40

بهنام صفوی درگذشت | همه چیز درباره بیوگرافی ، همسر ، آلبوم‌ها و بیماری تومور مغزی این هنرمند دوست داشتنی

  • کد خبر : 14013
  • 23 اردیبهشت 1398 - 11:00
بهنام صفوی درگذشت | همه چیز درباره بیوگرافی ، همسر ، آلبوم‌ها و بیماری تومور مغزی این هنرمند دوست داشتنی

بهنام صفوی ، خواننده معروف پاپ مدتی است که با بیماری تومور مغزی دست و پنجه نرم میکرد و زیر تیغ جراحی پروفسور مجید سمیعی رفته بود و  روند شیمی درمانی را طی میکرد. او متولد ۱۵  تیر ماه ۱۳۶۲ در شهر شیراز بود و با هدی خادمی ازدواج کرد. هم‌چون رضا یزدانی٬ خواننده نوستالژیک خان پاپ ایران٬ دانش آموخته رشته مهندسی بود اما در گرایش مهندسی عمران.

بهنام صفوی ، خواننده پاپ ، در ۲۳ اردیبهشت سال ۹۸ درگذشت

بهنام صفوی که از سال ۱۳۹۲ دچار ضایعه مغزی شده بود که با پیشرفت این بیماری در صبح بیست و نه ام تیرماه ۱۳۹۴ به عمل جراحی سختی تن داد . حال بهنام صفوی بعد از عمل در ایران رو به بهبود بود و آخرین آلبومش به نام  “معجزه” را منتشر کرد ودر کنار انتشار آلبوم کنسرت‌های زیادی را نیز برگزار کرد .

وی همچنین چند تک آهنگ را هم بعد از عمل تیر ماه اش منتشر کرد ، ولی در سال ۱۳۹۶ پس از بازگشت دوباره بیماری ، بهنام صفوی برای درمان به آلمان سفر کرد و توسط پورفسور سمیعی در بیمارستان INI هانوفر آلمان تحت عمل جراحی قرار گرفت .

بهنام صفوی بعد از عمل جراحی خود در آلمان به ایران بازگشت و روند ادامه درمان خود را با شیمی درمانی و پرتودرمانی ادامه می داد که بامداد بیست و سوم اردیبهشت در سن ۳۶ سالگی در شهر اصفهان دار فانی را وداع گفت . منبع: خبرگزاری فارس

به روز رسانی شده در ۲۳ اردیبهشت


بهنام صفوی ، خواننده معروف پاپ مدتی است که با بیماری تومور مغزی دست و پنجه نرم میکرد و زیر تیغ جراحی پروفسور مجید سمیعی رفته بود و  روند شیمی درمانی را طی میکرد. او متولد ۱۵  تیر ماه ۱۳۶۲ در شهر شیراز بود و با هدی خادمی ازدواج کرد. هم‌چون رضا یزدانی٬ خواننده نوستالژیک خان پاپ ایران٬ دانش آموخته رشته مهندسی بود اما در گرایش مهندسی عمران.

او آهنگساز و تنظیم کننده موفقی در یک دهه اخیر بوده و ترانه ها و آلبوم های پر فروشی را در کارنامه داشته است. برای آشنایی بیش تر با بیماری و ترانه ها و آلبوم های این خواننده دوست داشتنی ٬ گزارش امروز سرویس هنری عصر شهروند را دنبال کنید.

منتشر شده در اردیبهشت سال نود و هفت

بیوگرافی بهنام صفوی

بهنام صفوی در روزهای سرد زمستان ۹۷ در کانون توجه علاقمندان موسیقی قرار گرفته است. نه به خاطر  انتشار آلبوم جدید با برگزاری مجدد استیج های طوفانی اش در تهران و مراکز استان ها. تومور مغزی بهنام خان که از چند سال پیش گریبان گیرش شده بود و ایشان را مسافر  آلمان کرد٬ گویا دوباره عود کرده و ایشان هم چنان در بیمارستانی در تهران به سرد می برد و روند شیمی درمانی را دنبال می کند. برای آشنایی با جزییات این بیماری٬ قسمت های پایینی  این مطلب را بخوانید.

حتما بخوانید : اخبار فرهنگ و هنر

 فرزندان بهنام صفوی و هدی خادمی

(تصاویر فرزندان بهنام صفوی و هدی خادمی)

سام صفوی فرزند بهنام صفوی

(تصویری از کوچک ترین فرزند بهنام صفوی و هدی خادمی به نام سام صفوی)

 بهنام صفوی و دوستانش در نوروز ۹۷

(تصویری از این خواننده دوست داشتنی و دوستانش در نوروز ۹۷)

بهنام  همان طور که گفتیم٬ مهندس عمران است و از شانزده سالگی وارد عرصه موسیقی شد.  دو فرزند به نام سام و سامی دارد و همسرش هدی خادمی است. فراگیری سازهای کوبه ای سبب شد تا جوان سی و شش ساله  این روزها٬ با ترانه تمنا در سال ۱۳۸۵ نقطه عطفی برای حضور جدی خود در عرصه  موسیقی پیدا کند. نخستین آلبوم  خود را در اوایل سال هشتاد و هشت با نام  عشق من باش روانه بازار کرد و توانست هواداران قابل توجهی بدست آورد. ترانه های او تمی عاشقانه و رمانتیک دارد و چیزی  است که این روزها٬ مشریان زیادی در گروه های مختلف سنی ایرانیان در داخل و خارج از کشور دارد به گونه ای که زنگ موبایل برخی از هموطنان هم شده است.

 بهنام صفوی از خوانندگان مطرح پاپ ایران

عشق من باش٬ بستر خوبی برای حضور قوی بهنام صفوی در عرصه  موسیقی یک دهه اخیر ایران فراهم کرد و سبب شد اینجوان بیست و اندی ساله٬ در کانون توجه عاشقان دنیای ضرب و ریتم قرار بگیرد. برگزاری کنسرت های پر فروش در تهران و مراکز استان ها به خصوص کشورهای اروپایی و آسیایی٬ وی را از خوانندگان مطرح پاپ ایران کرده است. به او لقب پسر سر به راه موسیقی ایران یا سلطان آرامش داده  اند. سلطانی که این روزها باید برای سلامتی اش دعا کرد.

بهنام صفوی در بستر بیماری

بیماری بهنام صفوی چه بود ؟

سال ۱۳۹۲ بود که خبر دار شدیم بهنام صفوی  پس از  انجام آزمایشات  MRI  و CT-SCAN مغز٬ دارای یک ضایع مغزی پیشرفته است. او در اواخر تیر ماه سال ۹۴ تحت عمل جراحی قرار گرفت و ترخیص شد و توانست٬ آلبوم معجزه  را روانه  بازار کند. متاسفانه بیماری او دوباره در  اوایل سال ۱۳۹۶ عود کرد و این بار  برای ادامه  درمان٬ راهی بیمارستان فوق تخصصی جراح معروف مغز و اعصاب ایران و جهان یعنی دکتر مجید سمیعی شد.

بیماری بهنام صفوی

بیمارستان NI در شهر هانوفر آلمان٬ محل مداوای بهنام صفوی بود که ایشان را زیر تیغ پروفسور سمیعی و همکارانش برد. بیمارستانی که مدت ها محل بستری آیت الله هاشمی شاهرودی٬ رییس فقید مجمع تشخیص مصحلت نظام بود. بهنام پس از بازگشت به ایران تحت شیمی درمانی و پرتودرمانی پیشرفته قرار گرفت و تا ۱۲ دی ماه ۹۷ که محمد علی صفوی (پدرش) اعلام کرده است٬ هوشیاری خوبی دارد و امیدواریم تا نوروز ۹۸ به بهبودی مطلوبی برسد.

تومور مغزی بهنام صفوی

تومور  مغزی بدخیم٬ مشکلی است که نه تنها گریبان گیر بهنام صفوی بلکه برخی از هموطنان را گرفته و قربانیان زیادی در کشور دارد. بیماران مبتلا به توموز مغزی٬ در راه رفتن مشکل داشته و به سختی تعادل خود را حفظ می کنند. تومور مغزی می تواند غیر سرطانی باشد.

بهنام صفوی در آلمان

( بهنام صفوی  – شهریور ۹۶ در شهر اینگولستاد آلمان)

آلمان گردی های بهنام صفوی

(آلمان گردی های بهنام در سال ۹۶)

یعنی خوش خیم باشد. در حالت بدخیم٬ تومور رشد کرده و نیاز  به  جراحی تهاجمی و پرتودرمانی است. هر سر دردی٬ نشانه تومور مغزی خوش خیم یا بد خیم نیست. تشنج از دیگر عوامل مرتبط با تومور مغزی است. برخی از انواع تومور مغزی مثل گلیوم های رشد آهسته و توموتورهای مغزی متاستاتیک٬ عامل تشنج هستند. ایست تنفسی و رنگ پریدگی آبیرنگی پوست از نشانه های ان است. پردازش ضعیف اطلاعات از دیگر مشکلاتی است که باعث افت شناختی٬ تغیرات شخصیتی و از دست دادن شنوایی بیماران مبتلا به تومورم بدخیم  سرطانی می شود.

بهنام صفوی در خندوانه

مرداد ماه ۹۵ بود که بهنام صفوی پس از انتشار آلبومش و رهایی از بند جراجی تومور مغزی در آلمان٬ به  برنامه خندوانه رامبد جوان در شبکه نسیم رفت و به اجرای شماری از آلبوم هایش پرداخت.

بهنام صفوی و برنامه دورهمی

بهنام خان در ۲۷ فروردین ماه٬ مهمان برنامه دورهمی مهران مدیری بود و در این برنامه نیز شماری از ترانه های محبوبش را اجرا کرد . او ترانه: عزیزم میخوامت و آروزمه بیام تو خوابت .. .  عشق من باش . . . جون من باش را اجرا کرد.

آلبوم شناسی بهنام صفوی

بهنام صفوی از سال  ۱۳۸۳ شروع به تولید ترانه ها و آلبوم  های مختلفی  کرد که ۴  آلبوم او به  صورت رسمی روانه بازار شد و قطعات آنها٬ در فهرست ترانه های پرمخاطب هواداران موسیقی پاپ ایران در یک دهه اخیر  به شمار  می رود.

او آلبوم بگو دوستم داری  را که شامل  ۹ قطعه بود و به صورت غیر رسمی منتشر  شد٬ در سال ۱۳۸۳ عرضه کرد.  ۵  سال  بعد یعنی  در سال ۱۳۸۸ همان طور که در  بالا گفتیم٬ آلبوم عشق  من باش را که شامل  ۹ قطعه بود روانه بازار کرد که استقبال  خوبی پیدا کرد.  آلبوم  آرامش٬ دومین آلبوم  رسمی این خواننده  است که با ۹ قطعه در سال ۱۳۹۱ عرضه  شد و استقبال از ان از آلبوم  های قبلی بهتر بود.

بهنام و گروهش در فرودگاه مهرآباد

( بهنام و گروهش در فرودگاه مهرآباد تهران پیش  از  عزیمت به آبادان)

بهنام صفوی ، پس  از  تجربه موفقی که از دو آلبوم قبلی  خود بدست آورده بود٬ توانست  با نیازسنجی مطلوب و حرفه  ای از ذائقه هوادارانش هم از  طیف های  سنی هستند٬  آلبوم فوق العاده را در سال ۱۳۹۳ روانه بازار کند که ۱۱ قطعه داشت.  ۲ سال  بعد نیز با وجود بیماری تومور مغزی٬ آلبوم معجزه را روانه بازار کرد  که از ۱۳ قطعه تشکیل شده بود.

کلمه متن را اول این ترانه های اوردم که در google موثر باشه و بعدا هم در بخش دایرکتوری سرویس  هنری عصر شهرند٬ متن ترانه خوانندگان پاپ را که زیاد سرچ میشه درج کنید

نگاهی به آلبوم عشق من باش بهنام صفوی (۱۳۸۸)

  • متن ترانه عشق من باش با ترانه سرایی زانیار خسروی و تنظیم سیروان خسروی
  • متن ترانه خسته شدم با ترانه سرایی ساغر شفیعی و تنظیم سروان خسروی
  • متن ترانه غرور با ترانه سرایی رضا ناظری و تنظیم سیروان خسروی
  • متن ترانه تمنا با ترانه سرایی ساغر شفیعی و تنظیم بهنام صفوی
  • متن ترانه رفیق نیمه راه با ترانه سرایی شهرزاد طباطبایی و تنظیم سیروان خسروی
  • متن ترانه بی تو امشب با ترانه سرایی زهرا کلاته و تنظیم بهنام صفوی
  • متن ترانه تبریک با ترانه سرایی علی بحرینی و تنظیم سیروان خسروی
  • متن ترانه بی قرار با ترانه سرایی ساغر شفیعی و تنظیم بهنام صفوی
  • متن ترانه دل  خسته  با ترانه سرایی رضا ناظری  و تنظیم بهنام صفوی

آلبوم عشق من باش بهنام صفوی

ترانه های آلبوم آرامش بهنام صفوی (سال ۱۳۹۱)

 آلبوم آرامش بهنام صفوی

  • متن ترانه دلتنگم با ترانه سرایی محمد کاظمی و تنظیم سیروان خسروی
  • متن ترانه دست خودم نیست با ترانه سرایی محمد کاظمی و تنظیم سیاوش صدری
  • متن ترانه کاش خدا منو ببینه با ترانه سرایی دانیال طهماسبی و تنظیم سیروان خسروی
  • متن ترانه آرامش با ترانه سرایی مریم اسدی و تنظیم بهنام صفوی
  • متن ترانه چه بی انداز میخوامت با ترانه سرایی مریم اسدی و تنظیم سیروان خسروی
  • متن ترانه عشق بی نظیر با ترانه سرایی محمد کاظمی و تنظیم زانیار  خسروی
  • متن ترانه خاطره های قدیمی با ترانه سرایی امیر ارجینی و تنظیم بهنام صفوی
  • متن ترانه یاور با ترانه سرایی پگاه موسوی و تنظیم زانیار خسروی
  • متن ترانه پشیمونم با ترانه سرایی محمد کاظمی و تنظیم امیر عظیمی

البوم سال 91 بهنام صفوی

ترانه های آلبوم  فوق العاده بهنام صفوی (سال ۱۳۹۳)

 آلبوم فوق العاده بهنام صفوی

  • متن ترانه فوق العاده با ترانه سرایی محمد کاظمی و تنظیم کوشان حداد
  • متن ترانه خاطره با ترانه سرایی محمد کاظمی و تنظیم غلام رضا صادقی
  • متن ترانه اولین قرار با ترانه سرایی محمد کاظمی  و تنظیم کوشان حداد
  • متن ترانه فهمید با ترانه سرایی محمد کاظمی و تنظیم کوشان حداد
  • متن ترانه آشتی با ترانه سرایی محمد کاظمی و تنظیم کوشان حداد
  • متن ترانه بگو آره با ترانه سرایی محمد کاظمی و تنظیم غلام رضا صادقی
  • متن ترانه رفیقم باش با ترانه سرایی  محمد کاظمی و تنظیم  بهنام  صفوی
  • متن ترانه یادته با ترانه سرایی محمد کاظمی و تنظیم غلام رضا صادقی
  • متن ترانه چند بار عاشق شدی با ترانه سرایی مریم اسدی و تنظیم بهنام  صفوی
  • متن ترانه سوءتفاهم با ترانه سرایی محمد کاظمی و تنظیم کوشان حداد
  • ترانه چقدر خوبه با ترانه سرایی محمد کاظمی و تنظیم بهنام صفوی

ترانه های آلبوم  معجزه بهنام صفوی (سال ۱۳۹۵)

  • متن ترانه کافیه به ترانه سرایی روزبه بمانی و آهنگسازی بهنام کریمی و تنظیم بهروز صفاریان
  • متن ترانه وقته عشقه با ترانه سرایی مهرزاد امیرخانی و آهنگسازی فرشید ادهمی و تنظیم معین راهبر
  • متن ترانه معجزه با ترانه سرایی روزبه بمانی و آهنگسازی بهنام صفوی و تنظیم معین راهبر
  • متن ترانه دنیامو عوض کن با ترانه سرایی محمد کاظمی و آهنگسازی امیر علی زمانیان و تنظیم مهران عباسی

ترانه های آلبوم معجزه بهنام صفوی

  • متن ترانه چه حال خوبیه با ترانه سرایی حسین غیاثی و آهنگسازی بهنام صفوی و تنظیم معین راهبر
  • متن ترانه زیر یک سقف با ترانه سرایی حسین غیاثی و آهنگسازی بهنام کریمی و تنظیم بهنام کریمی
  • متن ترانه شوخی ندارم با ترانه سرایی محمد کاظمی و آهنگسازی بهنام صفوی و تنظیم مهران عباسی
  • متن ترانه حسود با ترانه سرایی محمد کاظمی و آهنگسازی محمد کاظمی و تنظیم حامد برادران
  • متن ترانه چه سودی می بری با ترانه سرایی مریم اسدی و آهنگسازی بهنام صفوی و تنظیم حامد برادران
  • متن ترانه دنیا به من نیومده با ترانه سرایی امین بامشاد و آهنگسازی بهنام صفوی و تنظیم آرون حسینی
  • متن ترانه حیف با ترانه سرایی محمد کاظمی و آهنگسازی بهنام صفوی و تنظیم حامد برادران
  • متن ترانه فرصت کمه با ترانه سرایی مرحوم دکتر افشین یدالهی و آهنگسازی سیروان خسروی و تنظیم صادقی
  • متن ترانه خدا با ترانه سرایی محمد کاظمی و آهنگسازی صادق نورانی و تنظیم غلام رضا صادقی

ترانه های که بهنام صفوی برای دیگران تنظیم کرده است

این ها بخشی از ترانه هایی است که او در سال های اخیر برای ضبط آلبوم سایر خوانندگان موسیقی پاپ کشور اماده  کرده است.

  • ترانه طعنه حمید عسگری با ترانه سرایی فرهاد زارع
  • ترانه کی عوض شده حمید عسگری با ترانه سرایی حمید عسگری
  • ترانه باور حمید عسگری با ترانه سرایی فرهاد زارع
  • ترانه چشمان سیاه و کاش تو دنیای من بودی از احسان آریا با ترانه سرایی  زانیار خسروی
  • ترانه خلوت شب و در انتهای شب افشین سپهر با آهنگسازی بهنام صفوی

ناشرین آلبوم های بهنام صفوی ، پویا موزیک٬ اوای هنر و اکسر  نوین است که از سال ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۵  با آن ها همکاری می کرد.

بهنام صفوی و فرزاد حسنی

سایت بهنام صفوی

برای  آشنایی با زندگی نامه و پشت صحنه ضبط ترانه ها و آلبوم های موسیقی بهنام صفوی و فعالیت های یک دهه اخیر به سایت او مراجعه کنید.

اینستاگرام بهنام صفوی

اینستاگرام بهنام صفوی

بهنام صفوی نیز مانند بسیاری از موزیسین های کشور٬ صفحه اینستاگرام محبوبی دارد.  صفحه اینستاگرام این خواننده جوان که تصاویر جدید و جالبی از اتفاقات ۲ سال اخیر وی در آن منعکس شده است را در این نشانی دنبال کنید. بقیه  صفحات٬ صفحات هواداران است و رسمی نیست.  او بیش از ۲۸۰ هزار دنبال کننده دارد و قریب به ۸۴۰ پست به اشتراک گذاشت.

تلگرام بهنام صفوی

کانال تلگرام بهنام صفوی برای دانلود ترانه های ایشان و آشنایی با وضعیت بیماری و فعالیت های هنری ایشان هنرمندان جوان کشورمان در این نشانی قرار دارد.

بهنام صفوی در حال ورزش

به  امید بازگشت بهنام به صحنه موسیقی پاپ ایران.

 

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=14013

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. چه خبر تلخ وناراحت کننده ای، روحشون شاد خدا به خانواده محترمشون صبر بده

  2. خدا رحمتش کنه ، خواننده خوب و بی حاشیه ای بود

  3. همین الان خبرو خوندم خیلی ناراحتم خدا رحمتشون کنه حیف بود زود بره چقدر با صداش خاطره دارم

  4. روحش به وسعت آسمان شاد
    سفرش غرق نور و رحمت الهی
    خدایا، فرزندان دلبندش رو در پناه امن ت، نگهدارشان باش

  5. خواننده ی خوش صدا و خوش چهره و دوست داشتنی ‘خییلییی ناراحت م😭😭 . خیلی دوسش داشتم همیشه’ خیلی اذیت شدی بهنام جان’جات بهشت باشه ”همیشه دوستت داریم”❤

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .