به گزارش افکار نیوز به نقل از ایسنا،آگیره سرمربی اروگوئهای الریان قطر با بیان اینکه تیمش بازی بسیار سختی را مقابل استقلال پیش رو دارد، گفت: بازی با استقلال برای ما بسیار مهم است. فکر میکنم با کسب نتیجه پیروزی و یا مساوی، شانس خود را برای صعود از این گروه افزایش میدهیم. به خوبی میدانیم که استقلال تیم قوی است و در سطح خوبی قرار دارد اما فکر میکنم که میتوانیم در این دیدار به هدف خود برسیم و بازی آخر را با آرامش بیشتری به میدان برویم.


سرمربی الریان درباره این که تیمش محروم یا مصدومی دارد، گفت: در بازی فردا لیاندرو را در اختیار نداریم. او در بازی قبلی ما مصدوم شد و در این بازی هم نمی‌تواند ما را همراهی کند.


آگیره درباره این سوال که آیا جو ۱۰۰ هزار نفری ورزشگاه آزادی می‌تواند بر روی بازیکنانش تاثیر بگذارد؟ گفت: اصلا موضوع تماشاگران ما را نگران نمی‌کند. اتفاقا برعکس من چنین فضایی را بسیار دوست دارم. من پیش از این کشورم چنین فضاهایی را تجربه کرده‌ام. بر این باورم که این جو می‌تواند انگیزه بازیکنانم را افزایش دهد.

سرمربی اروگوئه‌ای الریان در پایان درباره این سوال که چه تاکتیکی را برای بازی فردا در نظر دارد با خنده گفت: نمی‌خواهم در مورد تاکتیک صحبت کنم چون این یک راز است.

درباره استقلال شناخت کافی داریم و میدانیم که یک بازی بسیار سخت را پیش رو داریم. دیدار ما با استقلال همچون یک فینال است. ما بازیکنان بسیار خوبی داریم و بر این باورم که میتوانند در بازی فردا پیروز شوند و صعود خود به دور بعد را مسجل کنند.