پور اله اکستریم زنانه

برای کسانی که علاقمند به رایحه رز، هل و زعفران هستند به عنوان رایحه اولیه، پور اله گزینه خوبی است. این رایحه ها پس از مدتی با ترکیبی از گل رز و سوسن جایگزین می شود. رایحه اصلی این عطر را چوب کشمیر، هلو، عود و بخور تشکیل می دهد که در نهایت پخش بو و ماندگاری مطلوبی را به ارمغان می آورد. اگر قصد خرید عطری فرانسوی و ارزان دارید، POUR ELLE EXREME را توصیه میکنیم که جدیدی است.

عطر آزارو وانتد

آزارو وانتد مردانه عطر خوشبو و متعادل که با نت شیرین و آبدار لیمو، ترکیبی از حس گیاهی و کمی سبز و صابونی ماننداز اسطوخدوس آغاز می شود. این عطر ۱۰۰ میل، با غلظت اسانس EAU DE TOILETTE در گروه بویایی وودی اسپایسی (WOODY SPICY) قرار دارد که در سال ۲۰۱۶ میلادی روانه بازار شد. به دلیل رایحه شیرین و تلخ، گزینه خوبی برای نیمه دوم سال است.

عطر آزارو وانتد

این عطر، رایحه اولیه اش از لیمو، زنجبیل، اسطوخدوس و نعناع تشکیل شده که پس از مدتی، با هل، سرو کوهی، سیب و گل شمعدانی جایگزین می شود. رایحه اصلی این عطر را خس خس، دانه تونکا و نوعی صمغ درختی تشکیل می دهد که پخش بو و ماندگی خوبی از ان گزارش شده است.

آزارو کروم یونایتد عطری از کالکشن کروم بوده که حس مدرن و شیرین را تداعی میکند. عطری ۱۰۰ میل با غلظت اسانس EAU DE TOILETTE   که در گروه بویایی وودی اسپایسی (WOODY SPICY) قرار داشته و در سال ۲۰۱۳ میلادی روانه بازار شد. عطری با نت خنک که مناسب روزهای گرم سال است.

آزارو کروم یونایتد

رایحه اولیه این عطر را ترنج، گشنیز و فلفل سیچوان تشکیل می دهد که با گذر زمان، با چای و برگ گل بنفشه جایگزین می شود. رایحه اصلی کروم یونایتد آزارو را چوب درخت سدر و مشک تشکیل داده که پخش بو و ماندگاری نسبتا بالایی از ان گزارش شده است.

آزارو کروم اینتنس مردانه در واقع با استایل شیشه ای آبی* حس خنکی را تداعی میکند که برای روزهای گرم سال در بهار و تابستان توصیه شده است. عطر کلاسیک و پر طرفدار که با بوی ترش و شیرین گریپ فروت آغاز می شود. عطری ۱۰۰ میل و به نسبت گران تر از دیگر محصولات آزارو که با غلظت اسانس EAU DE TOILETTE در گروه بویایی وودی اسپایسی (WOODY SPICY) در سال ۲۰۱۵ میلادی روانه بازار شد.

آزارو کروم اینتنس مردانه

رایحه اولیه این عطر را ترنج، گریپ فروت و زنجبیل تشکیل می شود که پس از گذر زمان ، رایحه گل یاس و گل سنگ جایگزین آن می شود. اگر علاقمند به حس سنگین کهربا و مشک و رایحه های چوبی هستید به عنوان رایحه اصلی، آزارو کروم اینتنس را توصیه میکنیم.

آزارو کلاب مردانه همچون گزینه زنانه اش، عطری مدرن و میوه است که با رایحه شادابی از لیمو آغاز میشود. این عطر ۷۵ میل، با غلظت اسانس EAU DE TOILETTE  در سال ۲۰۱۳ میلادی روانه بازار شد که در گروه بویایی وودی آروماتیک (WOODY AROMATIC) قرار می گیرد. این عطر با نت های شیرین و تلخ، برای همه فصول قابل استفاده خواهد بود.

آزارو کلاب مردانه

نت اولیه را لیمو تشکیل می دهد که پس از گذر زمان، حس ملایمی از شاهدانه تداعی می شود که با رایحه اصلی ترکیبی از چوب هینوکی و مشک، جایگزین می شود. پخش بو و ماندگاری خوبی برای آن گزارش شده است.

آزارو ناو مردانه عطری ساده با استایل شیشه ای خاص و خوشبو است که حس طبیعی چای سبز را با چوب ها و گل ها را تداعی می کند. عطری ۸۰ میل با غلظت اسانس EAU DE TOILETTE که در گروه بویایی وودی قرار می گیرد و در سال ۲۰۰۷ میلادی روانه بازار شد. این عطر، گزینه خوبی برای روزهای گرم بهار و تابستان بوده و نت های گیاهی معطر را منتشر می کند.

 AZZARO CHROME

رایحه اولیه این عطر را ترکیبی از گل رز و هل تشکیل می دهد که پس از گذر زمان، با رایحه های سبز، گل بنقشه و چای جایگزین می شود. اگر دوستدار حس سنگین کهربا، میوه لیچی و رایحه های چوبی و جیر به عنوان رایحه اصلی هستید، آزارو NOW توصیه میکنیم که پخش بو و ماندگاری نسبتا خوبی دارد.

همانطور که گفتیم، آزارو کروم مردانه از محصولات پر فروش این برند است که با استایل شیشه ای آبی، حس خنکی را تداعی می کند. AZZARO CHROME حجم های متفاوتی دارد و با غلظت اسانس EAU DE TOILETTE در گروه بویایی سیتروس آروماتیک (CITRUS AROMATIC) در سال ۱۹۹۶ ادیشن اولیه آن روانه بازار شد.

این عطر رایحه اولیه ترکیبی از: رز ماری، آناناس، بهارنارنج، ترنج و لیمو دارد که پس از مدتی با رایحه میانی گل سیکلامه، گشنیز، گل یاس و خزه بلوط جایگزین می شود. رایحه اصلی این عطر را چوب صندل، دانه تونکا، مشک، خزه بلوط و چوب درخت سدد تشکیل می دهد که پخش بو و ماندگی نسبتا خوبی را برای عطر به ارمغان می آورد.

آزارو پور هوم اینتنس مردانه  عطری گرم و جذاب  است که با استایل جدی و تناژ رنگ شیشه ای پر رنگ، خبر از عطری با رایحه شیرین و گرم می دهد که برای روزهای سرد سال گزینه خوبی خواهد بود. اگر عاشق رایحه کهربا و دارچین هستید این عطر را انتخاب کنید.

آزارو پور هوم اینتنس مردانه عطری گرم و جذاب

عطری ۱۰۰ میل با غلظت اسانس EAU DE PARFUM که در گروه بویایی آرومایتک FOUGERE قرار داشته و در سال ۲۰۱۵ میلادی روانه بازار شد. رایحه اولیه ان را همانطور که گفتیم، دارچین تشکیل میدهد که پس از مدتی را خس خس جایگزین می شود. رایحه سنگین کهربا و دانه تونکا نیز، رایحه اصلی آن را ایجاد می کند. آزارو پور هوم مردانه  اینتنس، پخش بو و ماندگاری خوبی دارد.

آزارو کروم اسپرت مردانه  عطری شاداب و مرکباتی است که برای افزایش حس طبیعی و جذابیتش، حسی سبز و گلدار نیز  به آن اضافه شده و با استایل شیشه ای آبی، حس خنکی می دهد که برای روزهای گرم تابستان، گزینه مطلوبی خواهد بود.

آزارو کروم اسپرت مردانه

این عطر ۱۰۰ میل، غلظت اسانس EAU DE TOILETTE دارد و در گروه بویایی  وودی آروماتیک (WOODY AROMATIC) قرار داشته و در سال ۲۰۱۰ میلادی روانه بازار شد. رایحه اولیه این عطر را ترنج، گریپ فروت، لیمو و نارنج تشکیل می دهد که پس ار مدتی با زنجبیل جایگزین می شود. رایحه اصلی این عطر را حس سنگین کهربا، مشک و چوب درخت سدر ساخته که پخش بو و ماندگی نسبتا متوسطی را برای کروم اسپرت خلق می کند.

آزارو پور هوم الکسیر مردانه عطری گرم و مدرن با نت های شیرین است که تداعی کننده پور هوم کلاسیک معروف آزارو نیز به شمار می رود. عطری ۱۰۰ میل با غلظت اسانس EAU DE TOILETTE که در گروه بویایی اورینتال قرار داشته و در سال ۲۰۰۹ میلادی روانه بازار شد. این عطر با نت های گرم، مناسب روزهای سرد نیمه دوم سال است.

آزارو پور هوم الکسیر مردانه

این عطر، ترکیبی از نت های ۱۰ گانه: اسطوخدوس، گل شمعدانی، خزه بلوط، دانه تونکا، ترنج، وانیل، ماندارین، لیمو و انگور فرنگی است که پخش بو و ماندگاری عالی را برای این عطر پر طرفدار به ارمغان می آورد.

آزارو پیور وتیور مردانه  عطری شاداب و با طراوت است که با استایل شیشه ای سبز رنگ، حس خنکی و گیاهی را تداعی می کند و به همین خاطر نت های خنک از میوه ها و گیاهان تابستانی از ان به مشام میرسد که برای روزهای گرم نیمه اول سال توصیه می شود.

آزارو پیور وتیور مردانه

این عطر ۴۰ میل، غلظت اسانس EAU DE TOILETTE  داشته و در گروه بویایی وودی قرار می گیرد و در سال ۲۰۰۰ میلادی روانه بازار شد. رایحه نخستین این عطر را زنجبیل، فلفل و گریپ فروت تشکیل میدهد که با گذر زمان، حس جذابی از رایحه آب دریا و اسطوخدوس به مشام می رسد. اگر علاقمند به نتی از ریواس، جوز هندی و خس خس به عنوان رایحه اصلی هستید، آزارو پور وتیور توصیه می شود که پخش بو و ماندگاری مطلوبی هم دارد.

آزارو پور اله زنانه همانطور که در ابتدای گفتار گفتیم، از سری عطرهای پر فروش آزارو است. این عطر نیمه شاداب و تلخ و رسمی  که با استایل صورتی و درب خوش استایلش، گزینه خوبی برای هدیه به بانوان محسوب می شود، با بوی ترش و شیرین لیمو آغاز می شود. عطری ۷۵ میل که با غلظت اسانس EAU DE PARFUM در گروه بویایی اورینتال فلورال (ORIENTAL FLORAL) جای داشته و در سال ۲۰۱۵ میلادی روانه بازار شد.

عطری گرم که برای روزهای سرد سال توصیه می شود. رایحه اولیه آن را هل، ترکیب مرکباتی تشکیل میدهد که پس از گذر زمان، نتی از گل رز و سوسن جایگزین آن می شود. چوب کشمیر و کندر نیز  به عنوان رایحه اصلی معرفی شده است. پخش بو و ماندگاری عالی از این عطر گزارش می شود.

آزارو پور اله زنانه

آزارو اونیکس مردانه عطری متعادل و بالانس خوبی  برای موقعیت های مختلف دارد که برای همه فصول میتوان از ان استفاده کرد. عطری ۱۰۰ میل با غلظت اسانس EAU DE TOILETTE که در گروه بویایی وودی جای می گیرد و در سال ۲۰۰۵ میلادی روانه بازار شد. این عطر رایحه ابتدایی اسطوخدوس و ماندارین و ترنج داشته که پس از مدتی با رایحه میانی ریحان، گل  شمعدانی و هل جایگزین می شود. حس سنگین کهربا با ترکیبی از نت های نعناع هندی و خزه بلوط، رایحه اصلی این عطر را تشکیل می دهد و پخش  بو و ماندگاری خوبی دارد.

آزارو اونیکس مردانه

آزارو سیلور بلک مردانه  عطری مدرن و شاداب بوده که با رایحه ابتدایی شاداب لیمو آغاز می شود. عطری ۱۰۰ میل با غلظت اسانس EAU DE TOILETTE که در گروه بویایی وودی جای می گیرد ودر سال ۲۰۰۵ میلادی روانه بازار شد. عطری خنک برای همه فصول. رایحه اولیه این عطر را لیمو ترش، سیب و ترنج تشکیل می دهد که با رایحه میانی گشنیز، سرو کوهی و هل جایگزین می شود. اگر دوستدار نتی از چوب صندل، نعناع هندی و خس خس به عنوان رایحه اصلی هستید، سیلور بلک مردانه انتخاب خوبی خواهد بود.

آزارو سیلور بلک مردانه

عطر آزارو ویزیت

آزارو برایت ویزیت مردانه عطری کلاسیک و شاداب با استایل شیشه ای متفاوت با محصولاتی است که تا کنون از این برند شاهد بودیم. این عطر ۵۰ میل، غلظت اسانس EAU DE TOILETTE داشته و در گروه بویایی وودی اکواتیک (WWODY AQUATIC) قرار دارد که در سال ۲۰۰۶ میلادی روانه بازار شد.

