18

ساخت و سازهای غیر قانونی در لواسان و اسناد ویلاهای جنجالی غیرمجاز

  • کد خبر : 20013
  • 26 دی 1397 - 17:39
ساخت و سازهای غیر قانونی در لواسان و اسناد ویلاهای جنجالی غیرمجاز

زمین خواری، کوه خواری، قطع درختان کهنسال حاشیه رودخانه جاجرود (حد فاصل پل  لشکرگ و سد لتیان)، ساخت و ساز غیر مجاز، ساخت ویلاهای فوق لوکس میلیاردی در دامنه کوه، همه این ها نشان دهنده اوضاع عجیبی است که این روزها در منطقه خوش آب و هوا و بکر لواسانات استان تهران در حال وقوع است.

ساخت و سازهای غیر قانونی در لواسان

زمین خواری، کوه خواری، قطع درختان کهنسال حاشیه رودخانه جاجرود (حد فاصل پل  لشکرگ و سد لتیان)، ساخت و ساز غیر مجاز، ساخت ویلاهای فوق لوکس میلیاردی در دامنه کوه، همه این ها نشان دهنده اوضاع عجیبی است که این روزها در منطقه خوش آب و هوا و بکر لواسانات استان تهران در حال وقوع است. این گزارش، نگاهی دارد مستند به ساخت و ساز های غیر قانونی لوکس سال های اخیر لواسان به خصوص ویلای منتسب به یک نماینده مجلس که مستند به تصویر رای دادگاه لواسان و رای کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری و نامه نگاری های شهردار تهران در این زمینه ها است.

حتما ببینید :

ساخت و ساز غیر قانونی ، کسب و کاری همیشه جذاب

ساخت و ساز غیر قانونی ، کسب و کاری همیشه جذاب در ۳۱ استان ایران بوده است. مهم نیست که در مناطق سه گانه شمال تهران روی می دهد یا در کیش و اصفهان و تبریز! خیلی از عمارت ها، پروانه ساخت دارند و قانونی نسبت به ساخت  و ساز اقدام می کنند. اما در مرحله اجرا، از پروانه و مشخصات فنی مندرج در آن که بایستی طبق  قانون، ملزم به رعایت دقیق مفاد آن باشد، به خاطر سود بیش  تر، سرپیچی می کنند و یا بنایی اضافه می سازند، یا از تعهد خود مبنی بر ساخت و ساز در چارچوب پروانه و مشخصات آن، استنکاف می ورزند. در هر حال، تخلفی صورت می گیرد.

با وجود رکود تورمی سال های اخیر که نمود عینی آن را در صنعت ساختمان ایران مشاهده می کنیم، ساخت و ساز غیر قانونی در بخش هایی از استان تهران، هم چنان در در دستور کار بساز بفروش های عزیز و لوکس ساز های معروف پایتخت قرار دارد. از دماوند و فیروزکوه و رودهن تا لواسان، شاهد ساخت و سازهای غیر قانونی و غیر  مجازی  هستیم که این روزها، داد امام جمعه لواسانات، شهردار تهران، شورای عالی معماری و شهرسازی و دیگر نهاد های نظارتی را در اورده است.

ساخت و ساز غیر قانونی، کسب و کاری همیشه جذاب

(خبرگزاری تسنیم در اواخر اسفندماه سال نود و هفت، از وقوع ۲۰۰ فقره ساخت و ساز غیر مجاز در لواسان خبر داده بود و از قول فرماندار وقت شهرستان شمیرانات اعلام کرد که ستاد برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز در بدنه مدیریت فرمانداری تشکیل می شود)

ساخت و سازهای غیر قانونی لواسان را می توان یکی از معضلات ساخت و ساز در  استان تهران برشمرد که موضوعی مربوط به سال ۱-۲ سال اخیر نیست. اگر به گزارشات ارائه شده در ادامه این گفتار توجه کنید، در خواهید یافت که از چند سال پیش، مهندس پیروز حناچی که این روزها، شهردار  تهران است و سابقا، دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری بود، بارها نسبت به تخلفات ساخت و ساز در محدوده شهرداری لواسان به استانداری تهران نامه نوشته است.

ساخت و ساز غیر قانونی در لواسان و ویلاهای لوکسی که با برش کوه و زمین خواری بعضا ایجاد شده است، نقل محافل خبری  ایران در فضای مجازی به خصوص در اینستاگرام و توییتر است. در توییتر، هشتگ لواسان و زمین خواری، یکی از پر بیننده ترین  هشتگ ها در دی ماه نود و هفت بوده به گونه  ای که، حتی کاربران عادی نیز  در پست های خود، مطالبشان را روی این دو هشتگ تگ می کنند! ویلای منتسب به نماینده مردم  تهران در مجلس شورای  اسلامی (فاطمه حسینی)، از جمله ترند های پر بیننده  مربوطه به ساخت و ساز در لواسان است.

در این گزارش، مستند به رای کمیسیون ماده ۱۰۰ و هم چنین رای دادگاه لواسان درباره مالکیت ویلای جنجالی به خانم حسینی و هم  چنین برادران میر محمد علی، اطلاعات خوب و جدیدی ارائه شده که نشان دهنده جذابیت این منطقه  تهران برای ساخت و ساز و فروش های هیجان انگیز است.

نظر شهرداری لواسان درباره ساخت و ساز غیر مجاز

شهردار لواسان در اسفند ماه نود و پنج گفته بود که در محدوده شهرداری لواسان، ساخت و ساز بدون مجوز نداریم اما بلند مرتبه سازی، خط قرمز ماست و با بناهایی که تخلف متراژ دارند در کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری رسیدگی می شود.  او، حریم شهر  لواسان را به دلیل تعدد نهادهای تصمیم گیر، از چالش های شهرداری لواسان خوانده بود که نمی گذارد تا درباره عدم ساخت و سازهای غیرمجاز، تصمیم شفاف گرفته شود.

حتما ببینید : افشاگری امام‌جمعه لواسان از تخلفات برخی مسئولین و اقا زادهها روی آنتن زنده

با این حال، امام جمعه محترم لواسانات که در راستای توسعه سایبر  دیپلماسی و تعامل با شهروندان تهرانی، حضور  فعالی در توییتر  دارد، اخیرا به موضوع ساخت و ساز غیر قانونی در این شهرستان ورود پیدا کرده است و فراخوان عمومی داد که در زیر مشاهده می فرمایید.

 توییت سید سعید لواسانی درباره ساخت و ساز غیر قانونی

(تصویر ۲  توییت حجت الاسلام و المسلمین سید سعید لواسانی، امام جمعه شهرستان لواسان در بیست و یکم و بیست و سوم دی ماه نود و هفت منتشر شده و از اقدام خود درباره مبارزه  با فساد و زمین خواری در لواسان  خبر داده است. او همواره  هشتگ زمین خواری را در نوشته های خود تگ می کند)

امام جمعه توییتر باز لواسانات با حضور جدی و فعال در این شبکه، از شهروندان تهرانی خواسته است تا مستند بر اطلاعات دقیق، وی را در جهت مبارزه با زمین خواری و فساد در ساخت و سازهای غیر مجاز لواسان یاری دهند. موضوعی که بازتاب های گسترده ای در شبکه های مجازی ایرانیان داشته است و نوید بخش روزهای خوب برای پیگیری حقوق بیت المال از جانب مسئولانی است که در بستر دیجیتالی، با همطنان در ارتباط هستند. همان طور که گفتیم، موضوع ساخت و ساز غیر مجاز در لواسان، از چند سال پیش در دستور کار شورای عالی معماری و شهرسازی به عنوان یکی از نهادهای مسئول ناظر در این حوزه در کشور  قرار گرفته بود.

اعتراض پیروز حناچی به تخلفات ساخت و ساز در لواسان

شهردار کنونی تهران که سال ۹۲، دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران بود، طی نامه ای به استاندار تهران، مصوب این شورا مبنی بر گزارش اراضی کلاک لواسانات را ابلاغ کرد.

اعتراض پیروز حناچی به تخلفات ساخت و ساز در غیر قانونی لواسان

در بیست و چهارم دی ماه سال ۹۲، معاونت معماری و شهرسازی و دبیرخانه شورای عالی  معماری و شهرسازی  به استاندار تهران درباره اراضی کلاک لواسانات و ساخت و ساز غیر قانونی و تغییر  کاربری ها نامه نوشته بود که تصویر  آن را در زیر مشاهده می کنید.

نامه درباره اراضی کلاک لواسانات و ساخت و ساز غیر قانونی

در نامه سال ۹۲ ذکر شده بود که شهرداری لواسان از ارائه هر گونه مجوز ساخت و ساز در شهر لواسان، منع شده است. طبق بند ۴ و ۵ این نامه، مراجع استانی تهران بر جلوگیری از ادامه هر گونه ساخت و ساز در این محدوده شهری تهران ملزم، و شهرداری لوساان از صدور هر گونه پروانه، منع شد. با این حال، آقای حناچی، ۲ سال بعد نیز نامه ای این بار به استاندار تهران نوشت و از تخلفات  گسترده در لواسان خبر داد.

عملکرد مدیریت شهری لواسان درباره ساخت و ساز غیر قانونی

دی ماه نود و پنج بود که مهندس حناچی (شهردار تهران) رییس سابق شورای عالی شهرسازی و معماری به دلیل وجود تخلفات گسترده در شهر لواسان  و ساخت و سازهای غیر  مجاز در بستر رودخانه جاجرود که آسیب های زیست محیطی به دنبال داشته است، عملکرد مدیریت شهری لواسان را زیر ذره بین قرار داد و به استاندار تهران، نامه نوشت. او در این نامه نوشته بود که با توجه به استماع گزارش تخلفات ساختمانی در شهر لواسان در جلسه  بیست و دوم آذر ماه ۹۵، مقرر گردید که گزارش تخلفات  شهر لواسان، به وزارت کشور ارسال و پاسخ ظرف یک ماه  به شورای عالی ارسال شود.

در پی این نامه، شهرداری لواسان از صدور مجوز ساخت و ساز منع شد. با این حال، انتشار یک عکس در فضای مجازی ایرانیان در نیمه دوم  سال نود و هفت، بمب خبری شد و بار دیگر داستان جنجالی تراژیک ویلاهای غیر مجاز لوکس لواسان را در کانون توجه ایرانیان قرار داد.

ویلای لوکس کوه خوار در لواسان !

ساخت ویلای لوکس با امکانات مافوق تصور که بعضا در پنت هاس های فوق لوکس برج های منطقه ۱ تهران دیده می شود، روزگار  امروز ساخت و ساز در منطقه خوش آب و هوای  لواسان تهران را رقم می زند.  ششم آبان ماه نود و هفت بود که انتشار عکسی در فضای مجازی، بمب خبری  اینستاگرام ایرانیان شد. تصویر  ویلایی که در دامنه کوتاه و با برش بخشی از کوهستان شمیرانات ساخته شده بود، بازتاب های گسترده ای پیدا کرد. رییس اداره مناطق طبیعی شهرستان شمیرانات گفته بود که این ویلای لوکس غیر قانونی ، در اراضی ملی و مناطق حفاظت شده چهار گانه احداث شده است.

ساخت غیر قانونی ویلای لاکچری کوه خواری لواسان

این ویلا که به صورت غیر قانونی در مسیر فشم به آهار ساخته شده، بخشی از کوه را تراشیده و بنایی سه طبقه  را ایجاد کرده است. ویلایی که با پدیده کوه خواری، جنجال های زیادی به پا کرد، یکی از صدها مصداق ساخت و ساز ویلاهای غیر مجاز در منطقه  لواسان است.

موضوعی که سبب شد تا منابع طبیعی، وارد این پرونده شده و آن را از حیطه کار سازمان محیط زیست، خارج کند. پرونده این ساخت و ساز عجیب، به دادگاه ارسال شد. اما چون، مالک این عمارت لوکس سفید رنگ، سند مالکیت در اختیار داشت، دادگاه در مرحله بدوی، رای برائت صادر کرد که اداره منابع طبیعی، به رای صادره  اعتراض و این پرونده در دادگاه تجدید نظر است.

مدیرکل منابع طبیعی و آب خیز داری استان تهران درباره پرونده ویلای موسوم به کوه خواری در لواسان گفته بود که اگر، منابع طبیعی، بتواند سند زمینی که این ملک در اراضی ملی واقع شده است را از اداره ثبت منطقه بگیرد، سند مالک ابطال خواهد شد و این ملک تخریب می شود. این فقط این ملک واقع شده در کوه نبود که جنجالی شد. ویلای منتسب در حال ساخت نماینده مجلس نیز، بمب خبری نیمه دوم  سال ایرانیان در شبکه های اجتماعی شد.

واکنش سیده فاطمه حسینی به ویلای لواسان

سیده فاطمه حسینی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در پی انتشار اخباری در فضای مجازی مبنی بر تعلق یک ویلای لوکس لواسان به ایشان که به صورت غیر قانونی ساخته شده است، با انتشار پستی درتوییتر  اعلام کرد، بزودی از ناشران این ادعا کذب، در دستگاه قضایی شکایت خواهد کرد. او، حق پیگیری خود را محفوظ دانسته و از مدعیان خواسته تا در راستای شفافیت، مدارک ادعایی خود را به دادگاه تهران ارائه کنند.

حتما بخوانید : سیده فاطمه حسینی و همه حاشیه هایش از مجلس تا جنجال های سکه و لواسان

واکنش سیده فاطمه حسینی به ساخت غیر قانونی ویلای لواسان

(تصویر نامه نهم آبان ماه ۹۷ شهردار لواسان به رییس دادگاه عمومی لواسانات مبنی بر طرح مشکلات در اجرای ماده ۱۰۰ قانون شهرداری  ها مبنی بر جلوگیری از عملیات ساخت و ساز بدون مجوز و پروانه و درخواست استفاده از نیروی انتظامی برای برخورد با فردی به نام میر محمد علی که گفته شده است داماد سید صفدر حسینی، وزیر سابق و همسر خانم سیده فاطمه حسینی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی می باشد)

روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران

(طبق روزنامه رسمی  به شماره ۱۹۴۹۴ مورخ شانزدهم بهمن ۱۳۹۰، شرکت تضامنی سید هانی میر محمد علی و شرکا با مدیریت ۴ نفر از جمله سیده فاطمه حسینی به شماره ملی ۲۳۰۰۷۵۹۶۱۶ در اداره ثبت شرکت های استان تهران، ثبت می شود. این تصویر نشان می دهد که ایشان پیش از کسوت نمایندگی و در سال نود، یکی از سهامداران شرکتی است که در زمینه خرید و فروش نقدی ارز و مسکوکات طلا و نقره به آدرس خیابان وزرا با سرمایه اولیه ۲ میلیارد ریال فعالیت دارد)

او هشتم تیرماه نود و هفت نیز، شایعات منتشر شده در فضای مجازی  درباره خرید و فروش  میلیونی سکه بهار آزادی را در جریان پیش فروش سکه بانک مرکزی، رد کرده بود. این دومین بار در سال نود و هفت است که خانم حسینی، اتهامات اقتصادی منتشر شده علیه خود را تکذیب میکند. او از بانک مرکزی خواسته بود که اسناد مربوط به خرید سکه توسط وی و خانواده اش را رسانه ای کند. علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی، دوم شهریور ماه نود و پنج در نطقی، از تکذیبیه فاطمه حسینی درباره ادعای سهم خواهی از انقلاب، دفاع کرده بود.

 جدید ترین پست توییتری فاطمه حسینی درباره ساخت غیر قانونی ویلای جنجالی لواسان

(تصویر جدید ترین پست توییتری فاطمه حسینی درباره  ویلای جنجالی لواسان)

ساخت غیر قانونی عمارت در لواسان

(برخی از رسانه های در فضای مجازی،  این عمارت در حال  ساخت در لواسان را به ایشان منتسب دانسته اند)

خانم حسینی، سیزدهم تیر ماه نود و پنج نیز، مطالب  منتشر شده در فضای مجازی درباره خود و خانواده اش را کذب محض خوانده بود و با صدور بیانیه ای، رسانه ها را به رعایت اخلاق دعوت کرد.

بازخوانی رای دادگاه لواسان درباره ویلای منتسب به فاطمه حسینی

شعبه ۱ دادگاه عمومی حقوقی بخش لوسانات دادگستری کل  استان تهران، دوم اردیبهشت ماه نود و چهار با شماره بایگانی شعبه ۹۳۰۷۴۹، درباره پرونده ای که خواهانش: خانم فاطمه سادات حسینی، سید هانی میر محمد علی  و سید هادی میر محمد علی و خوانده اش، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی است، رایی صادر می  کند.

در رای دادگاه آمده است که سید هانی و سید هادی میر محمد علی و فاطمه سادات حسینی، خریداران پلاک ثبتی شش دانگ ۱۹۰۷۹۲ در لواسان کوچک به موجب بیع نامه شماره ۰۶۰۵ مورخ هفتم فروردین ماه ۱۳۸۹ هستند که از ستاد اجرایی فرمان امام خریداری شده است. در این حکم دادگاه، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام به استناد به مواد ۱۹۰،  ۲۱۹، ۲۲۰ از قانون مدنی، محکوم به حضور در  دفترخانه اسناد رسمی و انتقال شش دانگ پلاک ثبتی شماره ۷۹۲  فرعی از ۱۹ اصلی قطعه هفتم واقع در لواسان کوچک بخش یازدهم تهران می شود.

بازخوانی رای دادگاه لواسان درباره ساخت ویلای غیر قانونی منتسب به فاطمه حسینی

در همین راستا، معاونت شهرسازی و عمران شهرداری شهرستان لواسان در پی افزایش گمانه زنی ها درباره ویلای منتسب به نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، دوشنبه بیست و چهارم دی ماه نود و هفت در گفت و گو با خبرگزاری دولتی ایرنا ، به رای دادگاه که در بالا ارائه کردیم اشاره کرده است و گفت که در بررسی های اولیه، پروانه ساخت پلاک  ثبتی ۱۹.۷۹۲ متعلق به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام است و پروانه ساخت نیز از سوی  ستاد اجرایی فرمان امام در سال ۹۳  به  شهرداری داده  شده  است که در سال ۱۳۹۵  این پروانه به نام مالک یعنی ستاد اجرایی فرمان امام صادر گردید.

احتمالا در روزهای آینده، جزییات بیش  تری درباره ویلای منتسب به نماینده مردم تهران و حل و فصل دعاوی با ستاد اجرایی فرمان امام به گوش  برسد.  باید منتظر ماند تا اطلاعات  دقیق تر  و رسمی تری رسانه ای شود.

ویلای منتسب به نماینده مردم تهران

طبق ۲ تصویر بالا که آرای کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری تهران است، با وجود انتقال سند پلاک ثبتی ۱۹.۷۹۲  از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام به فاطمه حسینی  و شرکا در سال ۹۴ بر اساس رای دادگاه که در  بالا به آن اشاره کردیم، کمیسیون، ملک را در تاریخ نوزدهم شهریور ماه هزار و سیصد و نود و هفت، به نام ستاد اجرایی تنظیم  می کند و با شماره دبیرخانه ۱۰۷۰/ص/۹۷ ک ۱۰۰ ثبت می کند. این ملک در خیابان معلم، کوچه دانش قرار دارد.

مهم ترین دلیل تمایل به ساخت و ساز غیر قانونی

حکایت هم چنان باقیست  . . .

به پایان آمد این دفتر، اما حکایت ویلاهای لوکس غیر قانونی در مناطق مختله شهرستان های استان تهران مثل لواسان، هم چنان دارد و به قولی، هر دم از این باغ، بری می رسد، تازه  تر از تازه تری می رسد . . . .

مردم انتظار دارند که همه دستگاه ها ی ذیربط از دادگستری کل استان تهران، منابع طبیعی، محیط زیست، شورای عالی شهرسازی و معماری و شهرداری های شهرستان های استان تهران، به صورت جدی با مقوله ساخت و ساز غیر قانونی در نقاط مختلف برخورد کرده و به صورت شفاف، مردم را در جریان برخورد با زمین خواران و غارتگران بیت المال قرار دهند تا فضای اتهام زنی و گمانه زنی و شایعه پراکنی در فضای مجازی در این عرصه، داغ تر از قبل نشود.

به نظر شما مهم ترین دلیل تمایل به ساخت و ساز غیر قانونی چیست؟

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=20013

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. دو نوع زمین خوار در کشور ایران وجود دارد ۱- یکی شخص یا اشخاصی که نتواند یا نتوانند به موقع و به اندازه رشوه خود را به کارکنان (الف – اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان … ب – اداره اجازه برداشت آب از زیر زمین در شهرستان … پ – اداره واگذاری زمین برای توسعه کشاورزی در شهرستان … ت – اداره ثبت اسناد املاک در شهرستان … بپردازد یا بپردازند ۲- یکی شخص یا اشخاصی که نتواند یا نتوانند به موقع و به اندازه رشوه خود را به الف – اداره شهرسازی شهرستان … ب – اداره روستا سازی شهرستان … پ – اداره ثبت اسناد املاک شهرستان …بپردازد یا بپردازند این شخص یا اشخاص از طرف مراجع مربوطه به عنوان زمین خوار به اداره دادگستری شهرستان … معرفی می شوند تا درس عبرتی شوند برای ملت بزرگ ایران

  2. کلاس اول ابتدایی (قبل از انقلاب) خانم گشاده رو یا زیبا که احتمالا از اهالی شهر لار مرکز شهرستان لارستان یا شهر جهرم مرکز شهرستان جهرم بودند که خیلی مختصر اما با توجه به قدرت سرکوب حکومت شاهنشاهی حاکم بر کشور ایران احتمالا تمام توان ایشان بوده است اینجانب را با مرحوم آیت الله موسوی خمینی (امام خمینی) و کاری که می خواهد انجام دهد (انقلاب اسلامی) آشنا کردند اما ازاول انقلاب تا کمی قیل ازهم اکنون درشهرهای خنج و کلان شهر شیراز و شهرجدید صدرا بسیجی فعال بوده ام حدود بیش از دو سال داوطلبانه از طرف بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلاامی درخط مقدم دفاع مقدس از جنوبی ترین محور مرزی کشور تا غربی ترین محورمرزی کشور در دفاع مقدس حضوری فعال داشته ام حدود یکسال به عنوان وظیفه ای که صد درصد داوطلبانه بوده از طرف کمیته انقلاب اسلامی (لشکر ۲۸ روح الله) درخط مقدم محورهای مرزی جنوب کشورحضوری فعال دردفاع مقدس داشته ام ازاول دفاع مقدس تا پایان آن چند باری تا مرز اسارت و شهادت پیش رفته ام اما جانبازی (با سه بارمجروحیت) دردفاع مقدس نصیبم شده است با این سابقه طولانی که به شرح فوق در زندگی خود فعالیت هایی برای استحکام حکومت جمهوری اسلامی ایران داشته ام حال می گویم که تمام کارهایی که می گویند برای ایثارگران درکشورایران انجام داده است تبلیغات دروغین است برای مثال اینجانب اشتغالم در … را مدیون شخص آقای ع م هستم نه ایثارگربودنم خیلی دوست دارم تا محلی پیدا شود تا موارد دیگری را بنویسم و منتشر شود.

  3. باتوجه به انتقال اراضی کشاورزی از ملاکان به ستاد پس از پیروزی انقلاب می بایست اراضی با کاربری کشاورزی که دیگر کشاورزی دران بهردلیل صورت نمی گرفت بلا فاصله به عنوان منابع طبیعی به تصرف سازمان های مربوطه درامده واز ستاد سلب مالکیت می گردید.سرنخ مشکل در مالک باقی ماندن ستادپس از عدم بهره برداری از اموال در موضوع اولیه است

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .