درخواست پیشکسوتان استقلال از وزیر ورزش

جمعی از پیشکسوتان تیم فوتبال استقلال امروز (دوشنبه) با مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار که علی جباری، جواد قراب، نصرالله عبداللهی، پرویز مظلومی ، بهتاش فریبا، جواد زرینچه، رضا حسن‌زاده و امید روانخواه و همچنین مهدی علی‌نژاد معاون وزیر ورزش و جوانان حضور داشتند، پیشکسوتان استقلال نقطه نظرات خود درباره مباحث مختلف و مشکلات باشگاه استقلال را بیان کرده و خواستار تشکیل کمیته فنی منتخب پیشکسوتان شدند. حاضران در جلسه همچنین درباره وضعیت حال حاضر این باشگاه هم مطالبی را مطرح و پیشنهاداتی ارائه کردند و خواستار تسریع در روند خصوصی‌سازی و ورود باشگاه استقلال به بازار سرمایه شدند.

در ادامه این نشست صمیمی، علی‌نژاد معاون وزیر ورزش گزارشی از اقدامات انجام شده در باشگاه استقلال طی یک سال اخیر را ارائه کرد.

وزیر ورزش نیز با تشکر از حساسیت پیشکسوتان به موضوعات استقلال به جلسات خود با پیشکسوتان اشاره کرد و گفت: نظرات شما چه در دیدارهای خصوصی که رسانه‌ای نمی‌شود و چه در این دیدارهای رسمی برای ما مهم است و به‌عنوان نظرات کارشناسی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی پیشنهاد تشکیل کمیته فنی منتخب پیشکسوتان را منطقی و حرفه‌ای دانست و از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال خواست در این مورد اقدام کنند.

سلطانی‌فر همچنین با اشاره با تأکید پیشکسوتان در مورد واگذاری استقلال گفت: مراحل نهایی این واگذاری در حال انجام است و طی ماه‌های آینده این اتفاق بزرگ و تاریخی در ورزش کشور رقم می‌خورد.