5

کرباسچی علیه حناچی!

  • کد خبر : 3871
  • 15 آذر 1397 - 9:16
کرباسچی علیه حناچی!

پیروز حناچی شهردار تهران روز خود را با حاشیه‌های پست اینستاگرامی غلامحسین کرباسچی شهردار اسبق تهران و دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی آغاز کرد.

به گزارش عصر شهروند، کرباسچی نوشت: “ای کاش آقای حناچی به جای دوچرخه صبح زود بدون ترافیک با ماشین می‌رفت در دفتر کارش و پیگیری و تلاش می کرد که زودتر صدها واگن معطل مانده مترو به خطوط مترو ملحق شوند که صدها هزار مسافر مترو راحت تر و سریعتر برسند و دهها هزار اتومبیل کمتر بیرون بیایند”

غلامحسین کرباسچی در صفحه اینستاگرامش بیشتر تصویر صفحه نخست روزنامه سازندگی را به اشتراک می گذارد و پست او درباره حرکت اخیر شهردار به سرعت به عنوان رقابت و مخالفت وی و حزب کارگزاران با شهردار جدید تعبیر شد.

بیشتر کاربران توئیتر در حمایت از شهردار به انتقاد از کرباسچی پرداخته و قضاوت او درباره دوچرخه سواری حناچی را به باد انتقاد گرفتند.

احسان قلمچی نوشت: آقای کرباسچی البته خود شما خوب می‌دانید حل مشکل واگن‌های مترو در جای دیگر است، به‌جای جلوگیری از فرهنگ‌سازی یک کمپین خوب، به دوستانتان در بانک‌شهر سفارش کنید تا مشکل مردم در مترو حل شود. ضمنا سنگ‌اندازی برای زمین‌زدن حناچی، صندلی شهرداری_تهران را قسمت شما نمی‌کند.
در این میان البته بعضی هم با انتقاد از هر دو یاد محمدباقر قالیباف را گرامی داشتند

کاربری به نام “پیکان جوانان هم نوشت: کرباسچی به شوعاف حناچی گیر داده که بجای این کار صبح زودتر برو سر کاررررر ناخودآگاه قالیباف رو یاد مردم انداخته که هر روز بعداز نماز صبح در دفتر کارش حاضر میشد و به امورات شهری می رسید… خودتون هم بکشید گرد پای قالیباف نمی‌شید تمام.

کاربر دیگری به نام گیله مرد نوشت: غلامحسین_کرباسچی کسیه که شروعِ تراکم فروشی و خلاف فروشی در تغییر کاربری‌ها به ابتکار شخص او دهه ۷۰ در شهرداری تهران و متعاقبا کل کشور باب شد. تراکم مسکونی و فعالیتی مهمترین عامل جذب سفر و ایجاد آلودگی و ترافیک هست. حالا این … به تشویق به دوچرخه سواری حناچی گیر داده.

 

حسین توکلی هم به کم کار بودن کرباسچی در اینستاگرام اشاره کرد و نوشت: آقای کرباسچی بعد از مدت‌ها در اینستاگرامش نوشت. فکر کنم آقای کرباسچی از آقای حناچی زیاد خوشش نمیاد.

پس از آنکه صادق خرازی سیاستمدار اصلاح طلب هم استفاده حناچی از دوچرخه را مورد انتقاد قرار داد انگار داغ کاربران توئیتری تازه شده باشد صادق خرازی هم هدف کامنت‌های تند و تیز قرار گرفت.

علی اکرمی با انتشار تصویری از شهردار لندن در حال دوچرخه سواری نوشت: شهرداران تمام شهرهای بزرگ دنیا دوچرخه سواری می کنند اما اونجاها غلامحسین کرباسچی و صادق خرازی ندارند که بهشون گیر بدهد.

حسین حمدیه هم با انتشار تصویر پست اینستاگرامی صادق خرازی نوشت: صادق خرازی کلکسیون ماشین‌های کلاسیک دارد. عتیقه جمع می‌کند و خانه‌اش به موزه می‌ماند. حزب تک‌نفره دارد و مطمئنم سالی به ماهی هم گذرش به مرکز شهر تهران نمی‌افتد و در آخر او حتی رانندگی هم نمی‌کند و همیشه با راننده می‌چرخد. حالا این متن را از اینستاگرامش بخوانید:

 

کاربر دیگری به نام Mveisi نوشت: برخی رفتارهای مدیریت شهری رویکرد تقدم فرهنگی دارد، و این یعنی، ۸میلیون شهروند تهرانی؛ شما هم سهمی ولو اندک در کاهش آلودگی داشته باشید. قطعا اقدام حناچی شهردار تهران مورد تایید نخبگان و فعالان اجتماعی و محیط زیست است. جنابان کرباسچی و خرازی به جای حمایت؛ سنگ اندازی نکنید!

و بالاخره امین شول سیرجانی روزنامه نگار هم در رشته توئیتی با عنوان “آدرس غلط کرباسچی” نوشت: کرباسچی که در دوره شهرداری اش با مدرنیسم قلابی ساختار شهری تهران را به هم ریخت حالا از موضع مصلح اجتماعی به حناچی که فقط یک هفته است شهردار شده، متلک انداخته و گفته بهتر است به جای دوچرخه سواری اول صبح با ماشین برود شهرداری اما کارهای مترو را پیگیری کند

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=3871

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. بدون غرض خدایی ۵۰درصد شهر سازی تا۱۰ سال دیگر ریشه در آبادانی کرباسچی دارد.دزد نبود به کسی هم تهمت نمیزنم.ولی لااقل در۸سال ۸ هزار تومان کسر یاتوجیب نزد .یادش بخیر

  2. کار شهردار کاملا نمایشی و ظاهر سازی است. نه خیابانهای تهران و نه ترافیک ان اجازه دوچرخه سواری نمی دهد. اگر در برخی از شهرهای دنیا مسئولین این کار می کنند شرایطش با تهران کاملا متفاوت است نیاز به کپی برداری شهردار از کار انها نبود. شهردار با ماشین زودتر سر کار برود و کارهای مفید می توان انچام دهد که از زمان بر دوچرخه سوار در خیابانها ناهموار و شلوغ برای مردم تهران بسیار مهمتر است

  3. من آقای دکتر حناچی را از زمانی که دانشجو بودم می شناسم و ایشان را فردی تحصیلکرده و مدیر و مدبر می دانم. این حرکت ایشان هم حرکتی سمبلیک جهت فرهنگ سازی در شهری است که متاسفانه اسیر بی فرهنگی های زیادی گشته. امیدوارم با مدیریت ایشان به تدریج شهر تهران به شهری امن، سالم و مرفه برای تمامی تهران نشینان تبدیل گردد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .