افشاگری کمال کامیابی نیا درباره خبر فسخ با پرسپولیس

کمال کامیابی نیا، هافبک تیم پرسپولیس پستی اینستاگرامی خطاب به هواداران این تیم منتشر کرد که به شرح زیر است:

با سلام به همه هواداران عزیز پرسپولیس  

خیلی دوست داشتم تو این روزایی که دوباره به فینال آسیا رسیدیم از اتفاقات خوب و شیرین بگیم و لحظه شماری کنیم برای یک جام تاریخی؛ اما اتفاقاتی تو این روزا افتاده که باعث نگرانی همه ما و مخصوصا شما شده. متاسفانه فضای پرتنش این روزها باعث شد تا برخی شایعه و حاشیه‌سازها فرصت خوبی به دست بیارن. امروز شایعه‌‌ای هم درباره من شکل گرفت که به دنبال فسخ قرارداد و فرصت دادن به باشگاه هستم! حتی الان برای نوشتن این شایعه هم دستم نمی‌رود چه برسد به اینکه خدای ناکرده بخواهم شرط بگذارم یا درخواست فسخ بدهم. هرگز این اتفاق برای من نخواهد افتاد و هیچ شرطی هم نداشته‌ام و نخواهم داشت.

اگر دو روز در تمرین نبودیم تنها به خاطر این بود که بخواهیم کمکی برای حل مشکلات داشته باشیم و توجه مدیران را به مسیر سختی که داریم جلب کنیم، هرچند دیدیم که این راه هم شرایط را بهتر نخواهد کرد و امروز در تمرین حاضر شدیم.

پرسپولیس مشکلات بزرگی دارد که همه آنها طی این سال‌ها و خصوصا روزهای اخیر پشت بردها و موفقیت تیم پنهان مانده است. مدیریت تیم اگر با تک تک بچه‌ها جلسه بگذارد مطمئنا با گلایه‌ها و مشکلات آنها مواجه خواهد شد و بیشتر پی به آن خواهد برد.

صادقانه از شما می‌خواهم که توجهی به شایعات نداشته باشید و یک لحظه از حمایت تیم دست برندارید. حمایت و پشت هم بودن ما رمز موفقیت ما طی این سال‌ها بوده و فرصتی ندهید تا بدخواهان به خواسته خود برسند. با هم برای قهرمانی بیشتر خواهیم جنگید.

کمال کامیابی نیا