به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، ایوان هاسک در نشست خبری بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل پرسپولیس درباره اینکه الهلال برای اولین بار یک تیم ایرانی را در ورزشگاه آزادی شکست داد گفت: ما به این پیروزی احتیاج داشتیم و گفته بودیم برای برد به آزادی می آییم. در دیدار رفت پیروزی را در خانه خودمان از دست داده بودیم و به اینجا آمدیم تا فوتبال بازی کنیم و سعی کردیم روحیه جمعی را حفظ کنیم. تنها مشکلی که این بازی داشت این بود که فقط یک گل زدیم و فرصت های بیشتری را از دست دادیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا الهلال خوب بود یا پرسپولیس بی برنامه، عنوان کرد: خیلی سعی کردیم تمرکز خود را حفظ کنیم. نمی خواهم در مورد پرسپولیس صحبت کنم و وظیفه من این نیست که بگویم آنها بد بازی کردند اما ما با کار جمعی پیروز شدیم و این طبیعی است وقتی یک تیم روحیه خود را حفظ می کند برنده شود.

سرمربی الهلال در خصوص اینکه از ابتدای مسابقه قلب خط دفاع پرسپولیس را نشانه گرفته بود، خاطرنشان کرد: من ترجیح می دهم در خصوص نقاط ضعف تیم مقابل صحبت نکنم اما می توانم بگویم تاکتیک تیم ما خوب بود و شانس داشتیم گل های بیشتری بزنیم. حتی در بازی رفت و پنالتی‌ای که نصیب پرسپولیس شد شرایطی را به وجود آورد که بازی با نتیجه مساوی تمام شود.

هاسک در مورد اینکه دو ساعت قبل از این بازی پرسپولیس سرگروه بود ولی حالا الهلال این عنوان را از آن خود کرده و در بازی آینده چه امیدواری دارند، اظهار داشت: هنوز همه چیز تمام نشده و یک بازی دیگر پیش رو داریم. پرسپولیس هنوز شانس سرگروه شدن را از دست نداده و هدف ما صعود به مرحله بعدی به عنوان تیم اول است و امیدواریم به این مهم دست پیدا کنیم.

خبرنگاری پرسید از دیدن ۸۰ هزار نفر در ورزشگاه نترسیدید که سرمربی الهلال گفت: تعداد تماشاگران برای ما تجربه بسیار خوبی بود به خصوص که یکسری از بازیکنانم که برای اولین بار در مقابل این تعداد تماشاگر بازی می کردند و از طرفی این مسئله یک انگیزه و یک تجربه خوب بود که مقابل این همه تماشاگر بازی کنیم.