دلبری سعید عزیزیان برای هواداران استقلال

 سعید عزیزیان مربی دروازبان‌های استقلال درباره حضورش در کادر فنی تیم فوتبال استقلال، گفت: در چند روز گذشته رسانه‌های مختلف از من درخواست مصاحبه کرده بودند که با اجازه محمود فکری امروز تصمیم گرفتم با رسانه رسمی باشگاه گفت‌وگو کنم. جا دارد قبل از هر چیز از بزرگان و پیشکسوتان استقلال رخصت بگیرم. من استقلالی بودم، در استقلال بازی کردم و به استقلال تعصب دارم.

وی افزود: سعید عزیزیان شاگرد مرحوم ناصر حجازی و مرحوم پورحیدری بوده است. از آن‌ها یاد گرفته که باید با تمام توان کار کرد. از حمایت پیشکسوتان و از اعتماد محمود فکری تشکر می‌کنم و ممنونم که ایشان به یاد من بود و باعث شد بعد از سال‌ها به استقلال بازگردم. به استقلال آمده‌ام تا به تیم خودم کمک کنم و ان‌شاءالله استقلال را به جایگاه اصلی‌اش یعنی قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی و آسیا برسانیم.

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال  استقلال تصریح کرد: من افتخار این را هم داشتم که در کنار فکری و صمد مرفاوی در تیم‌های دیگر همکاری داشته باشم. وقتی آقای فکری به من پیشنهاد آمدن به استقلال را داد، من یک تصمیم حرفه‌ای گرفتم. آمده‌ام با تعصب و با تمام وجود به استقلال کمک کنم. هواداران عزیز مطمئن باشند برای موفقیت استقلال کم نخواهم گذاشت و هر کاری از دستم بر بیاد انجام خواهم داد. کادر فعلی استقلال یک هدف دارد و آن هم موفقیت استقلال است.