42

شبنم نعمت زاده کیست ؟ ( اسناد ویلا و شرکت‌های شبنم نعمت زاده ؛ دختر وزیر سابق صنعت )

  • کد خبر : 42695
  • 10 دی 1397 - 12:45
شبنم نعمت زاده کیست ؟ ( اسناد ویلا و شرکت‌های شبنم نعمت زاده ؛ دختر وزیر سابق صنعت )

ویلا لوکس شبنم نعمت زاده ، ۱۳ اسفند۹۷ با حکم دادگاه، تخریب شد. ۱۰۱۲ متر مربع از ویلای دختر نعمت زاده که به صورت غیر قانونی ساخته شده بود، تخریب شد. این تخریب، بازتاب ملی و بین المللی پیدا کرد و بار دیگر، منطقه لواسان که از آن به عنوان پایتخت سرمایه سالارهای ایران عصر نوین و پایتخت ساخت و ساز غیر مجاز تهران یاد می کنند، در کانون توجه افکار عمومی قرار داد.

شبنم نعمت زاده ، دانش آموخته دانشگاه شهبد بهشتی در سال ۱۳۷۵، کارمند سابق بیمارستان میلاد، یکی از دختران مهندس محمد رضا نعمت زاده ، وزیر سابق صنعت در دولت های ۳۰ سال اخیر است. او را باید در باشگاه دختران میلیاردر ایرانی قرار داد. چندین شرکت تجاری و صنعتی دارو و تجهیزات پزشکی را در دهه هشتاد ثبت کرد.

رسا فارمد، آدونیس طب، توسعه دارویی رسا و توسعه تجارت نعمت٬ بخشی از شرکت های اقماری خانواده نعمت زاده است که شبنم در کنار خواهرش (زینب) و مادرش ( مریم بختیار ) مدیریت آن ها را بر عهده دارد. گزارش مستند عصر شهروند را از شرکت های اقماری شبنم نعمت زاده بخوانید که اخیرا، ۱۰۱۴ متر از ویلای لوکس ایشان در لواسان، تخریب شد.

اگر شما هم درباره مجموعه شرکت های وی و فعالیت های دارویی داخلی و بین المللی،  اطلاعات و اسنادی دارید، از طریق بخش ارتباط با ما، ارسال کنید.

حتما بخوانید: همه چیز درباره  باستی هیلز

۱۰ / ۱۰ / ۹۸

اعلام حکم شبنم نعمت‌زاده

در نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه، غلامحسین اسماعیلی از صدور رأی پرونده شبنم نعمت زاده خبر داد

وی در ادامه افزود : در این پرونده شبنم نعمت زاده و لشگری پور به جرم مشارکت در اخلال عمده از طریق توزیع مایحتاج عمومی به ۲۰ سال حبس تعزیری و ۷۴ ضربه شلاق و محرومیت دائم محکوم شدند . شبنم نعمت زاده همچنین به رد مال و معادل ۴۵ میلیارد ریال محکوم شده است.

۲۵ / ۶ / ۹۸

نخستین تصاویر از دادگاه شبنم نعمت‌زاده

اولین جلسه رسیدگی به اتهامات شبنم نعمت‌زاده ، فرزند وزیر پیشین صمت  و همچنین لشگری‌پور دیگر متهم این پرونده دارویی به ریاست قاضی مسعودی مقام درحال برگزاری است.برای مشاهده تصاویر بیشتر کلیک کنید

۱۷ / ۶ / ۹۸

شبنم نعمت زاده با اتهاماتی درباره انحصار دارو و تحصیل مال از طریق نامشروع بازداشت شد

یک مقام آگاه از قوه قضاییه با اشاره به بازداشت شبنم نعمت زاده ، بیان کرد : برای وی قرار وثیقه صادر شده بود، این قرار به قرار بازداشت موقت تبدیل گردید و روانه زندان شد.

این مقام آگاه، انحصار دارو و تحصیل مال از طریق نامشروع را به عنوان جزییات پرونده این فرد عنوان کرد و گفت: این فرد به همراه آقای لشگری پور و شرکتی که توسعه دارویی بوده است در مظان اتهام هستند که محاکمه آن‌ها صورت خواهد گرفت.

منبع ایسنا

۶ / ۶ / ۹۸

تا ۱۵ روز آینده دختر وزیر سابق محاکمه می شود

در تاریخ در ۶ شهریور ۹۸ ،اسدالله مسعودی مقام ، رئیس شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم مفسدان اقتصادی از دادگاه شبنم نعمت زاده دختر وزیر اسبق صمت در پانزده روز آینده خبر داد .

وی در ادامه افزود : اتهامات شبنم نعمت زاده مسائلی از قبیل قاچاق و داروهای تاریخ مصرف گذشته است .
محمدرضا نعمت‌زاده پس از تایید بدهکاری دخترش به سیستم دارویی گفت : دخترم در گذشته واردات دارو انجام میداد که در چند سال گذشته با همکاری فرد دیگری یک شرکت پخش دارو راه‌اندازی کردند که فرد متخلف در شرکت پخش فرار کرده و دخترم درگیر باز پرداخت بدهی ها است .
دلیل شکایت از شبنم نعمت زاده و باز شدن پرونده قضایی برای وصول این مطالبات در زمستان سال ۹۶ ، بدهی بیش از ۳۵۰ میلیارد تومان به سه شرکت دارویی است .

تخریب ویلا دختر نعمت زاده در لواسان

تخریب ویلا در لواسان

ویلا لوکس شبنم نعمت زاده ، ۱۳  اسفند۹۷  با حکم دادگاه، تخریب شد. ۱۰۱۲ متر مربع از ویلای دختر نعمت زاده که به صورت غیر قانونی ساخته شده بود، تخریب شد. این تخریب، بازتاب ملی و بین المللی پیدا کرد و بار دیگر، منطقه  لواسان که از آن به  عنوان پایتخت سرمایه سالارهای ایران عصر نوین و پایتخت ساخت و ساز غیر مجاز تهران یاد می کنند، در کانون توجه افکار عمومی قرار داد.

حتما بخوانید:

از تخریب ویلای دختر نعمت زاده تا تخریب ۸۷۰ ویلا در لواسان و شمیرانات

تخریب ویلای دختر وزیر سابق از سر گرفته شد

واکنش شبنم نعمت زاده به احتکار دارو

مرداد ۹۷، احتکار دارو در یکی از انبار های متعلق به شرکت او، جنجالی شد. او گفت که شرکت پخش و توزیع دارو آن ها، انبار های زیادی دارد و در یکی از انبار هایی که دارو هایمان را نگهداری می کردیم، دارو های تاریخ مصرف  گذشته موجود بود که به اداره کل دارو، اطلاع داده شد. ارزش ریالی دارو های کشف شده تاریخ مصرف گذشته، ۵ تا ۶ میلیارد تومان اعلام شد. او گفته بود که این کالا ها، ضایعات دارویی ۳ سال اخیر شرکت بوده است.

واکنش شبنم به احتکار دارو

شبنم نعمت زاده در گفتگو با ایسنا گفته بود که از سال ۸۸، فعالیت خود را آغاز  کرده و شرکت های بسیاری را ثبت کرده است که در ادامه این گفتار به بررسی آن ها می پردازیم. یکی از مواردی که درباره شرکت های اقماری او و نزدیکانش مطرح می شود، فعالیت این مجموعه بزرگ در زمان کار پدرشان به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت بوده است.

 شرکت توسعه دارویی رسا از شرکت های شبنم نعمت زاده

یادداشت های توضیحی صورت های مالی گزارش مالی  میان دوره ای شش ماهه منتهی به  ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ نشان می دهد که شرکت توسعه دارویی رسا از شرکت های شبنم نعمت زاده هست، بدهی  میلیاردی به شرکت  سرمایه گذاری شفادارو (سهامی عام) داشت.

شرکت رسا

البته  تیر  ماه ۹۷، شرکت رسا با انتشار نامه ای، جزییاتی را رسانه ای می کند.

گشتی در شرکت های تجاری، صنعتی و دارویی «شبنم نعمت زاده»

حتما بخوانید: همه چیز درباره تخلفات ایران مال

گشتی در شرکت های تجاری، صنعتی و دارویی « شبنم نعمت زاده »

شرکت آدنیس  طب

شرکت آدنیس طب

یکی از شرکت های متعلق به شبنم نعمت زاده ، شرکت آدنیس طب است. این شرکت بر اساس روزنامه رسمی به شماره ۱۷۳۱۳ مورخ ۱۷ مرداد ماه هشتاد و سه، تحت شماره ۲۲۷۰۵۵ ثبت شد. خلاصه فعالیت های این شرکت که ۱۵ سال پیش در اداره ثبت شرکت های تهران به ثبت رسید: تولید، خرید، فروش و صادرات و واردات و توزیع و بسته بندی دارو و لوازم آرایشی و بهداشتی و تجهیزات پزشکی و دندان پزشکی و هم چنین فروش مکمل های مجاز و انعقاد قرارداد با طرف های داخلی و خارجی و اخذ وام و تسهیلات شرکت در مناقصات اعلام شده است.

خانم شبنم نعمت زاده ، اولین مدیرعامل این شرکت است و محمد محب علی، عضو هیات مدیره آن می باشد. دفتر مرکزی این شرکت، زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، خیابان کیهان، خیابان جامی غربی است.

خانم شبنم نعمت زاده، اولین مدیرعامل

طبق روزنامه رسمی به شماره ۲۰۴۹۷ مورخ ۳۱ تیر ماه سال نود و چهار، شرکت آدنیس طب با مسئولیت محدود به شماره ثبت ۲۲۷۰۵۵ و شناسه ملی ۱۰۱۰۲۶۸۸۲۱۴۹، با تغییرات همراه شد. خانم شبنم نعمت زاده با کد ملی: ۰۴۵۰۵۷۶۲۶۴ به سمت رییس هیات مدیره شرکت منصوب می شود و خانم فلورانس اندرز بخش، با کد ملی ۰۰۴۶۶۱۴۳۸۹ به سمت مدیرعامل، جایگزین شبنم نعمت زاده می شود. پس از گذشت ۱۱ سال از ثبت شرکت در سال ۹۳، مدیرعاملی دختر نعمت زاده به خانم اندرزبخش داده می شود.

 شرکت آدنیس طب با مسئولیت محدود

یک سال بعد یعنی در ۲۶ اسفند ماه ۹۵، خانم فلورانس اندرزبخش، به عنوان عضو هیات مدیره  و مدیرعامل شرکت آدنیس  طب، منصوب می شود. این دوست و شرکت خانم شبنم نعمت زاده ، بیست و دوم تیر ماه ۹۴ نیز به  سمت نایب رییس هیات مدیره  شرکت توسعه دارویی رسا (مسئولیت محدود) به شماره ثبت ۴۵۱۳۵۶ منصوب می شود.

حتما بخوانید: همه چیز درباره داماد حسن روحانی

شرکت دارویی رسا فارمد

طبق روزنامه رسمی به شماره ۱۸۵۷۰ مورخ ۷ آذر ماه هشتاد و هفت، شرکت دارویی رسا فارمد به عنوان شرکت مسئولیت محدود تحت شماره ۳۳۳۰۹۵ ثبت شده است. موضوع شرکت، تقریبا مشابه شرکتی است که سال ۸۳ توسط شبنم نعمت زاده با نام آدنیس طب تاسیس شد. یعنی فعالیت های مربوطه به دارو و پزشکی. اما این جا، تاسیس مرکز فوریت های دارویی، واردات داروهای تک نسخه  ای فوریتی خاص بیولوژیک و عادی پس از اخذ مجوزهای لازم با قوانین و مقررات وزارت بهداشت، درمان و آموزش  پزشکی و انجام کلیه امور بازرگانی مربوطه و ایجاد شعبه در داخل و خارج از کشور.

شرکت دارویی رسا فارمد

دفتر مرکزی شرکت آدنیس طب، زعفرانیه اعلام شده بود. اما دفتر مرکزی شرکت جدید، خیابان وزرا، خیابان نهم، شماره ۱۵. سرمایه ای برای این شرکت در سال ۸۷ اختصاص یافت، ۱۰۰ میلیون ریال بود. شبنم نعمت زاده ، عضو هیات مدیره و مدیرعامل این شرکت شد و احمد غیاثی هم، رییس هیات مدیره معرفی شد.

دفتر مرکزی شرکت آدنیس طب

۲ روز پس از انتشار آگهی تاسیس شرکت دارویی رسا فارمد، اگهی دیگری منتشر می شود مبنی بر تاسیس گروه تجاری رسا فارمد (مسئولیت محدود) با شماره ثبت . ۳۳۳۰۹۷ . در واقع این شرکت، کارهای بازرگانی و فعالیت های تجاری در حوزه دارو و مواد شیمیایی را در دستور کار داشته و در زمینه واردات مواد اولیه تجهیزات پزشکی، فعالیت می کند. هم  چنین شرکت در مناقصات و مزایدات و واردات و صادرات و نگهداری کالاهای  مجاز.

دفتر مرکزی این شرکت، میدان آرژانتین، خیابان بخارست، خیابان نهم اعلام می شود با سرمایه ۱۰۰ میلیون ریالی. در این شرکت نیز هم  چون شرکت قبلی، شبنم و احمد غیاثی، اعضای هیات مدیره  هستند.

 شرکت رسا فارمند

جالب است که بدانید، چند سال پس از ثبت شرکت رسا فارمند، زینب نعمت زاده ، خواهر شبنم خانم نیز به عضویت هیات مدیره در می آید و با شماره روزنامه: ۱۸۷۷۶ مورخ ۲۷ مرداد ماه ۸۸، آگهی می شود.

شرکت فوریت دارویی رسا فارمد

طبق روزنامه رسمی به شماره ۱۹۱۵۱ موزخ هشتم آذر ماه سال هشتاد و نه، شرکت رسا فارمد به شرکت فوریت دارویی رسا فارمد، تغییر نام پیدا می کند. طبق روزنامه رسمی به شماره ۱۹۳۵۶  موزخ ۲۴ مرداد ماه سال ۹۰، خانم  شبنم نعمت زاده به موجب صلح نامهشماره  ۲۰۲۸ در دفترخانه اسناد رسمی تهران به شماره ۱۱۸۵، مبلغ ۴ میلیون تومان از سهم  الشرکه  خود را به محمد حسین محب علی و مریم محب علی واگذار می کند و از این شرکت، خارج می شود. بنابراین،  شبنم نعمت زاده ، از مرداد ماه ۹۰، دیگر مسئولیتی در شرکت رسا فارمد ندارد.

شبنم نعمت زاده

شبنم نعمت زاده ، بر اساس روزنامه رسمی به شماره  ۲۱۴۱۲ مورخ ۲۵  شهریور ماه ۹۷، به عنوان رییس هیات مدیره این شرکت انتخاب شد و قائم مقام وی، سعید سهرابی زاد شد.

حتما بخوانید: همه چیز درباره علی انصاری: مالک ایران مال

شرکت توسعه دارویی رسا

شرکت توسعه دارویی رسا

از دیگر شرکت هایی که به شبنم نعمت زاده تعلق دارد، شرکت توسعه دارویی رسا (مسئولیت محدود) است که با شماره ثبت ۴۵۱۳۵۶ و شناسه ملی ۱۴۰۰۳۹۴۰۹۲۰ در ۱۸  فروردین  ماه سال ۱۳۹۳ ثبت می شود. در این شرکت، شبنم نعمت زاده به عنوان رییس هیات مدیره،  زینب نعمت زاده (به نمایندگی شرکت خانوادگی آن ها یعنی رسا فارمد) با کد ملی ۱۰۱۰۳۷۵۳۹۵۰ نایب رییس هیات مدیره و فلورانس اندرزبخش، عضو هیات مدیره می شود. روشنک باوریان و احمد رضا لشکری پور نیز به عضویت هیات مدیره در می آیند.

 شرکت هایی که به شبنم نعمت زاده تعلق دارد

فعالیت این شرکت، خرید و فروش و توزیع و پخش  انواع کالای مجاز بازرگانی شامل دارو، مکمل های دارویی یا غذایی و فرآورده های بیولوژیک، مواد خوراکی و آشامیدنی و آرایشی و بهداشتی و کالاهای یک بار  مصرف و تجهیزات پزشکی است.

دفتر مرکزی این شرکت نیز در زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، کوی حیدری،  شماره  ۸ اعلام می شود.

بر اساس روزنامه رسمی ۲۱۴۷۸ مورخ ۱۲ آذر ماه ۹۷، شبنم نعمت زادهدر مقام رییس هیات مدیره  این شرکت تثبیت شد.

شرکت توسعه صنعت نعمت

یکی از جدید ترین شرکت های مهندس محمد رضا نعمت زاده ، وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت، شرکت توسعه صنعت نعمت است. این شرکت، اول مرداد ماه سال ۹۰، یعنی ۲ سال قبل از معرفی  ایشان به عنوان وزیر صنعت دولت یازدهم حسن روحانی، در اداره ثبت شرکت های تهران با روزنامه۱۹۳۳۶ مورخ ۱ مرداد ماه ۹۰ با شماره ۴۰۰۸۱۲۵ ثبت شده و شناسه ملی ۱۰۳۲۰۵۹۴۷۳۲ دریافت می کند.

شرکت توسعه صنعت نعمت

موضوع این شرکت، سرمایه گذاری و مشارکت در اجرا و احداث پروژه های تجهیزات صنعتی نفت و گاز و پتروشیمی و  انرژی های نو و کلیه فعالیت  های بازرگانی در زمینه های صادرات و واردات وتامین و توزیع ماشین آلات و غیره اعلام می شود که در عکس بالا مشاهده می کنید.

دفتر مرکزی این شرکت در تجریش، کوی شهید دربندی، کوی توکلی، بن بست نصیر زاده شماره  ۱۰ اعلام می شود. مدیران این شرکت در زمان تاسیس به این شرح است که بعدا، افراد دیگری از جمله  شبنم نعمت زاده وارد هیات مدیره  می شوند:

  • محمد رضا نعمت زاده با کد ملی ۱۳۷۸۶۸۵۴۰۷
  • حمید رضا تفته با کد ملی ۰۳۲۲۰۰۱۱۱۰
  • شرکت توسعه تجارت نعمت به نمایندگی مریم بختیار
  • خشایار فقیه نصیری با کد مدلی ۲۲۱۸۷۷۸۵۵۶

شرکت توسعه صنعت

این شرکت، ۲۸ آبان ماه سال ۹۱، با تصمیم هیات مدیره، منحل می شود و مریم بختیار، به عنوان مدیر تصفیه معرفی می شود.

شرکت توسعه تجارت نعمت

از دیگر شرکت های مهندس محمد رضا نعمت زاده ، که زمینه حضور شبنم نعمت زاده را نیز فراهم کرد، باید به شرکت توسعه تجارت  نعمت (سهامی خاص) طبق شماره روزنامه ۱۸۸۵۵ موزخ ۳۰ آبان ماه ۸۸ اشاره کرد. موضوع این شرکت نیز که ۲ سال قبل از تاسیس شرکت توسعه صنعت نعمت ثبت شد، فعالیت های بازرگانی و خرید و فروش و تامین و توزیع اخذ نمایندگی از کلیه اشخاص و شرکت ها و موسسات تجاری داخلی و خارجی اعلام شد. هم  چنین فعالیت تخصصی در حوزه پتروشیمی و نفت و گاز و نیروگاه و بهره برداری از آن ها.

شرکت توسعه تجارت نعمت

باز هم زعفرانیه، خیابان مقدس  اردبیلی، کوی حیدری شماره ۸، دفتر مرکزی معرفی شد. پاتوق خاندان نعمت زاده ، زعفرانیه است. جایی که با پالادیوم، مقصد لاکچری گردهای شمال پایتخت شده است. همه اعضای هیات مدیره شرکت توسعه صنعت نعمت، عضو شرکت توسعه تجارت نعمت هستند.

مریم بختیار نیز که از دوستان و همکاران مهندس نعمت زاده

شبنم نعمت زاده ، ۱۴ دی ماه  سال نود و شش بر اساس روزنامه  رسمی شماره  ۲۱۲۱۲، به ریاست هیات مدیره شرکتی که پدرش چند سال پیش ثبت کرده بود، منصوب می شود. خواهرش نیز به عنوان عضو هیات مدیره انتخاب می شود. مریم بختیار نیز که از دوستان و همکاران مهندس نعمت زاده است، مدیرعاملی شرکت را بر عهده می گیرد.

مریم بختیار کیست؟

همان طور که در گشتی در شرکت های مهندس نعمت زاده و دخترش مشاهده کردید، مریم بختیار، پست هایی داشته است. اما مریم بختیار کیست؟ مریم بختیار ، همسر جناب مهندس نعمت زاده هستند . در سال ۷۲، نعمت زاده ، وزیر صنایع سنگین دولت هاشمی بوده و زمینی به مساحت ۴۶۸۸ متر مربع را در ولنجک، از سوی اداره کل زمین شهری استان تهران، به مریم بختیار می دهد تا مدرسه  غیر انتفاعی  تاسیس کند.

 گشتی در شرکت های مهندس نعمت زاده

این زمین، آن زمان، متری ۴ هزار تومان قیمت گذاری می شود. خود حدیث مفصل بخوانید از این مجمل!

خانم مریم بختیار بر اساس اطلاعات مندرج در سایت روزنامه رسمی کشور، در شرکت هایی چون:

  • شرکت توسعه تجارت نعمت
  • شرکت پترو ایمن نعمت
  • شرکت مهندسی نفت هوسیت پارس

به عنوان عضو هیات مدیره حضور دارد.

خانواده نعمت زاده مدیران ارشد ۲۹ شرکت هستند

همراه گرامی

امیدواریم، روایت مستند و اختصاصی عصر شهروند از شرکت های اقماری زیر نظر شبنم نعمت زاده ، توانسته باشد، شما را با همکاران و موضوعات فعالیت شرکت های وی در یک دهه اخیر، تا حدودی آشنا کرده باشد. جزییات بیش تر درباره فعالیت های تجاری، بازرگانی و صنعتی داخل و خارج از کشور این مجموعه را می توانید از وزارت بهداشت، وزارت صمت و گمرک، جویا شوید.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=42695

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 15در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۵
  1. خدا لعنتشون کنه دزدهای بی شرف خائن خدا توی قران میگه حکومت با کفر باقی می مونه ولی با ظلم از بین می ره

  2. خدا به پدرش صبر بده واقعا

  3. ان شاء الله که نسلشون منقرض بشه

  4. ازدواج کرده؟

  5. شاپور
    نوسی خیابانی
    davoodidavood
    همه این پیام ها واسه منه من یک ادم مریض هستم

  6. نظرات منو پخش کنید. من یک آدم مریض و روانی هستم
    نظر من davoodidavood به عنوان یک آدم عقده ای رو پخش کنین

  7. ایران بهشت دزد و روزنامه نگاران خود فروش.

  8. بنظر شما مسئولین کشوری از اینهمه فساد و دزدی و رانت و آقازاده و اختلاس و … خبر دارن؟؟؟؟

  9. خدا نسلشون رو مریض الحوال کنه به حق ظلمی که کرده اند

  10. همه با هم با وحدت کلمه بچاپند جیب مردم را و اینطور نباشد که یک نفر از مردم هم از زیر دست اینها دربره تا بتوانه نفسی از سر خوشی بکشه و انشالله همه ما در زیر سایه الطاف مقامات زنده بمانیم اگر بتوانیم . صلوات

  11. مجازات سنگینی باید بشه.

  12. به صراحت اعلام میکنم تمام انتصابات در تمام دستگاههای اجرایی صرفا بر اساس اشنایی و سفارش انجام میشود نه بر اساس دانش و شایسته سالاری اگر علامه دهر باشی فلان مدیر یا وکیل نشناسه شما رو یا کسی شما رو سفارش نکنه ابدارچی هم نمیشید

  13. یک روزی این اواسان نشین ها لانه موش را برای مخفی شدن باید به قیمت ویلایشان بخرند.

  14. خدا لعنتون کنه اون هایی رو که چهره اسلام را خراب کردن. الهی خدا خائنین را بکشد. خائنین و بچه هاشون غذای سگ ها بشوند. بچه های مردم رفتن دم گلوله خائنین جولان میدهند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .