20

جزییات قراردادهای میلیاردی شهرداری تهران ( فهرستی از ۴۵ قرارداد با پیمانکاران )

  • کد خبر : 11282
  • 07 فروردین 1398 - 8:45
جزییات قراردادهای میلیاردی شهرداری تهران ( فهرستی از ۴۵ قرارداد با پیمانکاران )

به روزرسانی شده در فروردین ۹۸ با فهرست ۴۵ قرارداد میلیاردی شهرداری تهران با پیمانکاران شهرداری تهران ، بزرگ ترین شهرداری ایران است که بیش از یک صد هزار نفر پرسنل و صدها پیمانکار دارد که به صورت مستقیم و غیر مستقیم از حوزه های مختلف خدماتی تا فنی و مهندسی با آن قرارداد همکاری […]

به روزرسانی شده در فروردین ۹۸ با فهرست ۴۵ قرارداد میلیاردی شهرداری تهران با پیمانکاران

شهرداری تهران ، بزرگ ترین شهرداری ایران است که بیش از یک صد هزار نفر پرسنل و صدها پیمانکار دارد که به صورت مستقیم و غیر مستقیم از حوزه های مختلف خدماتی تا فنی و مهندسی با آن قرارداد همکاری دارند. بیش ترین سطح سرمایه گذاری مسکن و ساخت مجتمع تجاری و اداری، در مناطق ۲۲ گانه استان تهران انجام می شود که فاصله بسیاری با روند ساخت و ساز در دیگر شهرداری های ۳۱ استان کشور دارد.

شهرداری تهران دومین ارگانی بود که پس از نهاد ریاست جمهوری، دامنه ای تحت پسوند ملی ایران (.IR) را از طریق پژوهشگاه دانش های بنیادی ایران (مرکز تحقیقات فیزیک نظری و ریاضیات) که مسئولیت ثبت دامنه روی این گستره  را در اختیار دارد (NIC.IR) ثبت کرد. این دامنه که TEHRAN.IR نام دارد، از معروف ترین دامنه ها برای شهروندان تهرانی است که روزانه به ده ها هزار شهروند در عرصه های مختلف از خرید مجوز طرح ترافیک تا پرداخت عوارض نوسازی و امثالهم، خدمات ارائه می دهد.

در واقع تهران دات آی آر، یکی از مصداق های توسعه شهروند مجازی در پایتخت است و سایبر دیپلماسی شهرداری تهران را می توان از طریق این درگاه دنبال نمود. بسیاری از خدماتی که در  عرصه های پایین دستی و بالا دستی خدماتی و فنی و مهندسی و حتی فرهنگی  و هنری به شهروندان پایتخت ارائه می دهد، از طریق این پرتال مدیریت شده و رابط خوبی بین هموطنان تهرانی و مدیریت شهری پایتخت به  شمار می رود. شما از طریق  این درگاه می توانید نقطه نظرات و دیدگاه های خود را درباره موضوعات گوناگون شهری، در بستر سامانه  نظارت همگانی شهرداری تهران که در نشانی ۱۸۸۸٫TEHRAN.IR قرار گرفته است مطرح کنید و حتی ناظر افتخاری شهرداری تهران شوید.

حتما بخوانید : پرونده ویژه خودرو های وارداتی ایران مال

شهر زیست پذیر که امروزه شعار خوب شهرداری است، در فضای جامعه اطلاعاتی امروز دنیا، زمانی محقق می شود که بسترهای فناورانه به منظور استقرار یک شهر هوشمند (SMART CITY) در اختیار شهروندان مجازی قرار گرفته و شهرداری دیجیتالی بتواند نیازهای مختلف  شهروندان را در این بستر، هدایت و ردیابی کند.

گزارش امروز عصر شهروند سعی دارد تا با تجاربی که نگارنده از زیر ساخت های توسعه شهر هوشمند در برخی از پایتخت های آسیایی و اروپایی مشاهده کرده است، ایده هایی برای توسعه شهرداری مجازی ارائه کند که میتواند موضوعات خوبی برای محققان و پژوهشگران مسائل شهری و فناروی اطلاعات باشد.

با ما همراه باشید.

سامانه شفافیت و شهر هوشمند تهران

یکی از اقدمات خوب برای ارتقا سطح هوشمند سازی خدمات و شفافیت زایی در روندها و فرآیندهای  عملیاتی و اجرایی آن، طراحی و راه اندازی پرتال شفافیت و شهر هوشمند است که زیر مجموعه سایت اصلی شهرداری تهران به شمار می رود.

سامانه شفافیت و شهر هوشمند تهران

این سامانه که ۲۱ فروردین ۹۷ رونمایی شد و یکی از  اقدمات خوب شهرداری تهران برای اطلاع رسانی الکترونیکی فعالیت هایش در فضای مجازی محسوب می شود، مشخصات کامل قراردادهایی که شهرداری با پیمانکاران بخش خصوصی منعقد کرده است را اطلاع رسانی کرده و در اختیار همگان قرار داده است.

در این سامانه، فهرست اسامی دریافت کنندگان طرح  ترافیک خبرنگاری نیز درج شده است. هم چنین اطلاعات مدیران ارشد شهرداری و گزارش عملکرد مالی ، شفاف  سازی شده  است. جزییات بیش تر را در این نشانی دنبال کنید که امیدوارم این فرهنگ شفافیت سازی و شهرداری شیشه ای، در همه ارگان های دولتی کشور تسری یافته و مردم، در جریان قراردادهای ساخت و ساز در وزارت صمت، راه و شهرسازی، کشاورزی و امثالهم نیز قرار بگیرند.

معرفی جزییات قرارداد های بالای ۱ میلیارد تومان شهرداری تهران

(تصویر صفحه معرفی جزییات قرارداد های بالای ۱ میلیارد تومان شهرداری تهران )

در سامانه شفافیت  ، اطلاعات قرارداد های منعقده شهرداری تهران با پیمانکاران واجد شرایط که مبلغ قرارداد آن ها بالای ۱۰ میلیارد ریال است، منعکس شده و از ۵ شهریور ماه ۱۳۹۶ تا به امروز را شامل می شود. یعنی قراردادهایی که زیر ۱ میلیارد تومان باشد در این سامانه درج نشده است. اطلاعاتی که ارائه شده است، فقط اطلاعات قراردادهای منعقده رسمی را شامل می شود.

(تصویر اطلاعات یکی از شرکت های شهرداری تهران که اطلاعاتش در سامانه درج شده است)

سامانه شفافیت شهرداری تهران

همان طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، در سامانه شفافیت، شما می توانید با استفاده از فیلدهای جستجوی پیشرفته، به مشخصات هزاران پیمانکار شهرداری تهران دسترسی پیدا کنید. این کار از طریق درج موضوع قرارداد، درج نام پیمانکار، درج نام کارفرما، درج مبلغ نهایی قرارداد و درج تاریخ انعقاد قرارداد امکان پذیر است.

در این سامانه، قراردادهای کلیه مناطق ۲۲  گانه شهرداری تهران با پیمانکاران واجد شرایط و مبلغ نهایی قرارداد به ریال مشخص شده است.  همه شرکت ها و سازمان های زیر مجموعه شهرداری تهران ، قراردادهای مختلف خود را در این سامانه ثبت می کنند.

قرارداد های کوچک شهرداری تهران

(یکی از قرارداد های کوچک شهرداری تهران که در سامانه شفافیت منعکس شده است)

در عکس بالا، مشخصات یکی از شرکت های پیمانکاری شهرداری تهران منعکس شده است که در ۱۲ مهر  ماه سال ۹۶، قراردادی  به مبلغ ۵  میلیارد ریال با منطقه ۱۶ به مدت ۱۲ ماه منعقد کرده است. شرکت مهندسین مشاور سازیان، خدمات مشاور عامل چهام را منعقد کرده و روش انتخاب این پیمانکار نیز به صورت مناقصه محدود بوده است. اطلاعات شناسه ملی و کد اقتصادی این شرکت نیز از طریق سامانه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، قابل بررسی است.

شناسه ملی شرکت های طرف قرارداد شهرداری تهران

(شما می توانید اطلاعات شناسه ملی شرکت های طرف قرارداد شهرداری تهران را در این سامانه وارد کرده و شناسه ملی آن را استعلام کنید. این اطلاعات در سامانه شناسه ملی اشخاص حقوق کشور  که متعلق به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور است در دسترس خواهد بود)

سامانه بررسی اعتبار ثبت نام تایید شده مالیات بر ارزش افزوده

(شما می توانید با مراجعه به سامانه بررسی اعتبار ثبت نام تایید شده مالیات بر ارزش افزوده، از ثبت اطلاعات شرکت های طرف قرارداد با شهرداری تهران در سامانه مالیاتی نیز اطلاع کسب کنید. جزییات بیش تر را در این نشانی دنبال کنید)

در سامانه شفافیت ، اطلاعات قرارداد هایی که در این سامانه ثبت می شود، از عملیات نظافت و پاکیزه سازی معابر شهری و لایروبی و تنظیف مسی لها و کانال های روبسته گرفته تا خرید گل آپارتمانی و احداث ورودی ها و پارکینگ ها و سکوهای ایمنی را شامل می شود. برخی از قراردادهای منعقده با پیمانکاران شهرداری  تهران ، همان طور که در این سامانه هم اعلام شده است، با ترک تشریفات قانونی یعنی بدون برگزاری مناقصه بوده است و این از اختیارات دستگاه مناقصه گذار است که پیمانکار یا پیمانکارانی را که صلاحیت فنی آن ها مورد تایید می باشد، بدون تشریفات، نسبت به واگذاری کار  و انعقاد قرارداد اقدام کند.

آن چه در اطلاعات پیمانکاران طرف قرارداد شهرداری تهران در این سامانه مشاهده خواهید کرد، شامل موارد زیر است:

·         عنوان موضوع قرارداد

·         نام پیمانکار

·         اطلاعات الحاقیه قرارداد

·         مدت قرارداد

·         روش انتخاب پیمانکار (برگزاری مناقصه محدود یا مناقصه عمومی یا ترک تشریفات)

·         شناسه ملی پیمانکار

·         کد اقتصاد پیمانکاری

·         علت ترک تشریفات (مستند به کدام بند)

·         شرح خدماتی  که پیمانکار ارائه می دهد

·         مالیات بر ارزش افزوده

·         کارفرما (کدام نهاد شهرداری تهران این قرارداد را منعقد کرده است)

اگر شما به دنبال دریافت اطلاعات تکمیلی درباره شرکت هایی هستید که با شهرداری تهران از سال ۹۶ تا کنون قراردادهای میلیاردی منعقد کرده اید، به سامانه روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران، متعلق به قوه قضاییه رجوع کرده و اطلاعات تکمیلی اخذ کنید. مثلا این شرکت متعلق به شخصیت حقیقی یا حقوقی است  و سهامدار اصلی آن چه کسانی هستند و چه سرمایه ای دارد و اخرین تغییرات آن چگونه بوده و موضوع فعالیتش و سال ثبتش چه زمانی است. همه این اطلاعات را در سامانه روزنامه رسمی پیدا کنید.

 اطلاعات پیمانکارهایی که با شهرداری تهران، قرارداد همکاری انعقاد کرده اند

(سایتروزنامه رسمی ایران برای آشنایی با اطلاعات پیمانکارهایی که با شهرداری تهران ، قرارداد همکاری انعقاد کرده اند)

 آخرین اطلاعات پیمانکاران شهردارای تهران

(از طریق این فرم در سامانه روزنامه رسمی، می توانید به آخرین اطلاعات پیمانکاران شهردارای تهران در روزنامه رسمی ایران دسترسی پیدا کنید)

در سایت روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران، اطلاعات ثبتی و تغییرات شرکت ها و موسسات از سال ۱۳۸۵ تا کنون در دسترس است و شما به راحتی می توانید، همه آگهی های قانونی شرکت ها و موسسات ثبت شده داخلی را پیدا کنید.

 آمارها در سامانه مرکز آمار و رصد شهری شهرداری تهران

اگر شما به بخش آمارها در سامانه مرکز آمار و رصد شهری شهرداری تهران مراجعه کنید، می توانید آماری  کلی از روش های انتخاب پیمانکار ، قراردادهای زیر مجموعه شهرداری تهران ، بررسی موضوعات قراردادها از عمرانی تا خدماتی و تفکیک قرارداد ها بر اساس مبلغ و تاریخ انعقاد را مشاهده کنید که در عکس بالا نشان داده شده است.

برخی از روش های انتخاب پیمانکار در شهرداری تهران ، به صورت ترک تشریفات بوده و برخی با استعلام قیمت و برخی نیز بدون تشریفات  و بعضی نیز مشمول بند ۱ ماده ۳۱ است.

نکته ای که باید بدانید آن است که نام بسیاری از پیمانکاران در این صفحه در دسترس بوده و می توانید در جریان قراردادهای منعقده و مبلغ و موضوع آن به صورت اختصاصی قرار بگیرد.

آمار هایی از انتخاب پیمانکار در شهرداری تهران سال ۹۷

آمار هایی از انتخاب پیمانکار در شهرداری تهران سال ۹۷

طبق اطلاعات منتشر شده در سامانه آمار و رصد شهری شهرداری تهران ، تا آبان ماه ۹۷، ۱۲۶۸ قرارداد به صورت مناقصه عمومی بوده و ۳۷۹ قرارداد به صورت ترک تشریفات منعقد شده است. ۶۵ درصد کل مبالغ قراردادهای شهرداری تهران با پیمانکاران، مناقصه عمومی و ۲۶  درصد با ترک تشریفات همراه بوده است که بیش ترین قرارداد، متعلق به سازمان مهندسی و عمران شهر تهران است.

پس از سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ، بیش ترین حجم قرارداد های منعقده شهرداری با پیمانکاران، متعلق به ارگان های زیر است:

·         سازمان حمل و نقل و ترافیک

·         سازمان مدیریت  و نظارت بر  تاکسیرانی شهر تهران

·         سازمان نوسازی شهر تهران

·          منطقه  ۳ تهران

·         سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات

·         سازمان بازنشستگی

·         سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران

·         شرکت واحد – سامانه ۵

·          منطقه ۲  تهران

انتظاراتی از سامانه شفافیت شهرداری تهران

·         اطلاعات قرارداد های ۲  میلیارد تا ۵ میلیارد ریال شهرداری تهران نیز اطلاع رسانی شود.

·         روند انتخاب پیمانکار نیز برای اگاهی افکار عمومی، تشریح شود.

·         این سامانه به سامانه های مالیاتی و هم چنین ثبتی کشور لینک شود تا شهروندان تهرانی، در جریان اطلاعات حقوقی تکمیلی از شرکت های طرف قرارداد با شهرداری تهران قرار بگیرند.

·         جزییات بیش تری از قراردادهای منعقده اعلامی با پیمانکاران را منتشر کند.

·         درباره اینکه فرآیند ترک تشریفات قراردادها برای برخی از پیمانکاران چگونه بوده  است، اطلاع رسانی شود.

·         اگر انتخاب پیمانکار به صورت مناقصه عمومی بوده است، فرآیند و روش کار اعلام شود.

·         اگر انتخاب پیمانکار به روش مناقصه محدوده بوده است، فرآیند و الزامات آن  که منجر به انتخاب پیمانکار نهایی و عقد قرارداد شده است اعلام شود.

·         با توجه به این که حدود یک سوم قراردادهای سازمان های زیر مجموعه شهرداری تهران با پیمانکاران، به صورت ترک تشریف و یا بدون تشریفات قانونی بوده، جزییات بیش تری از نحوه و شرایط برگزاری را در اختیار رسانه ها قرار بگیرد.

·         قرارداد هایی که  انتشار جزییات خدمات ارائه شده توسط پیمانکار، محدودیت ندارد، رسانه ای شود.

·         علت این که قرارداد برخی از پیمانکاران به صورت عدم پرداخت مالیات بر ارزش افزوده است، اطلاع رسانی لازم صورت بگیرد.

·         فهرست شرکت هایی که در مناقصات عمومی، پاکت داده و پاکت آن ها بازگشایی شده و قیمت پیشنهادی آن ها، کم تر از شرکت برنده مناقصه بوده است، در صورت صلاحدید و با در نظر  گرفتن جمیع محدودیت های و الزامات قانونی، شفاف سازی لازم انجام شود.

شهروند گرامی

اگر شما هم از پیمانکاران و مخاطبان شهرداری تهران هستید، نظرات و دیدگاه های خود را درباره این سامانه اطلاع رسانی کنید. امیدواریم روند شفافیت سازی در شهرداری  تهران و شورای اسلامی شهر تهران ، در سال ۹۸ به  مراتب بیش تر از سال ۹۷ بوده و شعار شهر زیست پذیر با همکاری شهروندان در راستای استقرار شهرداری مجازی شیشه ای، پایتختی مدرن را در عصر ایران ۱۴۰۰ به ارمغان آورد.


به روزرسانی شده با جزییات ۴۵ قرارداد میلیاردی شهرداری با پیمانکاران

جزییات کامل ۴۵ قراردادی که سازمان ها، شرکت ها و مناطق شهرداری تهران با پیمانکاران بخش خصوصی در بهمن و اسفند ماه ۹۷ منعقد کرده است را در سایت عصر شهروند ملاحظه کنید. موضوع قرارداد، نام پیمانکار، نام کارفرما و مبلغ قرارداد و شیوه برنده شدن مجری، همگی اطلاع رسانی شده است و حاوی نکات کاربردی جالبی برای جامعه پیمانکاران شهرداری تهران و علاقمندان به همکاری با این نهاد مدیریت شهری می باشد. راهنمای شرکت در مناقصات میلیاردی را هم توضیح داده ایم.

گزارش جامعی که در ادامه مشاهده می کنید، نکته های خوبی برای صاحبان شرکت های فنی و مهندسی و اشخاصی که از نهاد های خدماتی و مهندسی، مثل سازمان برنامه و بودجه و وزارت جهاد کشاورزی و انجمن صنفی شرکت های خدماتی، اعتباردهی شده اند و گواهی‌نامه رسمی فعالیت دارند، به ارمغان آورده و این شخصیت های حقوقی را با موضوع مناقصات و حدود مبالغ قرارداد و شیوه انتخاب پیمانکار آشنا می کند.

اگر شما هم سابقه پیمانکاری و همکاری با قسمت های مختلف شهرداری تهران دارید، نظرات و دیدگاه های خود را از طریق بخش کامنت به اطلاع عصر شهروند به  صورت محترمانه و رعایت حریم خصوصی و اصول حقوقی، برسانید.

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید: فیش حقوق معاونین و شهرداران مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران

چگونه در مناقصات میلیاردی شهرداری تهران شرکت کنیم؟

اطلاعات کلیه قرارداد های بالای ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال شهرداری تهران با کلیه پیمانکاران واجد شرایط، از ۲۳ فروردین ماه ۹۷ در سامانه شفافیت، منتشر شده است. در این سامانه، اطلاعات بیش از ۶۵ هزار پرسنل این مجموعه، جزییات عملکرد مالی ماهانه و فصلی و سالانه این نهاد و هم چنین جزییات سفرهای خارجی مدیران، به  روز رسانی شده است.

هر قراردادی که بالای ۲۵۰ میلیون تومان قیمت داشته باشد، جزییات کامل  آن در اختیار شهروندان تهرانی قرار دارد.  هیچ کف و سقفی برای قرارداد های شهرداری با پیمانکاران واجد شرایطی که بر اساس فرآیند انتخاب پیمانکار، تعیین می شوند، وجود ندارد.

سامانه شفافیت شهرداری تهران

در گزارشی که در این گفتار امده است، اطلاعات قرارداد های ۳۰۰ میلیون تومانی تا ۵ میلیارد تومانی را مشاهده می کنید. کارهایی که حجم عملیات عمرانی و نگهداری و نظارت آن وسیع و مدت قرارداد آن به  ۱۲ ماه برسد، معمولا در فهرست قرارداد های میلیاردی شهرداری تهران خواهد بود. مثل قرار داد های نگهداری فضای سبز بوستان ها و پارک ها و احداث پل و تعریض معابر و .. .

شهرداری تهران یکی از بزرگ ترین کارفرمایان در پایتخت بوده که مثل شرکت مخابرات استان تهران، شرکت گاز، شرکت آب، شرکت برق، سازمان ها و موسسات دولتی که بخشی از فعالیت آنان برون سپاری شده است، سالانه با هزاران پیمانکار، قرارداد کوچک و بزرگ منعقد می کند. این کارفرمایان، سالانه هزاران میلیارد تومان بر اساس صورت وضعیت های تایید شده توسط دستگاه نظارت خود، به پیمانکاران پرداخت کرده و تا ۱ سال، ضمانت نامه های حسن تعهدات پیمانکاران را ضبط و نگهداری می کنند.

اگر شما قصد راه اندازی کسب و کاری دارید، تاسیس شرکت یا موسسه، گام اول برای شرکت در قرارداد های ارجاع سفارش کوچک تا حضور در مناقصات بزرگ میلیاردی کارفرمایان دولتی و خصوصی و عمومی در پایتخت است. شما باید یک  شرکت مسئولیت محدود یا موسسه (با توجه به موضوع فعالیت خود و چشم انداز)، در اداره ثبت شرکت ها با کسب مجوز های لازم، ثبت کنید و شناسنه ملی و کد اقتصادی دریافت کنید. هم چنین وضعیت مالیات بر ارزش افزوده را نیز  مشخص کنید.

شرکت در برخی از مناقصات شهرداری

برای شرکت در برخی از مناقصات شهرداری یا بسیاری از پروژه های مهندسی و فنی در ۳۱ استان کشور، داشتن رتبه از سازمان برنامه و بودجه (رتبه ۱ تا ۵ ) در حوزه هایی مثل راه سازی، برق، مکانیک، عمران و معماری و هم چنین مشاوره برای حضور در  مناقصات نظارت و مشاوره، الزامی است. یعنی اگر گرید یا رتبه را نداشته باشید، پاکت پیشنهاد قیمت شما در مناقصات، بازگشایی نمی شود و این به معنی عدم تایید صلاحیت شرکت/موسسه شما برای حضور در مناقصه مزبور است. تشخیص آن، به عهده کمیسیون برگزاری مناقصات کارفرمایی است که در فرآیند استعلام قیمت پروژه آن، حضور یافته اید.

پس برای حضور در مناقصات عمومی یا محدود قرارداد های شهرداری و دیگر ارگان ها در حوزه مهندسی، داشتن گرید الزامی است. حداقل ۳ سال سابقه کار با بیمه تامین اجتماعی و یک مهندس، در این شرکت ها جهت دریافت رتبه، الزامی خواهد بود. جزییات را در این لینک دنبال کنید.

جزییات رتبه بندی پیمانکاران در سامانه ساجات

(جزییات رتبه بندی پیمانکاران در سامانه ساجات)

اگر قصد دارید در مناقصات تامین نیروی انسانی شرکت کنید که از قراردادهای شیرین و جذاب و معمولا پر سود است، باید گواهی لازم از انجمن صنفی کارفرمایان شرکت های خدماتی و پشتیبانی و فنی استان تهران را دریافت کنید. به این لینک بروید.

 باشگاه پیمانکاران شهرداری تهران

اگر می خواهید به باشگاه پیمانکاران شهرداری تهران پیوسته و در صدها مناقصه ای که سالانه اطلاع رسانی می شود، شرکت کنید، به این سامانه رفته و ثبت نام کنید تا احراز صلاحیت شوید.

قرارداد پاک سازی و لایروبی کانال های جمع آوری آب

قرارداد پاک سازی و لایروبی کانال های جمع آوری آب

  • نام پیمانکار: شرکت دهکده سبز ارغوان
  • نام کارفرما: شهرداری منطقه ۱۱
  • مبلغ قرارداد: ۶ میلیارد و ۴۳۳ میلیون ریال

قرارداد خدمات فنی و سرویس و نگهداری ۷۶ دستگاه آسانسور مترو

  • نام پیمانکار: شرکت تحول انتقال میهن
  • نام کارفرما: شرکت مترو تهران و حومه
  • مبلغ قرارداد: ۴ میلیارد و ۸۸۹ میلیون ریال

قرارداد اجاره ماشین آلات سنگین (جزثقیل، بیل مکانیکی و تریلی کفی)

  • نام کارفرما: شرکت الوند عمران پاسارگاد
  • نام پیمانکار: شهرداری منطقه ۶
  • مبلغ قرارداد: ۴ میلیارد و ۹۸۱ میلیون ریال

قرارداد تعمیر، نگهداری و آمایش انواع تابلوها در بزرگراه های شمالی-جنوبی

  • نام پیمانکار: شرکت آشیان سازان رهنما
  • نام کارفرما: سازمان حمل و نقل و ترافیک
  • مبلغ قرارداد: ۱ میلیارد و ۷۹۷ میلیون ریال

قرارداد حفر چاه های جذبی

  • نام پیمانکار: شرکت بنا بام قلعه
  • نام کارفرما: شهرداری منطقه ۲
  • مبلغ قرارداد: ۲ میلیارد و ۸۶۶ میلیون ریال

قرارداد عملیات ساماندهی، لایروبی و احیا قنوات سطحی

  • نام پیمانکار: شرکت والا گستر صدرا
  • نام کارفرما: شهرداری منطقه ۲
  • مبلغ : ۵ میلیارد و ۶۴۵ میلیون ریال

قرارداد بارگیری و حمل و نقل پسماند و راهبری ایستگاه در کوهک

  • نام کارفرما: سازمان مدیریت پسماند
  • نام پیمانکار: شرکت سخت کوش ترابر
  • مبلغ : ۴۴ میلیارد و ۶۸۵ میلیون ریال

قرارداد انجام امور حفاظت فیزیکی و نگهیبانی و کنترل و نظارت ساختمان مرکزی شوش-پیامبر

  • نام پیمانکار: شرکت خدمات حفاظتی ومراقبتی ایمن روماک
  • نام کارفرما: سازمان مدیریت پسماند
  • مبلغ : ۳۳ میلیارد و ۱۱۳ میلیون ریال

قرارداد انجام کلیه امور حفاظت فیزیکی و نگهبانی  و کنترل و نظارت مجتمع پردازش و دفع آرادکوه

  • نام کارفرما: سازمان مدیریت پسماند
  • نام پیمانکار: شرکت خدمات حفاظتی و مراقبتی روماک
  • مبلغ : ۵۲ میلیارد و ۷۸۸ میلیون ریال

قرارداد نگهداری فضای سبز و تاسیسات وابسته بوستان رازی

  • نام پیمانکار: شرکت مهندسی کاج بانان سبز
  • نام کارفرما: شهرداری منطقه ۱۱
  • مبلغ : ۳۱ میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال

قرارداد بارگیری و حمل و نقل پسماند و راهبری ایستگاه خدمات شهری یاران

  • نام کارفرما: سازمان مدیریت پسماند
  • نام پیمانگار: سامان گستران به منش
  • مبلغ : ۳۶ میلیارد و ۳۸۷ میلیون ریال

قرارداد اجرای  عملیات تعمیرات موضعی و روکش آسفالت در محدوده معابر شهر تهران

  • نام پیمانکار: شرکت و ساز کار رویان
  • نام کارفرما: سازمان مهندسی و عمران شهر تهران
  • مبلغ : ۸ میلیارد و ۷۶۸ میلیون ریال

قرارداد ارائه کلیه خدمات پشتیبانی امور نرم افزاری و سخت افزاری و شبکه سازمان

  • نام پیمانکار: شرکت داده پردازان اورنگ
  • نام کارفرما: سازمان مهندسی و عمران شهر تهران
  • مبلغ : ۱۱ میلیارد و ۷۹۸ میلیون ریال

قرارداد عملیات مرمت و بازسازی ساختمان های اداری سطح  منطقه ۶

  • نام کارفرما: شهرداری منطقه ۶
  • نام پیمانکار: شرکت یکتاسازان فهیم
  • مبلغ : ۴ میلیارد و ۵۸۷ میلیون ریال

قرارداد عملیات مرمت، بازسازی سرویس بهداشتی و ابنیه پارک های ابن سینا

  • نام کارفرما: شهرداری منطقه ۶
  • نام پیمانکار: شرکت یکتاسازان فهیم
  • مبلغ : ۶ میلیارد و ۱۵ میلیون ریال

قرارداد مرمت و بازسازی آبنماهای پارک هنرمندان و مجتمع تفریحی خیابان ولیعصر

  • نام پیمانکار: شرکت یکتا سازان فهیم
  • نام کارفرما: شهرداری منطقه ۶
  • مبلغ : ۷ میلیارد و ۵۴ میلیون ریال

قرارداد انجام آرشیو الکترونیکی و انتقال ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار برگ اسناد بایگانی سازمان

  • نام کارفرما: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی
  • نام پیمانکار: شرکت تدبیر محاسب هوشمند
  • مبلغ : ۳ میلیارد و ۱۰۵ میلیون ریال

قرارداد خرید ۵۵۰۰ جفت کفش ورزشی

  • نام کارفرما: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی
  • نام پیمانکار: گروه صنعتی طلوع پیام ایرانیان
  • مبلغ : ۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال

قرارداد عملیات تکمیلی سوله و محوطه سازی سرای محله آسمان

  • نام کارفرما: شهرداری منطقه ۲
  • نام پیمانکار: شرکت آراد ارژنگ آپادانا
  • مبلغ : ۵ میلیارد و ۸۰۳ میلیون ریال

قرارداد عملیات تکمیلی سوله و محوطه سازی سرای محله آسمان

  • نام پیمانکار: شرکت آراد ارژنگ آپادانا
  • نام کارفرما: شهرداری منطقه ۲
  • مبلغ : ۵ میلیارد و ۸۰۳ میلیون ریال

قرارداد عملیات محوطه سازی با بتن مسلح و اجرای آسفالت و لکه گیری در پایانه ها

  • نام پیمانکار: شرکت مهندسی اوج آفرین سازان
  • نام کارفرما: سازمان پایانه ها و پارک سوارها
  • مبلغ : ۵ میلیارد و ۹۵۳ میلیون ریال

قرارداد عملیات نگهداشت، تعمیر و مرمت پیاده رو و شبکه فرعی جمع آوری آب های سطحی ناحیه  ۸-۹

  • نام پیمانکار: شرکت آراد ارژنگ آپادانا
  • نام کارفرما: شهرداری منطقه ۲ تهران
  • مبلغ : ۷ میلیارد و ۷۳۷ میلیون ریال

قرارداد عملیات نگهداری فضای سبز ناحیه ۲ شهرداری منطقه ۱۳

  • نام پیمانکار: شرکت سایه سبز رستاک
  • نام کارفرما: شهرداری منطقه ۱۳
  • مبلغ : ۱۶ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال.

قرارداد عملیات پراکنده عمرانی در پایانه غرب

  • نام پیمانکار: شرکت ساختمانی تکریس بنا
  • نام کارفرما: سازمان پایانه و پارک سوار ها
  • مبلغ : ۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال

قرارداد عملیات پراکنده عمرانی در پایانه جنوب

  • نام کارفرما: سازمان پایانه ها و پارک سوارها
  • نام پیمانکار: شرکت ساختمانی تکریس بنا
  • مبلغ : ۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال

قرارداد تهیه نرده، ایمنی ویژه مسیر  دوچرخه خیابان کریمخان جهت بهسازی و اصلاح هندسی مسیر

  • نام پیمانکار: شرکت آرمک
  • نام کارفرما: شهرداری منطقه ۶
  • مبلغ : ۴ میلیارد و ۵۸۴ میلیون ریال

قرارداد عملیات تهیه و اجرا و نگهداری علائم افقی ترافیکی  در سطح منطقه  ۶

  • نام کارفرما: شهرداری منطقه ۶
  • نام پیمانکار: شرکت سازه رهاورد دنا
  • مبلغ : ۱۳ میلیارد و ۳۰۱ میلیون ریال

قرارداد عملیات آماده سازی محور شمالی و جنوبی پروژه طرح نیلوفری فاز ۲

  • نام کارفرما: سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران
  • نام پیمانکار: شرکت فنی مهندسی نیکان سازه سدید
  • مبلغ : ۷۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال

قرارداد عملیات تکمیل سوله بازیافت و اسکان کارگری

  • نام کارفرما: شهرداری منطقه ۱۳
  • نام پیمانکار: سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران
  • مبلغ : ۲۲ میلیارد و ۵۴۹ میلیون ریال

قرارداد احداث سوله انبار منطقه ۱۳

  • نام پیمانکار: سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران
  • نام کارفرما: شهرداری منطقه ۱۳
  • مبلغ : ۲۲ میلیارد و ۵۴۹ میلیون ریال

درباره این قرارداد باید بدانید که ۱۴ بهمن ماه ۹۷ منعقد شده است دو طرف قرارداد (کارفرما و پیمانکار)، هر دو ، شهرداری تهران است. روش انتخاب پیمانکار بر اساس بند ۱ ماده ۳۱ بوده است که مربوط به ترک تشریفات است. علت ترک تشریفات این است که، آگهی مناقصه عمومی این قرارداد ، طی ۳ مرحله، اعلام شده است. اما هیچ پیمانکار واجد شرایطی، در مدت مذکور آگهی، مراجع نکرده است. نظارت بر این قرارداد بر عهده هادی قبادی است.

قرارداد عملیان بازسازی ساختمان های اداری در سطح ناحیه ۴

  • نام پیمانکار: شرکت رس خاک
  • نام کارفرما: شهرداری منطقه ۱۴
  • مبلغ : ۴ میلیارد و ۱۶۷ میلیون ریال

عملیات قرارداد بازسازی ساختمان های اداری در سطح ناحیه ۵

  • نام کارفرما: شهرداری منطقه ۱۴
  • نام پیمانکار: شرکت رس خاک
  • مبلغ : ۴ میلیارد و ۱۶۹ میلیون ریال

قرارداد انجام خدمات آموزشی به منظور اصلاح و بهبود رفتارهای  ترافیکی و نگهداشت پارک آموزشی ترافیک

  • نام کارفرما: شهرداری منطقه ۴
  • نام پیمانکار: شرکت پیشگامان آرین آویژه
  • مبلغ : ۳ میلیارد و ۳۷۴ میلیون ریال

قرارداد نگهداری فضای سبز ناحیه ۵

  • نام کارفرما: شهرداری منطقه ۲
  • نام پیمانکار: شرکت مخمل سبز چمن زار
  • مبلغ : ۲۲ میلیارد و ۴۹۱ میلیون ریال

قرارداد نگهداری فضای سبز ناحیه ۳

  • نام کارفرما: شهرداری منطقه ۱۹
  • نام پیمانکار: شرکت سوشیان ره جم
  • مبلغ : ۲۸ میلیارد و ۶۷۴ میلیون ریال

قرارداد نگهداری فضای سبز بوستان زندگی

  • نام پیمانکار: شرکت مهد گل دشت
  • نام کارفرما: شهرداری منطقه ۱۲
  • مبلغ : ۳۶ میلیارد و ۷۸۵ میلیون ریال

قرارداد عملیات بازسازی و تعمیرات ابنیه متفرقه در سطح ناحیه ۱

  • نام پیمانکار: شرکت مهندسی آرمان راه پی
  • نام کارفرما: شهرداری منطقه ۹
  • مبلغ : ۶ میلیارد و ۷۶۶ میلیون ریال

قرارداد انجام خدمات فنی و مهندسی سرویس و نگهداری و تعمیرات دوره ای پیشگیرانه اصلاحی و اظطراری ۸۹ آسانسور مترو

  • نام پیمانکار: شرکت تحول انتقال میهن
  • نام کارفرما: شرکت مترو تهران
  • مبلغ : ۷ میلیارد و ۵۸۲ میلیون ریال

قرارداد رنگ آمیزی المان های شهری و جداول سطح منطقه ۹

  • نام کارفرما: شهرداری منطقه ۹
  • نام پیمانکار: شرکت خدا آفرین بهرنگ
  • مبلغ : ۴ میلیارد و ۴۸۸ میلیون ریال

قرارداد نگهداری فضای سبز ناحیه ۴

  • نام پیمانکار: شرکت فضای سبز آداک
  • نام کارفرما: شهرداری منطقه ۱۴
  • مبلغ : ۱۳ میلیارد و ۱۴۶ میلیون ریال

قرارداد خرید خدمات مشاوره نظارت کارگاهی ابنیه و راه و باند

  • نام پیمانکار: شرکت مهندسی مشاور راه ور ایران
  • نام کارفرما: شهرداری منطقه  ۹
  • مبلغ : ۴ میلیارد و ۶۹۰ میلیون ریال

قرارداد چاپ و نصب بنر و فلکسی

  • نام کارفرما: شهرداری منطقه ۲۱
  • نام پیمانکار: شرکت اقلیم آفتاب هنر
  • مبلغ : ۳ میلیارد و ۱۸۴ میلیون ریال

قرارداد عملیات احداث و مرمت دیوار حائل در پهنه شمالی منطقه ۲

  • نام پیمانکار: شرکت بلند اختر پیام
  • نام کارفرما: شهرداری منطقه ۲
  • مبلغ : ۵ میلیارد و ۹۷۴ میلیون ریال

قرارداد عملیات نگهداشت، تعمیر و ترمیم معابر سواره رو در سطح ناحیه ۱ منطقه  ۱۰

  • نام کارفرما: شهرداری منطقه ۱۰
  • نام پیمانکار: شرکت دال گستر پویا
  • مبلغ : ۵ میلیارد و ۹۰۳  میلیون ریال

قرارداد اجرای عملیات نگهداشت، تعمیر و ترمیم معابر سوار رو در ناحیه ۲  منطقه۱۰

  • نام پیمانکار: شرکت عمران اطلس کسری
  • نام کارفرما: شهرداری منطقه ۱۰
  • مبلغ : ۵ میلیارد و ۷۸۵ میلیون ریال

قرارداد خرید دریچه کامپوزیت در سطح منطقه ۱۰

  • نام پیمانکار: شرکت آب صنعت نهراب
  • نام کارفرما: شهرداری منطقه ۱۰
  • مبلغ : ۳ میلیارد و ۲۴۱ میلیون ریال
  • امضا کننده : سهیلا صادق زاده
  • ناظر: سیده فاطمه حسینی
  • روش اعلام برنده: مناقصه تک مرحله ای
  • مالیات بر ارزش افزوده: دارد.

همراهان گرامی

  • اگر خواهان دریافت اطلاعات رسمی پیمانکاران برنده قرارداد های فوق الذکر هستید.
  • اگر خواهان شرکت در مناقصات میلیاردی شهرداری تهران هستید
  • اگر خواهان دریافت رتبه از سازمان برنامه و بودجه هستید
  • اگر می خواهید در مناقصات میلیاردی شهرداری و وزارت نفت و دیگر ارگان ها در تامین نیروی انسانی شرکت کنید.
  • اگر درباره ثبت شرکت و مسائل شرکت در مناقصات عمومی به سوالی روبرو شدید
  • اگر شیوه قیمت گذاری کالا و خدمات در برگه های استعلام مناقصات را نمی دانید
  • اگر با فهرست بها سالانه آشنا نیستید
  • اگر با شیوه تودیع وثیقه و اخذ ضمانت بانکی جهت شرکت در مناقصه، آشنا نیستید

سوالات خود را کامنت کرده تا توسط کارشناسان عصر شهروند بررسی شود. توجه کنید که جزییات کلیه مناقصات سال ۹۸ این نهاد، از طریق رسانه ها، اطلاع رسانی می شود و عصر شهروند، مجری رسانه ای یا اطلاع رسانی مناقصات شهرداری تهران نیست.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=11282

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .