استایل و مد آقایان

لئوناردو دی کاپریو ؛ گرگ خوش تیپ وال استریت

لئوناردو دی کاپریو مد و لباس

مدگردی با لئوناردو دی کاپریو

لئوناردو دی کاپریو (Leonardo Dicaprio) متولد ۱۱ نوامبر ۱۹۷۴ میلادی در شهر لس آنجلس آمریکا، دیپلمه دبیرستان، مدل ۱۷۰ سانتی متری مجرد، تهیه کننده سینما، فعال محیط زیست و سوپر استار گران قیمت هالیوود است که سابقه نامزدی ۱۶۱ جایزه هنری را در کارنامه دارد. مهم ترین جوایز او، اخذ گلدن گلوب، بفتا و جایزه اسکار بخاطر نقش آفرینی در فیلم  بازگشته در سال ۲۰۱۶ میلادی بود.

او کار خود را به عنوان مدل در تبلیغات تلویزیونی دهه هشتاد آمریکا آغاز کرد و پس از ۲ دهه، در فهرست گران قیمت ترین هنرپیشه های تاریخ سینما قرار گرفت.  نقطه اوج فعالیت هایش، بازی با کیت وینسلت در فیلم پر فروش تایتانیک در سال ۱۹۹۴ بود. مدل لباس ها، کیف ها،  کفش ها و اکسسوری لئوناردو دی کاپریو که خیلی  ها وی را بخاطر نقش آفرینی  در فیلم گرگ وال استریت، به این نام صدا می زنند، سبب شده تا مجلات مد و لباس و میلیون ها هوادارش در سراسر جهان، او را هم چون دیوید بکهام و جورج کلونی، یک فشن آیکون قابل اتکا بدانند. فعالیت های زیست محیطی دی کاپریو در اینستاگرام ۵۳ میلیون فالورش، بازتاب های جهانی به همراه داشته که تا کنون در صفحه سلبریتی های لاکچری گرد هالیوود، مسبوق به سابقه نبوده  است.

دی کاپریو  مجرد است اما تا کنون با هنرپیشه ها و مدل های مطرحی هم  چون: بریجیت هال، کلر دینز،  کیت وینسلت، کیت ماس، ژیزل بوندشن و کامیلا مورون (مدل جوان آرژانتینی) ارتباط داشته است. در پایان این گفتار، تصاویری از ارتباط او با مدل های مطرح جهان را مشاهده خواهید کرد.

حتما بخوانید:‌ خوش تیپ ترین مردان مراسم گلدن گلوب

گزارش امروز سرویس مد گردی  مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران قصد دارد شما را با ۷۰ طرح و استایل لئوناردو دی کاپریو آشنا کند. طرح  های که الگوهای خوبی  برای  استالیست ها و عاشقان فشن دارد.

ساعت مچی تگ هیور دی کاپریو

(ساعت مچی  تگ هیور دی کاپریو را در  عکس بالا مشاهده می کنید)

(سلفی دی کاپریو با تام هاردی و شارلوت ریلی)

(سلفی دی کاپریو با تام هاردی و شارلوت ریلی)

(سلفی دی کاپریو با سیلوستر استالونه)

(سلفی دی کاپریو با سیلوستر استالونه)

(سلفی دی کاپریو با استیون اسپیلبرگ پس از دریافت جایزه اسکار در سال ۲۰۱۶ میلادی)

(سلفی دی کاپریو با استیون اسپیلبرگ پس از دریافت جایزه اسکار در سال ۲۰۱۶ میلادی)

با مد گردی امروز ما با گرگ وال استریت همراه باشید.

لئوناردو الهامی از نقاش اسطوره ای ایتالیایی  ها

جوان خوش تیپ این روزهای هالیوود، از پدری عاشق نوشتن متولد شد. پدرش جورج دی کاپریو ، نویسنده کتاب های کمیک و یازیگر فیلم های طنز بود. اجداد دی کاپریو ، آلمانی و ایتالیایی بوده  و نام لئوناردو به پیشنهاد مادرش، به خاطر نام خالق تابلو لبخند ژکوند ( لئوناردو داوینچی) گذاشته شد.

(عکس لئوناردو دی کاپریو با کیت وینسلت در سال ۲۰۱۵)

(عکس لئوناردو دی کاپریو با کیت وینسلت در سال ۲۰۱۵)

(عکس دی کاپریو و کیت وینسلت در سکانس معروف فیلم تایتانیک)

(عکس دی کاپریو و کیت وینسلت در سکانس معروف فیلم تایتانیک)

 لئوناردو دی کاپریو در ده ها فیلم و سریال تلویزیونی ایفای نقش کرده است و به خاطر فعالیت های زیست محیطی، سفیر صلح سازمان ملل متحد در امور تغییرات  جوی شد. اینستاگرام ایشان مملو از پیام های هشدار آمیز درباره  تغییرات جوی، آلاینده های زیست محیطی  و حیوانات و گیاهان در معرض انقراض از دلفین تا پلنگ ها است. طرفدارن محیط زیست،  همواره دی کاپریو را بخاطر سبک زندگی لاکچری و لاکچری گردهایش با کشتی های غول  پیکر آالاینده محیط زیست در کانون حملات خود قرار داده  اند.

حتما بخوانید: خوش تیپ ترین مردان سال از ستارگان هالیوود تا مدل های لاکچری

( لئوناردو دی کاپریو روی جلد مجله AUGUST)

( لئوناردو دی کاپریو روی جلد مجله AUGUST)

(سایت رسمی لئوناردو دی کاپریو )

(سایت رسمی  لئوناردو دی کاپریو )

حتما بخوانید: جذاب ترین اکسسوری های مردانه  ۲۰۱۸  را اینجا ببینید

مد گردی با لئوناردو دی کاپریو

برای استالیست ها، طراحان مد و لباس مردانه و علاقمندان به مشاهده جدید ترین ترندهای محبوب فوق ستاره هالیوود، مد گردی لوکس  تهران میتواند الگوها و ایده های خوبی را برایشان به ارمغان آورد.

لئوناردو دی کاپریو در این کت و شلوار شیک خاکستری رنگ

( لئوناردو دی کاپریو در این کت و شلوار شیک خاکستری رنگ که با پیراهن یقه باز آبی بدون کراوات و دستمال جیبی ست شده است، در مراسم فوتوشت برند لاکچری TAG  HEUER در شهر موناکو فرانسه شرکت کرد)

 کن فرانسه و حضور دی کاپریو با کت دو دکمه خاکستری رنگ در جشنواره فیلم کن در سال ۲۰۱۳ میلادی

(لوکیشنی شناخته شده برای اهالی سینما و مد گردها! کن فرانسه و حضور دی کاپریو با کت  دو دکمه خاکستری رنگ شیک و پیراهن مردانه کلاسیک یقه باز در جشنواره فیلم  کن در سال ۲۰۱۳ میلادی)

 لئوناردو دی کاپریو در این عکس، یکی از شیک ترین کت و شلوارهای مردانه مجلسی

( لئوناردو دی کاپریو در  این عکس، یکی از شیک ترین کت و شلوارهای  مردانه  مجلسی را که تناسب  خوبی با رنگ پیراهن دارد و از کالکشن کت های دو دکمه است را به نمایش گذاشته  است و در مراسم اکران فیلم GREAT GATSBY حضور یافت در نیویورک ۲۰۱۳)

دی کاپریو با کت و شلوار مشکی و کراوات همرنگ کنار (شارلیز ترون) در مراسم GLAAD MEDIA AWARD در لس آنجلس ۲۰۱۳

( دی کاپریو با کت و شلوار مشکی و کراوات همرنگ فوق  العاده در کنار ستاره گران قیمت هالیوود (شارلیز ترون) در مراسم GLAAD MEDIA AWARD در لس آنجلس ۲۰۱۳)

کالشن لباس های اسپرت لئوناردو دی کاپریو ، لباس کارگو او را در خیابان گردی های تابستانی لس آنجلس

(در عکس سمت راست از کالشن لباس  های اسپرت لئوناردو دی کاپریو ، لباس کارگو او را در خیابان گردی های تابستانی لس آنجلس مشاهده میکنید. در عکس  سمت چپ  نیز، از کالکشن کت و شلوارهای شیک مشکی او، مدلی بدون کروات را میبینیم که در مراسم DJANGO UNCHAINED ست شد)

 دی کاپریو و IVY CAP در این استایل کژوال شیک با تناژ رنگ آبی و خاکستری

( دی کاپریو و IVY  CAP در  این استایل کژوال شیک با تناژ رنگ آبی و خاکستری مشاهده می شود که در سفرش به  توکیو ست کرده بود)

تیپ لئوناردو دی کاپریو را در فرش قرمز گلدن گلوب ۲۰۱۳

(در عکس سمت راست، تیپ لئوناردو دی کاپریو را در فرش قرمز گلدن گلوب ۲۰۱۳  مشاهده میکنیم که بر خلاف  تصاویری که تا کنون از استایل ایشان دیدیم، کت و شلوار آکسفورد مشکی شیک را با پاپیون مشکی و پیراهم سفید ست کرده است. در عکس چپی، او را در کت  و شلوار خاکستری رنگ بدون کراوات در ژاپن میبیند)

 دی کاپریو در این استایل کژوال با جین کلاسیک و سویتر گشاد قهوه ای رنگ

( دی کاپریو در این استایل  کژوال با جین کلاسیک و سویتر گشاد قهوه  ای رنگ، در  سکانسی از فیلم گرگ وال استرین به نمایش در آمده است. در عکس سمت چپ، لئوناردو دی کاپریو را در یکی از کلکسیون های فوق العاده کت و شلوار مجلسی او در رنگ خاکستری میبینیم  که در  مراسم  اکران DJANGO UNCHAINED در نیویورک ۲۰۱۲ حاضر شده است)

 دی کاپریو ساعت چرمی اسپرت بندی کرونوگراف خود را با کت و شلوار مشکی پاپیون دار و پیراهن سفید

( دی کاپریو در عکس سمت چپ، ساعت چرمی اسپرت بندی کرونوگراف  خود را با کت و شلوار مشکی پاپیون دار و پیراهن سفید ست کرده است که ترکیبی هیجان  انگیز برای حضور در فرش قرمز مراسم گلدن گلوب ۲۰۱۳ است. در عکس راستی نیز او را در صحنه  ای از فیلم گرگ وال استریت مشاهده میکنیم که تیپ لاکچری یک بورس باز تهاجمی خیره سر را با این استایل مدرن، به نمایش می گذارد)

 کت و شلوارهای مجلسی و شیک طرح ویفری لئوناردو دی کاپریو

( به این دو عکس توجه کنید که  چگونه کت و شلوارهای مجلسی و شیک طرح ویفری لئوناردو دی کاپریو ، هارمونی خوبی با رنگ پوست و استایل و قد وی دارد)

پیراهن سفید رنگ لئوناردو دی کاپریو از برند رالف لارن

(پیراهن سفید رنگ لئوناردو دی کاپریو از برند رالف لارن را در عکس سمت راست مشاهده میکنید که در سکانسی از فیلم گرگ وال استریت پوشیده شده بود. در عکس سمت چپ یکی از کت و شلوارهای شیک با کراوات های متنوع رنگارنگ او را در سکانس های همین فیلم  می بینیم)

دی کاپریو از تیپ های خود را که با کت و شلوار دو دکمه خاکستری و کفش قهوه ای

( دی کاپریو در عکس سمت راست، یکی از تیپ های خود را که با کت و شلوار دو دکمه خاکستری و کفش قهوه ای رنگ ست شده بود در سکانسی از فیلم گرگ وال  استریت به نمایش می گذارد و عکس سمت چپی نیز پیراهن سفید رنگ را با کراواتی با طرح های هندسی ست کرده است که الگوی خوبی برای تیپ جنتلمن ها در مدهای تابستانی خواهد بود)

ستی بیزینس در سکانسی از فیلم گرگ وال استریت

(ستی بیزینس در سکانسی از فیلم گرگ وال استریت. فیلمی که CASE STUDY  خوبی برای علاقمندان به مد و لباس مردانه است و لئوناردو دی کاپریو ، جشنواره ای از لباس  ها را بر تن دارد که توسط استالیست  های حرفه ای هالیوود دیزاین شده است)

 دی کاپریو در این عکس، POLO SHIRT را با یک شلوار کلاسیک خاکستری

( دی کاپریو در  این عکس، POLO SHIRT را با یک شلوار کلاسیک خاکستری ست کرده است و یکی از استایل های کژوال وی  را با کلاه بر عکس محبوبش  مشاهده میکنیم)

کلکسیون لباس های کژوال تابستانی لئوناردو دی کاپریو

(از کلکسیون لباس های کژوال تابستانی لئوناردو دی کاپریو ، وی را با جین کلاسیک و کت تک تیره  رنگ و پیراهن دکمه دار آستین کوتاه مشاهده میکنید که در آوریل ۲۰۱۲ در کشور مکزیک با اسنیکر چرمی مشکی و سفید ست کرده بود)

 دی کاپریو ، کلاه BUCKET سفید را با پیراهن چاپ دار همرنگ

( دی کاپریو ، کلاه  BUCKET  سفید را با پیراهن چاپ دار همرنگ در سفر به میامی و گوش دادن به موسیقی موبایلی، ست کرده  است)

 لئوناردو دی کاپریو در عکس سمت چپی، کت و شلوار مشکی با پیراهن یقه باز

( لئوناردو دی کاپریو  در عکس سمت چپی، کت و شلوار مشکی با پیراهن  یقه باز و مدل مو محبوبش ست کرده است و در مراسم CINEMA FOR PEACE در لس آنجلس در دسامبر ۲۰۱۲ شرکت کرد. در  عکست سمت راست نیز اسلک  خاکستری رنگ را با شلوار تک و پیراهن سفید همیشگی اش در مراسم AFI AWARD ست کرد)

 دی کاپریو را با یکی از کلکسیون ساعت های لوکس عقربه ای کرونوگراف

(در این تصویر، دی کاپریو را با یکی از کلکسیون ساعت های لوکس عقربه ای کرونوگراف مشاهده میکنیم که در  مراسم گلدن  گلوب در  دست داشت)

استایل های کژوال تابستانی و کت تک لئوناردو دی کاپریو

(در این ۲ عکس ، استایل های کژوال تابستانی و کت تک لئوناردو دی کاپریو را شاهد هستیم که در لس آنجلس گردی  های ۲۰۱۵ میلادی  بر تن داشت. او بر  خلاف  برخی از مدل های لاکچری جهان مثل گندی بریتانیایی، ساده لباس می  پوشد. او در این عکس ها قصد شرکت در برنامه  معروف صبح بخیر آمریکا (GOOD MORNING USA) را دارد)

کت و شلوار مشکی و کراواتی که هارمونی رنگ خوبی دارد دی کاپریو

(استایل رسمی او را در عکس سمت راست مشاهده می کنیم که با کت و شلوار مشکی و  کراواتی که هارمونی رنگ خوبی دارد،‌ در اکران فیلم جی ادگار شرکت کرد. در عکس چپی هم از استایل های کژوال پاییزی گردی وی در نیویورک را مشاهده میکنیم)

لئوناردو دی کاپریو را با کت بارانی مشکی در یک تیزر تبلیغاتی مربوط به گوشی تلفن همراه هوشمند

(در عکس سمت راستی، لئوناردو دی کاپریو را با کت بارانی مشکی جذاب مشاهده میکنیم که که در یک تیزر تبلیغاتی مربوط به گوشی تلفن همراه هوشمند شرکت کرده  است در  پاریس. در عکس چپی نیز او را با کت و شلوار مشکی جذاب و پیراهن همرنگ در تیزر تبلیغاتی برای  شرکت GUANGDONG OPPO MOBILE TELECOMMUNICATION CORP در آوریل  ۲۰۱۱ میلادی شاهد هستیم)

استایل قهوه ای رنگ لئوناردو در عکس سمت راست مربوط به سکانسی از فیلم جی ادگار

(استایل قهوه ای رنگ لئوناردو در عکس سمت راست مربوط به سکانسی از فیلم جی ادگار است. در عکس  سمت چپ نیز از کالکشن استایل های کژوال شبانه گردی های لس آنجلس وی، او را با شلوار جین آبی کلاسیک و ژاکت شیکی مشاهده میکنیم. اسنیکر سه رنگ، طرح خوبی به این مد داده است)

دی کاپریو با هودی خاکستری رنگ کلاه دار

(در عکس سمت راست، دی کاپریو با هودی خاکستری رنگ کلاه دار مشاهده می شود که در حال پاریس گردی است و در عکس سمت چپ، وی با سیگار و ژاکت چرمی سیاه رنگ در هالووین پارتی بورلی  هیلز شرکت کرد)

 لئوناردو دی کاپریو را شاهد هستید که در حیاط خانه اش با جلیقه قهوه ای رنگ و شلوار سورمه ای

(در عکس سمت راست، لئوناردو دی کاپریو را شاهد هستید که در حیاط خانه  اش با جلیقه قهوه ای رنگ و شلوار سورمه ای مشغول سیگار کشیدن در سکانسی از فیلم J EDGAR  است. در عکس سمت راست نیز کت و شلوار دو دکمه شیک با پیراهن سفید او را می بینیم که در فستیوال فیلم بین المللی سانتا بار بارا ایالات متحده آمریکا شرکت کرده  است)

۲ مدل از کالکشن جذابی از کت و شلوارهای شیک و مجلسی تیره رنگ لئوناردو دی کاپریو

(۲ مدل از کالکشن جذابی  از کت و شلوارهای شیک و مجلسی تیره  رنگ لئوناردو دی کاپریو که با کراوت های پهن با تناژ رنگ متناسب ست شده است. رنگ NAVY BLUE و کراوات نقره ای، از رنگ های مورد علاقه این فوق ستاره  هالیوود به شمار می رود)

 لئوناردو دی کاپریو با ژاکت پوفا مشکی رنگ در فرودگاه بین المللی ونکوور کانادا

( لئوناردو دی کاپریو با ژاکت پوفا مشکی  رنگ در فرودگاه بین المللی ونکوور کانادا مشاهده می کنیم. )

 لئوناردو دی کاپریو در این عکس، با پیراهن دکمه دار آستین بلند بنفش رنگ در خال تماشای رقابت های بسکتبال NBA

( لئوناردو دی کاپریو در این عکس، با پیراهن  دکمه  دار آستین بلند بنفش رنگ در خال تماشای رقابت های بسکتبال NBA است. در عکس سمت چپ نیز و را با BOY CUT زیبا و مدل مو همیشگی مشاهده می کنیم)

 استایل های کژوال یک پگری مشکی دیکاپریو

(دو عکس از استایل های کژوال یک پگری مشکی و هم  چنین کت و شلوار های تیره رنگ همیشه شیک آقای سوپر استار در این تصویر ارائه شده است)

کت و شلوار اسپرت دی کاپریو در مراسم جشنواره فیلم برلین در فوریه ۲۰۱۰ میلادی

( کت و شلوار اسپرت او در مراسم جشنواره فیلم برلین در فوریه  ۲۰۱۰ میلادی  را مشاهده می فرمایید. در عکس سمت چپ نیز وی را با یک بلیزر  طرح افسران نیروی دریایی و شلوار خاکستری رنگ می  بینیم)

(کلکسیون تیپ های دی کاپریو در فوریه ۲۰۱۰ میلادی در فرش قرمز شصتمین دوره جشنواره فیلم برلین آلمان)

(کلکسیون تیپ های دی کاپریو در فوریه  ۲۰۱۰ میلادی  در فرش قرمز  شصتمین دوره جشنواره فیلم  برلین آلمان)

 استایل های کژوال تابستانی دیکاپریو

(در حال بنزین زدن تویوتا ۲۰۱۴ خود در عکس راست با استایل های کژوال تابستانی و در عکس چپ نیز او را با کت و شلوارهای شیکش در جشنواره فیلم برلین می بینیم)

، لئوناردو دی کاپریو کفشی از نایک

(در عکس سمت راست، لئوناردو دی کاپریو کفشی  از نایک بر تن  دارد و در مراسم CRITICS CHOICE AWARDS شرکت کرده  است. عکس سمت چپ نیز نشان دهنده ژاکت زیتونی رنگ او با POLO SHIRT و جین کلاسیک در سکانسی از فیلم INCEPTION  است)

حتما بخوانید: جدید ترین ترندهای لباس مردانه

اینستاگرام لئوناردو دی کارپریو

لئوناردو دی کاپریو از معدود سلبریتی ها و فوق ستاره های گران قیمت و لاکچری گرد هالیوود است که در شبکه های اجتماعی، از سلفی ها و گردش های لوکس و جشن تولد و ویدیوهای گردش در ساحل و مهمانی های آنچنانی و نمایش مد و لباس او، خبری نیست. نه  بر خلاف کیم  کارداشیان، به  دنبال سلفی های آتشین است و نه مثل نیکول  کیدمن، هفته  به هفته از مد و لباس  خود سخن می گوید. او بر خلاف پاریس هیلتون، یک fake celebrity نیست و تلاش می کند در شبکه های اجتماعی، درباره مهم ترین موضوعات محیط زیست و فرهنگی و اجتماعی جهان صحبت کند.

(صفحه اینستاگرام لئوناردو دی کاپریو )

(صفحه اینستاگرام لئوناردو دی کاپریو )

توضیحاتی از اینستانوشته جدید دی کاپریو درباره حفاظت از خرس قهوه ای

(توضیحاتی از اینستانوشته جدید دی کاپریو درباره حفاظت از خرس قهوه  ای در پارک ملی آلاسکا که نیم میلیون لایک و هزاران کامنت به همراه داشت)

بنابراین می توان ادعا کرد که بیش از ۸۰۰ پستی که لئوناردو دی کاپریو در سالهای اخیر در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است،  دائره المعارف اطلاعاتی عالی  درباره مقولات زیست محیطی و اجتماعی در ۵  قاره جهان بوده که با عکس ها و داده های مستند و اطلاعات دقیق همراه شده است. او در این صفحه ۵۳ میلیون فالووری،‌ خود را هنرپیشه  و فعال محیط زیست می داند و بنیادی به نام بنیاد لئوناردو دی کاپریو تاسیس کرده و میلیون ها دلار صرف کمک به محیط زیست میکند. جزییات بیش تر از فعالیت های ایشان را در نشانی: leonardodicaprio.org مشاهده کنید.

( دی کاپریو و بریجیت هال در سال ۱۹۹۴)

( دی کاپریو و بریجیت هال در سال  ۱۹۹۴)

( لئوناردو دی کاپریو در کنار نئومی کمپل که گفته می شود مدتی با او در رابطه بود)

( لئوناردو دی کاپریو در کنار نئومی کمپل که گفته  می شود مدتی با او در رابطه بود)

( دی کاپریو و کریستین زانگ در سال ۱۹۹۶ میلادی)

( دی کاپریو و کریستین زانگ در سال ۱۹۹۶ میلادی)

(تیپ لئوناردو دی کاپریو با کلاری دان که با او در فیلم ROMEO & JULIET

(تیپ لئوناردو دی کاپریو با کلاری دان که با او در فیلم ROMEO & JULIET هم بازی بود)

( دی کاپریو و GIESEL BUNDCHEN در سال ۲۰۰۴ میلادی)

( دی کاپریو و GIESEL BUNDCHEN در سال ۲۰۰۴ میلادی)

(او و BLAKE LIVELY)

(او و BLAKE LIVELY)

 EIRN HEATHERTON که یکی از مدل های به نام ویکتوریا سکرت

(او را در حال دوچرخه سواری سال ۲۰۱۲  با EIRN HEATHERTON که یکی از مدل  های به نام ویکتوریا سکرت است مشاهده میکنیم که حدود ۱۰ ماه با وی در رابطه بود)

لئوناردو دی کاپریو با مدل آلمانی TONI GARRN

( لئوناردو دی کاپریو با مدل  آلمانی TONI GARRN در سال ۲۰۱۳  میلادی که از دوست های آقای سوپر استار  بود)

 تصویر مادر لئوناردو دی کاپریو در فرش قرمز در مراسم BAFTA

(این هم  تصویر مادر لئوناردو دی کاپریو در فرش  قرمز در مراسم BAFTA)

حتما بخوانید: راهنمای خرید کت و شلوار شیک و مجلسی

توییتر لئوناردو دی کاپریو

صفحه توییتر لئوناردو دی کاپریو در نشانی: @leodicaprio

لئوناردو دی کاپریو از آوریل ۲۰۱۰ میلادی به شبکه متن محور توییتر پیوست و تا کنون بیش از ۱۳۰۰ توییت منتشر کرده که اکثر به موضوعات زیس محیطی و اجتماعی و نقد سیاست های جهانی در حوزه  توسعه پایدار اختصاص دارد. او حدود ۱۹ میلیون فالور دارد. صفحه توییتر لئوناردو دی کاپریو در نشانی: @leodicaprio قرار دارد که تیک آبی گرفته است.

حتما بخوانید: ۸۰ مدل  کت و شلوار شیک و مجلسی مخصوص جنتلمن ها در سال ۲۰۱۸

فیلم شناسی لئوناردو دی کاپریو

  • فیلم پیش از سیل- محصول ۲۰۱۶
  • فیلم بازگشته محصول ۲۰۱۵
  • فیلم ویرونگا محصول ۲۰۱۴
  • فیلم گرگ وال استریت محصول ۲۰۱۳
  • فیلم خارج از کوره محصول ۲۰۱۳
  • فیلم رانر رانر محصول ۲۰۱۳
  • فیلم جنگجوی آزاد شده محصول ۲۰۱۲
  • فیلم جی اد گار محصول ۲۰۱۲
  • فیلم نیمه ماه مارس محصول ۲۰۱۱
  • فیلم گردش شنل قرمزی محصول ۲۰۱۱
  • فیلم تلقین محصول ۲۰۱۰
  • فیلم هایل سه  بعدی  محصول ۲۰۱۰
  • فیلم جزیره شاتر محصول ۲۰۱۰
  • فیلم یتیم محصول ۲۰۰۹
  • فیلم جاده انقلابی محصول ۲۰۰۸
  • فیلم مجموعه دروغ ها محصول ۲۰۰۸
  • فیلم باغبان عدی محصول ۲۰۰۷
  • فیلم مستند یازدهمین ساعت محصول ۲۰۰۷
  • فیلم الماس خونین محصول ۲۰۰۶
  • فیلم جدامانده محصول ۲۰۰۶
  • فیلم ترور ریچاد نیکسون محصول ۲۰۰۴
  • فیلم هوانوارد محصول ۲۰۰۴
  • فیلم اگه میتونی من رو بگیر محصول ۲۰۰۲
  • فیلم دار و دسته نیویورکی ها محصول ۲۰۰۲
  • فیلم آلوی دان محصول ۲۰۰۱
  • فیلم ساحل محصول ۲۰۰۰
  • فیلم شهرت محصول ۱۹۹۸
  • فیلم مردی در نقاب آهنین محصول ۱۹۸
  • فیلم اتاق ماروین محصول ۱۹۹۷
  • فیلم رومئو و ژولیت محصول ۱۹۹۶
  • فیلم کسوف کامل محصول ۱۹۹۵
  • فیلم خاطرات بسکتبال محصول ۱۹۹۵
  • فیلم پرنده و بازنده محصول ۱۹۹۵
  • فیلم هزار و یک شب محصول ۱۹۹۵
  • فیلم چه  چیزی گیلبرت  را آزار می دهد محصول ۱۹۹۳
  • فیلم زندگی این پسر محصول ۱۹۹۳
  • فیلم مخلوقات ۳ محصول۱۹۹۱

حتما بخوانید: پرونده ویژه: محرمانه های ویکتوریا سکرت

درس های از استایل گرگ وال استریت

  • به تناسب اندام با لباس توجه کنید. خوش تیپ ترین  مردان سال، متناسب  ترین لباس ها را بر تن دارند.
  • جادوی رنگ ها را در طراحی لباس در نظر بگیرید.
  • کت و شلوار مشکی رنگ، بهترین گزینه برای جنتلمن ها در مراسم دیپلماتیک و رسمی است.
  • اکسسوری، به تنهایی نمی تواند کارساز باشد. اکسسوری را به عنوان مکمل مد در نظر بگیرید.
  • سادگی در استایل ها، الفبای طراحی مد است.
  • پوشت نداشتن دی کاپریو نشان می دهد که این اکسسوری مردانه، محبوب گرگ وال استریت نیست.
  • لئوناردو دی کاپریو در مصاحبه های خود، راز تناسب اندامش را در ورزش و سبک زندگی سبز می داند.
  • او استالیست های حرفه ای دارد. درباره  استایلیست ها اینجا بخوانید!

حتما بخوانید: همه رازهای خوش  تیپی  برد پیت: همسر سابق آنجلینا جولی

اگر نظری درباره استایل لئوناردو دی کاپریو دارید، دیدگاه های خود را کامنت کرده یا از طریق کانال های لوکس تهران در اینستاگرام و تلگرام ارسال کنید.

دنیای مد و لباس و لاکچری  گردی  را هر روز در لوکس تهران دنبال کنید.

به  نظر شما، جذاب ترین استایل آقای سوپر استار کدام است؟

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا