خوشبختانه بعد از ماه‌ها اردوی بسیار خوبی را برگزار کردیم

وحید هاشمیان، مربی تیم ملی درباره شرایط بازیکنان در اردوی آماده سازی عنوان کرد: خوشبختانه توانستیم بعد از ماه‌ها اردوی بسیار خوبی را برگزار کنیم. همانطور که همه می‌دانیم به دلیل شیوع ویروس کرونا بازیهای رسمی مقدماتی جام جهانی 2022 لغو شد و این باعث شد تا حدود 11 ماه بازیکنان کنار یکدیگر قرار نگیرند و برهمین اساس بازیهای دوستانه‌ای نیز برگزار نشد.

وی در ادامه اضافه کرد: با توجه به تغییر کادر فنی و حضور دراگان اسکوچیچ در تیم ملی، اردوی ازبکستان را برگزار کردیم. در این اردو سرمربی تفکرات خود را به بازیکنان جدید انتقال داد. علاوه بر آن باعث شد بچه ها روحیه خیلی خوبی به دست بیاورند. در اردوی ازبکستان اتحاد تیمی و همبستگی زیادی را از بازیکنان شاهد بودیم. همچنین مسابقه دوستانه برابر ازبکستان یک بازی مناسب برای کادر فنی بود که به شناخت بیشتر بازیکنان، انتقال ایده های جدید و مرور تمرینات تازه منجر شد. خوشبختانه بازیکنان به خوبی از عهده تمرینات برآمدند. بعد از آنالیز بازی برابر ازبکستان به نکات مهمی درخصوص بازیکنان پی بردیم. بدون تردید روی نقاط ضعف و قوت تیم در بازیهای آینده تیم ملی بیشتر کار خواهیم کرد.

مربی تیم ملی درباره اردوی آنتالیا گفت: بعد از ازبکستان به ترکیه آمدیم، شرایط آب و هوایی خوبی در این جا حاکم بود. همچنین زمین تمرین بسیار خوبی میزبان برایمان فراهم کرده بود. بازیکنان با انگیزه و پشتکار خوبی تمرینات را انجام دادند و متاسفانه به دلیل اینکه چند بازیکن تیم حریف دچار بیماری کرونا شدند که امیدوارم به زودی این بازیکنان بهبود یابند. این بازی لغو شد، ولی تاثیری در کار ما نداشت. کادر فنی همان برنامه تمرینی که پیش بینی شده بود مثل گفتگوهای اختصاصی با بازیکنان و مرور فیلم بازی که به خوبی برگزار شد، را انجام داد. 

هاشمیان در گفت و گو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال اضافه کرد: امروز که آخرین روز از اردوی آماده سازی ما در آنتالیا است یک تمرین بسیار خوب و مفیدی را انجام خواهیم داد. شاهد این هستیم که بازیکنانی که در این اردو بودند، روحیه بسیار شاد و پیروزی طلبی دارند. نکات بسیار خوبی را کسب کردیم که در آینده از آن‌ها استفاده خواهیم کرد. از تمام هموطنان عزیزم و هواداران تیم ملی می‌خواهم با رعایت پروتکل ها از خطر ابتلا به این بیماری دور شوند و در برابر این بیماری از خود مراقبت کنند. همچنین از کادر درمان که شبانه روز در این ماهها زحمات زیادی کشیده اند، تشکر می کنم.