از برخی صحبت ها تعجب می کنم

درمورد اینکه فدراسیون والیبال از باشگاه سپاهان درخواست کرده تا پیش از بازی با شهردرای ورامین درمورد سلامتی بازیکنانش تعهد کتبی بدهد، اظهار داشت: متاسفانه این موضوع صحت ندارد.

ناظر فدراسیون والیبال از سرپرست تیم ما جواب تست های قبلی را درخواست و برای مسئولان فدراسیون ارسال کرد.

وی ادامه داد: از شنیدن برخی اظهارنظر ها تعجب می کنم. متاسفانه گویا برخی ها اطلاعات زیادی ندارند و مجبور هستند صحبت کنند. اینکه گفته می شود ما می توانستیم روز گذشته تست بدهیم درست نیست، چراکه اگر هم تست می دادیم قطعاً جوابش منفی بود.

سرمربی تیم والیبال سپاهان که خود به دلیل ابتلا به کرونا نتوانست در هفته ششم تیمش را همراهی کند، خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی حتی پزشکان هم هنوز به اطلاعات کامل و درستی از کرونا نرسیده اند. باشگاه ما تاکنون حدود 15 بار از بازیکنان تست گرفته است و وقتی بازیکنی مبتلا شد رسماً اسامی آنها را اعلام کرد.

محمدی راد، افزود: ما صادقانه تمام خبرها را اعلام می کنیم. برای بازی با شهرداری قزوین هم فرصتی برای تست دادن وجود نداشت و کسی هم از ما درخواست نکرد این کار را انجام بدهیم. قطعاً اگر یک روز یا دو روز و یا حتی سه روز بعد از بازی با ورامین تست بدهیم هم جواب آزمایش ما قطعاً منفی خواهد بود، اما با این حال روز پنج شنبه از تمام نفرات یک بار دیگر تست گرفته خواهد شد.