27

علی انصاریان و همه حواشی های او ؛ از پرسپولیس و سینما تا مجری گری

  • کد خبر : 18375
  • 22 دی 1397 - 14:29
علی انصاریان و همه حواشی های او ؛ از پرسپولیس و سینما تا مجری گری

علی انصاریان ، متولد چهاردهم تیر ماه ۱۳۵۶ در نظام آباد تهران، فوتبالیست، جهانگرد، هنرپیشه و خواننده پاپ است که اخیرا به جمع مجریان رسانه ملی پیوسته  و به واسطه توهین به یک مجری افغان در یک برنامه زنده تلویزیونی در شبکه ۵، خبر ساز شد. این فوتبالیست که مثل پژمان جمشیدی، وارد عرصه سینما، […]

علی انصاریان ، متولد چهاردهم تیر ماه ۱۳۵۶ در نظام آباد تهران، فوتبالیست، جهانگرد، هنرپیشه و خواننده پاپ است که اخیرا به جمع مجریان رسانه ملی پیوسته  و به واسطه توهین به یک مجری افغان در یک برنامه زنده تلویزیونی در شبکه ۵، خبر ساز شد. این فوتبالیست که مثل پژمان جمشیدی، وارد عرصه سینما، تلویزیون و موسیقی شده است، یکی از فوتبالیست های جنجالی سال‌های اخیر بوده که گزارش امروز سرویس هنری عصر شهروند، نگاهی دارد به ماجراهای جالب علی انصاریان با مونیکا بلوچی، گوگوش، رونالدینهو، مجید یاسر و مجری افغان.

با ما در این گزارش جالب همراه باشید. داستان علی آقا را از مهم ترین جنجالی که این روزها به راه انداخته و بازتاب زیادی در رسانه ها به خصوص اینستاگرام داشته آغاز می کنیم.

توهین علی انصاریان

علی انصاریان و توهین به مجری افغان

داستان از اینجا شروع شد که علی انصاریان ، در برنامه زنده ورزشگاه شبکه ۵، به اظهارات یک مجری تلویزیونی  افغان، واکنش  نشان داده و با تمسخر  لهجه، نظراتی را درباره وی مطرح کرد. گزارش گر افغان مسابقه ایران و یمن در زمانی  که این بازی پخش می شد و آن را گزارش می کرد، به انتقاد از نحوه پخش مسابقات ورزشی رسانه ملی پرداخت و گفت که این بازی برای ایرانیان با چند دقیقه  تاخیر روی آنتن می رود.

حتما بخوانید : محمد رضا گلزار و محرمانه هایی از استایل و سبک زندگی لوکس این مجری سوپر استار

 اظهارات جنجالی علی انصاریان در برخی از رسانه ها

(بازتاب اظهارات جنجالی علی انصاریان در برخی از رسانه ها مثل روزنامه عصر شهروند ۲۰ دی  ماه)

ویدیو اظهار نظر مجری افغان را در زیر مشاهده می کنید. در پی آن، علی انصاریان در برنامه ورزشگاه شبکه  ۵، لهجه این مجری افغان را با خنده تقلید کرد و به مجری مربوطه یادآور شد که ایرانی ها چیزهایی دیده اند که شما ندیده اید و به کشوری که درباره اش حرف می زنی، بسیار مدیونی! او به مجری افغان توصیه کرد که مجری گری خودش را بکند و به مسایل دیگر، کاری نداشته باشد.

ویدیو در آپارات کانال عصر شهروند ” کلیک کنید “

اظهارات علی انصاریان با نقد گسترده در رسانه ها همراه شده  است و برخی، صحبت های او را ناپسند و توهین آمیز خواندند. موضوعی که سبب شد علی انصاریان در ویدیویی کوتاه در منزلش، به ارائه توضیحاتی درباره اظهارات  جنجالی اش پرداخته و دو بار از افغان ها، عذرخواهی کند. برخی از مجریان باسابقه رسانه ملی نیز از اظهارات علی انصاریان درباره برادران و خواهران افغان، اظهار تاسف کردند. بسیاری از کاربران ایرانی شبکه های مجازی نیز اظهارات او در یک برنامه تلویزیونی را مغایر وحدت ایران و افغانستان با یک فرهنگ و یک زبان و یک تاریخ می دانند.

ساعاتی پس از اظهارات جنجالی علی انصاریان، مجری افغانی برنامه ورزشی با اسپرت نیز با انتشار ویدویی ۵۰ ثانیه ای که در زیر مشاهده می کنید، از نظر انصاریان ابراز تاسف کرد و موارد جالبی را به ایشان یادآوری کرد که تماشا کنید.

ویدیو در آپارات کانال عصر شهروند ” کلیک کنید “

علی انصاریان کیست؟

علی انصاریان ، متولد تیر ماه و یکی از شهروندان پایتخت است. او را در دهه هفتاد و هشتاد هجری خورشیدی، در کسوت بازیکن مطرح فوتبال به یاد داریم. فعالیت خود را در سن ۱۹ سالگی از باشگاه پیام تهران آغاز کرد و در فاصله سال های ۷۱ و ۷۲ در بانک سپه توپ زد.  پس از آن به  مدت ۳ سال، راهی بانک ملی  شد  و  در پست مدافع، در باشگاه جوانان بانک ملی بازی کرد. از سال ۷۵ تا ۷۷ نیز به  لیگ برتر پیوست و پیراهن باشگاه فجر سپاسی را بر  تن کرد.

علی انصاریان ، از سال ۱۳۷۷  تا ۱۳۸۲ به جمع سرخپوشان پایتخت پیوست و توانست در هشتاد و هشت بازی که برای پرسپولیسی ها به میدان رفت، ۱۰ گل بزند. او در سال ۸۲ از پرسپولیس جدا شد و به سایپا پیوست و تنها شش بار برای این تیم بازی کرد. در نهایت دوباره به تیم اصلی خود بازگشت و در فاصله سال  های ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۵، برای پرسپولیس به میدان رفت و چهل و هشت بازی  کرد که ثمره آن، یازده گل بود.

نکته  جالب درباره دوران بازی گری علی انصاریان آن است که وی پس از چند سال توپ زدن در باشگاه  پرسپولیس، به دلایلی، این تیم  را ترک می کرد. او برای دومین بار، پرسپولیس را ترک کرد و در سال  ۱۳۸۵، به جمع استقلالی ها پیوست. موضوعی که در همه  بیست و سه بازی که او برای استقلال انجام  داد، پر حاشیه بود.  نکته جالب این که او یک دهه پس از پیوستن به استقلال، این حرکت را یک اشتباه در دوران بازیگری خود در مستطیل سبز  می داند.

حتما بخوانید : محرمانه‌هایی از نوادگان امام خمینی ؛ از سید احمد خمینی تا نعیمه اشراقی

سلفی علی انصاریان با رونالدینهوو

(سلفی او با رونالدینهوو، فوق ستاره برزیلی در فرودگاه فرانکفورت آلمان)

علی انصاریان ، ۴  گل در بیست و دو بازی برای استقلال به ثمر  رساند. پس از آن، یک فصل برای  استیل آذین،  یک  فصل برای استقلال اهواز، یک فصل برای گسترش فولاد،یک فصل برای شهرداری  تبریز و یک فصل هم برای شاهین بوشهر در لیگ دسته یک بازی  کرد و در نهایت، پس از جدایی از استقلال، ۵۰ بازی کرد که فقط ۲ گل در آن به  ثمر رساند.

علی انصاریان ، شش بار برای تیم ملی در فاصله سال های ۷۷ تا ۸۶ به میدان رفت. البته آماری که در بالا ارائه  کردیم، مربوط به بازی های لیگ داخل است. وگرنه،  او سابقه  حضور  در  جام  باشگاه های آسیا را هم  در کارنامه دارد.

علی انصاریان ، بازیگری جنجالی و ماجراجو است. او ظرف ۲۰ سال، در  بیش از ۱۰ تیم فوتبال بازی  کرد. پس از دوران بازنشستگی نیز بر  خلاف فرشاد پیوس و علیرضا منصوریان که به مدیریت مغازه های زنجیره ای پیتزا و فست فود روی آوردند یا برخی از فوتبالیست های کافه دار، به جمع هنرمندان پیوست و در عرصه سینما، تلویزیون و خوانندگی،  ایفای نقش کرد. گاها برای کت و شلوار مردانه نیز، تصاویری از فوتوشوت های وی در عرصه  مد و لباس هم دیده می شود که در اینستاگرامش موج می زند.

کلکسیون مد و لباس علی انصاریان

(کلکسیون مد و لباس علی انصاریان با تاکسیدو و کت و شلوار و پاپیون)

او از تحصیلات آکادمیک برخوردار نیست.  اما هم چون بسیاری از ما ایرانیان عصر دیجیتال، تلاش دارد تا در همه  زمینه ها و مباحث، کارشناسی کرده و اظهار فضل کند! اظهار فضل هایی  که بعضا دردسر  آفرین شده  و  او را به عذرخواهی، سوق داده است.

داستان علی انصاریان و ویتامین ۳

برنامه ویتامین ۳ در دی ماه ۱۳۹۱ از جمله برنامه  هایی بود که علی انصاریان به  همراه مادرش در آن شرکت کرد و جزییاتی  از دوران فوتبالی خود را روایت نمود. در این برنامه  بود که علی آقا  انصاریان،  از انتقال به باشگاه استقلال  تهران ابراز تاسف کرد و آن را بزرگ ترین اشتباه زندگی خود خواند. موضوعی که پس از مطرح  شدن، بازتاب گسترده ای در رسانه  ها به خصوص اینستاگرام  ایرانیان داشت.

حتما بخوانید : لاکچری گردی شبکه ۳ از « برنده باش » گلزار تا « عصر جدید » علیخانی!

داستان علی انصاریان و ویتامین ۳

فیلم شناسی  علی انصاریان

علی انصاریان از جمله  فوتبالیست هایی است که پس از دوران بازنشستگی، پرده نقره ای را برای ادامه فعالیت های کسب و کارش در عرصه  اقتصاد هنر، انتخاب کرده و به جمع آرتیست های سینمای ایران پیوسته و توانسته در  یک دهه اخیر در ۵ فیلم سینمایی ایفای نقش کند. او در سال ۱۳۹۵ در فیلم  حس خوب زندگی به کارگردانی فرناز امینی،  هم  بازی حدیث  فولادوند، نیما  شاهرخ  شاهی و فریبا نادری شد. علی پروین نیز در سکانس هایی  از این فیلم  بازی  کرد.  نکته جالب این بود که تصویر سلطان پرسپولیسی ها روی پوستر  فیلم قرار گرفت.  آرش برهانی، گلزن قهار استقلالی ها هم  در این فیلم در کنار مهدی هاشمی نسب، از  جمله فوتالیست های استقلالی-پرسپولیسی حضور یافت.

فیلم شناسی علی انصاریان

در سال ۱۳۹۴ نیز در فیلم حکم تیر بازی کرد. بازی در فیلم کلاف در سال ۱۳۹۳ و شروع یک پایان در سال ۱۳۹۴ و پاداش سکوت به کارگردانی مازیار میری در  سال ۱۳۸۵، از  جمله فعالیت های سینمایی علی انصاریان را تشکیل  می دهد. او تا کنون هم  بازی برخی از سلبریتی های سینمای ایران شده است. علی انصاریان با وجود چهره  نسبتا مطرح فوتبال، بر خلاف پژمان جمشیدی  که در فیلم های پر فروش و کمدی چند سال اخیر سینمای  ایران، حضور فعالی داشت، نتوانست، تجربه موفقی داشته و چند سالی است که دیگر او را در  فیلم سینمایی مشاهده نمی کنیم.

 علی انصاریان چهره نسبتا مطرح فوتبال

سریال های علی انصاریان

سریال ماجراجویی های علی انصاریان ،  فقط به زمین فوتبال و تعویض باشگاه ها و حضور در  فیلم های سینمایی ختم نمی شود.  او در  سریال  نقطه چین مهران مدیری در سال ۸۳، در یک سکانس جلوی دوربین رفت تا او هم به کاروان بازیگران طنز این مجموعه  پرببینده بپیوندد.  او از بازیگران مهمان بود که مثل علی کاظمی و مریم امیر جلالی و شایان احدی فر، در این سریال ۹۰ قسمتی  شبکه  ۳،  نقش آفرینی  نمود.

در سال ۸۰، سریال کمدی زیر  آسمان شهر  به کارگردانی  مهران غفوریان، از دیگر برنامه های تلویزیونی بود که علی انصاریان در چند سکانس آن، روبروی دوربین غفوریان رفت. سریال موفق طنز صدا و سیما که با استقبال بینندگان دهه هشتاد مواجه شد. او در نقش خواهرزاده خانم فرامرزی، در دو سکانس به عنوان بازیگر مهمان، ایفای  نقش نمود.

علی انصاریان در سریال کمدی چهارخونه شبکه ۳ نیز که نخستین تجربه کارگردانی سروش صحت  بود، در یک  قسمت، روبروی دوربین صحت رفت. این سریال از جمله سریال هایی بود که علی انصاریان در آن بازی کرده و با واکنش جامعه افغان مواجه شد. سفارت افغانستان در تهران به خاطر  برخی از شخصیت ها و لهجه آن ها اعتراض کرد که البته  تا تایید برخی از رسانه های داخلی مثل  روزنامه جام جم نیز  همراه شد.

از دیگر سریال هایی که علی انصاریان در چند سکانس ان بازی کرد، سریال غنچه های سحر، خانه اجاره ای، محکومین و سریال کیمیا است. علی انصاریان در شبکه خانگی نیز در آسپرین و هدیه محصول سال ۱۳۹۳ نیز نقش آفرینی کرد.

مجری گری های علی انصاریان

مجری گری های علی انصاریان

علی انصاریان در سال ۹۷، وار عرصه مجری گری در شبکه تلویزیونیاینترنتی آیو شده و برنامه زابیواکا را اجرا کرد که جنجال های خاص خودش  را داشت. از اوایل دی ماه ۹۷ نیز  با برنامه ورزشگاه، روی آنتن زنده شبکه ۵  رفت که این برنامه هم جنجالی شد.

برای خیلی ها، از جمله شما که خواننده  این متن هستید،تعجب آور بود که علی انصاریان را در مقام مجری شبکه ۵ آن هم  برای ویژه برنامه تحلیل جام ملت های آسیا امارات ۲۰۱۹ مشاهده کنید. فردی  که  پس از اجرای برنامه در تلویزیون  اینترنتی آیو به دلیل شوخی با خوانندگان لس آنجلسی  مثل گوگوش و زمزمه ترانه های آنان، تا مرز ممنوع التصویری هم پیش رفت، این بار با کت و شلوارهای شیک و مجلسی، روبروی دوربین شبکه ۵ ایستاده و حرف هایی می زند جنجال آفرین.  آن هم در یک شبکه اینترنتی با مخاطب  محدود. بلکه روی آنتن زنده شبکه ۵ با میلیون ها ببینده.

ویدیو عذر خواهی علی انصاریان از مردم افغانستانی در کانال آپارات عصر شهروند ” کلیک کنید “

مجری گری علی انصاریان

برنامه ورزشگاه،  هر  شب ساعت ۲۱:۳۰ تا ۲۲ روی آنتن می رود و گفته  شده که از انصاریان  تضمین گرفته اند که بی حاشیه  باشد.  قرار است پس از برگزاری جام ملت های آسیا، برنامه ورزشگاه، نخستین برنامه رسانه ملی باشد که به استقبال المپیک ۲۰۲۰ توکیو می رود.

علی انصاریان و مادرش

داستان علی انصاریان و مونیکا بلوچی

۹ مهر  ماه ۹۷ بود که جواد کاظمیان، ستاره پرسپولیسی ها با انتشار پستی در اینستاگرامش، تولد مونیکا بلوچی ستاره سینمای ایتالیا و هالیوود را تبریک گفت. مونیکا بلوچی هم ساعاتی بعد، از پست جواد تشکر کرد و جواد کاظمیان نیز زیر تشکر او این چنین کامنت زد که در تصویر پایین مشاهده می کنید.

 عشق بازی کامنتی جواد کاظمیان با مونیکا بلوچی

(تصویر عشق بازی کامنتی جواد کاظمیان با مونیکا بلوچی در اینستاگرام)

پس از انتشار این پست بود که علی انصاریان از دوستان آقا جواد، این عشق بازی اینترنتی را سوژه کرد و با انتشار پستی در اینستاگرامش، از مونیکا بلوچی، خواستگاری کرد!

داستان علی انصاریان و مونیکا بلوچی

او در حالی که عکسی از طبیعت گردی هایش در  بریتیش کلمبیا کانادا (بهشت سرزمین های سرد شمالی امریکا) منتشر کرده بود نوشت: همه دعوتین به عروسیم. با جواد و مونیکا جون حرف زدیم. ما بیش  تر از ۵ تا سکه مهر  نمی  کنیم  و ۲ سال اول هم باید طبقه  بالا خونه  ننه جواد زندگی کنیم.  .

او در جشنواره فیلم های ورزشی که نوامبر ۲۰۱۸ میلادی در میلان ایتالیا برگزار شده بود شرکت کرد و گویا با خانم مونیکا بلوچی هم هم صحبت شده و تصاویری با او گرفت که در پستی اینستاگرامی در ۱۴ نوامبر، ان را رسانه ای کرد که عکسش را در زیر مشاهده میکنید.

مونیکا بلوچی و علی انصاریان

او در حاشیه جشنواره میلان و فرش قرمز کاخ  جشنواره، به دیدار مونیکا بلوچلی رفت و تیکه هایی هم به  جواد کاظمیان انداخت .

علی انصاریان

این هنرپیشه  و مجری جنجالی، بیش از ۶۵۰ هزار  فالور در اینستاگرامش داد و بسیار هم  در این شبکه فعال بوده و به کامنت و لایکی زنی تا پاسی از شب علاقمند است. مثل بسیاری از سلبریتی های سینما و موسیقی و حتی فوتالیست ها! او نیز مثل ترلان پروانه و علی کریمی، منتقد انتقاد گریز است و کامنت زنی روی کلیه پست هایش را بسته و مونولوگ های دیجیتالی مصورش را روایت می کند.

ایشان بیش از ۸۰۰ صفحه را دنبال می کند که صفحه گوگوش و مونیکا بلوچی و بسیاری از ستارگان سینما و موسیقی  و ورزش ایران و جهان را شامل می شود. تلگرام علی انصاریان در این نشانی در دسترس است که برای مشاهده متن و حاشیه ماجراجویی های بی حد و مرز وی دنبال کنید. به نظر می رسد، رسانه ملی با استفاده از چنین مجریانی، بیش تر به سمت نگهداشتن مخاطبان کنونی است تا برگرداندن اعتماد مخاطبانی که شب ها، بیننده برنامه های انسوی آبی بوده و عطای برنامه های داخلی را به لقایش بخشیده اند. . . .

حاشیه جشنواره میلان و فرش قرمز کاخ

نظر  شما درباره مجری گری و فعالیت های هنری علی انصاریان چیست؟

 

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=18375

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۷
  1. خجالت کشیدن تنها چیزیه که برای هرمردی خوبه …..الا ادم های مدعی بی ثمر

  2. خاک برسر مملکت و ملتی که انصاریان مجری……..

  3. برخی از تصاویر انیمیشن به نظر میآید و واقعی نیست.

  4. حیف حیف که دیگه نیست

  5. روحت شاد باشه علی جان و یادت برای همیشه جاودان هست…ممنونم بابت آن خنده های دل نشین❤️🌹❤️

  6. ممنون از این مطلب کاربردی

  7. روحش شاد وکناره پدرش در آرامش باشه ان شاالله آقای انصاریان هم مثله همه آدمهای این دنیا واسه چیز هایی که حقش بوده تلاش کرده نه پارتی بازی کرده ونه جای کسی رو گرفته پس یاد بگیریم که از پیشرفت وبالا رفتنه آدما خوشحال بشیم نه اینکه براشون حاشیه درست کنیم به امیده روزی که همه ایرانیان زندگی یه خوب وبا آرامش وصادقانه وقناعت گرانه ای داشته باشن مثله آقای انصاریان ان شاءالله

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .