اینجا همه از ناصرخان می‌گویند

خالد شفیعی، مدافع مطرح و شناخته شده فوتبال ایران پس از پایان لیگ نوزدهم با وجود پیشنهادات خوبی که از لیگ برتر داشت در تصمیمی غیر منتظره به باشوندرا کینگز بنگلادش پیوست و این انتقال واکنش‌های مختلفی را در فوتبال به همراه داشت. او در این باره توضیحاتی می‌دهد که برای خوانندگان ما قطعا جالب است.

*من لیگ بنگلادش را فقط به خاطر شرایط مالی انتخاب نکردم. این تیم قهرمان فصل گذشته لیگ بنگلادش است و یک بازیکن از تیم ملی آرژانتین، 2 بازیکن برزیلی، یک بازیکن اسپانیایی و سرمربی اسپانیایی دارد و شرایط خیلی خوبی دارد. این تیم در فصل جدید در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد من با تحقیق این تیم را انتخاب کردم آپشن‌ها و جذابیت‌های خاص خودش را داشته و از انتخابم راضی هستم.

*کامنت‌هایی که از فوتبالدوستان برای من آمده نشان می‌دهد این عزیزان شناختی روی فوتبال بنگلادش ندارند ولی جالب است بدانید که من چهارمین فوتبالیست ایرانی هستم که به لیگ بنگلادش آمدم. اولینش مرحوم ناصرخان حجازی، اسطوره بزرگ فوتبال ما است که خیلی به ایشان علاقه داشتم و امیدوارم روحش شاد باشد. دیگر نفرات هم بیژن طاهری، مربی فصل قبل خودم در سایپا بود که از مربیان با شخصیت و توانمند فوتبال ماست و دیگری هم آقای رضا نعلچگر پیشکسوت خوب فوتبال ما که برای ایشان آرزوی موفقیت دارم. دیروز در جلسه معارفه من در باشگاه یاد و خاطره مرحوم حجازی هم گرامی داشته شد.

*لیگ بنگلادش یک لیگ رو به پیشرفت است و در حال هزینه کردن برای بهتر شدن اوضاع لیگشان هستند و از لحاظ فنی و زیرساختی در حال کار کردن هستند و برعکس لیگ ما که رو به پسرفت است فوتبال بنگلادش و لیگ بنگلادش در حال پیشرفت و بهتر شدن است.

*ناصرخان حجازی خیلی اینجا شناخته شده است و در بنگلادش برای ایشان احترام زیادی قائل هستند و اولین کسی که در موردش با من صحبت کرد مدیرعامل باشگاه‌مان بود. مرحوم حجازی خاطرات خوبی در ذهن مردم بنگلادش و فوتبالدوستان این کشور ایجاد کرده است و در زمان حضورش در محمدان اثرات مثبتی در این تیم و فوتبال بنگلادش از خودش به جا گذاشت.