به گزارش افکارنیوز،عبدالله ویسی در گفتگو بامهر، در خصوص تساویهای اخیر تیمش تاکید کرد: اتفاقی که برای تیم صبا و بازیکنانش در حال رخ دادن است بسیار بزرگ است و به همین خاطر بازیکنان بااسترس بازی میکنند. ما ۳۲ هفته است که جزو چهار تیم اول جدول هستیم و این اتفاق کوچکی نیست که میتوانیم لیگ را با عنوان چهارمی تمام کنیم.

وی افزود: شاید هم تیم صبا بعد از نتایج خوبی که گرفته، چشم خورده است. در هر صورت با توجه به شکست تیم نفت تهران اگر سه امتیاز دیگر کسب می‌کردیم الان خیال‌مان بابت کسب سهمیه آسیایی راحت بود. با این حال سعی می‌کنیم در بازی این هفته مقابل مس کرمان پیروز شویم تا کارمان برای کسب سهمیه به هفته آخر کشیده نشود.

سپاهان قهرمان می‌شود
ویسی در پاسخ به این سئوال که " آیا هنوز روی حرفش مبنی بر قهرمانی سپاهان هست یا خیر؟ "، گفت: وقتی لوکابوناچیچ از سپاهان رفت و کرانچار سرمربی این تیم شد ما در جزیره کیش یک بازی دوستانه با آنها برگزار کردیم. همانجا به بچه‌ها گفتم که سپاهان قهرمان می‌شود. کرانچار طوری از سیستم ۲-۴ - ۴ استفاده می‌کند که کمتر تیمی در آسیا اینطور بازی می‌کند. سیستم بازی آنها نشان می‌دهد که قهرمان می‌شوند.

وی ادامه داد: سپاهان چند سال است که با سیستم ۲-۴ - ۴ بازی می‌کند اما هر چهار هافبک کرانچار در واقع هافبک وسط هستند. سبک بازی محرم نویدکیا، احمد جمشیدیان و فابیو جانوآریو شبیه به هم است اما کرانچار همزمان آنها را به بازی می‌گیرد. تغییر جای مدام نویدکیا، جمشیدیان و جانوآریو جلوی امید ابراهیمی شکل زیبایی به بازی سپاهان داده است و ما افتخار می کنیم تنها تیمی هستیم که سپاهان را در اصفهان شکست داده است.



مشکل پرسپولیس دو دستگی است
سرمربی تیم فوتبال صبا همچنین در پاسخ به این سئوال که " به نظر شما مشکل اصلی پرسپولیس چیست؟ "، تصریح کرد: من نمی‌توانم در این خصوص نظر بدهم اما احساسم این است که در تیم پرسپولیس دو دستگی و اختلاف به وجود آمده است. بدترین چیز هم برای یک مربی و تیم اختلافی است که ممکن است در تیم ایجاد شود.

ویسی افزود: البته دنیزلی هم نباید چند هفته مانده به پایان لیگ می‌گفت که چند بازیکن را از پرسپولیس کنار می‌گذارد. فوتبالیست‌ها آدم‌های باهوشی هستند و وقتی می‌فهمند که در لیست فصل بعد سرمربی حضور ندارند در خوشبینانه‌ترین حالت بدون تمرکز بازی می‌کنند!

به کی‌روش گفتم بی خیال زیرساخت شود
" اگر بخواهید یک نکته را به کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی گوشزد کنید، آن نکته چیست "؟ ویسی در پاسخ به این سئوال گفت: من وقتی کی‌روش را از نزدیک دیدم به او گفتم که فقط تیم ملی را به جام جهانی ببر، همین. کی‌روش دنبال این بود که زیرساخت‌ها را توسعه بدهد، زمین تمرین خوب بسازد و امکانات را به سمت حرفه‌ای شدن سوق بدهد تا مربی بعدی تیم ملی کار راحتی داشته باشد اما من به او گفتم بی خیال این مسائل شود. چرا که شما وقتی یک زمین چمن ایجاد می‌کنید فقط ۱۰ نفر آنرا می‌بینند اما او می‌تواند با صعود تیم ملی به جام جهانی دل ۷۰ میلیون ایرانی را شاد کند.

وی افزود: اما شما این نکته را به کی‌روش بگویید که نگران صعود تیم ملی به جام جهانی نباشد! با توجه به توانایی سرمربی و بازیکنان تیم ملی خیلی راحت می توانیم به برزیل برویم.

بازی با موریتانی و موزامبیک به درد جوانان می‌خورد
سرمربی تیم فوتبال صبا در بخش پایانی صحبت‌هایش در خصوص بازی‌های تدارکاتی تیم ملی با موریتانی و موزامبیک هم گفت: قطعا این بازی‌ها می‌تواند به تیم ملی کمک کند. شاید این مسابقات به درد بازیکنانی مثل جواد نکونام و علی کریمی نخورد اما برای بازیکنان جوانی که می‌خواهند کم کم خود را در ترکیب تیم ملی جا بیندازند و با ملی پوشان با تجربه ادغام شوند خوب است.