پرسپولیس تا فردا مدارکش را به AFC ارسال می کند

پس از طرح شکایت باشگاه النصر عربستان از پرسپولیس ، کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای به باشگاه ایرانی تا ۸ اکتبر(۱۷ مهر) فرصت داد تا توضیحات خود را درباره استفاده از بازیکنان جدید در فهرست خود برای لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ به AFC ارائه بدهد.

برهمین اساس باشگاه پرسپولیس هم قصد دارد تا فردا ظهر لایحه دفاعی خود شامل زمان ابلاغ رای برانکو از سوی فیفا ، فرصت یک ماهه برای پرداخت طلب وی، ثبت قرارداد بازیکنان جدید قبل از تاریخ ۲۱ شهریور، ثبت نام این بازیکنان در سامانه لیگ قهرمانان آسیا را به AFC ارائه بدهد.

در حکم کمیته انضباطی فیفا که در تاریخ ۶ آگوست(16 مرداد سال جاری)  صادر و ۱۲ آگوست( 22 مرداد سال جاری) به پرسپولیس ابلاغ شده آمده است در صورتی که این باشگاه تا ۱۲ سپتامبر(۲۲شهریور) نتواند مطالبات برانکو ایوانکوویچ را پرداخت کند، پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس تا روز پرداخت این طلب بسته می شود.

این درحالی است که باشگاه پرسپولیس قرارداد هفت بازیکن جدید خود را قبل از این تاریخ ثبت کرد و البته بسیاری از کارشناسان حقوقی کشورمان هم مدعی هستند باشگاه پرسپولیس در مهلت قانونی این اقدام را انجام داده است.