22

اختلاس شرکت بازرگانی پتروشیمی با رقم ۶.۵ میلیارد یورو و اسنادی از ۱۴ متهم این اختلاس

  • کد خبر : 44320
  • 18 اسفند 1397 - 10:32
اختلاس شرکت بازرگانی پتروشیمی با رقم ۶.۵ میلیارد یورو و اسنادی از ۱۴ متهم این اختلاس
گزارشی از اختلاس شرکت بازرگانی پتروشیمی را در عصر شهروند می خوانید .

اختلاس شرکت بازرگانی پتروشیمی

هنوز جوهر حکم اعدام سلطان ارز و سکه و قیر، خشک نشده است و  پرونده رسیدگی به اختلاس ۳۲ متهم بانک سرمایه به همراه حسین هدایتی (عابر بانک پرسپولیسی‌ها) و حسین فریدون (برادر رییس جمهور) در جریان است که ۷۰۰ صفحه کیفرخواست علیه رضا حمزه لو، مدیرعامل سابق شرکت بازرگانی پتروشیمی و ۱۳ متهم پرونده فساد در این شرکت تجاری نفتی خصوصی شده صادر شد تا اسفند ۹۷ را به یکی از اسفندهای تاریخی پس از انقلاب تبدیل کند.

اسفند ۹۷ را باید جشنواره محاکمه اخلال گران اقتصادی بدانیم که نوید بخش اتفاقات جالب در اوایل سال ۹۸ است. سالی با ریاست «آیت الله رییسی». جزییاتی جالب از ۱۴ متهم پرونده اختلاس در شرکت بازرگانی پتروشیمی را در عصر شهروند ببینید.

اگر شما مخاطب گرامی نیز، سند و مدرکی درباره متهمان در اختیار دارید، با رعایت حریم خصوصی و ادبیات محترمانه، از طریق بخش کامنت یا کانال های عصر شهروند در شبکه های اجتماعی، در اختیار ما بگذارید تا بررسی شود.

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید: همه چیز درباره تخلفات ایران مال

درباره دادگاه اتهامات مدیرعامل و ۱۳ متهم شرکت بازرگانی پتروشیمی

نیمه اول سال ۹۷، نیمه نوسانات شدید طلا و ارز بود و نیمه دوم سال ۹۷ نیز، نیمه نوسانات شدید گوشت مرغ و گوشت قرمز و پراید! به نیمه دوم سال نود و هفت، باید یک اتفاق دیگر هم اضافه کرد: محاکمه سلاطین ایران ! سلاطین قیر٬ سکه، ارز و املاک و بانک خواری و زمین خواری! محمد باقری درمنی، محمد مظلومین و همکارش، حسین هدایتی (عابر بانک پرسپولیسی ها) و شبنم نعمت زاده (دختر وزیر سابق صمت)، چهره های سرشناسی بودند که در نیمه دوم سال، به خصوص در زمستان نود و هفت، در کانون توجه رسانه ها قرار گرفته اند.

درمنی و مظلومین، به جرم فساد فی الارض، اعدام شدند و محاکمه حسین هدایتی و ۳۲ متهم بانک سرمایه، هم چنان در سال اسفند ماه ادامه یافت. صدها متر از بخش هایی از خانه لوکس دختر نعمت زاده در لواسان، با دستور قضایی، تخریب شد تا لواسان، پایتخت سرمایه سالارهای ایران، کلید واژه شمار یک مبارزه با فساد در سال نود و هشت باشد.

حتما بخوانید:  با سلطان قیر و املاک آشنا شویم

هنوز اسفند ماه تمام نشده بود که خبر رسید که حسین فریدون و مهدی جهانگیری، برادران رییس جمهور و معاون اول رییس جمهور نیز روبری میز دادگاه  حاضر خواهند شد. حسین فریدون، به  اتهامات اقتصادی، ۲ جلسه در اسفند ماه، تفهیم اتهام شد و جامعه منتظر ادامه جلسات رسیدگی به  این فرد و البته مهدی جهانگیری در بهار ۹۸ است.

برگزاری نخستین جلسه  رسیدگی به  اتهام مدیرعامل سابق شرکت بازرگانی پتروشیمی و ۱۳ متهم دیگر در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی تهران، به ریاست قاضی مسعودی مقام، چهارشنبه ۱۵  اسفند ماه ۹۷ را به تاریخ مهم دیگری در زمستان پر فراز و نشیب ۹۷ ایران تبدیل کرد.

گویا سال ۹۷، تا روز آخر نیز برای ایرانیان، پر خبر و شگفتی ساز است. شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی که در نیمه دوم سال، روز های شلوغی را تجربه کرده بود، این بار با حضور ۱۴ متهم از شرکت بازرگانی پتروشیمی وزارت نفت، وارد فاز دیگری از بررسی اتهامات اخلال گران اقتصادی کشور شد.

حتما بخوانید : ورشکستگی بانک آینده واقعیت یا شایعه ؟! | تحلیل و بررسی وضعیت بانک آینده

اسامی ۱۴ متهم پرونده فساد اقتصادی در شرکت بازرگانی پتروشیمی

  • رضا حمزه لو، مدیرعامل سابق شرکت بازرگانی پتروشیمی
  • عباس صمیمی، عضو هیات مدیره شرکت بازرگانی پتروشیمی
  • مصطفی طهرانی صفا، عضو هیات مدیره شرکت بازرگانی پتروشیمی
  • علیرضا علایی رحمانی، عضو هیات مدیره شرکت بازرگانی پتروشیمی
  • محسن احمدیان، بازنشسته شرکت پتروشیمی
  • مرجان شیخ الاسلامی آل آقا، مدیرعامل شرکت بازرگانی دنیز و هترا تجارت
  • سید امین قرشی سروستانی
  • سام حامد ساعدیان
  • سید علیرضا حسینی
  • علی اشرف ریاحی
  • معصومه دری
  • ابوالفضل ملکی شمس آبادی
  • سعید خیری زاده
  • محمد حسین شیرعلی

اتهام چیست؟

اتهام مدیرعامل سابق شرکت بازرگانی پتروشیمی و دیگر اعضا هیات مدیره و همدستانشان، اخلال کلان در نظام اقتصادی کشور و تحصیل مال نامشروع از طریق ارز حاصل از صادرات به مبلغ ۶.۵ میلیارد یورو و واریز به حساب های شخصی است. ۳ نفر از متهمان این پرونده، در خارج از کشور هستند.

قاضی مسعودی مقام که ریاست جلسه رسیدگی به اتهامات متهان پرونده شرکت بازرگانی پتروشیمی را بر عهده دارد، یکی از چهره های مطرح قضایی رسیدگی کننده به پرونده های کلان فساد اقتصادی است. او قاضی پرونده حسین هدایتی و ۳۲ متهم اختلاس در بانک سرمایه نیز محسوب می شود.

ایشان در این جلسه اعلام کرد، اگر اتهاماتی توسط  این افراد به سازمان ها و نهادهای  دولتی یا خصوصی زده می شود، نشانه انتساب این اتهامات به آن نهاد و سازمان نیست و اگر این پرونده به صدور رای منجر شود، رای،  مبتنی بر ادله و مستندات است.

حتما بخوانید : محمود رضا خاوری ؛ از اختلاس بانک ملی تا برج سازی در تورنتو

کیفرخواست ۱۴ متهم پرونده اختلاس در شرکت بازرگانی پتروشیمی

حسینی، نماینده دادستان، بخشی از کیفرخواست متهمان اخلال در شرکت بازرگانی پتروشیمی را قرائت کرد که به  این  شرح  است:

  • تحقیقات درباره بعضی از متهمان پرونده اختلاس در شرکت بازرگانی پتروشیمی انجام شده و درباره بعضی از متهمان، همچنان، تحقیقات ادامه دارد و در حال تکمیل شده  است.
  • اتهام این ۱۴ نفر، اخلال در توزیع ارز حاصل از صادرات محصولات پتروشیمی و پرداخت عواید حاصل از فروش  محصولات پتروشیمی است.
  • این ۱۴ نفر از خریداران خارجی محصولات شرکت بازرگانی پتروشیمی، پورسانت های کلان به نفع خود گرفته و به بهانه این که، تحریم های بین المللی علیه ایران را دور بزنند، شرکت هایی را در خارج از کشور به نام خود ثبت کردند و وجوهی که از این راه کسب می کردند را به حساب ارزی خود منتقل می کردند.
  • این متهمان، برای تسویه حساب با شرکت های تولید کننده داخلی، ارز را به قیمت منشاء داخلی  محاسبه می کردند.

حتما بخوانید: آنچه درباره مهدی جهانگیری باید بدانیم

  • کیفرخواست متهمان، ۷۰۰ صفحه است که خلاصه آن در یک صد و بیست صفحه ارائه می شود.
  • شرکت بازرگانی پتروشیمی، پنجاه و پنج درصد کل سهام خود را در سال هشتاد و هشت، واگذار کرد و شرکتی خصوصی شد. اما با شکایت معاون وزیر نفت همراه شد. معاون وزیر معتقد بود که شرکت ملی صنایع پتروشیمی، شرکت مادر تخصصی است و  به شرکت صنایع خلیج فارس تعلق دارد.
  • طبق گزارشات سازمان بازرسی کل کشور، تخلفات شرکت بازرگانی پتروشیمی، نقل و انتقال بخشی از وجوه حاصل از صادرات از طریق شرکت های واسطه  ای است. هم چنین تسویه دیرهنگام  مطالبات.
  • تبادل ارز منشا خارجی با ارز منشا داخلی، موضوعی است که در زمان تحریم اقتصادی کشور، راهگشای تبادلات پولی دولت بوده اما متهمان این پرونده، ارز های صادراتی را به حساب های خود، انتقال می دادند که خیانتی نابخشودنی است.
  • ۱ میلیارد و یک صد و سی و نه میلیون یورو ارز با منشا خارجی بدون رعایت آیین نامه و اختیارات مدیران، به فروش رفته است.
  • در ۲ مرحله، ۳۶ میلیون یورو (جمعا ۷۲  میلیون یورو) ارز با منشا خارجی به حساب هایی واریز شده است که در اختیار سیستم بانکی ایران نیست.
  • تخلف محسن احمدیان، یکی از متهمان پرونده شرکت بازرگانی پتروشیمی، امضا قرارداد بر خلاف مقررات و تخلف در فروش  شرکت بازرگانی پتروشیمی است.
  • محسن احمدیان، مبلغ دویست و بیست و دو میلیون یورو به صورت قانونی به داخل کشور منتقل نکرده است و حدود ۳۰۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی، تضییع شده است.
  • مدیر مالی شرکت بازرگانی پتروشیمی و مدیرعامل وقت، در این تخلفات، غفلت کرده اند.
  • شرکت خدماتی ایرانسل، ۱ میلیارد و ۴۴۱ میلیون ریال از حساب خود نزدیک بانک ملت برداشته و به شعبه دوبی واریز می کند.

حتما ببینید: با ۳۰ نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی آشنا شویم

  • علیرضا مخبر دزفولی، مدیرعامل سابق ایرانسل گفته بود که به دلیل مشکلات تحریم، مجبور شدیم طلب خود از MTN را به شرکت بازرگانی پتروشیمی (PCC) واریز کنیم. احمدیان، بابت پورسانت دریافتی بابت محصولات پتروشیمی از MTN گفت که از هیچ شرکتی، پورسانت نگرفته و نام فردی به نام شیر علی را به میان آورد.  او گفته بود که ۲ درصد کل فروش محصولات پتروشیمی، بالغ بر ۱۰ میلیون یورو بوده که ۵ میلیون یورو آن باید به حساب شیر علی واریز می شد که انجام نشده است.
  • ۱۲ میلیون دلار به صورت درهم، به حساب احمدیان پرداخت شده است.
  • طبق بررسی ها، تفاوت ارز منشا داخلی و خارجی، چهل  و سه میلیارد تومان است که باید به حساب مجتمع های تولید کننده  محصولات پتروشیمی  می رفت و واریز  نشده است.
  • متهمان گفته اند که به خاطر مسائل تحریمی و بسته بودن SWIFT و عدم اعتماد به کسی، به نام خود و افراد معتمد خود، حساب بانکی ایجاد می کردیم و این پول ها را به آن حساب ها منتقل می کردیم. آن ها، عواید حاصل از تفاوت نرخ را باید مسترد می کردند که این کار نشد.

حتما بخوانید: علی انصاری کیست؟

رضا حمزه لو کیست؟

رضا حمزه لو کیست؟

رضا حمزه لو، رییس کمیسیون نفت و گاز و انرژی خانه اقتصادی ایران، یکی از ۱۴ متهم پرونده اختلاس در شرکت بازرگانی پتروشیمی است. ایشان، یکی از مدیران عامل شرکت بود که متهم  ردیف  اول پرونده اخلال اقتصادی در این شرکت دولتی بوده و متهم  اخلال کلان در نظام  اقتصادی ایران به مبلغ شش میلیارد و ششصد و پنجاه و شش میلیون یورو است.

رضا حمزه لو، رییس کمیسیون نفت و گاز و انرژی خانه اقتصادی ایران

مهندس رضا حمزه لو، اوایل اسفند سال هشتاد و هشت به مدیرعاملی شرکت بازرگانی پتروشیمی منصوب شده بود. او ششمین انتصاب مهندس عبدالحسین بیات، مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی در سال پر فراز و نشیب ۸۸ در دولت دوم محمود احمدی نژاد بود. او، جایگزین «داوود شاد دل» شده بود که پس از برکناری، «مشاور مدیرعامل  صنایع پتروشیمی در امور موصوف» شد.

رییس هیات مدیره وقت شرکت سمگا

حمزه لو، پیش از انتصاب به عنوان مدیرعامل شرکت بازرگانی پتروشیمی، عضو هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری (سمگا) بود و از دوستان مهدی جهانگیری کوهشاهی (برادر معاون اول رییس جمهور)، رییس هیات مدیره وقت شرکت سمگا محسوب می شود.

آشنایی مستند با اعضای هیات مدیره و افزایش سرمایه شرکت بازرگانی پتروشیمی

طبق روزنامه رسمی به  شماره ۱۹۷۸۲  مورخ  ۱۱ بهمن سال ۹۱، او، به همراه عباس صمیمی، به عضویت در هیات مدیره سمگا در آمده و این بار، رضا حمزه لو، به نمایندگی شرکت پیمان قصر سفید گلنان (سهامی خاص)، وارد هیات مدیره این غول صنعت گردشگری ایران می شود. این حکم انتصاب، ۳ سال پس از انتصاب رضا حمزه لو به سمت مدیرعاملی شرکت بازرگانی پتروشیمی صادر شد. شرکت پیمان قصر سفید گلنان، شهریور ۹۰ نیز به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره شرکت سمگا معرفی شده  بود.

حمزه لو، طبق آن چه درکیفرخواست نماینده دادستان ذکر شده است، بیش از هفت میلیون و شصت و پنج هزار یورو و بیش از هشت میلیون و هفتصد و ده هزار دلار، تحصیل مال نامشروع دارد.

او با کمک متهمین این پرونده، ارز حاصل از صادرات را از طریق شرکت های پتروشیمی خلیج فارس، به حساب های شرکت متبوع خود در خارج از کشور منتقل کرده و آن را به نظام  ارزی کشور، بازنگرداند تا ناترازی ارزی ایجاد شود. این در حالی است که شرکت ملی نفت و وزیر نفت (مهندس زنگنه)، مکاتبات متعددی با آن ها مبنی بر بازگرداندن ارز حاصل از صادرات کرده ولی، آن ها،  بخشی از این ارز  حاصله را به نفع خود مصادره کرده و آن ها را به ارز با منشا داخلی تبدیل کردند.

طبق اساس نامه شرکت بازرگانی پتروشیمی، وظیفه  دارد که عواید حاصل از فروش  محصولات پتروشیمی را به حساب شرکت های تولید کننده داخلی ، پرداخت کند.  اما شرکت بازرگانی پتروشیمی در این فرآیند، نقش دلال (حق العمل کار) را ایفا کرد.

حتما بخوانید: همه چیز درباره باستی هیلز

آشنایی مستند با اعضای هیات مدیره و افزایش سرمایه شرکت بازرگانی پتروشیمی

بر اساس آگهی شماره۲۷۴۳۳/ت۳۲/۸۸ روزنامه رسمی (بهمن ۸۸)، مهندس رضا حمزه لو، یکی از اعضای هیات مدیره شرکت سمگا است که توسط مهدی جهانگیری، برادر معاون اول رییس جمهور در اواخر  دهه هشتاد خورشیدی، ثبت شده و به بورس آمد. مهندس رضا حمزه لو در این شرکت، نماینده شرکت سرمایه گذاری هزاره سوم بود که سهامی  عام است. او مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری هزاره سوم (سهامی  عام) و عضو هیات مدیره این شرکت نیز محسوب می شد. شرکت سرمایه گذاری هزاره سوم، ۲ مهر  ماه  ۱۳۸۴ با شماره ۲۵۴۹۰۰ ثبت شد.

شرکت تعاونی اعتبار مولی الموحدین، از موسسان این شرکت بود. داستان فعالیت های رضا حمزه لو را در کدال هم می توانید دنبال کنید.

سهامداری ارشد شرکت اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان

(تصویر ترکیب سهامداران بالای ۱ درصد شرکت سرمایه گذاری میراث فرهنگی در بازار اول فرا بورس ایران مورخ ۱۶ اسفند ماه ۹۷ با سهامداری ارشد شرکت اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان با ۸.۸ درصد کل سهام سمگا)

در بهمن ۸۹ بر اساس روزنامه رسمی، او به همراه محمد رضا کبورانی (نماینده سرمایه گذاری توسعه و عمران زاگرس چهارمحال و بختیاری)، از هیات مدیره  سمگا حذف شدند.

شرکت بازرگانی پتروشیمی (سهامی خاص)

شرکت بازرگانی پتروشیمی (سهامی خاص) به شماره ثبت ۷۹۴۵۶ و شناسه ملی ۱۰۱۰۱۲۴۲۴۳۴،  به موجب روزنامه رسمی شماره ۲۰۲۶۰  مورخ دوم مهر  ماه نود و سه، سرمایه خود را از ۲۵ میلیارد ریال  به ۴۰۰ میلیارد ریال افزایش داد. مرجع افزایش، سود انباشته اعلام شد که در تصویر روزنامه رسمی که در بالا مشاهده می کنید، قید شده است.

 افزایش سرمایه شرکت بازرگانی پتروشیمی

به محض افزایش سرمایه شرکت بازرگانی پتروشیمی به ۴۰۰ میلیارد ریال در سال ۹۳، ترکیب اعضای هیات مدیره نیز تغییر کرد:

  • شرکت سرمایه گذاری ایرانیان
  • شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس
  • شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی
  • شرکت پتروشیمی بین الملل (ثبت انگلیس)
  • شرکت کالا بازار ایرانیان
  • شرکت عمرانی سرمایه گذاری ایران
  • شرکت فراساحل ایران

 هیات مدیره شرکت بازرگانی پتروشیمی

بر اساس روزنامه رسمی به شماره ۲۰۲۶۰ مورخ  دوم مهر  ماه سال نود و سه، هیات مدیره  شرکت بازرگانی پتروشیمی به شرح  زیر تغییر کرد که اطلاعات بر اساس شماره کد ملی شخص حقیقی و شناسه ملی  شخص حقوقی درج می شود که برای دوستان رسانه ای و محققان، تحقیقات تکمیلی، آسان باشد:

  • سید ابوالحسن خاموشی (کد ملی: ۰۰۴۱۵۷۴۴۰۰) به نمایندگی شرکت عمرانی سرمایه گذاری ایران که رییس هیات مدیره شد.
  • رضا امیری (کد ملی: ۰۶۳۸۲۳۰۵۸۶) به نمایندگی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس که نایب رییس هیات مدیره شد.
  • علیرضا علایی رحمانی (کد ملی: ۰۰۳۳۳۲۱۷۲۸) به نمایندگی شرکت شرکت سرمایه گذاری ایران به عنوان عضو هیات مدیره.
  • جمشید سبزکار (کد ملی: ۳۶۲۰۹۱۷۹۹۱) به نمایندگی شرکت پتروشیمی بین المللی که در انگلیس ثبت شده است، عضو هیات مدیره شد.
  • مصطفی طهرانی (به کد ملی: ۰۰۳۲۸۹۹۷۰۱) به نمایندگی شرکت کالا بازار ایرانی به شناسه ملی ۱۰۱۰۳۷۳۴۷۹۶ که عضو هیات مدیره شده.
  • محمد حسین کاکویی نژاد (کد کلی: ۳۷۱۹۵۶۶۳۳) به نمایندگی شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی به شناسه ملی ۱۰۱۰۱۳۳۶۳۴۰ که عضو هیات مدیره شده
  • علی اصغر یامی (کد ملی: ۴۲۶۹۴۱۹۱۰۵) به نمایندگی شرکت فراساحل ایران که عضو هیات مدیره شد.

علیرضا علایی رحمانی و مصطفی طهرانی صفا که مهر ماه ۱۳۹۳ به عضویت در هیات مدیره شرکت بازرگانی پتروشیمی منصوب شدند، همان ۲  نفری هستند که در فهرست ۱۴ متهم پرونده  اختلاس ۶.۵ میلیارد یورویی این شرکت در دادگاه ویژه جرایم اقتصادی، قرار دارند.

آگهی تغییرات شرکت بازرگانی

چند ماه پیش از  این انتصاب، بر اساس روزنامه رسمی ۲۰۲۰۸ مورخ  مرداد ماه ۱۳۹۳، موسسه حسابرسی خدمات مدیریت رهیافت و همکاران به شناسه ملی ۱۰۳۸۰۰۷۶۴۶۰ به عنوان بازرس اصلی و موسسه حسابرسی و خدمات مالی و مدیریت ایران مشهود به شناسه ملی ۱۰۱۰۰۳۲۲۹۷۳ به عنوان بازرس علی البدل برای ۱ سال انتخاب شد. این دو موسسه در جریان ریز اتفاقات مالی این شرکت  در سال ۹۳ تا ۹۴ هستند.

۱۴ متهم اختلاس از شرکت بازرگانی پتروشیمی

طبق روزنامه رسمی به شماره  ۱۹۶۴۷ مورخ ۲۵ مرداد ماه ۱۳۹۱، عباس صمیمی با کد ملی ۵۷۲۹۱۴۹۴۲۵ به نمایندگی شرکت کالا بازار ایرانی به شناسه ملی ۱۰۱۰۳۷۳۴۷۹۶، به همراه علیرضا علایی رحمانی و علی اصغر یامی، به عضویت هیات مدیره درآمده بودند. عباس صمیمی، همان فردی است که در فهرست ۱۴ متهم اختلاس از  شرکت بازرگانی پتروشیمی، ۱۴ اسفند۹۷، تفهیم اتهام شد.

جزییات دومین جلسه رسیدگی به اتهامات رضا حمزه لو و سیزده متهم دیگر پرونده اختلاس کلان در این شرکت معروف سهامی خاص در عرصه پتروشیمی کشور، با اطلاعات مستند، بزودی منتشر خواهد شد.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=44320

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. خدا کنه اقای رئیسی با اقتدار اول حراست پتروشیمی وکسانی که پشت پرده این مفسدان اقتصادی را پوشش دادهاند را به اشد مجازات محکوم کنند .خدا نابودشان کنه که امسال من مستاجر بدون سرمایه ،وسیله نقلیه،منزل،وهیچ حقوق وکسب وکاری با سابقه چند سال اسارت ومجروهیت ومعلولیتم برای پول اب وبرق وکرایه وخوردو خوراک شرمنده خانوادهم باشم و تنها امیدم مرگ زودرس است.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .