واکنش معاون وزیر ورزش به پیگیری رفع محرومیت عیسی آل کثیر

مهدی علی نژاد معاون وزیر ورزش و جوانان در حاشیه افتتاحیه رقابت های لیگ برتر هندبال آقایان،  بیان کرد: به علت شیوع ویروس کرونا مسابقات لیگ برتر با شرایط خاصی برگزار می شود. اولویت همه ما باید جان ورزشکاران باشد تا آن ها به بیماری مبتلا نشوند. با وجود اینکه گرفتن مجوز برای لیگ برتر هندبال سخت بود اما در نهایت لیگ برتر هندبال برگزار شد. برگزاری لیگ برتر به تیم ملی  کمک زیادی می کند. همچنین ورزشکاران از طریق لیگ می توانند درآمد داشته باشند.

او افزود: هندبال ایران قابلیت این را داشت که در  المپیک ٢٠٢٠ حضور داشته باشد اما این اتفاق بزرگ رخ نداد. هندبال ایران با مدیریت علیرضا پاکدل قطعا شاهد روزهای خوبی خواهد بود. ما میزبان رقابت های هندبال جوانان آسیا هستیم که امیدوارم بتوانیم میزبانی خوبی داشته باشیم.

علی نژاد درباره شرایط تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد: پرسپولیس ایران توانست با اقتدار در مسابقات غرب آسیا قهرمان شود. این باشگاه بزرگ برنامه ریزی داشت و طبق برنامه های خود پیش رفت. مطمئن باشید که  وزارت ورزش و مجموعه باشگاه پرسپولیس  تمام تلاش خود را می کند تا تیم برای حضور در فینال آماده شود. 

او اظهار کرد: خوشبختانه شکایت باشگاه النصر هم با پیگیری های حقوقی فدراسیون و باشگاه پرسپولیس حل شد و هواداران دغدغه ای در این خصوص نخواهند داشت. درباره آل کثیر باشگاه پرسپولیس  علت رای را درخواست کرده و باشگاه دفاع خوبی خواهد کرد تا حقی از آل کثیر و باشگاه پرسپولیس  ضایع نشود.