2

قیمت مرغ به ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان رسید

  • کد خبر : 9687
  • 28 آذر 1397 - 11:57
قیمت مرغ به ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان رسید

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی نرخ جدید مرغ و انواع مشتقات در بازار را اعلام کرد.

به گزارش عصر شهروند، مهدی یوسف‌خانی رئیس اتحادیه پرنده و ماهی در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از افزایش ۲۰۰ تومانی نرخ مرغ در بازار خبر داد و گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری ۸ هزار و ۹۰۰، مرغ آماده به طبخ در کشتارگاه ۱۲ هزار، توزیع درب واحد‌های صنفی ۱۲ هزار و ۲۰۰ و خرده فروشی ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان است.

به گفته وی، نرخ هر کیلو ران مرغ با کمر ۱۲ هزار و ۲۰۰ و ران مرغ بدون کمر برابر با قیمت مرغ ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان است.

یوسف‌خانی با اشاره به نرخ سایر مشتقات در بازار افزود: قیمت هر کیلوگرم سینه با کتف ۲۰ هزار، سینه بدون کتف ۲۱ هزار و فیله مرغ ۲۳ هزار تومان اعلام کرد.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی کاهش عرضه به کشتارگاه را دلیل اصلی افزایش قیمت مرغ در بازار اعلام کرد و گفت: با توجه به شرایط کنونی، قیمت مرغ نه تنها در بازار افزایشی نخواهد یافت، بلکه به سبب کاهش قدرت خرید خانوار احتمال کاهش آن در بازار دور از انتظار نیست.

وی در پایان کاهش عرضه مرغ به کشتارگاه ناشی از بیماری‌های مختلف، گرانی و تاخیر در توزیع نهاده‌ها و افت جوجه ریزی را دلیل اصلی نوسان قیمت مرغ در هفته‌های اخیر در بازار اعلام کرد.

این گزارش می‌افزاید: هم اکنون هر کیلو مرغ با قیمت ۱۳ تا ۱۳ هزار و ۷۰۰، فیله کبابی با زعفران ۲۶ تا ۳۲ هزار، سینه با کتف ۲۰ تا ۲۳ هزار، سینه بدون کتف ۲۲ تا ۲۵ هزار، پاچینی ۲۸ تا ۳۵ هزار، ران مرغ با کمر ۱۲ هزار و ۵۰۰، ران مرغ بدون کمر ۱۳ تا ۱۳ هزار و ۵۰۰، جوجه بدون زعفران ۲۲ تا ۲۸ هزار، جوجه با زعفران ۲۶ تا ۳۰ هزار تومان در بازار عرضه می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=9687

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. مردم بدبخت شدند بیچاره شدند

  2. سال هاست که مردم با قیمت ها سرگرم هستند
    و دیگران در حال چاپیدن ….

    امان از این مردم همیشه در خواب

  3. مردم ایران زیاد مرغ میخورن لابد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .