کریستیانو رونالدو به پاری سن ژرمن می رود؟

نشریه «توتو اسپورت» امروز در گزارشی به میزبان صحت شایعات مطرح شده درباره احتمال جدایی کریستیانو رونالدو از یوونتوس و رفتنش به پاری سن ژرمن در سال 2021 پرداخت.

نشریه تورینی نوشت: در اسپانیا و فرانسه معتقدند CR۷ در سال 2021 راهی پاریس می شود. پیش بینی درباره این انتقال در شرایط کنونی محال است. رسانه های اسپانیا معتقدند رونالدو در پایان فصل 2021 راهی پاری سن ژرمن می شود. اگرچه در شرایط کنونی کرونا هیچ ادله به جدایی رونالدو از یوونتوس وجود ندارد ولی در این شرایط کرونا و بحران مالی هر چیزی می تواند امکان پذیر باشد.

عوامل متعددی وجود دارد که تاثیر مستقیم بر نقل و انتقالات دارد. قبل از هر چیز باید منتظر باشیم یوونتوس فصل را چگونه به پایان می برد. این سوال اول و اساسی است و ممکن است از ناحیه ورزشی و اقتصادی به آن توجه کرد.

برای مثال در صورت قهرمانی یوونتوس در فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا بدون شک نمی توان گفت رونالدو یوونتوس را ترک می کند چون بعد از 3 قهرمانی اروپا در انگلیس، اسپانیا و ایتالیا رکورد بزرگ به نامش ثبت می کند و چهارمین قهرمانی اروپایش را تجربه می کند. البته نمی توان این پیش بینی را کرد چون هنوز مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا آغاز نشده است. باید منتظر ماند تا پایان فصل وضعیت اقتصادی یووونتوس و پاری سن ژرمن چگونه می شود و بعد از آن می توان رای به جدایی یا ماندن ابرستاره پرتغالی داد.

رونالدو در سال 2018 بعد از 9 سال درخشش برای رئال مادرید به یوونتوس با قراردادی 4 ساله منتقل شد. قرارداد این اسطوره فوتبال جهان با بانوی پیر تا سال 2022 اعتبار دارد.