مظلومی بهترین گزینه مربیگری استقلال است

 محمد نوری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره شرایط این باشگاه اظهار داشت: مدیران در حال برنامه ریزی هستند تا بدهی‌های باشگاه پرداخت شود و بازیکنان جدید به تیم اضافه شوند. فکر می‌کنم ۲۰ روز تا شروع بازی‌ها باقی مانده و به همین دلیل هواداران نگران هستند.  

او در مورد حضور محمود فکری در استقلال، عنوان کرد: اولویت با استقلال خواهد بود، زیرا فکری چند سالی را در استقلال بازی کرده است. امیدوارم بین ۲ باشگاه استقلال و نساجی تعاملی ایجاد شود تا فکری در استقلال حضور پیدا کند.  

نوری در ادامه بیان کرد: فصل گذشته حاشیه‌های زیادی برای استقلال ایجاد شد. قهر مجیدی شرایط بدی را برای استقلال ایجاد کرد و او بی تجربگی کرد که استعفا داد. مشاوره اشتباه به مجیدی دادند. نامجومطلق با قبول هدایت استقلال در لیگ قهرمانان آسیا ایثار کرد. هر سال، اول فصل مشکلاتی وجود دارد که امیدوارم حل شود.

او افزود: این اواخر از پیشکسوتان باشگاه استقلال بیشتر مشورت گرفته می‌شود. مسئولان به این جمع بندی رسیده اند که فکری برای مربیگری استقلال مناسب است. جواد نکونام هم یکی از گزینه‌های مربیگری استقلال بود.

پشکسوت استقلال در خصوص صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا، گفت: درباره حضور پرسپولیس در فینال آسیا نظری ندارم، زیرا دوست داشتم استقلال به فینال آسیا برسد. صحبت‌های مطرح شده در خصوص وطن فروشی استقلالی‌ها درست نیست، زیرا کلاس استقلال، بالا است. فکر نمی‌کنم پرسپولیس قهرمان آسیا شود. اگر توافق با نکونام و فکری حاصل نشد به نظرم پرویز مظلومی بهترین گزینه مربیگری استقلال است.