برند ها

کفش نایکی اصل را با این روش ها از نمونه فیک و تقلبی آن تشخیص دهید

کفش nike asl n00

فرق کفش نایکی اصل یا نایکی تقلبی چیست؟ چه پارامتر هایی در تشخیص نایکی اصل یا نایکی های فیک بازار وجود دارد که می تواند ما را در ارزیابی سریع و آسان محصولات اصل، یاری کند؟ این گفتار تلاش دارد تا شما را با موضوعات مهم در این زمینه یاری کند. یادتان باشد که یکی از بهترین و مهم ترین روش های تشخیص محصولات اصل نایکی یا تولیدات تقلبی، تطبیق مشخصات فنی منتشر شده در سایت نایکی دات کام یا مشخصات ظاهری کالا در فروشگاه است.

با ما همراه باشید و دیدگاه ها و تجارب خود را در خرید محصولات نایکی در بخش کامنت با ما به اشتراک بگذارید.

حتما بخوانید : تاریخچه نایک ؛ برند محبوب ورزشکاران

فرق کفش نایکی اصل یا نایکی تقلبی

محصولات اصل نایکی را آنلاین خریداری کنید

یکی از بهترین راه ها برای خرید محصولات اصل نایکی ، مراجعه به سایت های رسمی فروش محصولات این برند آمریکایی است. سایت، مجبور است اصالت را حفظ کند. راستی آزمایی کند و تولیداتی در اختیار مشتری قرار دهد که امکان مرجوع شدن دارد و از طرفی، مشخصات فنی ارائه شده در سایت درباره محصول انتخابی شما، با فاکتور، تطبیق دارد. چیزی که در فروش مغازه ای معمولا شاهد نیستیم.

حتما بخوانید : کریس رونالدو و تبلیغ کفش نایک مرکوریال

صفحه اصلی سایت نایک

(تصویر صفحه اصلی سایت نایکی که می توانید مشخصات فنی و اطلاعات هر کفش را مشاهده کنید)

فروشگاه های Nike را در اینترنت جستجو کنید

(تصویری از اطلاعات NIKE ZOOM 2K که مشخصات فنی این محصول پر فروش را به نمایش گذاشته است و شما با مشاهده آن به مشخصات فنی این مدل با نمونه فیزیکی در فروشگاه پی خواهید برد)

فروشگاه های نایکی را در اینترنت جستجو کنید. در هنگام خرید کفش نایکی در اینترنت بسیار محتاط باشید. از آنجا که محصول فیزیکی در مقابل شما نیست، شما به راحتی می توانید پول را برای کفش جعلی هزینه کنید. برای جلوگیری از خرید جعلی: قبل از خرید ، مطالب مهم هر چیزی را بخوانید.

محصولات اصل نایکی را آنلاین خریداری کنید

برخی از سایت های فروش محصولات این شرکت، فقط نظرات مثبت (GOOD REVIEWS) را به نمایش می گذارند و از ارائه نظرات و دیدگاه های مشتریانی که نظر مساعد ندارد، اجتناب می کنند. چنین سایت هایی را همواره در گوگل و یاهو بررسی کنید تا نظر دیگر پرتال ها را درباره خدماتشان به مشتری، بررسی کنید.

مراقب باشید که شما از کلاهبرداری در زمان خرید این محصولات در امان باشید. برخی از سایت ها، سیاست مرجوعی کالا دارند که اگر شما از این کالا راضی نبودید، در شرایطی آن را برگردانده و پول خود را دریافت کنید. سیاست مرجوعی کمکی است تا اگر FAKE NIKE‌ گرفتید، پس داده و پول خود را دریافت کنید. اگر سایتی، چنین سرویسی به شما ارائه نکرد، احتمال قریب به یقین، محصول FAKE را فروخته است. در ایران از فروشگاه هایی خرید کنید که نماد اعتماد الکترونیک وزارت صمت را در اختیار داشته  باشد.

مراقب عکس های اصلی و محصولات فیک باشید

مراقب عکس های اصلی و محصولات فیک نایکی باشید

برخی  از فروشندگان آنلاین، عکس های اصلی را در سایت به نمایش گذاشته، در حالی که محصولات غیر اصل می فروشند. اگر فروشنده محصول خیلی معروف نیست، با او تماس بگیرید و از ایشان بخواهید که از این محصول، کنار صفحه روزنامه تازه منتشر شده، عکس بگیرد تا اصالت فروش را احراز کنید.

مراقب این کلمات باشید: سفارشی ، خاص و نمونه !

لاهبرداری اینترنتی در فروش محصولات نایک

همه این ها مصداق کلاهبرداری اینترنتی در فروش محصولات نایکی است. محصولات این برند برای هیچ شخص حقیقی یا حقوقی،  سفارشی شده نیست و همه محصولات، در سایت اصلی عرضه شده است. هیچ کفش واقعی این برند آمریکایی وجود ندارد که سفارشی یا نمونه باشد! تمام موجودی فروشنده را بررسی کنید که چنین کلماتی (CUSTOM-SAMPLE) در آن نباشد.

تولیدات این برند در سال های پیش که امروزه بعضا از رده خارج شده اند، به  صورت کامل و کالکشن کامل در دسترس نیست و امکان فروش ندارد. اگر سایتی چنین ادعایی کرد، احتمالا تقلبی است.

مراقب تخفیف های عجیب باشید!

مراقب تخفیف های عجیب نایک باشید

از خرید کفش های نایکی که قیمت بسیار پایین تر از ارزش طبیعی خود هستند ، اجتناب کنید. این محصولات کفش یا جعلی است یا بسیار آسیب دیده اند. به طور کلی، یک کفش نایکی که قیمت آن نصف است، احتمالا تقلبی است. تخفیف معقول، واقع گرایانه تر است. به ویژه اگر کفش یک نسخه محدود از یک محصول باشد.

یک فروشنده ممکن است با توجه به قیمت بسیار بالا به شما فرصتی برای مقابله با قیمت مضحک پایین دهد. مراقب باشید، به خصوص از آنجا که نمونه کفش های فیزیکی برای تایید وضعیت آنها را ندارید. برآورد زمان حمل و نقل را بررسی کنید. اگر برای حمل کفش خود بین ۷ تا ۱۴ روز طول بکشد، احتمالا از چین (یک منبع تأیید شده از کفش جعلی نایکی ) یا از یک کشور دور دیگر ارسال میشود. شما باید محصولات این برند را آنلاین سفارش دهید، بهتر است آنها را مستقیما از وب سایت شرکت یا از لیست سایت های مجاز خریداری کنید که در NIKE.COM  در دسترس شما قرار دارد.

خرید محصولاتی قبل از تاریخ عرضه رسمی

خرید محصولات نایکی قبل از تاریخ عرضه رسمی

کفش هایی را که قبل از تاریخ عرضه رسمی در دسترس هستند، خریداری نکنید. تقریبا تضمین شده است که هر کفش موجود قبل از تاریخ عرضه رسمی، تقلبی باشد. این کفش ها ممکن است به یک مدل طراحی در آینده شبیه باشند اما به احتمال زیاد به نظر می رسد که بسیار شبیه به آن است. عکس های زودگذر اجازه می دهد که تقلبی ها بدون مبنایی برای مقابله با آن تولید شوند و بسیاری از مردم در تلاش برای بدست گرفتن یک جفت قبل از هر کس دیگری رقابت می کنند.

هویت فروشنده را راستی آزمایی کنید

فروشنده رسمی محصولات نایک

هر  فروشنده رسمی محصولات این برند ، دارای تاییدیه نمایندگی از  شرکت اصلی  است. از فروشنده بخواهید تا اصالت خود را اثبات کند. اگر در سایت این برند آمریکایی، اطلاعاتش ثبت شده  است، لینک آن را در اختیار شما قرار بدهد. از فروشنده بپرسید تا اطمینان حاصل کنید که کفش معتبر است. برای اطلاعات بیشتر می توانید اطلاعات تماس تامین کننده خود را نیز بخوانید.

اصالت بسته بندی را بررسی کنید

کفش های نایکی جعلی در یک جعبه اصلی نایک قرار نمی گیرند

یکی از روش های تشخیص محصول اصل با تقلبی آن است که محصول اصلی، دارای جعبه ای خاص است. این جعبه، مشخصات کامل کفش را دارد و مطابق با اطلاعاتی است که روی کفش درج شده و به شما کمک می کند تا اصالت بسته را راستی آزمایی کنید. بسته بندی را بررسی کنید. کفش های نایکی جعلی در یک جعبه اصلی نایکی قرار نمی گیرند. در عوض، آنها در پلاستیکی شفاف پیچیده می شوند یا در جعبه نمی آیند. بیشتر جعبه ها برای جعل نایکی با سرعت بالا به هم چسبانده می شوند و بنابراین به عنوان جعبه واقعی این برند محکم نیستند.

روش تطبیق پذیری محصولات قدیم و جدید

Nikes جعلی از پلی استر تولید می شود.

شرایط کفش را بررسی کنید. اگر قبلا کفشهای نایکی مشابهی داشته باشید، آنها را با کفش های جدید مقایسه کنید. اگر دو جفت به طور قابل توجهی در کیفیت متفاوت باشد، کفش جدید شما احتمالا جعلی است و ممکن است در چند روز اول استفاده شود. نایکی واقعی، همیشه نرم تر و خشن تر از آن هایی است که جعلی هستند. این به این دلیل است که آنها از چرم واقعی ساخته می شوند، در حالی که نایکی جعلی از پلی استر تولید می شود. تفاوت جنس را به خوبی بررسی کنید که واقعیت را بر شما آشکار خواهد کرد.

به شماره SKU توجه کنید

به شماره SKU توجه کنید

شماره SKU را در جعبه و برچسب داخل کفش را بررسی کنید. هر جفت کفش معتبر نایکی با شماره SKU برابر است با شماره SKU در جعبه آنها. اگر اعداد از بین رفته یا با هم منطبق نباشند، احتمالا تقلبی هستند. برچسب مندرج  روی زبانه کفش را بررسی کنید. اغلب تولیدکنندگان جعلی نایکی ، برچسب های قدیمی را در داخل کفش قرار می دهند. برای مثال، یک برچسب جعلی ممکن است به شما بگوید که کفش در سال ۲۰۰۸ طراحی شده بود، در حقیقت این برند ابتدا این محصول را در سال ۲۰۱۰ تولید کرده است. چنین اشتباهات فاحشی، کمکی به شما برای تشخیص نسخه اصل از تقلبی  است.

کفش معتبر نایک با شماره SKU

کفی کفش نایکی را امتحان کنید

کفش نایکی تقلبی

کفش را امتحان کنید. کفه های بیش تر کفش های ورزشی جعلی نایکی ، احساس پلاستیکی و کشش زیادی ندارند، در حالی که کفش واقعی نایکی دارای پایه لاستیکی BRS 1000 می باشد. بیشتر اسنکیرهای جعلی، درست به اندازه پا شما نیست. آنها معمولا تا یک دوم اندازه واقعی بوده و به طور قابل توجهی باریک تر از نایکی واقعی هستند. کفش های نایکی را در یک مغازه معتبر امتحان کنید تا درک بهتری از چگونگی احساس پوشیدن نایکی اصل را با نمونه تقلبی، داشته باشید.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

 

جذاب ترین مدل های کفش نایکی

کفش نایکی اصل مدل مردانه سورمه ای رنگ

مدل سفید رنگ کفش نایک اصل

تصویری از کفش زنانه قرمز رنگ کفش نایک

مدل های پرطرفدار کفش سفید نایکی اصل

تصویری کفش اسپرت نایکی اصل

کفش اسپرت نایک مدل زنانه

مد کفش اسپرت مردانه نایکی اصل

کفش مشکی رنگ و اسپرت نایکی

کفش اسپرت نایک طرح گلدار و زنانه

کفش های اسپرت نایک مدل رنگارنگ این برند

طرح بته جقه در کفش های اسپرت نایکی

طرح پارچه ای کفش نایک اصل اسپرت

تصویر مدل کفش اسپرت نایکی

کفش پاشنه مخفی از برند نایک

عکس کفش های اسپرت نایک اصل زنانه با طرح های گلدار

مدل کفش نایک اصل در سال 2017

از دیگر مدل های کفش نایک اسپرت

طرح های جذاب فش اسپرت نایکی اصل

مدل های مختلف کفش نایک اصل در یک قاب

کفش زنانه اسپرت نایکی با طرح گل در لوگوی نایک

مدل های زیبای نایکی

عکس مدل های نایکی کفش

عکسی از مدل پرطرفدار کفش نایک اصل

عکس کفش نایک کفش اسپرت

عکس مدل کفش مردانه و اسپرت نایک اصل

ست کردن کفش نایکی اصل با کلاه قرمز

2 دیدگاه

2 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا