منصوریان به دنبال سه بازیکن لیگ برتری

تیم تراکتور که تا کنون فعالیت جدی در فصل نقل و انتقالات نداشته و به جز حبیب فر عباسی و دو بازیکن لیگ یکی به نام‌های محمد قنبری و امین اسدی نفر جدیدی به فهرست بازیکنانش اضافه نکرده، با از دست دادن رشید مظاهری، محمدرضا آزادی، رضا اسدی و ایمان سلیمی احتیاج مبرم به جذب چند بازیکن دارد و طبق فهرست علیرضا منصوریان مشغول بررسی و مذاکره با گزینه‌های مختلف است که جذب برخی از آنها خیلی سخت و دور از دسترس به نظر می‌رسد و به معرفی آنها می‌پردازیم:

عزت پورقاز؛ جانشین مد نظر ایمان سلیمی

تراکتور فصل قبل از کمبود بازیکن در خط دفاع رنج می‌برد و به جز خانزاده و سلیمی گزینه تخصصی دیگری نداشت و هرگاه لازم بود از شخصی به جز این دو نفر در ترکیب اصلی استفاده کند، رضا اسدی را یک خط عقب تر می‌برد و حالا نه ایمان سلیمی در تراکتور حضور دارد نه رضا اسدی و این یعنی لزوم جذب یک بازیکن در این پست. تراکتوری‌ها چند گزینه برای دفاع میانی مد نظر دارند که یکی از آنها هادی محمدی بود ولی بحث او خیلی جدی پیش نرفت و تراکتوری‌ها قصد دارند با نظر منصوریان برای جذب پورقاز با سپاهان وارد مذاکره شوند. پورقاز یک فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارد و تراکتور برای جذب او نیاز به رضایت نامه دارد ولی بعید است در این شرایط سخت جذب بازیکن سپاهانی‌ها به این راحتی اجازه جدایی مدافع خود را بدهند.

منصوریان به دنبال گیتاریست استقلال

شرایط نابسامان استقلال و نبود سرمربی و مدیرعامل این باشگاه را در وضعیت بدی قرار داده و مذاکره با بازیکنانی که در آستانه جدایی هستند دچار وقفه شده است و هر روز شایعه جدایی یکی از نفرات کلیدی آبی‌پوشان به گوش می‌رسد.

تراکتور که در خط حمله با مشکل کمبود نفر مواجه است و علاوه بر محمدرضا آزادی جدا شده با درخواست جدایی ساسان انصاری هم روبرو شده است چند گزینه برای خط حمله مد نظر دارد. آنها علاوه بر اینکه دنبال نفراتی مثل روح الله باقری و رضا میرزایی هستند نیم نگاهی هم به جذب ارسلان مطهری دارند که گفته می‌شود حواشی و اتفاقات داخلی استقلال احتمال جدایی او را شکل داده و از همین رو سرخپوشان تبریزی بی میل به جذب او نیستند.

مطهری سابقه بازی در تراکتور برای یک نیم فصل را در کارنامه دارد ولی علاقه او به استقلال و عملکرد خوبش در کنار اینکه احتمال جدایی دیاباته زیاد است شانس تراکتور را برای جذب این بازیکن کم می‌کند.

بوحمدان به جای اسدی

گزینه تراکتور برای جانشینی رضا اسدی تا پیش از آمدن منصوریان ، مهدی مهدی‌پور بود ولی منصوریان با جذب او مخالفت کرد و حالا مشخص شده که تراکتوری‌ها یک هافبک دفاعی دیگر از ذوب آهن را مد نظر دارند و او حمید بوحمدان است.

این بازیکن در ذوب آهن زیر نظر منصوریان کار کرده و سرمربی تراکتور اعتقاد زیادی به بازی او که کاملاً در خدمت تیم است دارد و از همین رو درخواست جذب وی را مطرح کرده است.

بوحمدان چند وقتی است که در تمرینات ذوب آهن حاضر نمی‌شود و در خواست جدایی داده ولی تا کنون به توافقی نرسیده است و مشخص نیست بتواند رضایت نامه بگیرد.