رایحه اولیه عطر را لیمو و فلفل صورتی تشکیل می دهد که با رایحه میانی ترخون و ریحان جایگزین می شود. اگر دوستدار حس سنگین کهربا و مشک و چوب درخت سدر به عنوان رایجحه اصلی هستید، آزارو برایت ویزیت مردانه گزینه خوبی خواهد بود.

عطر آزارو ویزیت

آزارو کروم سامر مردانه عطری شاداب و مرکباتی بود که با رایحه خنک و آبدار گریپ فروت آغاز می شود. این عطر ۱۰۰ میل با غلظت اسانس EAU DE TOILETTE در گروه بویایی CITRUS AROMATIC جای داشته و در سال ۲۰۱۲ میلادی در کالکشن عطرهای اسپرت آقایان روانه بازار شد. به دلیل حس مرکباتی و تلخ، انتخاب خوبی برای اسپری  های نیمه نخست سال است.

رایحه اولیه آن را گریپ فروت و هل تشکیل می دهد که پس از مدتی، با حسن سنگین کهربا و نتی از چوب رزوود برزیلی جایگزین می شود. پخش بو و ماندگاری این عطر متوسط است.

آزارو کروم سامر مردانه

آزارو پور هوم مردانه  عطری کلاسیک و بی نظیر است که به نسبت گران تر از محصولات قبلی به نظر می رسد. شیشه رسمی و کلاسیک آن خبر از حسی جدی و مردانه دارد. عطری ۱۰۰ میل با غلظت اسانس EAU DE TOILETTE که در گروه بویایی آروماتیک FOUGERE جای می گیرد و در سال ۱۹۷۸ میلادی روانه بازار شد. البته در بازار موجود است. این محصول آزارو را میتوان امضای این محصول در تولید عطر دانست و برای کسانی که عاشق بوهای تلخ و گرم هستند توصیه می شود.

آزارو پور هوم مردانه

آزارو ویزیت مردانه عطری مردانه و شیک است که خس خنگی و سنگین و تلخی را تداعی میکند. عطری ۱۰۰ میل که با غلظت اسانس WOODY SPICY  در سال ۲۰۰۳ میلادی روانه بازار شد و گزینه خوبی برای روزهای سرد سال است چرا که نت گرم و شیرین را منتشر می کند. رایحه اولیه این عطر، ترکیبی از: جوز  هندی، زنجبیل، فلفل صورتی، ترنج و هل بوده که با رایحه میانی: لادن، چوب گایاک، بخور و چوب درخت سدر جایگزین می شود. مشک به عنوان رایحه اصلی این عطر معرفی شده است که به نسبت پخش بو و ماندگاری خوبی را از آن میتوان احساس نمود.

آزارو ویزیت مردانه

آزارو پیور سدرات مردانه  از عطرهای قدیمی این برند فرانسوی به شمار می رود که در سال ۲۰۰۲ میلادی روانه بازار شد. این عطر ۱۲۵ میل با غلظت اسانس EAU DE TOILETTE در گروه بویایی سیتروس آروماتیک قرار دارد. رایحه اولیه این عطر را ماندارین، بهار نارنج و لیمو تشکیل می دهد که پس از مدتی با رایحه میانی رز ماری، گل یاس و زیره سیاه و مریم گلی جایگزین می شود. رایحه اصلی آزارو پیور را ترکیبی شگفت انگیز از مشک، نعناع هندی و زنجبیل تشکیل می دهد.

آزارو پیور سدرات مردانه

از گران ترین محصولات این برند فرانسوی میتوان به آزارو پیور لوندر مردانه  اشاره کرد که عطری ۱۲۵ میل با غلظت اسانس EAU DE TOILETTE در گروه بویایی وودی جای می گیرد. این عطر در سال ۲۰۰۰ میلادی روانه بازار شد و رایحه اولیه آن را میخک، زنبق، اسطوخدوس، سرو کوهی، میخک و انیس ستاره ای تشکیل می دهد که پس از مدتی با نتی از ریشه زنبق به عنوان رایحه میانی جایگزین می شود.

 آزارو پیور لوندر مردانه

اگر عاشق حس سنگین کهربا، دانه تونکا و وانیل و مشک به عنوان رایحه اصلی هستید، آزارو پیور لوندر را توصیه میکنیم که پخش بو و ماندگاری خوبی دارد.

آزارو تواین مردانه مشکی  عطری ۸۰ میل است که در سال ۲۰۰۸ میلای تولید شد و با غلظت اسانس EAU DE TOILETTE در گروه بویایی وودی قرار می گیرد. ترکیبات رایحه این عطر را: ترنج، سیب، ماندارین، بادام، نعناع هندی و چوب صندل و جوز هندی تشکیل می دهد.

آزارو تواین مردانه مشکی

آزارو جت لگ مردانه عطری ۷۵ میل با غلظت اسانس EAU DE TOILETTE  است که در گروه بویایی آروماتیک اسپایسی قرار داشته و در سال ۲۰۰۶ میلادی روانه بازار شد. این عطر رایحه ابتدایی فلفل، گریپ فروت و هل و لیمو است که پس از مدتی با نتی از رز، دارچین و بخور جایگزین می شود. رایحه اصلی این عطر را کهربا، نعناع هندی و چوب درخت سدر تشکیل می دهد.

آزارو جت لگ مردانه

آزارو بنفش رنگ ناو زنانه عطری خنک با استایل شیشه ای فانتزی و جذاب است که ۸۰ میل حجم داشته و غلظت اسانس EAU DE TOILETTE دارد و در گروه بویایی فلورال آلدیید (FLORAL ALDEHYDE) قرار میگیرد. عطری که سال ۲۰۰۷ میلادی روانه بزار شد و نت های خنک برای روزهای گرم تابستان و بهار دارد. رایحه اولیه این عطر را ترنج و چای تشکیل می دهد که پس از گذر زمان با نتی از گل یاس، گل تیاره و آلدئید جایگزین می شود.

اگر علاقمند به نت های سنگین کهربا و مشک به عنوان رایجه اصلی هستید، این عطر گزینه خوبی است که پخش بو و ماندگاری متوسطی هم دارد.

آزارو بنفش رنگ ناو زنانه

آزارو پور هوم سامر ادیشن عطری با ساختار مشابه نسخه اصلی است که مدرن تر و شاداب تر به نظر می رسد. عطری ۱۰۰ میل با غلظت اسانس EAU DE TOILETTE که در گروه بویایی AROMATIC FOUGERE قرار دارد و به دلیل نت های خنک، گزینه خوبی برای روزهای گرم آقایان است. ماندارین، برگ پرتقال و لیمو، ترکیبات این ادکلن را ایجاد کرده است.

آزارو پور هوم سامر ادیشن

آزارو دو زنانه  عطری مدرن و دوست داشتنی است که رایحه نیمه شاداب و مویه ای سیب و گریب فروت است که استایل طلایی جذابی شبیه موس رایانه دارد. آزارو دو، عطری ۸۰ میل با غلظت اسانس EAU DE TOILETTE در گروه بویایی CHYPRE FLORAL است که در سال ۲۰۱۱ میلادی روانه بازار شد. این عطر برای همه فصول گزینه خوبی برای همراهی کیف های دستی بانوان شیک پوش خواهد بود. این عطر، رایحه نخستین گریپ فروت و سیب قرمز و گل ساعتی را تداعی می کند.

آزارو دو زنانه

رایحه میانی این عطر را نعناع هندی و ارکیده تشکیل می دهد که رایحه اصلی آن از مشک است.

عطر لوریس آزارو استایل شیشه ای نارنجی دارد که عطری ۱۰۰ میل با غلظت اسانس EAU DE TOILETTE داشته و در گروه بویایی فلورال فروتی (FLORAL FRUITY) قرار میگیرد و در سال ۱۹۹۹ میلادی روانه بازار شد.

عطر لوریس آزارو

رایحه اولیه این عطر را ترکیبی از ماندارین، گل برف، ترنج و برگ شانه ای تشکیل می دهد که پس از مدتی با رایحه میانی زرد آلو، انگور فرنگی و گل یاس و رز جایگزین می شود. رایحه اصلی این عطر را انجیر، وانیل و یوزو که نوعی میوه زرد رنگ است تشکیل می دهد که پخش بو و ماندگاری مطلوبی دارد.

عطر آزارو سولاریسیمو لوزانزو  مردانه  عطری خنک و شاداب با ساختای کلاسیک است که با استایل شیشه ای سبز، شروعی تند و تیز  دارد. این عطر ۷۵ میل با غلظت اسانس EAU DE TOILETTE در گروه بویایی AROMATIC FOUGERE قرار داشته و در سال ۲۰۱۶ میلادی تولید شد. این عطر از جدید ترین تولیدات آزارو بوده که با رایحه مرکباتی و معطر گیاهی بوده و انتخاب خوبی برای روزهای گرم سال است.

عطر آزارو سولاریسیمو لوزانزو مردانه

رایحه اولیه این عطر را میوه گل ساعتی، لیمو و نعناع تشکیل می دهد که پس از مدتی با نت اسطوخدوس، ریحان، هل، گل شمعدانی و زنجبیل جایگزین می شود. رایحه اصلی این عطر را نعناع هندی، چوب درخت سدر  و عصاره دانه تونکا تشکیل می دهد. این محصول جدید برند فرانسوی آزارو ، پخش بو و ماندگاری مناسبی دارد.

آزارو پور هوم لو مردانه عطر شاداب و مردانه و البته کلاسیک است که با حفظ ساختار و حس و حال نسخه اصلی خنک تر است. این عطر ۱۰۰ میل با غلظت اسانس EAU DE TOILETTE در گروه بویایی AROMATIC FOUGERE قرار داشته که در سال ۲۰۱۱ میلادی روانه بازار شد. این عطر، نت های خنک داشته که گزینه خوبی برای روزهای گرم آقایان است.

آزارو پور هوم لو مردانه

رایحه اولیه این عطر را نتی گریپ  فروت و لیمو تشکیل می دهد که پس از مدتی با اسطوخدوس و گل شمعدانی همراه خواهد شد. اگر علاقمند به نت های خس  خس، مشک و چوب صندل و نعناع هندی به عنوان رایحه اصلی هستید، عطر آزارو پور هوم انتخابی خوبی خواهد بود که پخش بو و ماندگاری متوسطی دارد.

عطر آزارو کروم سامر ادیشن مردانه عطری شادات و سبز و بسیار مدرن است که استایل شیشه ای ان نیز تصویری از ساحل دارد. این عطر ۱۰۰ میل، غلظت اسانس EAU DE TOILETTE داشته و در گروه بویایی سیتروس آروماتیک قرار می گیرد. این عطر در سال ۲۰۱۳ روانه بازار شد و از عطرهای جدید این برند محسوب می شود.

عطر آزارو کروم سامر ادیشن مردانه

اگر به دنبال نت های خنک با رایحه گیاهان معطر هستید، این عطر گزینه خوبی برای روزهای گرم بهار و تابستان است. رایحه اولیه این عطر را ترنج، گریپ فروت، ماندارین و لیمو تشکیل می دهد که پس از مدتی با رایحه های گلی، رایحه آب دریا و بهار نارنج جایگزین می گردد. اگر به دنبال رایحه های اصلی از پاپیروس، کاج و چوب درخت سدر هستید، توصیه میکنیم که از کروم سامر ادیشن ۲۰۱۳ استفاده کنید.

آزارو ویزیت زنانه عطری رسمی و مجلسی بوده که رایحه نسبتا تلخ و چوبی دارد. این عطر ۷۵ میل که در غلظت اسانس EAU DE PARFUM می باشد، در گروه بویایی فلورال وودی (FLORAL WOODY MUSK) قرار دارد که در سال ۲۰۰۴ میلادی عرضه شد. این عطر به دلیل نت های شیرین و گل دار و تلخی که دارد، گزینه خوبی برای روزهای سرد سال بانوان مشکل پسند است که به دنبال عطری شیک و رسمی هستند.

آزارو ویزیت زنانه

رایحه میانی این عطر، برگ پرتقال و فلفل است که پس از مدتی با نتی از گل یاس  و چوب درخت سدر و رایحه های چوبی جایگزین می شود. اگر دوستدار رایحه اصلی از دانه تونکا، مشک و حس سنگین کهربا هستید، آزارو ویزیت را توصیه میکنیم.

توصیه های ۹ گانه برای خرید عطر و ادکلن

اگر برای نخستین بار است که با لوکس تهران آشنا می شوید، باید به اطلاع برسانیم که مقوله انتخاب و خرید عطر، بر خلاف تصور عموم که کاری معمولی و عادی قلمداد می شود، نیاز به مشورت با اهل فن و نخبگان طراحی مد دارد که میتوانند بر اساس رایحه های مورد علاقه شما و حتی نوع مزاج و کاربرد شما، طیف برندهای معمولی تا لاکچری را در نت های شگفت انگیز و با طراوات به شما معرفی کنند.

راهنمای ۹ گانه زیر میتواند کمک خوبی برای کسانی باشد که برای اولین بار، خرید عطر در داخل و خارج از کشور را تجربه می کنند.

توصیه های ۹ گانه برای خرید عطر و ادکلن

( آزارو در برترین فروشگاه های بین المللی فروش عطر اروپا حضور فعالی دارد)

۱) هشتگ را جدی بگیرید. هشتگ ها در روگاز شبکه های اجتماعی، نقش تبلیغاتی و اطلاع رسانی خوبی داشته و ابزار خوبی برای آشنایی با محصولات و خدمات از جمله محصولات مد و لباس شامل عطر و مواد آرایشی و بهداشتی است. ده ها میلیون عکس بر روی هشتگ هاMAKEUP, FASHION, FASHIONISTA توسط میلیون ها کاربرد مد باز اینستاگرام بارگذاری شده که شما را با دنیایی از جذابیت های رنگارنگ و هیجان انگیز صنعت مد آشنا می کند.

از قدرت هشتگ ها برای مشاهده و بررسی محصولات متنوع از برترین برندهای عطر و ادکلن و لوازم آرایشی و بهداشتی جهان استفاده کنید که روزانه هزاران کاربر عطر باز اینستاگرام روی هشتگ های مطرحی چون PERFUME بارگذاری می کند.

۲)سایت معتبر:  اگر میخواهید عطر تقلبی و فاسد نحرید که مشکلات بهداشتی و سلامت را برای شما به ارمغان می آورد، توصیه میکنیم که پیش از خرید هر محصول از هر برندی، مشخصات فنی آن را از طریق سایت رسمی محصول مورد نظر بررسی کرده تا در زمان خرید، این مشخصات را با آنچه در رگال فروشگاه های معتبر مشاهده میکنید تطبیق دهید. هر عدم تطابقی، شما را باید از خرید عطر مورد نظر منصرف کند.

حرفه ای ها، برای خرید اینترنتی عطر، ابتدا سایت های معتبر تحلیل و بررسی فنی عطرها را مطالعه می کنند و سپس نسبت به خرید محصولی از برند مورد نظر با مشخصات فنی اعلام شده در سایت مربوطه اقدام می نمایند. این فرآیند را در نظر داشته باشید تا عطر تقلبی در اختیار شما قرار نگیرد.

اوت کوتورهای آزارو

(اوت کوتورهای آزارو را اینجا تماشا کنید. )

۳)عطرهای تقلبی: توجه داشته باشید که عطرهای تقلبی بسیاری در بازار وجود دارد که با قیمت های هیجان انگیز و همان استایل شیشه ای، مشتریان را به خرید محصولات fake از برندهای معتبر جهان  ترغیب می کند. برای اینکه عطر تقلبی خرید نکنیم، بایستی اشراف اطلاعاتی خود را درباره محصولی از برند خاص مورد نظر افزایش داده و از خرید عطر، از دست فروشان خیابانی، مغازه های ناشناس غیر معتبر و مغازه های غیر تخصص عطر فروشی خودداری کنیم. شناسایی عطر تقلبی از عطر واقعی، همیشه با بررسی ظاهر و مشخصات فنی امکان پذیر نیست. لذا حتی الامکان عطرهایی که بر چسب شبنم در اختیار دارند و گواهی اصالت محصول از سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت دارند را انتخاب کنید.

۴)غلظت های گوناگون: همانطور که در معرفی ۴۰ محصول آزارو گفتیم، عطرها، غلظت اسانس EAU DE PARFUM و EAU DE TOILETTE و امثالهم داشته که هر کدام، از جنس و کیفیتی متفاوت دلالت می کند. میزان غلظت عصاره های روغنی معطر در حلال عطرها همواره متفاوت است و این ۲ غلظتی که در بالا به آن اشاره شد، سبب تفاوت در عطرها و قیمت آن ها می شود. در واقع پخش بو و ماندگاری عطرها، بر اساس غلظت، طول عمر تکریبات معطر و شدت آن ها متفاوت است.

  • هر اندازه ترکیبات معطر در عطرها بیشتر شود، پخش بو و ماندگاری افزایش می یابد.
  • هر اندازه ترکیبات معطر در عطرها افزایش یابد، قیمت روند صعودی می گیرد.
  • عطرهای PERFUME با غلظت ۱۴ تا ۴۰ درصد از گران ترین محصولات برند عطر ها به شمار می رود.
  • ادو تویلت یا (Eau de Toilette (EDT در حدود ۵–۱۵٪ غلظت داشته و بوی نسبتا ملایمی دارد که ماندگاری زیادی هم ندارد و برای تمدید بوی آن باید چندین بار در طول روز اسپری شود .
  • توجه کنید که غلظت ادوکلن یا Eau de Cologne یا EdC، با غلظتی در حدود ۳–۸٪ از مواد معطر بوده که نباید این نام تجاری ثبت شده را برای عطر به کار ببریم.

مشخصات فنی اصل آزارو

(مشخصات فنی اصل آزارو را در سایت اصلی ان مشاهده کنید)

۵)گروه بویایی عطرها: عطرها در گروه بویایی متفاوتی قرار دارند. مثلا: FLORAL FRUITY, ORIENTAL FRUITY, ORIENTAL FOUGERE و CHYPRE و امثالهم که رایحه اصلی عطر را تشکیل می دهد. شناخت آن ها برای خرید عطر، الزامی است. این گروه های بویایی را قبل از خرید شناسایی کرده و از طریق تسترها، بوی آن ها را امتحان کنید. اگر شما عطرهایی با گروه بویایی چوبی دوست ندارد یا گلی، باید WOODY و FLORAL را از دستور کار خارج کنید.

۶)عطری برای تمام فصول: توجه داشته باشید که همه محصولات یک برند، برای همه فصول سال، گزینه های خوبی نیستند. چرا که رایحه های گرم و شیرین یا خنک، برای فصول خاصی استفاده می شود و کمتر پیش می آید که عطری از نظر فنی، برای همه فصول گزینه اثربخشی باشد. به این موضوع در تحلیل عطرها توجه کنید.

۷)از حجم کم شروع کنید: همانطور که در معرفی ۴۰ عطر آزارو گفتیم، عطرها معمولا با حجم متفاوتی عرضه می شوند. اگر میخواهید با محصولی از یک برند خاص آشنا شوید، عطر ۱۲۵ میل آن را خریداری نکنید. ابتدا از ۵۰ میل یا ۷۵ میل استفاده کنید. اگر موردپسند شما بر اساس سلیقه فصلی قرار گرفت، حجم های بالاتر آن محصول را تهیه نمایید تا با این کار، مجبور به استفاده از عطری که مورد علاقه شما نیست، در بلند مدت نشوید.

۸)عطر هدیه: اگر قصد هدیه دادن عطر به بانوان یا آقایان دارید، به سلیقه و سن و مزاج و علایق فرد مزبور در انتخاب عطر توجه کنید. بعضی افراد، جعبه و استایل شیشه عطر را بیشتز از نت های سه گانه می پسندند و این مقوله برایشان اهمیت فوق العاده دارد.

۹)رایحه های ۳ گانه: عطرها دارای رایحه های ابتدایی، میانی و تکمیلی است که هر یک، تلفیقی از نت های گوناگون بوده که ما در سلسله گزارش های لوکس تهران به این موضوعات اشاره میکنیم.

استفاده از عطر های تقلبی، بهداشت پوست و مو شما را تهدید می کند. نوع شیشه و کشور سازنده عطر، تاثیر زیادی در ماندگاری و حفظ بو آن دارد بنابراین از خرید محصولات آزارو و هر برند عطر دیگر از فروشگاه های غیر معتبر به خصوص دست فروش های خیابان و مترو، اکیدا خودداری کنید.

همراهان گرامی لوکس تهران

اگر شما هم تجربه استفاده از عطرهای برند AZZARO فرانسه را دارید ، نظرات خود را از طریق کامنت یا ارسال پیشنهادات از طریق کانال های لوکس تهران در شبکه های اجتماعی ارسال کنید.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز در لوکس تهران دنبال کنید.

به نظر شما بهترین محصول آزارو کدام است؟

3 دیدگاه

3 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا