خیلی از هواداران پرسپولیس به من پیغام دادند که برای مطالبات برانکو کمک کنم

سعید آذری درباره وضعیت نقل‌وانتقالاتی باشگاه فولاد خوزستان گفت: ما گفتیم که می‌خواهیم تیم گردن کلفتی برای فولاد ببندیم، ولی عده‌ای تصور دیگری از نیت ما داشتند. از نظر منِ مدیر ممکن است مفهوم یک تیم قوی با عوامل دیگر تفاوت داشته باشد. تیم گردن کلفت از نظر من با یک تیم باانگیزه، یکدست و وجود قهرمانانی که با همه توان برای پیشرفت بجنگند معنی می‌شود. گردن کلفتی یک تیم از نظر من به اسم‌ها و میزان مبلغ قرارداد نیست. با این تعریف هنوز هم پای حرفم هستم و ان‌شاءالله تیم گردن کلفتی را روانه مسابقات خواهیم کرد.

وی درباره وضعیت تیم فوتبال فولاد خوزستان خاطر نشان کرد: خدا را شکر تیم وضعیت خیلی خوبی دارد. اردو‌های تدارکاتی خوبی را سپری کرده‌ایم و تا شروع لیگ هم سعی می‌کنیم دو بازیکن دیگر که مدنظر کادر فنی هستند، جذب کنیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره درخواست هواداران پرسپولیس در فضای مجازی از او برای ارائه راهکار جهت پرداخت پول برانکو تصریح کرد: امروز با آقایان رسول‌پناه و رغبتی (سرپرست و عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس) تلفنی صحبت کردم و اگر کمکی از دستم بربیاید دریغ نخواهم کرد. برای من فرقی نمی‌کند که این تیم پرسپولیس باشد یا استقلال، سپاهان، ذوب‌آهن، تراکتور، سایپا و ... وقتی بحث ملی پیش می‌آید، همه وظیفه داریم از حق تیم‌های ایرانی دفاع کنیم و کاری که از دست‌مان بر می‌آید را انجام دهیم.

سعید آذری ادامه داد: خیلی از هواداران پرسپولیس به من پیغام داده بودند که برای پرداخت مطالبات برانکو و انتقال این مبلغ به خارج از کشور به باشگاه‌شان کمک کنم، برای همین اطلاعات و روالی که برای انتقال پول به خارج می‌دانستم را به مدیران این باشگاه معرفی کردم و امیدوارم که مشکل باشگاه پرسپولیس برطرف شود. به‌عنوان عضو مجمع فدراسیون فوتبال به این موضوع نگاه ملی دارم و اگر این مشکل برای استقلال، سپاهان، ذوب‌آهن یا هر تیم دیگری هم رخ می‌داد، حاضر به کمک بودم.

وی درباره سابقه‌ موفقی که در انتقال پول بین ایران و کشور‌های خارجی داشته است، یادآور شد: تا زمانی که در ذوب‌آهن بودم پول این باشگاه را تماماً از AFC گرفتم، البته بعد از جدایی من ذوب‌آهن 150 هزار دلار دیگر از آسیا طلبکار شد که هنوز موفق به دریافت این پول نشده است. ما اخیراً توانستیم پول رضایت‌نامه پاتوسی را به باشگاه آفریقایی پرداخت کنیم. همچنین مبلغ جرایم بازیکنان برزیلی و آکاهوشی نیز اخیراً بدون مشکلی خاص پرداخت شده است. الان هم در موضوع پرداخت بدهی پرسپولیس به برانکو اگر کمکی از دستم بر بیاید انجام می‌دهم و در این مورد برای من بحث رنگی اصلاً مطرح نیست.