پیش بینی مدافع سابق پرسپولیس از نتیجه بازی با النصر عربستان

محسن بنگر، کاپیتان سابق پرسپولیس که به جرگه مربیان پیوسته است ، در آستانه بازی این تیم مقابل النصر عربستان شرایط سرخپوشان را برای یک موفقیت بزرگ مثبت ارزیابی می‌کند.

بنگر درباره شرایط تیم اینطور می‌گوید: نمایش پرسپولیس مقابل حریفان خود در مرحله گروهی فوق العاده بود. برابر الدحیل هم قطعا بدشانسی بزرگی نصیب این تیم شد وگرنه این تیم نیز نمی‌توانست مانع شود. با این حال تیم خیلی زود مسیر خود را پیدا کرد و اکنون در مرحله‌ای قرار دارد که امیدواریم با صعود به فینال همراه شود.

مدافع سابق سرخ‌ها با اشاره به هماهنگی خوبی که بین نفرات جدید تیم شکل گرفت، گفت: پرسپولیس طی مدت اخیر یک اصول فنی و تاکتیکی را دنبال کرده که منتهی به موفقیت‌های این تیم شده است. آقا یحیی قطعا نقش پررنگی در این موضوع داشته است. بکارگیری مناسب از نفرات جدید و شرح وظایفی که باعث شد تا خیلی زود از نظر فنی به مهره تاثیرگذار تیم تبدیل شوند. پرسپولیس به معنای واقعی یک تیم در این مسابقات بوده است. 

بنگر درباره شرایط بازی امشب سرخپوشان مقابل النصر عربستان گفت: النصر دو حریف عربستانی را در مراحل قبلی حذف کرد و به این مرحله رسید. آنها از میان حریفان عربستانی حاضر در این تورنمنت در کنار الهلال قطعا از قدرت بالایی برخوردار بودند و حضورشان در اینجا دور از انتظار نبود. با این حال من قدرت السد قطر را از حیث کیفی بالاتر می‌دانم. مهمترین موضوع اما خستگی و ریکاوری است. پرسپولیس طی دو بازی قبلی نشان داد از لحاظ ریکاوری برنامه خوبی را پشت سر گذاشته است و امیدوارم در این بازی نیز شرایط به همین شکل دنبال شود. اتفاق مثبت در بازی قبلی 10 نفره شدن حریف بود که موجب فشار کمتری شد اما با این حال هم نمی‌توان از فشردگی بازی‌ها چشم پوشی کرد.