برنامه بازی های پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال دوره بیستم

سرخپوشان تهرانی لیگ برتر را همچنان در قامت مدافع عنوان قهرمانی آغاز می‌کنند. آن ها این بار نیز چند هفته بسیار سخت را در اواسط لیگ خواهند داشت اما مثل لیگ نوزدهم، بازی پایانی این تیم در پایتخت خواهد بود و آن ها این فرصت را دارند که در صورت برگزاری با تماشاگر مسابقات، قهرمانی را در تهران جشن بگیرند.

* پنج هفته نخست؛ تقابل جذاب با رحمتی
پرسپولیس در دو هفته اول میزبان خواهد بود؛ آن ها ابتدا برابر تیم سایپا صف آرایی می‌کنند که آخرین حریف تیم در لیگ گذشته بود. سپس تیم یحیی گل محمدی اولین بازی خود در ورزشگاه آزادی را مقابل نفت آبادان انجام می‌دهد و بعد نوبت به نفت مسجدسلیمان می‌رسد. تقابل با شهرخودرو که مهدی رحمتی را روی نیمکت دارد در ورزشگاه آزادی خواهد بود و بازی با نساجی در شهید وطنی.

برنامه کامل بازیهای پرسپولیس

اولین بازی پرسپولیس در لیگ بیستم یادآور تقابل این تیم با سایپا در هفته آخر لیگ نوزدهم است؛ جایی که علی علیپور برای آخرین بازی در لیگ برتری پیراهن پرسپولیس را برتن کرد.

* پنج هفته دوم؛ بازی های حساس در پایتخت
از هفته شش بازی های سخت تر پرسپولیس آغاز می‌شوند؛ تقابل ذوب آهن با رحمان رضایی مدافع میانی سابق سرخ ها با یحیی گل محمدی زوج اسبق او در تیم ملی جالب توجه خواهد بود. سپس آن ها دوباره در پایتخت به مصاف تیم اصفهانی دیگری می‌روند و بعد نوبت به استقلال خواهد رسید. در هفته نهم و دهم نیز دو تیم با انگیزه کرمانی یعنی مس و گل گهر رودرروی سرخ ها قرار می‌گیرند که دوئل یحیی با قلعه نویی جالب توجه خواهد بود.

دربی پایتخت در هفته هشتم برگزار می‌شود؛ نبرد انتقامی سرخ ها با استقلالِ محمود فکری.

* پنج هفته سوم؛ از نکونام تا علیمنصور!
در هفته یازدهم پرسپولیس در تهران میزبان فولاد خواهد بود. سپس آلومینیوم اراک با رسول خطیبی از قهرمان ایران میزبانی می‌کند و بعد تقابل با ماشین سازی انجام خواهد شد. پس از این بازی پرسپولیس می‌تواند با حریفش راهی تبریز شود چرا که بازی قبل از هفته پایانی، با تراکتورِ علیمنصور خواهد بود. هفته آخر لیگ نیز تقابل پرسپولیس با پیکان است که در بازی رفت ورزشگاه آزادی میزبان آن خواهد بود و در بازی برگشت احتمالا استادیوم شهر قدس.

 

رویای هواداران پرسپولیس این است که در آخرین بازی فصل، سیدجلال حسینی در همین استادیوم (شهر قدس) برای پنجمین بار متوالی، جام را بالای سر ببرد.

برنامه کامل پرسپولیس در نیم فصل اول لیگ بیستم:


هفته اول: سایپا - پرسپولیس 
هفته دوم: پرسپولیس  - نفت آبادان 
هفته سوم: نفت مسجد سلیمان - پرسپولیس  
هفته چهارم: پرسپولیس  - شهرخودرو
هفته پنجم: نساجی - پرسپولیس 
هفته ششم: پرسپولیس  - ذوب آهن 
هفته هفتم: پرسپولیس  - سپاهان
هفته هشتم: استقلال - پرسپولیس 
هفته نهم: پرسپولیس  - مس رفسنجان 
هفته دهم: گل گهر سیرجان - پرسپولیس 
هفته یازدهم: پرسپولیس  - فولاد
هفته دوازدهم: آلومینیوم اراک - پرسپولیس 
هفته سیزدهم: پرسپولیس  - ماشین سازی 
هفته چهاردهم: تراکتور - پرسپولیس  
هفته پانزدهم: پرسپولیس  - پیکان