شرایط استقلال خوب باشد فکری می‌تواند شادی را به دل هواداران بیاورد

علیرضا اکبرپور کارشناس فوتبال کشور و پیشکسوت باشگاه استقلال در ارتباط با شرایط تیم فوتبال استقلال و انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی این تیم عنوان کرد: فکری در نیم فصلی که در تیم فوتبال نساجی بود بسیار موفق عمل کرد. تیم نساجی شرایطی بدی داشت که بعد از آمدن فکری بهبود پیدا کرد، نتایج خوبی گرفتند و باختی نداشتند و فکری نشان داد که توانایی خوبی در مربیگری دارد.

اکبر پور در ارتباط با تجربه کم مربیگری فکری در لیگ برتر عنوان کرد: فکری بیش از ۱۰ سال در استقلال بازی کرده، سال‌ها کاپیتان این تیم بوده، در مربیگری نیز در لیگ یک تجربه‌های خوبی داشته است و چند سالی هم در لیگ برتر به عنوان مربی در باشگاه استقلال فعالیت کرده، ولی اگر شرایط خوب باشد فکری می‌تواند شادی را به دل هواداران بیاورد.

پیشکسوت باشگاه استقلال در ارتباط با کادر فنی محمود فکری در تیم استقلال عنوان کرد: سرمربی نفراتی را به عنوان دستیار انتخاب می‌کند که بتواند در شرایط حساس به کمک تیم و مربی بیایند، این دوستان هم به انتخاب خود محمود فکری هستند، با هم کار کردند، توانایی آن‌ها را می‌داند و خود سرمربی باید پاسخگو باشد. صمد مرفاوی قبلا سرمربی استقلال بوده، دین محمدی هم سال‌ها بازیکن استقلال بوده و در مقطعی به عنوان مربی در تیم استقلال فعالیت کرده، حنیف هم یکی از با تعصب‌ترین بازیکن‌های استقلال بوده و در کل امیدوارم این دوستان بتوانند به فکری و باشگاه استقلال کمک کنند.

اکبر پور در ارتباط با احتمال موفقیت تیم فوتبال استقلال در لیگ امسال با وجود تمام مشکلات این باشگاه عنوان کرد: اگر شما بهترین مربی دنیا را هم بیاورید، ولی امکانات و ابزار لازم را نداشته باشد، نمی‌تواند موفق شود و نتیجه مطلوب بگیرد. استقلالی‌ها تازه تمرینات خود را آغاز کرده اند و درست ۲۰ روز قبل از شروع لیگ، به تازگی مدیریت تیم عوض شده، از طرف دیگر، باشگاه باید به تعهدات خود نسبت به بازیکنان خارجی تیم و پرونده‌هایی که باشگاه در فیفا دارد عمل کرده و آن ها را حل کند. متاسفانه شرایط سختی است. امیدوارم مدیریت و کادرفنی بتوانند این مشکلات را حل کنند و سال خوبی را برای هواداران رقم بزنند.