رحمان رضایی اسطوره است

علی دشتی پس از پیوستن به جمع شاگردان رحمان رضایی ، اظهار داشت: از آنجایی که تیم فوتبال ذوب آهن یکی از تیم‌های باقدرت و با سابقه لیگ برتر است و نیازی به تعریف و تمجید من ندارد و هم در لیگ کشور و هم در لیگ قهرمانان آسیا نامی شناخته شده است، از اینکه این تیم بزرگ را انتخاب کردم بسیار خوشحالم.

دشتی تصریح کرد: جایگاه ذوب آهن در فصلی که گذشت به هیچ وجه جایگاه واقعی این تیم نبود و من از زمانیکه به یاد دارم این تیم از مدعیان لیگ برتر فوتبال ایران بوده است. امیدوارم که امسال در کنار مجموعه  پر افتخار این باشگاه اعم از مدیرعامل و هیات مدیره محترم و کادر فنی بسیار خوبشان بتوانیم  ذوب آهن را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم.

بازیکن بوشهری ذوب‌آهن در گفت‌وگو با سایت رسمی این باشگاه افزود: دلیل اصلی که انتخاب کردم که در کنار تیم و بازیکنان ذوب آهن باشم این است که دوست دارم امسال به همراه این عزیزان طعم خوش قهرمانی لیگ را بچشیم و دل هوادارا ن را شاد کنیم. عمده عوامل پیوستن من به باشگاه با سابقه ذوب آهن، نخست دور بودن این مجموعه از حواشی معمول فوتبال و دوم علاقه‌ام به کار کردن با اسطوره‌ای همچون رحمان رضایی است.