35

با فاطمه دانش پژوه ، عروس سید احمد خمینی بیشتر آشنا شوید

  • کد خبر : 2319
  • 11 آذر 1397 - 11:48
با فاطمه دانش پژوه ، عروس سید احمد خمینی بیشتر آشنا شوید
گزارشی جامعه از بیوگرافی فاطمه دانش پژوه را در ادامه می خوانید .

فاطمه دانش پژوه ، نتیجه آیت الله العظمی گلپایگانی و عروس سید احمد خمینی

فاطمه دانش پژوه ، بانوی ۱۹ ساله هنردوست، اینستاگرد و متولد تهران، یکشنبه ۴ آذر  ماه ۹۷ در شب میلاد پیامبر اعظم (ص) با سید احمد خمینی، فرزند سید حسن خمینی ازدواج کرد. ازدواج این دو و انتشار تصاویری از آنها، در کانون توجه رسانه های داخلی به خصوص در فضای مجازی قرار گرفت.

این برای چندمین بار در سال ۹۷ است که سید احمد خمینی که حضور فعالی در شبکه های اجتماعی دارد و اخیرا نیز ملبس به لباس روحانیت شده است، به صدر اخبار می آید. ازدواج او با نتیجه حضرت آیت الله العظمی گلپایگانی از مراجع عظام تقلید سبب شد تا کاربران جامعه اطلاعاتی ایران به این وصلت، واکنش های متفاوتی نشان دهند و برخی، بحث ژن خوب که مصداقی برای زندگی لاکچری و خاص آقازاده ها و خانم زاده های مسئولان است را دوباره زنده کنند.

خانم فاطمه دانش پژوه که اخیرا به عقد حجت الاسلام سید احمد خمینی، فرزند سید حسن خمینی و نوه امام خمینی (ره) در آمده است، متولد سال ۱۳۷۹ در تهران بوده و در شبکه های اجتماعی نیز حضور فعالی داشته به گونه ای که بیش از ۱۴ هزار فالور در اینستاگرام دارد و طبع شعر و شاعری اش، در اینستانوشته هایش به چشم می  خورد. پدر فاطمه دانش پژوه نیز، عکاس حرفه ای بوده و آن طور که از اینستانوشته های ایشان بر می آید، برخی از تصاویر صفحه وی را پدرش گرفته و به اشتراک گذاشته است.

فاطمه دانش پژوه خود را عکاس، شاعر و علاقمند به گردشگری معرفی کرده و به نظر می رسد که با استایل هایی که در  تصاویر اخیرش مشاهده می شود، عاشق مد و لباس و البته مد اسلامی (Islamic fashion)  و کافه گردی است. او به شعر نو،غزلیات حافظ و داستان های معروف این سال ها مثل کتاب های مصطفی مستوری علاقه زیادی دارد و در اینستانوشته هایش از آن ها استفاده می کند. هشتگ نویسی های متعدد این عروس جوان نشان می دهد که او قدرت هشتگ ها را برای دیده شدن بیش تر مطالبش در اینستاگرام به خوبی می شناسد.

حتما بخوانید :محرمانه‌هایی از سید احمد خمینی ؛ نتیجه لاکچری امام

(تصویر صفحه اینستاگرام عروس سید احمد خمینی)

(تصویر صفحه اینستاگرام عروس سید احمد خمینی)

همسر خانم  فاطمه دانش پژوه (سید احمد خمینی)، متولد ۴ خرداد ماه ۱۳۷۷ است و فرزند ارشد سید حسن خمینی به شمار می رود و اکنون در حوزه علمیه مشغول طی کردن دروس حوزوی است. او حضور فعال در اینستاگرام دارد و بیش از ۶۹۶ هزار فالور دارد و هم چون مهناز افشار و علی کریمی، کامنت نویسی اینستاگرامش را غیر فعال کرده تا شاید از هجمه اینستاگردهای ایرانی در امان باشد!

تصویر یکی از جدید ترین اینستانوشته های سید احمد خمینی

(تصویر یکی از جدید ترین اینستانوشته های سید احمد خمینی که با ۶۰ هزار لایک همراه شد)

 اینستانوشته های احمد خمینی در موضوعات  مختلف، معمولا بازتاب های گسترده ای در جامعه به خصوص کاربران شبکه های اجتماعی پیدا می کند و به نظر می رسد تا روزهای آینده، ازدواج او با خانم فاطمه دانش پژوه نیز از این قاعده مستثنی نباشد.

از مراسم ازدواج این دو هنوز  تصاویر و اطلاعات بیش  تری  منتشر نشده است. اما طبق گفته های افرادی که در مراسم حضور داشتند، مراسمی ساده بدون تشریفات و بدون حضور در سالن های مجلل عروسی تهران برگزار شده و عروس و داماد تلاش کرده اند تا سنت ازدواج ساده پیامبر گرامی اسلامی را پیاده کنند.

سید احمد خمینی، دوازده اردیبهشت امسال همزمان با نیمه شعبان، با حضور  شمار کثیری از هواداران و دوستانش،  مراسم عمامه گذاری خود را برگزار کرد. اگر چه بعضی رسانه ها با عناوین ناشایستی مثل تاج گذاری! از این مراسم یاد کردند، اما این رسم معمول و متداول در میان طلاب، از این که بی  آلایش در رسانه ها بازتاب یافت، سبب افزایش  مخاطبان سید احمد شد.

خانم فاطمه دانش پژوه ، یکی از ۴۵۰ نفری است که سید احمد خمینی

(این تصویر نشان می دهد که خانم فاطمه دانش پژوه ، یکی از ۴۵۰ نفری است که سید احمد خمینی، صفحه آن ها را در اینستاگرام دنبال می کند. فهرست کاربرانی که احمد آقا آن ها را دنبال می کند، اینجا مشاهده کنید)

سید احمد خمینی اگر چه در حوزه مشغول به تحصیل است، اما جوان دهه هفتادی است و از مشخصه های جوانان این دهه، علاقمندی به شبکه های اجتماعی است که او نیز از این قاعده مستثنی نیست. برخی از اشعاری که سید احمد زیر پست های اینستاگرامی اش قرار می دهد، سروده های شخصی اوست.

ازدواج های ساده فرزاندان خاندان امام با فرزندان چهره های مذهبی، مسبوق به سابقه است. شهید مصطفی خمینی، فرزند ارشد امام راحل نیز با دختر حائری یزدی، فرزند موسس حوزه علمیه قم ازدواج کرد و مرحوم سید احمد خمینی، پدر بزرگ سید احمد خمینی ۲۰ ساله نیز با فاطمه طباطبایی که دختر آیت الله طباطبایی بود ازدواج کرد. پدر احمد جوان نیز با خانواده موسوی بجنوردی وصلت کرد.

اینستاگردی با فاطمه دانش پژوه

عروس سید احمد خمینی

(عروس سید احمد خمینی زیر عکس بالا نوشت: امام خمینی یک حقیقت همیشه زنده است. او نام احمد خمینی را تگ کرد. )

خانم دانش پژوه با انتشار این پست اینستاگرامی

فاطمه دانش پژوه با انتشار این پست اینستاگرامی در اوایل مهر ماه نوشت:

فاطمه خانم سپتامبر ۲۰۱۸ میلادی با انتشار این پست اینستاگرامی درباره پدر بزرگش

فاطمه دانش پژوه سپتامبر ۲۰۱۸ میلادی با انتشار این پست اینستاگرامی درباره پدر بزرگش، سوگنامه ای نوشت.  نوشته ای که نشان از علاقه وافر خانم فاطمه دانش پژوه جوان، به پدر بزرگ فقیدش دارد. پدر بزرگ او،  حاج سید مهدی گلپایگانی  است که فرزند مرحوم حضرت آیت الله العظمی آقای گلپایگانی بوده و در حادثه طبس در سال ۱۳۵۷ به شهادت رسید. او با حس ظریف خود چنین نوشت:

این روزها به رسم همه  اونایی که میان تو مقبرتو نذر می کنند و ازت حاجت میگیرن…میام  پیشت و غم و غصه هامو واست میگم…  شاید یوقت برا منم پیش خدا دعا کنی. مطمئنم که میشنوی و این خودتی که همیشه در گوشه میگی آروم باش. . درست میشه . دعا کن. دعام کن بتونم مثه  خودت دلم  دریا باشه ودنیا برام بی  ارزش.  دعا کن هیچ وقت عشقی که بهت دارمو از دست ندم.  هر روز بیشتر از روز  قبل دوست دارم. بگو چه شد که من این قدر دوستت دارم ؟ بگو محبت ما ریشه  در ازل دارد.

خانم دانش پژوه (همسر سید احمد خمینی) در اینستاگرامش

عکسی که در بالا مشاهده می کنیم، تصویری از یک فایل ویدیویی است که خانم فاطمه دانش پژوه (همسر سید احمد خمینی) در شهریور ماه ۹۷ در اینستاگرامش منتشر کرد و از این که با گروه فرهنگی جهادی مغیث به یکی از شهربازی های قم رفته و مادرش نیز همراهش بود، ابراز خرسندی کرد.

خانم دانش پژوه اوایل شهریور ماه ۹۷ در سن ۴ سالگی

فاطمه دانش پژوه اوایل شهریور ماه ۹۷ با انتشار عکس بالا که او را در سن ۴ سالگی نشان می داد نوشت:

من امروز هجده ساله شدم. تولدت مبارک من! J یه قطعه بخونید.

او برای دیده شدن بیشتر این عکس، هشتگ هایی مثل: می ایستم کمی به تماشای کودکیم، هجده، تولد، دختر تابستان و من، را زیر این عکس تگ کرد.

دختری با چمدان قدیمی و مانتو تابستانی منقش به گل های بهاری رنگارنگ

تصویر بالا که دختری با چمدان قدیمی و مانتو تابستانی منقش به گل های بهاری رنگارنگ را نشان می دهد، عکسی است که فاطمه دانش پژوه در اینستاگرامش در مرداد ماه ۹۷ منتشر کرد و زیرش این غزل را نوشت که به نظر می آید از سروده های خودش باشد:

وی در ادامه نوشت که چمدان دست تو و ترس به چشمان من است، این غم انگیز ترین حالت غمگین شده است. فاطمه دانش پژوه برای دیده شدن بیش تر این عکس نیز از هشتگ های محبوب غزل نویس های اینستاگرام یعنی: غزل و غزل  عاشقانه استفاده کرد.

فاطمه دانش پژوه آن طور اهل شعر و عکاسی

فاطمه دانش پژوه آن طور  که مشخص  است، اهل شعر  و عکاسی است. او زاویه و نورپردازی را به  خوبی می شناسد و به نظر می رسد که یک توریسم بلاگر خوب باشد. عکس بالا که توسط خود او از حرم مقدس حضرت معصومه سلام الله  علیها در قم گرفته شده، مربوط به اوایل مرداد ماه ۹۷ است. او زیر این عکس، غزلی  از رند ادب  فارسی، حافظ شیرین سخن نوشت که صدها لایک دریافت کرد.

فاطمه دانش پژوه که علاقه زیادی به هشتگ نویسی دارد، این اینستانوشته خود را نیز روی: قم گرافی، موبایلگرافی و امید و دعا و باران تگ گرد.

فاطمه دانش پژوه هشتگ نویسی

فاطمه دانش پژوه ، عروس سید حسن خمینی با انتشار این عکس رمانتیک ژورنالیستی، در حالی که گل های تابستانی زرد رنگ در دست دارد و مانتوی مشکی رنگ  پوشیده  است، چنین نوشت:

او زیر این غزل تابستانی عاشقانه، روزبه بمانی و احسان خواجه امیری را تگ کرد.

فاطمه دانش پژوه خوش ذوق عاشقه پیشه و نویسنده قصه ما

فاطمه دانش پژوه خوش ذوق  عاشقه  پیشه  و نویسنده قصه ما، اواخر تیر ماه ۹۷  با انتشار عکس رمانتیک بالا که نشان از علاقه وی به قهوه های طرح  دار کافی شاپ ها دارد، شعری از روزبه معین را نوشت که می گفت:

از معدود تصاویر خانم فاطمه دانش پژوه در اینستاگرامش

این عکس، از معدود تصاویر خانم فاطمه دانش پژوه است که وی در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته  است. وی را در رستوران یا کافه ای در نقطه ای نامعلوم  از ایران نشان می دهد که زیر این عکس ژورنالیستی، شعری از حسین منزوی را نوشت. او عاشق کافه گردی است و برای دیده شدن بیش تر این عکس، تگ کافه و کافه گردی را زیر آن تگ کرد.

شعر محبوب خانم فاطمه دانش پژوه برای این عکس آینه ای رمانتیک سیاه و سفید این بود:

فاطمه دانش پژوه را کنار حوش لاجوردی رنگ مسجدی قدیمی در شهر اصفهان

این عکس که خرداد ماه ۹۷، فاطمه دانش پژوه را کنار حوش لاجوردی رنگ مسجدی قدیمی در شهر اصفهان نشان می دهد، بخشی از تصاویر ایرانگردی وی در اینستاگرام است. او زیر این عکس که توسط پدرش (حسین دانش پژوه) گرفته شده، قطعه ای از مهدی فرجی را آورد که با هم می خوانیم:

او برای دیده شدن بیش تر این عکس و شعر رمانتیک، از هشتگ: چیزی نمانده که مال خودم شوی استفاده کرد.

