بنزما: فوتبال را با نگاهی متفاوت باید دید

کریم بنزما در وقت‌های اضافه دیدار رئال مادرید و لوانته گلزنی کرد تا دویست و پنجاهمین گلش را با پیراهن سفیدپوشان به ثمر برساند. مهاجم فرانسوی با کانال شبکه رئال مادرید صحبت کرد و گفت: برخی از مردم تنها گل‌ها را می‌بینند و دیگران فوتبال را متفاوت می‌بینند. چگونه با توپ کار کردن، حرکات... نکات زیادی وجود دارد اما همیشه درباره گلزنی صحبت می‌شود. من مهاجمی هستم که می‌تواند گل هم به ثمر برساند و به این شکل ادامه خواهم داد. 

مهاجم رئال مادرید در پایان اظهار کرد: من با آرامش زیادی بازی کرده‌ام. فوتبال این چنین است. شانس گلزنی داشتم چون ۱۰ دقیقه قبل ضربه‌ام به تیرک برخورد کرد. زمانی که روبه‌روی دروازه‌بان قرار می‌گیرید باید آرام باشید. همین. خیلی خوشحالم و احساس غرور می‌کنم نه تنها به خاطر گل‌هایم بلکه به خاطر بازی‌هایم. بازی کردن در چنین باشگاهی افتخار است و می‌خواهم گل‌های بیش‌تری به ثمر برسانم. 

بنزما تاکنون میانگین هر ۱۴۴ دقیقه یک گل را به ثبت رسانده است. او در لالیگا ۱۷۰ گل (هر ۱۴۶ دقیقه یک گل)، لیگ قهرمانان اروپا ۵۳ گل (هر ۱۳۰ دقیقه یک گل)، کوپا دل ری ۲۱ گل (هر ۱۳۳ دقیقه یک گل)، سوپرجام اروپا یک گل (۳۵۱ دقیقه)، جام جهانی باشگاه‌ها سه گل (هر ۲۴۰ دقیقه) و سوپرجام اسپانیا دو گل (هر ۲۸۳ دقیقه) گلزنی کرده است.