محرومیت آل کثیر هضم شدنی نیست

محمد پنجعلی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس  درباره پیروزی این تیم برابر النصر عربستان و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی نفس گیری بود و بازیکنان پرسپولیس همانطور که انتظار داشتیم بازی کردند و در نهایت مزد زحمات خود را گرفتند. همچنین پرسپولیسی‌ها با وجود اینکه تحت فشار بودند، اما با تفکر بازی کردند. آن‌ها تیمی جلو می‌آمدند و تیمی هم عقب نشینی می‌کردند و شایستگی صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا را داشتند.  

او ادامه داد: تیم پرسپولیس بعد از ۱۰ نفره شدن لحظات سختی را پشت سرگذاشت، اما هوشمندانه بازی کرد و بازی را به ضربات پنالتی کشاند و در نهایت به برتری دست یافت. ضربات پنالتی ۵۰-۵۰  است و بازیکنان پرسپولیس همه توپ‌ها را تبدیل به گل کردند و حامد لک عملکرد خوبی در درون دروازه داشت و با مهار یکی از ضربات پنالتی حریف باعث موفقیت تیمش برابر النصر عربستان شد.  

پنجعلی درباره محرومیت عیسی آل کثیر بیان کرد: این موضوع هضم شدنی نیست و  آل کثیر منظور خاصی از شادی گلش نداشت که  در این باره  محروم شود. البته محرومیت  این بازیکن انگیزه‌ای در بین بازیکنان به وجود آورد و  با غیرت و تعصب خاصی بازی کردند و جای خالی آل کثیر احساس نشد.  

عبدی مهاجم توانمندی نشان داد 

پیشکسوت پرسپولیس درباره گلزنی عبدی در بازی با النصر عربستان گفت: عبدی شاگردم در تیم‌های پایه و امید پرسپولیس بود و این گل‌ها را در گذشته زده بود و نشان داد که مهاجم توانمندی است. علاوه بر این پرسپولیس یک تیم روی نیمکت ذخیره‌های خود دارد و همه بازیکنان  با همه توان خود بازی می‌کنند.  

او درباره بازی فینال  لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: به هر حال تا فینال زمان کافی داریم و باید ببینیم که با چه تیمی از شرق آسیا مواجه می‌شویم. کادر فنی باید بازی فینال را به خوبی آنالیز کند تا قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شویم.  

پنجعلی درباره بازیکنان شاخص پرسپولیس در بازی با النصرعربستان گفت: همه بازیکنان از خط دروازه تا حمله عالی بودند و همه یک تیم بودند و ۱۱ بازیکن پرسپولیس در یک قلب جا گرفتند.