فاطمه دانش پژوه پدر عکاس سوژه یک پست اینستاگرامی

فاطمه دانش پژوه در  این عکس، پدر عکاس خود را سوژه یک پست اینستاگرامی کرده و روز پدر را به ایشان تبریک  گفت. او معتقد است که پدرش، اولین و آخرین قهرمان زندگی اوست و هر روز بیشتر عاشقش میشود. او جمله ای زیبا را درباره پدرش می گوید. جمله ای که شاید اینستاگردها کم تر شنیده باشند:

پدرم تنها مردیست که وجودش به من اثبات کرده فرشته ها می  توانند مرد باشند.

فاطمه دانش پژوه ، اسفند ۹۶ با انتشار نوشته مصطفی مستور

فاطمه دانش پژوه ، اسفند ۹۶ با انتشار  این عکس، از علاقه خود به کتاب عشق و چیزهای دیگر نوشته مصطفی مستور  گفت که به چاپ سوم رسیده است. او بخش هایی از کتاب را که در تصویر بالا مشاهده میکنید، ارائه کرد و زیرش، توضیحاتی درباره نظرش در باب این کتاب نوشت:

فاطمه دانش پژوه زیر این اینستانوشته کامنت زده بود که کتاب: روی ماه خدا را ببوس از مصطفی مستور  هم بخوانید.

عکس زمستان ۹۶ زینب بانو، دختر خاله فاطمه دانش پژوه

عکس بالا مربوط به زمستان ۹۶ است که زینب بانو، دختر خاله فاطمه دانش پژوه ، سوژه عکس رمانتیک او در یک فضای برقی در  کنار کاج های سر به فلک کشیده شده و او زیر این عکس  چنین گفت:

وی برای دیده شدن بیشتر این عکس، از هشتگ هایی چون: SNWO. WINTERFASHION و عکاسی استفاده کرد.

فاطمه خانم دانش پژوه ، اکتبر ۲۰۱۷ میلادی به همراه برادرش

فاطمه خانم دانش پژوه ، اکتبر ۲۰۱۷ میلادی به همراه برادرش که خیلی او را دوست دارد، به مکه مکرمه شرفیاب شده و این عکس رمانتیک را در کنار برادش گرفت و زیرش این چنین از شیطنت های کودکی اش گفت:

فاطمه دانش پژوه ، تولد برادرش، محمد مهدی که ظاهرا دانشجوی دانشگاه صنعتی شریف است (از هشتگ ها استنباط کردیم) را تبریک  گفت.

از تصاویری است که عروس سید حسن خمینی در صفحه اینستاگرامش

عکس بالا، از دیگر  تصاویری است که عروس سید حسن خمینی در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است. او را در این عکس در حال باغ گردی در قم مشاهده می  کنیم و زیر این عکس، شعری از محمد علی بهمنی را نوشته است:

پرنده زیبا در قفس است که در منزل دایی فاطمه دانش پژوه

(تصویری که در بالا مشاهده می کنید، پرنده زیبا در قفس  است که در منزل دایی فاطمه دانش پژوه گرفته شده)

فاطمه دانش پژوه ،  عروس جوان دهه هفتادی عاشق پیشه هنردوست قصه ما، عاشق اینستاگرام است و به نظر می رسد که در هفته های آتی، شاهد حجم بالای مخاطبانش در اینستاگرام باشیم. آیا فاطمه دانش پژوه خوش ذوق، بزودی شاخ دیگری در اینستاگرام ایرانیان خواهد بود؟

آینده به این سوال پاسخ خواهد داد.

 

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=2319

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 9در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۹
  1. ارزومندِ خوشبختیِ همه ی جوانانِ این مرز و بوم هستم.

  2. واقعا چی میشه گفت
    چه برداشتی میشه داشت از این رفتارها
    شما ها الگو هستین

  3. خدا کند که این سید احمد درست در خط امام خمینی زندگی کند واز فامیل های نزدیک دنیا طلب و BMW سوار فاصله بگیرد وذی طلبگی وکوخ نشینی امام در کردار او نقش بندد.

  4. همه چی خوب و کامل و زیبا
    آرزوی سلامتی و سعادت برای همه جوانان ایران زمین بویژه فاطمه خانم و احمد آقا

  5. در آرزوی روزی که مردم انسان های بی لیاقت رو که بر مسند قدرت نشسته اند بکنار کنند.

  6. امام کجا بعضیها کجا ……خدایا از نسل ما،بهتر از ما قرار بده

  7. الان ۱۴۰۲همه چیز داره تمام میشه واسه اینا تمام

  8. آفرین احسن خیلی زیبا بود موفق باشی

  9. یعنی چه تصویر خودتون به نمایش می زارید می خواهید دیده شید واقعن از شما بعید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .